Partyflock

Forumonderwerp · 889897
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=150 height=196 cacheid=000cb2d900248e1f4df2b8b51a01818cfa]http://www.vermist.nl/common.image.resize.php?src=dijkvannatascha_13689.jpg&x=150&add=med[/img]De politie is verwoed op zoek naar de 13-jarige Natascha van Dijk uit Wijk bij Duurstede. Het meisje liep op donderdag 13 juli 2006 na onenigheid boos weg uit het Cozu-huis in Nieuwegein, een instelling waar ze tijdelijk is geplaatst. Op vrijdag 14 juli is ze nog gezien in Utrecht. Later is er nog een tip binnengekomen dat ze gezien zou zijn in de trein van Breda naar Tilburg.

Het is bekend dat Natascha contacten had in de wereld van met name het loverboy circuit. Ouders en politie vrezen dan ook, dat Natascha in dat circuit terecht is gekomen.

Wie Natascha van Dijk na vrijdag 14 juli nog ergens gezien heeft, wordt verzocht te bellen met de opsporingstiplijn van de politie: 0800 - 6070.

Natascha heeft los blond rossig krullend haar, grijs/blauwe ogen, blanke huidskleur en sproeten in het gezicht. Ze is 1 meter 60 groot, heeft een normaal postuur en is beugeldragend.
bron: Fok!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:00:
dat is waar, maar de meeste loverboys geven niet al meteen na een week sieraden! Die bouwen dat op, net als in een normale relatie! Steeds iets meer! En jonge meisjes zijn daar toch over het algemeen een stuk gevoeliger voor!

Ja maar toch als ze er zo voor gewaarschuwd worden, ik snap ook wel dat liefde blind maakt maar hebben ze dan geen fokking vrienden ofzo :rot:

dat zijn wel uitzonderingen hoor! Echt waar! ik heb genoeg meisjes in mijn werk gezien, en bijna allemaal kwamen ze uit gebroken gezinnen, gezinnen met misbruik, mishandeling, drugsproblematieken bij ouders, verwaarlozing e.d.

Ja dat geloof ik graag maar er zijn genoeg naieve meisjes die er dus intrappen.
Ach de jeugd van tegenwoordig he :nocheer: ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azizz op woensdag 26 juli 2006 om 13:44:
Misschien was ze zelf wel moeilijk opvoedbaar? Alsof die ouders voor de lol hun kind in zo'n instelling stoppen?

ja moeilijk opvoedbaar... nou ik was ook moeilijk opvoedbaar, had ADHD en ik heb me heel lang onbegrepen gevoeld. Zo gaat dat met een gedragsstoornis. Maar als ouders zijnde moet je JUIST DAN er voor je kind zijn. Mijn ouders hebben hulp gezocht voor me, me gesteund en geprobeerd om rustig om te gaan met alle verschrikkelijke dingen die ik ze aandeed, hoe moeilijk dat ook voor ze was. DAT zijn ouders, die er onvoorwaardelijk voor je zijn. BTW: toen zij werd geboren, was ze kneedbaar. Die ouders zijn verantwoordelijk voor de omgeving waaraan ze wordt blootgesteld en waarin ze opgroeid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op woensdag 26 juli 2006 om 14:02:
Ja maar toch als ze er zo voor gewaarschuwd worden, ik snap ook wel dat liefde blind maakt maar hebben ze dan geen fokking vrienden ofzo

mijn ervaring is dat de meeste van deze meisjes inderdaad geen vrienden hebben. Hebben door hun verleden vaak al een tic, zijn ook vaak meisjes die gepest worden/buitengesloten en als er dan voor bijna het eerst in het leven iemand wel geinteresseerd in je is...... :o

Uitspraak van M. :') op woensdag 26 juli 2006 om 14:02:
Ach de jeugd van tegenwoordig he

dat sowieso :9

Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op woensdag 26 juli 2006 om 14:03:
a moeilijk opvoedbaar... nou ik was ook moeilijk opvoedbaar, had ADHD en ik heb me heel lang onbegrepen gevoeld. Zo gaat dat met een gedragsstoornis. Maar als ouders zijnde moet je JUIST DAN er voor je kind zijn. Mijn ouders hebben hulp gezocht voor me, me gesteund en geprobeerd om rustig om te gaan met alle verschrikkelijke dingen die ik ze aandeed, hoe moeilijk dat ook voor ze was. DAT zijn ouders, die er onvoorwaardelijk voor je zijn. BTW: toen zij werd geboren, was ze kneedbaar. Die ouders zijn verantwoordelijk voor de omgeving waaraan ze wordt blootgesteld en waarin ze opgroeid.

