Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
(idd was die kotssmiley nu wel handig geweest )
En \/\/aT ViNdEn \/\/e vAn dIe bReEzAhMuT$En dIe z0 TyPeN, mEt b0$JuH$ tEgElIjK Bi \/\/0RdEn eN AlTiJd \/\/aT Te zEiKeN HeBbEn 0VeR De gEz0nDe mAnNeNh0rM0NeN¿ lAaT DiE Ga$tEn, D0En \/\/iJ BiJ JuLlIe t0©H 00K
Wees blij dat iemand je aandacht geeft
Maar blijkbaar heb je dat nog niet genoeg anders zou je dit kansloze topic niet openen
Ooit gehoord van de negeer/gelezen knop?
Dan geef je zelf ook toe dat je kansloos bent want jij geeft mij weer aandacht :aai?:
Ooh ja stiekem open ik dit topic als hint.. Kom op jognens iedereen pbtjes sturen
Wat vinden jullie van die vieze ong. 25+ers die je geile pbtjes gaan sturen
''hey alles goed''
Zieltje
of speel je eerst een half uur met die uigelubberde doos van je voordat je dat pb´tje weggooit?
Als ik iemand niet ken en ze sturen me dat reageer ik al niet eens, ken er ook niks van komen he
Oh jij bent vast jaloers dat jij dat nooit hebt
zeg jij vondt het toch juist maar niks?
of speel je eerst een half uur met die uigelubberde doos van je voordat je dat pb´tje weggooit?
Maar hee wat jij wil denken
Ach een hey alles goed gesprek kan nog wel maar dan komen er meestal vragen zoals ''heb je een vriend'' ''nee'' ''hoe zit het met de sex dan?''
Weet je wat ik denk?
Ik kan me niet voorstellen dat een man van die leeftijd berichtjes zou willen sturen naar iemand die allemaal breezah tekentjes in zn tekst heeft staan..
maar het gaat van kwaad naar erger en voor je het weet komen de meest smerige vragen omhoog
Whahaah breezah?
Ik denk dat je meer breezerkut dan mij bent
En \/\/aT ViNdEn \/\/e vAn dIe bReEzAhMuT$En dIe z0 TyPeN, mEt b0$JuH$ tEgElIjK Bi \/\/0RdEn eN AlTiJd \/\/aT Te zEiKeN HeBbEn 0VeR De gEz0nDe mAnNeNh0rM0NeN¿ lAaT DiE Ga$tEn, D0En \/\/iJ BiJ JuLlIe t0©H 00K
. . - - + | † | %*@ De BeRLiNGh *% | † | - - +. . ·
. . - - + | † | %*BeWeRKTe Sh!T*% | † | - - +. . ·
. . - - + | † | %*BuGGiNG LiTTLe BiTCH *% | † | - - +. . ·
. . - - + | † | %*cHeRrY.sLut {IK} *% | † | - - +. . ·
. . - - + | † | %*OuD*% | † | - - +. . ·
. . - - + | † | %*VoGeLTJeS BoS*% | † | - - +. . ·
. . - - + | † | %*VRieNDJes&VRieNDiNNeTJes*% | † | - - +. . · 36
. . - - + | † | %*PaRtY MoTHeRFuCKeRs*% | † | - - +. . ·
breezertaal
Jeuh, heb n ranzige pb
Bek houwe er is niks mis met 25-jarigen...
Zie jij het nog maar eerst te worden, Br33ZaH!!!
je bent gewoon een bijdehandte kansloze snol!!!
![[img width=300 height=257]http://i14.photobucket.com/albums/a325/partyhardy81/81489_large.gif[/img]](http://i14.photobucket.com/albums/a325/partyhardy81/81489_large.gif)
Ga mij niet de les lezen als je zelf nieteens normaal kan spelen
Ruurd en tis geen eens een MILF,heb je je passie wel bij de hand
Ik ben net zo slim als jij knap bent
Daar gaan we weer.
Snap best dat het moeilijk is om iemand proberen af te zeiken, zonder dat het over uiterlijk gaat..
Wil je er over praten jongeeeeeee?
want jij bent een bijdehandte Br33ZaH snol die gewoon een schop in d'r kut verdiend omdat ze aandacht te kort komt!!!
Wat vinden jullie van die vieze ong. 25+ers die je geile pbtjes gaan sturen?
Het begint met een onschuldig ''hey alles goed'' maar het gaat van kwaad naar erger en voor je het weet komen de meest smerige vragen omhoog
Hé neuken?
Zeg kom jij eens ff head geven sletje, krijg je van mij een lekkere breezerrrrrrrrr
hoer
als je zo graag mee wilt lullen...tis kansloos en gefrusteerd...en jij bent ons voorbeeld
je lokt het gewoon uit slet
Slim ben je ook niet..
kansloze snol!!!
Wist je trouwens dat schelden een teken van zwakte is
He tripkip , mag ik ff jouw pannetje uitlikken? krijg je van mij een breezer
Laat r toch ze is gewoon een recalcitrantje!!!
He tripkip , mag ik ff jouw pannetje uitlikken?krijg je van mij een breezer
je had het namelijk ook kunnen negeren, en die persoon op negeren kunnen zetten, maarja, waarom zouden we ook kijken hoe alles hier werkt he?
ze vroeg niet wat vinden jullie van mijn pb mensen..
ze vroeg wie er nog meer van die vieze PB berichten kreeg...
ze vroeg wie er nog meer van die vieze PB berichten kreeg
Waarom maak je je dan druk om die pb's, je kunt op gelezen drukken
Nee, daarom open je er een topic over
Jah, ik wor ok steedsss lastug gevalluh door allerlei enge mevrouwuh. En ik had ut al tegen mama gezegt en na Jeroen Post geMSNt, mar die konduh er ook allebij niks aan doen. Nou gaat papa vnaaff met de meneren van PF belluh. Andurs moet ik huiluh.
Ik niet
bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight!
Nee, met jou heb ik andere plannetjes... Of zit ik ook al te dicht bij ongeveer 25?
gaat NU op het envelopje drukken..
bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight! bitchfight!
ik lig niet in de markt voor vunzige mannetjes....
ik ben toch vunziger en maak gelijk korte metten...
Het begint met een onschuldig ''hey alles goed'' maar het gaat van kwaad naar erger en voor je het weet komen de meest smerige vragen omhoog
serieus ik krijg ze echt nooit....
Ik vraag me wel eens af hoe die mensen die geen Breezah-sletje zijn, maar het wel drinken zich moeten voelen...
L33G NaTuUrL!jK... AnD3R$ !$ H3T ZoNd3 VaN D3 Br33ZzAaH!
Wie heeft daar nog meer wel eens last van
Ach wat niet rekt, dat scheurt wel
L33G NaTuUrL!jK... AnD3R$ !$ H3T ZoNd3 VaN D3 Br33ZzAaH!
tuurlijk.... stom van me...
Wie heeft daar nog meer wel eens last van
:waarisdekotssmileyalsjemnodighebt?:
Als jullie erop drukken, dan ga ik t envelopje eerst ff leegsnuiven.
vingertje dippen dip dip
Sleutelenenenenenenen nif nif!