Partyflock

Forumonderwerp · 889294
Betreft: evenement: Flashback 4, zaterdag 22 juli 2006 om 21:30

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Wel oke, alleen een beetje warm :[

:-p
Waarschuw beheerder
was echt top! alleen jammer dat het maar tot half 5 duurde, had nog wel effe kunnen doorgaan :D

werd lekker veel ouwe hardcore gedraait, zo hoort het!
Waarschuw beheerder
donateur
ook goed vermaakt!! Vette nummers gehoord. alleen beetje vaag dat we om half 5 eruit moesten, ik dacht dat was afgesproken als de sfeer goed was dat we dan langer door zouden gaan!!! zeker niet eerder!!!!!

volgende Flashback beter!!!

Artiest T.O.M.
Waarschuw beheerder
donateur
lekkere setjes gehoord en leuke mensen leren kennen (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
WE zijn om half 5 gestopt omdat iedereen van de organisatie op was. Tevens veel DJ's die er nog waren.

Jongens echt geen slap excuus maar we zitten al drie weken in een hittegolf. Het was binnen zeer warm tot heet.

DJ's staan met lampen te draaien. Verder moeten wij van de organisatie rond sjeezen en dansen :-p

Ik vond het onverantwoord om nog veel langer door te gaan.

Volgend x gaan we zwembad e.d. regelen voor verkoeling. We gaan er mee aan de slag. Het laatste wat we willen is jullie teleur stellen maar dit leek ons de beste oplossing.

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er wel eluke plaatje tussen zitten :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
opzich heb ik het onwijs naar me zin gehad:yes:

alleen zonde dat er op een gegeven moment gepogo't werd baalde der van om die reden ben ik ook weg gegaan

en als ik eerlijk moet zijn is er ook hardcore gedraaid wat me dus tegen viel want het was een oldschool party

de rest was toppie en de sfeer was gezellie op naar de volgende keer(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
dit zijn pics die gelukt zijn is nie veel:(

[img width=500 height=328 cacheid=0013a20a00197d4e851fe0b31a0180821a]http://www.mijnalbum.nl/Foto=8UQTBTKQ[/img]
[img width=500 height=328 cacheid=0013a20a00197d51ca96eeb61a0180821a]http://www.mijnalbum.nl/Foto=P8RZ8P48[/img]
[img width=500 height=328 cacheid=0013a20a00197d52625cf71f1a0180821a]http://www.mijnalbum.nl/Foto=YVPJYAUZ[/img]
[img width=500 height=328 cacheid=0013a20a00197d555d9936d91a0180821a]http://www.mijnalbum.nl/Foto=6MZ3WGLS[/img]
[img width=500 height=328 cacheid=0013a20a00197d57c60bb61c1a0180821a]http://www.mijnalbum.nl/Foto=U6PWQXXM[/img]
[img width=500 height=328 cacheid=0013a20a00197d59cd10d8501a0180821a]http://www.mijnalbum.nl/Foto=BQ7VO8SM[/img]

Waarschuw beheerder
Jammer dat het concept niet helemaal van de grond kwam zoals de bedoeling was, volgende keer beter, t'was ook erg warm. (F)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 juli 2006 om 09:08:
WE zijn om half 5 gestopt omdat iedereen van de organisatie op was. Tevens veel DJ's die er nog waren.

Jongens echt geen slap excuus maar we zitten al drie weken in een hittegolf. Het was binnen zeer warm tot heet.

DJ's staan met lampen te draaien. Verder moeten wij van de organisatie rond sjeezen en dansen

Sorry hoor, maar dat vind ik een hele slechte zaak, daar heeft iedereen last van in elke gelegenheid en op ieder feest :(

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 10:09:
opzich heb ik het onwijs naar me zin gehad

Ik ook, maar had het helemaal gehad toen die debiel op de dansvloer met zijn gestrekte poot irri begon te doen, dus dat was het.
De muziek viel me persoonlijk heel erg tegen, er werdt al veel te vroeg veel te hard gedraaid.
Op een gegeven moment kwam er zelfs een nr van een paar jaar terug langs, had niets met early te maken.

Waarschuw beheerder
'keep it to the concept', dan komt dat feestje wel goed de volgende keer.

