4 volgers · 121782x bekeken
hoe doen ze die micro's plaatsen
http://www.tattooshop-marillion.nl/dermal_anchor_piercing.htm
Voortzo 2e Clitpiercing bij!
maar nu is t ook klaar daar
wou ookal zeggen, naar een andere gaan.
mooi dat je een betere hebt gevonden!
labret is verwijdert
kon t wel over een tijdje opnieuw zetten, maar de piercer zei dat ik t liever zou laten na deze ervaring en omdat mijn tanvlees er toch al een tik van heeft gehad door al dat geschuur.
dan maar weer een neusbel er in laten zetten
heb ik toch een steentje, alleen hoger
nu maar weer wat andesr verzinnen
donateur
Het me toch wel erg pijnlijk lijkt er daarnaast (vraag me niet waarom) erg onhandig met naadjes van broekjes en andere dingen.. Ik zou er denk ik steeds aan blijven hangen..
Om maar niet te spreken over het scheren
Neem van mij aan, dat je echt niet blijft hangen o.d
Ik dacht dat in het begin ook, maar is me zo meegevallen!
vriendin van me heeft er ook 1, maar heeft er ook zowat geen last van gehad!
donateur
maar wil graag nog een christina erbij!
Doen doen doen!!!
Neem van mij aan, dat je echt niet blijft hangen o.d
Ik ben t hier helemaal mee eens
Om maar niet te spreken over het scheren
Och joh als je eenmaal door hebt hoe je dat ding er snel in en uit krijgt, raak je er zo snel aan gewend! Ja tis wel ff lastig maar dat was t scheren de eerste keer ook
Och joh als je eenmaal door hebt hoe je dat ding er snel in en uit krijgt, raak je er zo snel aan gewend! Ja tis wel ff lastig maar dat was t scheren de eerste keer ook
Pff.. Dat bedoel ik al haha.. Ga niet iedere keer dat hele ding eruit halen.. En hoe doe je dat dan de eerste weken? Niet scheren?? No way haha
donateur
Ja Ja het is zover heb gister me christina piercing laten zetten
en erg veel last van nu?
Doen doen doen!!!
vond ik van de clithoods ook, prik is effe vervelend, maar vond t een eitje qua helen etc
jaaa idd! ideaal!
Pff.. Dat bedoel ik al haha.. Ga niet iedere keer dat hele ding eruit halen.. En hoe doe je dat dan de eerste weken? Niet scheren?? No way haha
beetje erom heen scheren.. maak je er een kunstwerkje van
Uitspraak van *__Tinkiee op vrijdag 29 februari 2008 om 12:56:
Zou dan eerder 2 microdermals nemen als ik jou was..
Surface groeit best wel snel uit
en het is veel mooier!
Je kan er veel leuke steentjes voor krijgen
Persoonlijk vind ik microdermals niet zo mooi
Maargoed, het hoeft niet persé uit te groeien, daar hopen we dan maar op
Tepel.
het hoeft niet persé uit te groeien
Geloof mij dat de kans heel groot is
dat zeiden ze op t begin ook altijd van de wenkbrauwpiercings
en na verloop van tijd bleven die steeds beter zitten
of je hebt geluk, of pech, afwachten dus
donateur
haha heb m de eerste weken er ook gewoon uitgehad
Ik zou ook voor micro's gaan
haha heb m de eerste weken er ook gewoon uitgehad Gewoon heel snel werken ja ik weet t is slecht, maar beter als allemaal haar
Hahah okay.. Nou ik begin er toch maar niet aan.. Eerst maar weer een tattoo..
Voelt iets beter.. Na mijn tongpiercing trauma haha!
why trauma?
tongpiercing vond ik juist de minst pijnlijke.. voelde er helemaal nix van
Hij was ook zeker niet pijnlijk geweest als die vent niet all the time had lopen vloeken.. Mij helemaal stressig maakte waardoor ik mijn tong stijf hield, hij mis prikte en dat ik toen hij erin zat zo gigantisch ging bloeden dat ik allmost uit de tijd ging..
Ik heb het niet meer zo op naalden sindsdien
Drama.. Serieus.. Ik wacht echt zoo relaxed toen ik daar binnen kwam.. Gewoon lekker rustig.. En toen begon hij te zaniken over tijd en weet ik veel wat tegen zo`n vrouwtje daar en toen ging het mis..
Naja eigenlijks ging het mis bij het spoelen.. Ik moest spoelen van te voren en ik pak een beker en doe er water in.. Toen werd hij kwaad omdat ik moest spoelen met listerine dat daar al klaar stond..
Ja wist ik veel.. Dacht dat dat het smerige bekertje was van degene voor me ofzo
Klootzak
Naja eigenlijks ging het mis bij het spoelen.. Ik moest spoelen van te voren en ik pak een beker en doe er water in.. Toen werd hij kwaad omdat ik moest spoelen met listerine dat daar al klaar stond..
Ja wist ik veel.. Dacht dat dat het smerige bekertje was van degene voor me ofzo
Klootzak
Ik heb sinds gister een micro tussen me borsten 
Verder heb ik tongpiercing en navel piercing
En in de wachtrij staan; 2e navelpiercing en een tepel
Verder heb ik tongpiercing en navel piercing
En in de wachtrij staan; 2e navelpiercing en een tepel
heb er 2 aan de onderkant van me navel...gewoon omdat me navel er toch niet meer uit ziet mocht het verkeerd gaan is het niet ze erg...
wilde gewoon eerst ff kijken of het op deze manier wel goed zou gaan als dat het geval is ewil ik ze weer op de plekken waar ik ze had
maar ben wel blij tot nu toe heb ook meteen roze blingbling erop
wilde gewoon eerst ff kijken of het op deze manier wel goed zou gaan als dat het geval is ewil ik ze weer op de plekken waar ik ze had
nou vind het al een wonder dat je bij de blokker in mag houden, ik heb toen ik 16 was stage gelopen daar en ik moest een nette pantalon aan geen sportschoenen en een pleister over me wenkbrauw
die dat ik die pleister gedaan heb maar ik bedoel maar kwa kleding waren ze al zo streng (hier dan) dan vind ik dat het bij jou niet relaxed is !!
maar ik weet het het valt gewoon niet mee !! maar succes met zoeken !!!
maar ik weet het het valt gewoon niet mee !! maar succes met zoeken !!!
donateur
vet
Dus ik lopen zoeken naar werk, wilden ze me aannemen, maar dan moest ik me piercings uit doen..
No way .
zou ik ook niet doen..
Cool meis!
Werk vinden met piercings is zo kut
Wil een nieuwe baan maar bijna nergens willen ze me voor mn piercings.
Terwijl ik er maar 2 in mn gezicht heb
O wat een gezeik
ga echt me piercings niet uit doen of af plakken
Ik ook niet hoor