ik vind het heel goed dat jouw ouders je zo goed gesteund hebben, maar helaas is het wel een feit dat er ook ouders zijn die wat zwakker zijn of zelf nog met problemen kampen.... ik vind niet dat ouders alles aan te rekenen valt! Soms staan ouders ook echt met hun rug tegen de muur en is het voor het gezin en het kind soms beter dat er even een rustpauze komt thuis en het kind uit huis gaat (tijdelijk). Ouders en kind kunnen dan even tot rust komen en individueel/in gezinsverband met hulp leren alles weer op orde te krijgen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op woensdag 26 juli 2006 om 14:03:
Die ouders zijn verantwoordelijk voor de omgeving waaraan ze wordt blootgesteld en waarin ze opgroeid.

Hey ja lekker makkelijk om alles op de ouders af te schuiven :vaag:
Hoeveel kut kinderen er wel niet in Nederland zijn terwijl de ouders er alles aan doen wat ze kunnen om ze een beetje in toon te houden stront eigenwijs die monsters.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:10:
mijn ervaring is dat de meeste van deze meisjes inderdaad geen vrienden hebben. Hebben door hun verleden vaak al een tic, zijn ook vaak meisjes die gepest worden/buitengesloten en als er dan voor bijna het eerst in het leven iemand wel geinteresseerd in je is......

Ik wil een loverboy :$ ;p

dat sowieso

Monsters allemaal!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op woensdag 26 juli 2006 om 14:12:
Hoeveel kut kinderen er wel niet in Nederland zijn terwijl de ouders er alles aan doen wat ze kunnen om ze een beetje in toon te houden stront eigenwijs die monsters.

hahaha, lekker direct, maar het is wel waar! :yes:

Uitspraak van M. :') op woensdag 26 juli 2006 om 14:12:
Ik wil een loverboy

ik ken er wel een paar...;) :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op woensdag 26 juli 2006 om 13:41:
het is gewoon heel zielig voor dat kind. Ze moet het al zonder de liefde van haar ouders doen (wat haar leeftijdsgenootjes waarschijnlijk wel kregen) wordt gewoon op een instelling gegooid zo van: kijk maar of je er nog wat van kan maken en niemand die haar ziet als een normaal meisje in de puberteit. Dat zij daar toevallig meer last van heeft en dat ze daardoor (ik geloof onbewust) met de verkeerde types in aanraking komt kun je haar niet kwalijk nemen. Het zijn de ouders, die hadden het kind moeten beschermen tegen dit soort dingen. En voor al die mensen hier die zo kortzichtig zijn door meisjes die erin trappen "triest" te noemen: karma comes back to you.
Weer zo'n mooi voorbeeld van het misbruik dat sommige mannen maken van jonge onwetende meisjes die nog een leven voor zich hadden.

En weet je wat de oplossing is om dit soort problemen te voorkomen? Een verplichtte opvoedcursus voor beginnende ouders. Laat ze maar eerst eens zien dat ze uberhaupt de verantwoording aankunnen. Vaak gaat het al meteen mis aan het begin van de opvoeding, waardoor de opvoeding al kritiek te noemen is. Er moet een soort opvoedpolitie kunnen ingrijpen in het beginstadium van de opvoeding. Wanneer je alleen maar door kwakkelt, is het kind op latere leeftijd niet meer te helpen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:15:
hahaha, lekker direct, maar het is wel waar!

Ja goed he.. ik spreek uit ervaring ik was ook zo'n monster B) maarja met mij is ook alles goed gekomen :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:15:
ik ken er wel een paar...

Stel ze ff aan me voor :9 of ben ik te oud? :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op woensdag 26 juli 2006 om 14:19:
Ja goed he.. ik spreek uit ervaring ik was ook zo'n monster maarja met mij is ook alles goed gekomen

:lol: met mij ook!! En nu werk ik zelfs met monstertjes, die ik zelf vroeger ook was!! :lol:

Uitspraak van M. :') op woensdag 26 juli 2006 om 14:19:
Stel ze ff aan me voor of ben ik te oud?

valt vast wel wat te regelen....:9 ik geef wel ff een belletje ;)
wat is trouwens je ringmaat?? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:23:
met mij ook!! En nu werk ik zelfs met monstertjes, die ik zelf vroeger ook was!!