Die gestrekte armpjes horen nergens thuis, en zeker niet op dit feestje. Anderzijds moet je die gasten ook niet gaan 'voeden' met hedendaagse hardcore .. wat dus op een gegeven moment wel gebeurde.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 12:32:
Anderzijds moet je die gasten ook niet gaan 'voeden' met hedendaagse hardcore .. wat dus op een gegeven moment wel gebeurde.

Helemaal met je eens.

Waarschuw beheerder
waarom wilde ze nou weer harder, alsof het met de set van sneaky-d niet los ging :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 12:32:
'keep it to the concept'

idd! was erg jammer dat er te vroeg te hard gedraaid werd!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Zo weer ergens in het oosten een inet cafe kunnen vinden :-p

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 10:09:
en als ik eerlijk moet zijn is er ook hardcore gedraaid wat me dus tegen viel want het was een oldschool party

Helemaal mee eens. Hier gaat ECHT verandering in komen :yes:

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 12:27:
Sorry hoor, maar dat vind ik een hele slechte zaak, daar heeft iedereen last van in elke gelegenheid en op ieder feest

Kan best zijn, maar zo hebben we het besloten. Dennis wou/kon niet meer draaien en de andere DJ's waren al naar huis. Ik wou niet het risico lopen dat mensen overhit raakten, vooral omdat de eigenaar het zwembad niet geregeld had en wij dus volledig aansprakelijk gesteld hadden kunnen worden op evt. calamiteiten. Als wij voor verkoeling gezorgd hadden was dat een ander verhaal geweest.

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 12:27:
De muziek viel me persoonlijk heel erg tegen, er werdt al veel te vroeg veel te hard gedraaid.
Op een gegeven moment kwam er zelfs een nr van een paar jaar terug langs, had niets met early te maken.

Helemaal mee eens, ik baalde er ook stevig van al heb ik geprobeert dat niet teveel te laten merken.

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 14:34:
waarom wilde ze nou weer harder, alsof het met de set van sneaky-d niet los ging

Eens! Maar ook het begin van Riot, Noremac en Jeff + Vandall was prima. Alleen alle set werden verder opgebouwt naar Early Rave ipv dat het feest opgebouwt werd naar Early rave...

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 15:07:
idd! was erg jammer dat er te vroeg te hard gedraaid werd!!

We gaan hier echt een ei over leggen, want dit is nu al voor de 3e van de 4 keer dat dit gebeurd :( :( :(

Verder was de sfeer wel goed hoor, en ook veel positieve geluiden gekregen, we hebben niet voor niets een goed waardering :cheeR:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 juli 2006 om 15:36:
Maar ook het begin van Riot

Ik heb in totaal 2 oldschool setjes gehoord, die van Jeff en Vandall en die van Sneaky-D maar die werd na een half uur overgenomen omdat ie ineens harder moest gaan draaien van jou :/ wat ik dus al helemaal niet snap!?

Waarschuw beheerder
Dat is het tegenstrijdige ook een beetje idd van bovenstaande berichtgeving.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 16:31:
Ik heb in totaal 2 oldschool setjes gehoord, die van Jeff en Vandall en die van Sneaky-D maar die werd na een half uur overgenomen omdat ie ineens harder moest gaan draaien van jou wat ik dus al helemaal niet snap!?

Ik heb gezecht meer beat omdat me danseres opkwam.

Heb ik ook tegen Noremac gezecht.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je moet godverdomme blij zijn dat mense de moeite nemen om vanaf spijkenisse naar je feest komen, terwijl het achteraf nog een kut feest is ook.

Waarschuw beheerder
Mar, onze wegen kruisen hier...laatste aanpassing 24 juli 2006 18:29

:yes:

Maar dat had ik je zondag al aangegeven toch? Ik deed exact wat je me vroeg, oldskool draaien ... 'een park-setje' zoals je vraag was. Was niet voldoende toch, want je dance-act kon niet los gaan, en dus moest het weer harder A.K.A. 'meer beats'. :S En zo pas je prima in het rijtje van mensen die echt geen reet begrijpen van oldschool, en claimen hiermee serieus als 'organisatie' mee aan de slag te zijn. Mij maakt het verder niet uit, maar verdraai de boel niet ;) Kan me niet voorstellen dat je nog veel van die avond weet.

