Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 22:56:sorry, maar dat ding vind het niet fijn als je daar mee de bocht door gaat,..
dat misschien niet maar de kwaliteit is wel goed
alleen lada is nog erg twijfelachtig
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 22:51:ja hoor,daarom heb ik dus ook dit andwoordt
ik weet waar ik het over hebt
ik vindt het alleen handig in files
maar om ff lekker te rijden is het niks
is toch fijn om ff hard terug te schakelen\die toeren lekker laten op komen,het gevoel hebben dat je aan het rijden bent?
dat heb je niet met een automaat
maar voor lange afstanden en files..ja dan is een automaat wel lekker
probeer een ritje in de DSG bak
Zelfs die mega goede automaten van Mercedes voelen niet als echt auto rijden vind ik. Geef mij maar gewoon met de hand schakelen. Alleen een semi-automaat kan ik nog wat lol aan beleven, maar ook dat liever niet...
ahaa
ja ...ik vind als je in een A4 rijd bv een automaat goed kunnen zo'n auto wordt niet gemaakt om te scheuren bv.
DSG
denk ik he
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 22:57:dat misschien niet maar de kwaliteit is wel goed
alleen lada is nog erg twijfelachtig
ag doe normaal jo, haha..
sommige zeggen welles alstie maar rijd, zo een domme gedachten vind ik dat, lijkt me wel handig om me een beetje veilig te voelen in een auto!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 22:59:ag doe normaal jo, haha..
ik doe normaal hoor
wat zeg ik fout dan?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 23:05:Maar ik vind auto's nog steeds niet interessant
haha dat kan
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 25 juli 2006 om 22:58:ahaa
ja ...ik vind als je in een A4 rijd bv een automaat goed kunnen zo'n auto wordt niet gemaakt om te scheuren bv.
DSGdenk dat als je 2 R32 naast elkaar zet dat je de DSG bak er niet uit rijd
denk ik he
Ik zeg niet dat automaten trager zijn. Ik vind het gewoon boring rijden.
r32 dsg is idd bijna een halve sec sneller naar de 100
dan ben ik vandaag een stuk geloofwaardiger
Heb er zelf helaas niet in gereden
en me maat was eigenwijs die had de standaard 2.0 automaat genomen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 23:05:Maar ik vind auto's nog steeds niet interessant
it's a mans thing
Miss. dat je het daarom nks vind
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 25 juli 2006 om 23:12:Auto rijden is net als sex he nooit genoeg
Precies!
DSG is ook niet zomaar een automaat he...
DSG is
Hij zit al in ze volgende versnelling
Heb je er al in gereden?
auto rijden en sex tegelijk
als ik aan haar zit kan ze zich niet meer concentreren hoor
ar bij de diesels zou die eerder moeten schakelen.
ahh vanwege de kracht onderin
alle dsg autos hebben bij mijn weten voorwielaandrijving.
R32 is toch altijd vierwiel aan gedreven of zijn er ook in voor wielaandrijving?
ff kijken voor een test rit
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 25 juli 2006 om 23:39:R32 is toch altijd vierwiel aan gedreven of zijn er ook in voor wielaandrijving?
ff kijken voor een test rit ben wel benieuwd
je hebt gelijk, wat dat betreft was ik ff in de war met de multitronic van audi. maar een gti is voorwielaandrijving ja. ze hebben ook zoveel termen bij de vag
laat die gasten lekker met hun auto kutten joh. Die manse praatjesmakers die jij bedoelt met "stoer" klappen vanzelf een keer tegen een boom. Maar er zitten genoeg mensen tussen die het gewoon interessant vinden om alles aan die auto te verbouwen en er hun hobby van maken. Net zoals dat jij dat doet met jouw hobby. Maak je nie zo druk om anderen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 21:51:bepaal jij dat het nergens op slaat?
lekker belangrijk dat hun dat doen,..
Dat zijn dus meningen... en ik gaf hem gelijk dat het nergens op slaat als ze in een honda civic vol met gaten stoer achter het stuur gaan zitten
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 15:37:Dat zijn dus meningen... en ik gaf hem gelijk dat het nergens op slaat als ze in een honda civic vol met gaten stoer achter het stuur gaan zitten
als die gene dat nu leuk vindt
lekker belangerijk
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 18:28:Hoe klan je je auto's nou leuk vinden.
Het is gewoon een stuk blik, dat veel te veel geld kost.
Ja precies
Iedereen moet gaan motorrijden!!!
Die Klote koekblikken zijn alleen goed om boodschappen mee te doen!!!

![[Brutalic™]](/images/user/91684_2026884.gif)