Vrouwen zullen nu wel gepikeerd reageren maar dat is logisch als je ongelijk wetenschappelijk wordt vastgesteld...
omdat de discussie ook stamt uit 1920, geef t nou eens gewoon op. Jullie hebben geen gelijk
jahwel...lees maar goed...mannen hebben vaker gelijk en nu ook! Dit heb ik eerder gelezen in de Metro paar maanden geleden...dus...
Wees maar niet zo eigenwijs!
omdat de discussie ook stamt uit 1920, geef t nou eens gewoon op. Jullie hebben geen gelijk
sinds wanneer komen daar goeie ideeen vandaan? laat staan betrouwbare onderzoeken
Idd, het is al zo lullig voor ze dat vrouwen langer leven dan zij
zei je van het weekend ook niet
En daarom wordt de wereld voornamelijk geregeerd door mannen?
Zie hier het bewijs...sommigen hebben hem misschien al gezien...maar gewoon ff om het erin te prenten.
En daarom wordt de wereld voornamelijk geregeerd door mannen?
Het is altijd waar wat er in de Telegraaf staat
das ook iets wat mannen vaak niet kennen he.
en aangezien je gevoel vaker gelijk heeft dan je verstand, zijn we weer tot de conslusie gekomen dat vrouwen altijd gelijk hebben
Het zijn ook maar weer de mannen die alles geloven wat er geschreven word
En het zijn tevens de vrouwen die zich er gezien dit topic het duidelijk nodig vinden het in hun ogen krankzinnige standpunt te verdedigen terwijl je zogenaamd zo zeker van je zaak bent dat het onzin is, dus dan zou je het niet hoeven verdedigen terwijl je het toch doet
vrouwen hebben gewoon altijd gelijk maar we laten mannen gewoon denken dat ze gelijk hebben
hoeft ook niet, hadden wel al
vrouwen hebben gewoon altijd gelijk maar we laten mannen gewoon denken dat ze gelijk hebben
dat ben ik ZO met je eens gewoon ...
en aangezien je gevoel vaker gelijk heeft dan je verstand, zijn we weer tot de conslusie gekomen dat vrouwen altijd gelijk hebben
zolang jullie maar een stukje tekst geloven voelen jullie je ook nog nuttig
Vrouwen krijgen thuis gelijk over:
*Alles anders... Eigenlijk niets dus
Vrouwen krijgen thuis gelijk over:
Heb je een wetenschappelijk onderzoek om deze loze opmerking mee te onderbouwen? .
angela doe is lief
Mannen krijgen thuis gelijk over:
*Voetbal tactieken Alle sport, hobbie's en vrijetijdsbestedingen dus
*Wereld politiek Politiek, cultuur, economie en alle sociale aspecten
*Wist u dat-jes Algemene kennis dus
*Klusjes (voornamelijk electra !) Techniek en alle aanverwante zaken dus
*Vuilnis op de juiste plek zetten (otw buiten) Het daadwerkelijk goed en efficiënt kunnen uitvoeren van allerhande activiteiten
Achterhaald dus!
dubbel
miss komt et omdat de vrouwen wel slimmer zijn en de man gelijk geven wetende dat ze zelf gelijk hebben om en de discussie uit de weg te gaan en de man tevreden te houden zodat de relatie gwn toppie blijft.. ooit iemand et van deze kant bekeken??
als het ouder is als 30 dagen maakt dat geen flikker meer uit...
Heb dit er ook een beetje om te stangen neergezet, dus iedereen die persoonlijk wat te zeggen heeft gehad voelt zich waarschijnlijk heel erg aangesproken...
Naaananananaaanaaaaaaa!!
jahwel...maar vertel ons maar eens wat propaganda is en wat het hier mee te maken heeft dan...
pro·pa·gan·da (de ~)
1 systematische werkzaamheid om aanhangers te winnen voor zekere principes
misschien is het wel een vrouw...een verraaaaier!
Dus nee, die journalist was een man, absoluut
Maar in het andere topic werd DIT al neer gezet door de topic opener :
Zal maar uit de kast komen hahahah dit artikel is nep!!!!!!
Vrouwen hebben toch vaker gelijk alleen wij willen er niet al te vaak aan toegeven...
einde bericht
achter elke sterke man staat een sterkere vrouw
Zie hier het bewijs...sommigen hebben hem misschien al gezien...maar gewoon ff om het erin te prenten.
mannen hebben van nature nou eenmaal het langste eind.
achter elke sterke man staat een sterkere vrouw
Het is een feit....
ik ben een vrouw, maar ik moet toch eerlijk toegeven dat mannen toch wel iets vaker gelijk hebben
maar uiteindelijk geeft me vriend mij toch altijd gelijk, omdat ik het ook vaak heb
Uitspraak van Chica_latina op donderdag 10 augustus 2006 om 12:43:
Vrouwen hebben geheugen die mannen niet hebben..
ennn vrouwen kunnen ook 2 dingen tegelijk, wat mannen weer niet kunnenlaatste aanpassing 10 augustus 2006 21:16
ik zowieso....
enne geef maar een euro, dan krijg je gelijk, hihi
ja en er is een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen..
hierboven staat mannen HEBBEN vaker gelijk, omdat ze hun hoofd in discussies beter koel kunnen houden etc.