Ja omdat ik nogal beschonken ben op mijn eigen feesten wil ik in ieder geval uiterlijk goed voor de dag komen

Man had nuchter gebleven die avond, dan had je al dit gezeik niet gehad. Als je er dan ook nog een paar balonnetjes ingiet, dan gaat het hard he ;)

Waarschuw beheerder
donateur
want dit is nu al voor de 3e van de 4 keer dat dit gebeurd

en daarom kap ik er dus mee. sfeer is prioriteit nummer een op een feest. en dat is iets wat ik persoonlijk grotendeels wel miste door afspraken die contineu niet nagekomen zijn.

Alleen alle set werden verder opgebouwt naar Early Rave

Hier vergis je je ook. jeff en ik hebben gewoon een lekkere oldschool set gedraaid.

Dennis wou/kon niet meer draaien

wederom vergis je je weer want Dennis wou gewoon niet meer draaien.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hey kappen allemaal dit schiet nie op dat gezeik en elkaar afzeiken

opzich was het een tof feessie sfeer was leuk en gezellig
idd de muziek had anders moeten zijn geen hardcore nummers tussen door 1 is leuk maar nie zo lang tot mensen daar pogo neigingen krijgen

der is het 1 en ander fout gegaan nou goed dat kan maak nie uit van je fouten moet je leren
van kritiek kan je ook leren maar ga nie elkaar de grond in trappen dat is het nie waard

dan lees ik dat de muziek anders moest anders kan de danseres der nie in komen sorry dan moet je wel iemand nemen die dat wel kan moet ook zeggen heb betere meiden gezien oke die kosten wel een paar centjes maar dan heb je ook wat

jullie moeten gewoon betere afspraken maken en nie langs elkaar heen werken en elkaar voor de rest nie afzeiken
iedereen heeft zijn steentje bij gedragen aan het feest zowel de dj's als publiek en degene die het organiseren

dus laten we het redelijk houden en op een normale leuke manier de beginner foutjes op te lossen en het goed houden

dennis gooi je kop ook nie in het zand dat is nie nodig jullie hebben allemaal je best gedaan en dat er 1 zegt het was een kut feest nah sorry ben het nie met je eens heb slechtere mee gemaakt die al jaren bezig zijn(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 juli 2006 om 18:12:
Ik heb gezecht meer beat omdat me danseres opkwam.

Heb ik ook tegen Noremac gezecht.laatste aanpassing 24 juli 2006 18:30

klopt... ben daarna wat richting early gaan draaien op verzoek van de organisatie waardoor ik op het eind ook een wat minder uitweg had voor degene na mij, die oldskool gaat draaien, maar dat was gelukkig zeker niet het probleem aangezien het publiek daarna ook maximaal los ging op het oldskool setje

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van noremac op maandag 24 juli 2006 om 20:52:
klopt... ben daarna wat richting early gaan draaien op verzoek van de organisatie waardoor ik op het eind ook een wat minder uitweg had voor degene na mij, die oldskool gaat draaien, maar dat was gelukkig zeker niet het probleem aangezien het publiek daarna ook maximaal los ging op het oldskool setje

dat was dan toch ook oke(Y)meer dan je best kan je nie doen gewoon

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 20:44:
dan lees ik dat de muziek anders moest anders kan de danseres der nie in komen

maar je moet in eerste instantie toch kijken wat je publiek wil en niet of je danseres een dansje kan doen op de muziek die gedraaid moet worden??

dennis gooi je kop ook nie in het zand

Dat doe ik ook niet Syl, mijn ogen staan juist goed open nu ;)

:flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van noremac op maandag 24 juli 2006 om 20:52:
ben daarna wat richting early gaan draaien op verzoek van de organisatie

ja man, wederom sorry voor mijn reactie, maarja ik kon ook niet weten dat iemand anders al afspraken buiten onze afspraak met je gemaakt had
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 21:54:
maar je moet in eerste instantie toch kijken wat je publiek wil en niet of je danseres een dansje kan doen op de muziek die gedraaid moet worden??

nou een goede go go danseres kan op alles in komen maar je hebt ook meiden die alleen op hardcore kunnen dansen of op andere soorten muziek maar de presentatie was nie goe:no:

