Let op, wat als je met je auto rijdt en je trapt je koppeling in en je teorenteller zakt gelijk naar 0 en valt dus uit ??? Wat als je rijdt en je trapt je koppeling in en je toerenteller gaat ff naar beneden en schiet dan weer naar de 3500 en blijft daar staan tot je de koppeling weer intrapt en hem in zijn versnelling zet ??? Wat is het probleem hier ??? Het gaat om een (baggerbak) 206 uit 99. Iemand een idee, behalve een nieuwe auto kopen ???
Naar de garage gaan zou een goeie optie zijn 

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 15:07:Let op, wat als je met je auto rijdt en je trapt je koppeling in en je teorenteller zakt gelijk naar 0 en valt dus uit ???

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 15:07:Wat als je rijdt en je trapt je koppeling in en je toerenteller gaat ff naar beneden en schiet dan weer naar de 3500 en blijft daar staan tot je de koppeling weer intrapt en hem in zijn versnelling zet ???

laatste aanpassing
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op dinsdag 25 juli 2006 om 15:10:Als je je gaspedaal niet intrapt dan zakt die naar 0 ja
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 15:13:Wat lul jij nou ??? Wat voor bak rij jij dan dat dat normaal is ????

Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op dinsdag 25 juli 2006 om 15:15:Niet zo serieus
Same problem, alleen 406. Ben al wel zo ver dat hij niet meer uitvalt, alleen bij stationair toerental klapt ie nog inene naar 3000 rpm. Me is not amused. 
Maar check het kabeltje van je gaspedaal naar de motor eens, die van mij hing errug slap, vandaar dat de motor uitviel denk ik. Je voelde je lekkerder....
Maar ff langs de echte dealer denk 'k! 


Maar check het kabeltje van je gaspedaal naar de motor eens, die van mij hing errug slap, vandaar dat de motor uitviel denk ik. Je voelde je lekkerder....



Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 15:07:Let op, wat als je met je auto rijdt en je trapt je koppeling in en je teorenteller zakt gelijk naar 0 en valt dus uit ??? Wat als je rijdt en je trapt je koppeling in en je toerenteller gaat ff naar beneden en schiet dan weer naar de 3500 en blijft daar staan tot je de koppeling weer intrapt en hem in zijn versnelling zet ???Wat is het probleem hier ???
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 15:07:trapt je koppeling in en je teorenteller zakt gelijk naar 0 en valt dus uit
donateur
Wel genoeg brandstof?? 

Ik denk een sensor. Nullastschakelaar, luchtmassameter? Vervuilde gasklep...misschien is je ditributieriem een tandje verschoven of neit goed afgesteld. Kan van alles zijn. Ff laten uitlezen dan weet je het zo!
Zijn er nog andere dingen die je merkt? Stotteren? Vermogensverlies?