Die mening deel ik echt niet met je....vrouwen staan erom bekent dat ze engelen geduld hebben....en het hoofd koel kunnen houden geldt ook voor SOMMIGE vrouwen, net als mannen dus...
yup
en mannen hebben vaker gelijk en kunnen autorijden en de video recorder instellen en met andere technische apparaten overweg
mar bij de meeste vrouwen die ik ken, worden de emoties meteen in de strijd gegooid haha
kan ik me voorstellen.. als ik zie hoe dominant jij je gedraagt..
niet goed
jij baseerd de dingen die je zegt over dat veel meiden hun emoties in de strijd gooien op de meiden die jij hebt meegemaakt die zo zijn.. Maar dat zegt niet dat alle meiden zo zijn...
ennn vrouwen kunnen ook 2 dingen tegelijk, wat mannen weer niet kunnen
Mannen gebruiken de beide helften van hun hersenen meestal voor specifieke doelen terwijl bij vrouwen de twee helften meestal samenwerken.
Bullshit!
Ik heb altijd gelijk, ook al heb ik geen gelijk!
I have the pussy, so I make the rules!
ik trek me er niet veel van aan..
ik ga alleen met je in discussie.. erg??
vind het zelf ook wel interessant
dus der is niets van waar van al die discussies mannen zijn slimmer vrouwen zijn slimmer blablabla
I have the pussy, so I make the rules!
had ik dus tog gelijk
Jongetjes van 4 jaar oud zijn bijvoorbeeld beter dan meisjes van dezelfde leeftijd in ruimtelijke oriëntatie
Mannen gebruiken de beide helften van hun hersenen meestal voor specifieke doelen
maar bij vrouwen is het limbisch systeem (het centrum van de emoties in onze hersenen) weer veel groter dan bij mannen
Jongetjes van 4 jaar oud zijn bijvoorbeeld beter dan meisjes van dezelfde leeftijd in ruimtelijke oriëntatie
hoort auto rijden ook bij
Mannen gebruiken de beide helften van hun hersenen meestal voor specifieke doelen
het onderwerp in een discussie als specifiek doel. waardoor wij daar meer op kunnen concentreren
en dus gelijk krijgen
maar bij vrouwen is het limbisch systeem (het centrum van de emoties in onze hersenen) weer veel groter dan bij mannen
daardoor spelen de emoties van de vrouw sneller op en kan de man beter het hoofd koel houden (zoals in het krantestukje ook vermeld staat )
dus krijgen wij vaker gelijk
echt wel , sex hebben met je eigen vrouw en denken aan 2 anderen
Ik heb tot nu toe Nog steeds niemand iets horen zeggen waaruit blijkt dat vrouwen ook daadwerkelijk minder vaak gelijk hebben als mannen...
geldt ook voor sommige vrouwen
Ik concentreer me ook op het onderwerp van de dicussie... Dus kan ook betekenen dat ik nu gelijk heb..
Tenzij een vrouw deze heelk goed kan beheersen
gaat ook over het algemeen,
mannen hebben VAKER gelijk niet altijd ,
zoals je zelf zegt
Uitspraak van Luk@ ,,Chris
op zondag 13 augustus 2006 om 15:29:
geldt ook voor sommige vrouwen
[quote element=message id=25658828]{element is niet toegankelijk}Jongetjes van 4 jaar oud zijn bijvoorbeeld beter dan meisjes van dezelfde leeftijd in ruimtelijke oriëntatie
hoort auto rijden ook bij
Ik concentreer me ook op het onderwerp van de dicussie... Dus kan ook betekenen dat ik nu gelijk heb..
jij misschien wel maar de meesten dus niet
Tenzij een vrouw deze heelk goed kan beheersen
TENZIJ een vrouw zich goed kan beheersen
de manier waarop je het zegt drukt dus uit dat het niet vanzelfsprekend is (zoals bij de MEESTE mannen)
ik denk dat als het een keer goed onderzocht word het wel meevalt met hoe vaak mannen meer gelijk hebben als vrouwen.. Sterker nog dat weetik wel bijna zeker..
kunnen jongens van 4 auto rijden dan? wie weet word dat op latere leeftijd wel veel minder bij mannen en worden vrouwen er juist beter in.. Er staat niet bij of het ook voor volwassen mannen geld.......
Als ik nu gelijk heb met dat ik zeg dat het niet waar is dat mannen vaker gelijk hebben als vrouwen, dan hebben de meiden in deze forum die dat ook gezegd hebben ook gelijk..
is niet vanzelfsprekend.. dat zeg jij.. ik ken ook heel veel mannen die zich niet goed kunnen beheersen..
Dat is geen bewijs hoor, dat is gewoon een krantenknipsel.. Hoe kan een krantenknipsel nou iets bewijzen..
Dat is geen bewijs hoor, dat is gewoon een krantenknipsel.. Hoe kan een krantenknipsel nou iets bewijzen..