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 21:54:
Dat doe ik ook niet Syl, mijn ogen staan juist goed open nu

nee jullie moeten het prof oplossen en goed dingen bespreken

Waarschuw beheerder
zal ik volgende keer maar gewoon komen dan is het altijd gezellig (Y)

:roflol:

grapje hoor 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 00:05:
zal ik volgende keer maar gewoon komen dan is het altijd gezellig

het was en is ook gewoon gezellig:P:P:P

grapje hoor

jaja hoor het alweer:P

Waarschuw beheerder
zal ik volgende keer maar gewoon komen dan is het altijd gezellig

dan kom ik mee :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 00:12:
dan kom ik mee

ole rappie komt met me mee :D

:woep: :doetiewoep:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 00:14:
ole rappie komt met me mee

batman & boy wonder

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 00:17:
batman & boy wonder

:gaap:

Waarschuw beheerder

breek de tent maar af :cheer:
breek de tent maar af :cheer:

Waarschuw beheerder
mag ik ook mee dan :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 00:20:
breek de tent maar af
breek de tent maar af

zal jou ff breken:devil::P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 00:22:
zal jou ff breken

sorry mijn papa heeft me altijd geleerd dat ik geen vrouwen mag slaan :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 00:29:
sorry mijn papa heeft me altijd geleerd dat ik geen vrouwen mag slaan

whawha miet wat een slap excuus:9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 00:40:
whawha miet wat een slap excuus

denk jij ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 00:48:
denk jij

wat denk ik????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 00:58:
wat denk ik????

wat jij denkt :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 01:05:
wat jij denkt

en wat denk ik dan:D

ben werken lees het laters wel(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 01:07:
en wat denk ik dan

jah ik kan toch niet in jouw kop kijken :D
Waarschuw beheerder
ik denk dat ze de echte Rotterdamse gezelligheid gewoon miste :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 10:01:
there you go

alsjeblieft een bak koffie voor je ochtendhumeur he :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Queen** op dinsdag 25 juli 2006 om 10:04:
alsjeblieft een bak koffie voor je ochtendhumeur he

2 sGepjes suiker he 8)
Waarschuw beheerder
heb tegenwoordig klontjes :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Queen** op dinsdag 25 juli 2006 om 10:13:
heb tegenwoordig klontjes

heb ik ook weleens 8)

:x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 10:15:
heb ik ook weleens

moet je wat beter roeren 8)

Waarschuw beheerder
:x :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 01:12:
jah ik kan toch niet in jouw kop kijken

nee kan je dat nie wat valt me dat van je tegen zeg:9

Uitspraak van **Queen** op dinsdag 25 juli 2006 om 10:00:
denk dat ze de echte Rotterdamse gezelligheid gewoon miste

ja waar was jij:cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 14:24:
ja waar was jij

thuis :nocheer:

volgende keer beter zeg ik altijd maar :D

ben jij wel geweest dan? :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Queen** op dinsdag 25 juli 2006 om 16:49:
thuis

volgende keer beter zeg ik altijd maar

ja dat is waar:yes:

Uitspraak van **Queen** op dinsdag 25 juli 2006 om 16:49:
ben jij wel geweest dan?

jaaaaaaaaaaaaa ben zekers geweest:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik begrijp de grote ophef niet... Ik en vele vrienden van me waren erg tevreden over het feest, het was erg gezellig.. Geen van ons heb ik horen klagen...
Ik kan me voorstellen dat de verwachtingen van sommige van jullie erg hoog zijn, maar het kost ook wel wat tijd om een goed concept neer te zetten en het aan de man te brengen. Ik vind het tot zover erg goed gaan, zeker gezien de vorige flashback's , Als je de avond wil opbouwen van Oldschool naar Early, moet er misschien wat kritischer gekeken gaan worden wie er aan het begin gaat draaien en aan het eind. En trekpoppen hebben er niks te zoeken. Die zullen idd klagen dat de muziek niet goed is, want die vinden het vast en zeker te soft.. maar dat weten ze als ze de flyer goed lezen. het is dus geen reunie van de wall van een poosje terug , maar een Flashback in de Wall... Suc6 de volgende X ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ShaddocK op dinsdag 25 juli 2006 om 18:27:
Als je de avond wil opbouwen van Oldschool naar Early, moet er misschien wat kritischer gekeken gaan worden wie er aan het begin gaat draaien en aan het eind.