:D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:23:
valt vast wel wat te regelen.... ik geef wel ff een belletje
wat is trouwens je ringmaat??

Ik hou meer van auto's, vakantie's en kleding :9
Maarja af en toe een paar diamanten oorbellen, ringen en kettingen zijn ook leuk 8)
Waarschuw beheerder
Kan ik een van de dames alhier verleiden met een mooie zelfgemaakte ketting van schelpjes uit de Noordzee? *wink wink*
Waarschuw beheerder
ik vind het heel goed dat jouw ouders je zo goed gesteund hebben, maar helaas is het wel een feit dat er ook ouders zijn die wat zwakker zijn of zelf nog met problemen kampen.... ik vind niet dat ouders alles aan te rekenen valt! Soms staan ouders ook echt met hun rug tegen de muur en is het voor het gezin en het kind soms beter dat er even een rustpauze komt thuis en het kind uit huis gaat (tijdelijk). Ouders en kind kunnen dan even tot rust komen en individueel/in gezinsverband met hulp leren alles weer op orde te krijgen

Heb je gelijk in en daarin ben ik misschien wel weer te kortzichtig. Ik heb het erg getroffen met mijn ouders!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:27:
Kan ik een van de dames alhier verleiden met een mooie zelfgemaakte ketting van schelpjes uit de Noordzee? *wink wink*

:kwijl: heb je er ook een ring van?

Uitspraak van M. :') op woensdag 26 juli 2006 om 14:25:
Ik hou meer van auto's, vakantie's en kleding
Maarja af en toe een paar diamanten oorbellen, ringen en kettingen zijn ook leuk

hmm....even kijken.....even door de papieren bladeren....hmmm....ja oke, gevonden, Achmed is echt wat voor jou! Bling Bling!
ik zal zorgen dat ie contact met je opneemt.....:9
Waarschuw beheerder
dat is waar, maar de meeste loverboys geven niet al meteen na een week sieraden! Die bouwen dat op, net als in een normale relatie! Steeds iets meer! En jonge meisjes zijn daar toch over het algemeen een stuk gevoeliger voor!

Klopt helemaal.. Mijn zusje is ook in handen geweest van een loverboy. Dit speelde zich trouwens jaaaren geleden af dus toen was er wat minder bekend over dit fenomeen.
Maar goed, mijn zusje is echt niet dom ofzo, hooguit een beetje naief. Had verkeerde vriendinnen (1 daarvan werkt op dit moment 'vrijwillig' als hoer) en ik vermoed dat zij op 1 of andere manier samen werkte met die loverboy.
Ik zal dan ook wel dom en naief geweest zijn, maar ook ik zag niet waar hij mee bezig was. Was een aardige jongen, kwam zelfs bij mijn ouders thuis. Niks wees erop dat hij paar maanden later mijn zusje helemaal in zijn greep had. Ook mijn ouders hadden het niet zien aankomen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Milagro op woensdag 26 juli 2006 om 14:33:
Klopt helemaal.. Mijn zusje is ook in handen geweest van een loverboy. Dit speelde zich trouwens jaaaren geleden af dus toen was er wat minder bekend over dit fenomeen.
Maar goed, mijn zusje is echt niet dom ofzo, hooguit een beetje naief. Had verkeerde vriendinnen (1 daarvan werkt op dit moment 'vrijwillig' als hoer) en ik vermoed dat zij op 1 of andere manier samen werkte met die loverboy.
Ik zal dan ook wel dom en naief geweest zijn, maar ook ik zag niet waar hij mee bezig was. Was een aardige jongen, kwam zelfs bij mijn ouders thuis. Niks wees erop dat hij paar maanden later mijn zusje helemaal in zijn greep had. Ook mijn ouders hadden het niet zien aankomen.

inderdaad! die jongens zijn zelf ook niet achterlijk en weten heel goed hoe ze een meisje en soms zelf familie kunnen bespelen!! Het gata niet over 1 nacht ijs!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:51:
Net goed, de kleine materialistische zwelg. Dat ze die juweeltjes maar eens snel gaat terugverdienen.

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 12:34:
Het is bekend dat Natascha contacten had in de wereld van met name het loverboy circuit. Ouders en politie vrezen dan ook, dat Natascha in dat circuit terecht is gekomen.

Jezus :/

Denk dat het meisje wel bang is .. tenzij ze alles vrijwillig doet..