| Betreft: | evenement: Flashback 4, zaterdag 22 juli 2006 om 21:30 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
WE zijn om half 5 gestopt omdat iedereen van de organisatie op was. Tevens veel DJ's die er nog waren.
Jongens echt geen slap excuus maar we zitten al drie weken in een hittegolf. Het was binnen zeer warm tot heet.
DJ's staan met lampen te draaien. Verder moeten wij van de organisatie rond sjeezen en dansen
opzich heb ik het onwijs naar me zin gehad
en als ik eerlijk moet zijn is er ook hardcore gedraaid wat me dus tegen viel want het was een oldschool party
Sorry hoor, maar dat vind ik een hele slechte zaak, daar heeft iedereen last van in elke gelegenheid en op ieder feest
De muziek viel me persoonlijk heel erg tegen, er werdt al veel te vroeg veel te hard gedraaid.
Op een gegeven moment kwam er zelfs een nr van een paar jaar terug langs, had niets met early te maken.
waarom wilde ze nou weer harder, alsof het met de set van sneaky-d niet los ging
idd! was erg jammer dat er te vroeg te hard gedraaid werd!!
Maar ook het begin van Riot
Ik heb in totaal 2 oldschool setjes gehoord, die van Jeff en Vandall en die van Sneaky-D maar die werd na een half uur overgenomen omdat ie ineens harder moest gaan draaien van jou wat ik dus al helemaal niet snap!?
want dit is nu al voor de 3e van de 4 keer dat dit gebeurd
Alleen alle set werden verder opgebouwt naar Early Rave
Dennis wou/kon niet meer draaien
Ik heb gezecht meer beat omdat me danseres opkwam.
Heb ik ook tegen Noremac gezecht.laatste aanpassing 24 juli 2006 18:30
klopt... ben daarna wat richting early gaan draaien op verzoek van de organisatie waardoor ik op het eind ook een wat minder uitweg had voor degene na mij, die oldskool gaat draaien, maar dat was gelukkig zeker niet het probleem aangezien het publiek daarna ook maximaal los ging op het oldskool setje
dan lees ik dat de muziek anders moest anders kan de danseres der nie in komen
dennis gooi je kop ook nie in het zand
maar je moet in eerste instantie toch kijken wat je publiek wil en niet of je danseres een dansje kan doen op de muziek die gedraaid moet worden??
Dat doe ik ook niet Syl, mijn ogen staan juist goed open nu
Als je de avond wil opbouwen van Oldschool naar Early, moet er misschien wat kritischer gekeken gaan worden wie er aan het begin gaat draaien en aan het eind.
hey kappen allemaal dit schiet nie op dat gezeik en elkaar afzeiken
opzich was het een tof feessie sfeer was leuk en gezellig
idd de muziek had anders moeten zijn geen hardcore nummers tussen door 1 is leuk maar nie zo lang tot mensen daar pogo neigingen krijgen
der is het 1 en ander fout gegaan nou goed dat kan maak nie uit van je fouten moet je leren
van kritiek kan je ook leren maar ga nie elkaar de grond in trappen dat is het nie waard
dan lees ik dat de muziek anders moest anders kan de danseres der nie in komen sorry dan moet je wel iemand nemen die dat wel kan moet ook zeggen heb betere meiden gezien oke die kosten wel een paar centjes maar dan heb je ook wat
jullie moeten gewoon betere afspraken maken en nie langs elkaar heen werken en elkaar voor de rest nie afzeiken
iedereen heeft zijn steentje bij gedragen aan het feest zowel de dj's als publiek en degene die het organiseren
dus laten we het redelijk houden en op een normale leuke manier de beginner foutjes op te lossen en het goed houden
dennis gooi je kop ook nie in het zand dat is nie nodig jullie hebben allemaal je best gedaan en dat er 1 zegt het was een kut feest nah sorry ben het nie met je eens heb slechtere mee gemaakt die al jaren bezig zijn
door wie werd daar nie naar gekeken dan?
Dat is nu niet echt van toepassing. het belangrijkste om te weten is dat het organisatorisch een zooitje was en de dj's niets te verwijten valt
Spijtig van het vroege sluitingsuur omdat ik er pas rond drie uur - kwart na die aankwam... Voor dat anderhalf uurtje heb ik toch wel leuke platen naar boven horen komen maar was veel te kort voor mij natuurlijk.
vond ik wel in orde van julie
Er stond luid en duidelijk op de flyer oldschool EN early rave.
Naar mijn weten valt early rave onder de hardcore..
Naar mijn weten valt early rave onder de hardcore..
nah dat was nie early rave meer maak verders ook nie meer uit maar ook dat pogo gebeuren moet op gelet worden en opgetreden worden zoniet sla ik de eerste volgende zo de toko uit en ben nie de enigste die daar zo over denk
idd we zullen zien jah maar ik meen het wel de eerste de beste die tegen me an douwt of trapt door gepogo sla en schop ik ech invalide vind het achtelijk dat ie dat zomaar mocht doen
Eerst even naar mij toekomen scheet Dan verzoek ik hem netjes te gaan
Dat horen de portiers in de gaten te houden
deze heb ik buiten glazen ophalen niets zien doen
Dat horen de portiers in de gaten te houden, deze heb ik buiten glazen ophalen niets zien doen
ja gezellie kletsen jootje ze hebben nog wel wat gedaan en die ene
Hmmm zet ik ook op me lijssie
Meen je dat nou???
juist dat is ook zo maar toen we het melde werd er niks an gedaan
ja gezellie kletsen jootje ze hebben nog wel wat gedaan en die ene
Meen je dat nou???
Anyway komt op het lijssie