er waren goede afspraken met alle dj's. maar daar werd niet naar gekeken, overigens konden de dj's hier niets aan doen :flower: maar dat is dus wel de oorzaak geweest van het feit dat van de opbouw al helemaal niets meer klopte.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 18:44:
maar daar werd niet naar gekeken, overigens konden de dj's hier niets aan doen

door wie werd daar nie naar gekeken dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 19:21:

Dat is nu niet echt van toepassing. het belangrijkste om te weten is dat het organisatorisch een zooitje was en de dj's niets te verwijten valt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 21:12:
Dat is nu niet echt van toepassing. het belangrijkste om te weten is dat het organisatorisch een zooitje was en de dj's niets te verwijten valt

dat heb ik ook nooit beweerd toch?

Waarschuw beheerder
donateur
hey kappen allemaal dit schiet nie op dat gezeik en elkaar afzeiken

opzich was het een tof feessie sfeer was leuk en gezellig
idd de muziek had anders moeten zijn geen hardcore nummers tussen door 1 is leuk maar nie zo lang tot mensen daar pogo neigingen krijgen

der is het 1 en ander fout gegaan nou goed dat kan maak nie uit van je fouten moet je leren
van kritiek kan je ook leren maar ga nie elkaar de grond in trappen dat is het nie waard

dan lees ik dat de muziek anders moest anders kan de danseres der nie in komen sorry dan moet je wel iemand nemen die dat wel kan moet ook zeggen heb betere meiden gezien oke die kosten wel een paar centjes maar dan heb je ook wat

jullie moeten gewoon betere afspraken maken en nie langs elkaar heen werken en elkaar voor de rest nie afzeiken
iedereen heeft zijn steentje bij gedragen aan het feest zowel de dj's als publiek en degene die het organiseren

dus laten we het redelijk houden en op een normale leuke manier de beginner foutjes op te lossen en het goed houden

dennis gooi je kop ook nie in het zand dat is nie nodig jullie hebben allemaal je best gedaan en dat er 1 zegt het was een kut feest nah sorry ben het nie met je eens heb slechtere mee gemaakt die al jaren bezig zijn

dit waren mijn woorden

Waarschuw beheerder
donateur
dit vraag je:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 19:21:

en dit kreeg je als antwoord:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 21:12:

duidelijk toch? :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
ja is al goed(Y)
Waarschuw beheerder
nu wij er zijn wel :cheer:
Waarschuw beheerder
en dat maakt het gelijk een heel stuk gezelliger.... :cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
K1, Merijn bedankt voor de positieve feedback :flower:

Aan de rest: ik ga niet meer met modder gooien.

Het zal zeker voor een gedeelte aan mij gelegen hebben de zaken die niet goed gegaan zijn.

Anyway, Dennis en ik hebben besloten zakelijk niet meer verder te gaan.

Ik ga wel verder, sowiezo met Flashback 5 op zaterdag 19 augustus.

groetjes van Ginger.-

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 juli 2006 om 11:46:
K1, Merijn bedankt voor de positieve feedback

graag gedaan vind het jammer dat het allemaal weer zo moet gaan hoor problemen zijn der ook om opgelost te worden;)

(K)(K) voor allemaal

Waarschuw beheerder
Spijtig van het vroege sluitingsuur omdat ik er pas rond drie uur - kwart na die aankwam... Voor dat anderhalf uurtje heb ik toch wel leuke platen naar boven horen komen maar was veel te kort voor mij natuurlijk. En voor the wall zelf ;) kijk eerst ff naar de vervaldatum van jullie bier in flesjes ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 17:05:
Spijtig van het vroege sluitingsuur omdat ik er pas rond drie uur - kwart na die aankwam... Voor dat anderhalf uurtje heb ik toch wel leuke platen naar boven horen komen maar was veel te kort voor mij natuurlijk.

Hoi,

We hebben bij 4 anderen die dat ook hadden de helft van het entreegeld terug gegeven, jullie zaten daar niet bij?

GRT

Waarschuw beheerder
:no:

Waarschuw beheerder
donateur
wat :no: erwin???

Waarschuw beheerder
:no:

Waarschuw beheerder
donateur
wat nee waneer heb je je toetoe nou?

Waarschuw beheerder
jah die kk honden belden weer he (N)

volgende week

vuile :@

maargoed het blijft lang lekker weer zeggen ze dus jah :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 19:38:
jah die kk honden belden weer he

volgende week

vuile

maargoed het blijft lang lekker weer zeggen ze dus jah

ja dat is wel balen dan:(
nog een week wachtenO:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 19:41:
ja dat is wel balen dan

dat is het zeker :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 19:45:
dat is het zeker

ja idd:(

Waarschuw beheerder
donateur
he he, eindelijk weer internet.
pc zat vast en is waarschijnlijk niet meer te maken :(
foto's van Flashback staan erop en ik weet niet of ze nog boven water komt. Hij ligt bij de computerboer en die gaat kijken of de data nog te redden is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 15:09:
foto's van Flashback staan erop en ik weet niet of ze nog boven water komt

Niet meer op je kaart staan???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
http://www.golarge.nl/web/FB4/

FOTO's :cheer:

Complimenten aan BO :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 27 juli 2006 om 18:16:
Hoi,

We hebben bij 4 anderen die dat ook hadden de helft van het entreegeld terug gegeven, jullie zaten daar niet bij?

GRT

ja hoor wij hebben maar 5 euro aan de inkom betaald vond ik wel in orde van julie :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 18:07:
vond ik wel in orde van julie

Oke dan (y)

Ja sorry was niet ons beste feest maar 19 augustus gaan we door tot 6 uur OP ZEKER :-P

Dan staat er ook een zwembad OP ZEKER (y)

Mocht er dan iemand flauw worden is het niet mijn schuld.

Kriek aan eigenaar the Wall doorgegeven, zijn excuus ervoor.

Over die Red bull kom ik nog op terug.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 juli 2006 om 18:28:
Kriek aan eigenaar the Wall doorgegeven, zijn excuus ervoor.

Beters , want door zoiets kunne er wel wat mensen ziek worden...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 18:38:
Beters , want door zoiets kunne er wel wat mensen ziek worden...

Ja klopt! Maar wees niet bang was een maand over tijd en dat mag voor bier wel. Geen excuus hoor (y)

Ach ja alle begin is moeilijk :-p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 juli 2006 om 18:50:
Ach ja alle begin is moeilijk

Tuurlijk , hopenlijk komt het wat goed met jullie org dan he

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 18:56:
Tuurlijk , hopenlijk komt het wat goed met jullie org dan he

Echt wel, alles komt goed (y) :-p

Zo de bafjes smaken lekker :-p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 juli 2006 om 18:59:
de bafjes

alcoholvrije bavaria ? want dat is een bafje :yes:

Waarschuw beheerder
hehe vroeg me ook al af als belg wat een bafje was :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 19:07:
alcoholvrije bavaria ? want dat is een bafje

Onee :-p Bafje met alcohol bedoel ik :-p
Waarschuw beheerder
donateur
Er word wel de hele tijd gezegd er werd te hard gedraaid en blabla weet ik veel wat..
Maar je kan niet ontkennen dat toen er harder werd gedraaid er veel mensen de dansvloer weer opgingen en lekker uit hun plaat gingen ( dan wel niet met gestrekte armen/benen ;) ) Het is namelijk niet alleen een oldschool feest.Er stond luid en duidelijk op de flyer oldschool EN early rave.

Volgende keer ben ik er zeker weer bij want bij elke flashback heb ik het zeker volledig naar me zin gehad!!

enne ProzaQ Dj Team jullie zijn geweldig :respect: (L)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kimberly!! op vrijdag 28 juli 2006 om 20:57:
Er stond luid en duidelijk op de flyer oldschool EN early rave.

weet jij zeker nie het verschil nie tussen early rave en hardcoreO:)
Waarschuw beheerder
donateur
Naar mijn weten valt early rave onder de hardcore.. :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Kimberly!! op vrijdag 28 juli 2006 om 22:15:
Naar mijn weten valt early rave onder de hardcore..

Klopt maar wel te vroeg. Daarom heb ik je vriend als afsluiter geboekt, want Oldskool draaien is niet hun beste ding (y) :-p

Enfin, na 3 uur mag de tent los om ook de Oldskool mensen hun ding te geven. En de tent ging ook echt los op Sneaky D zijn set hoor (y)

Zo hebben we het beste van twee werelden :-p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kimberly!! op vrijdag 28 juli 2006 om 22:15:
Naar mijn weten valt early rave onder de hardcore..

nah dat was nie early rave meer maak verders ook nie meer uit maar ook dat pogo gebeuren moet op gelet worden en opgetreden worden zoniet sla ik de eerste volgende zo de toko uit en ben nie de enigste die daar zo over denk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 22:26:
nah dat was nie early rave meer maak verders ook nie meer uit maar ook dat pogo gebeuren moet op gelet worden en opgetreden worden zoniet sla ik de eerste volgende zo de toko uit en ben nie de enigste die daar zo over denk

Klopt ook wel er werd wel erg hard gedraait en dan bij een oude hardcore tent.

Enfin we zullen zie over drie weken hoe het gaat, aan het draaien zal het niet liggen geloof me voor 3 uur geen early rave :no:

Ben benieuwd of het gaat 'floppen' ivm Decibel :cheeR:

Wij hebben twee dagen geflyerd op de Tilburgse kermis :-p

Waarschuw beheerder
donateur
idd we zullen zien jah maar ik meen het wel de eerste de beste die tegen me an douwt of trapt door gepogo sla en schop ik ech invalide vind het achtelijk dat ie dat zomaar mocht doen:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 juli 2006 om 22:29:
Wij hebben twee dagen geflyerd op de Tilburgse kermis

o beter toch:cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 22:35:
idd we zullen zien jah maar ik meen het wel de eerste de beste die tegen me an douwt of trapt door gepogo sla en schop ik ech invalide vind het achtelijk dat ie dat zomaar mocht doen

Eerst even naar mij toekomen scheet :yes: Dan verzoek ik hem netjes te gaan :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 29 juli 2006 om 09:27:
Eerst even naar mij toekomen scheet Dan verzoek ik hem netjes te gaan

Dat horen de portiers in de gaten te houden, deze heb ik buiten glazen ophalen niets zien doen :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 29 juli 2006 om 09:27:
Eerst even naar mij toekomen scheet Dan verzoek ik hem netjes te gaan

diegene hoef nie te gaan die moet gewoon kappuh met die onzin daar gaat het me om:yes: moppie:D

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 13:07:
Dat horen de portiers in de gaten te houden

juist dat is ook zo maar toen we het melde werd er niks an gedaan:no:

deze heb ik buiten glazen ophalen niets zien doen

ja gezellie kletsen jootje ze hebben nog wel wat gedaan en die ene :lijn::X

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Dat horen de portiers in de gaten te houden, deze heb ik buiten glazen ophalen niets zien doen

Hmmm zet ik ook op me lijssie :-p

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 14:15:
ja gezellie kletsen jootje ze hebben nog wel wat gedaan en die ene

Meen je dat nou???

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 29 juli 2006 om 14:26:
Hmmm zet ik ook op me lijssie

;)

Meen je dat nou???

:yes: we hebben onwijs tof gepraat met ze vooral met die ene met haar(Y)
die andere laat ik me nie over uit hier maar je snapt me wel denk ik:D

Waarschuw beheerder
donateur
juist dat is ook zo maar toen we het melde werd er niks an gedaan

Klopt, daarom had ik het ook gehad had geen zin om die pogodebiel een paar beuken te geven
ja gezellie kletsen jootje ze hebben nog wel wat gedaan en die ene

:yes:
Meen je dat nou???

Nou dat kon iedere leek zelfs zien :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 16:24:
Nou dat kon iedere leek zelfs zien

ja best wel:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Meen je dat nou???

was dat niet opgevallen dan ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 17:06:
was dat niet opgevallen dan ?

Nee, maar blijkbaar ben ik een leek :-p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 29 juli 2006 om 17:22:
een leek

een lekenpriester misschien;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Anyway komt op het lijssie :-p

Waarschuw beheerder
donateur
maar hij was wel :kwijl: hoor:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van lange79 op zondag 30 juli 2006 om 19:29:
gratis reclame

Ik doe dat niet wil B2S niet op me dak :-p

p.s nieuwe line up is bekend :cheer:

[img width=600 height=430]http://www.golarge.nl/web/FB5/flashback5_back(kaart).jpg[/img]