Onderwerp is dubbel!
Zie "Anaal" voor eenzelfde onderwerp.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 23:38:Er komen al wat mensen uit de kast.....
hahahaa.. achja dat kan ik toch wel delen met m'n partyflock vriendjes en vriendinnetjes
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 23:40:hahahaa.. achja dat kan ik toch wel delen met m'n partyflock vriendjes en vriendinnetjes
Jij snapt het concept...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 23:36:Ja maar toen kom ik 3 dagen niet zitten
had hij niet te hard moeten rijden
heb ook niet zo'n grote wagen hoor
dus dat scheelt
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 21 juli 2006 om 23:59:had hij niet te hard moeten rijden
heb ook niet zo'n grote wagen hoor
dus dat scheelt
zo'n grote mond en dan geen grote auto??? ONMOGELIJK
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 23:39:20 jaar en dan al een pik in kont
doe je goed
sneller dan ik
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 23:26:Maar waarom in de stront gaan roeren en moeilijk doen met glijmiddel en voorvingeren en blabla, als ze 2cm verderop een lekker nat zacht gat heeft zitten waar je je plasser zo in kunt proppen zonder dat je voorhuid tot je oksels wordt teruggedrukt?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 00:05:Ik was 14.. voor een breezer
aaaah ik heb je eindelijk gevonden
waar is toch dat meisje die ik anaal nam en 3 dagen niet kon zitten, was jij het
en je had ook 2 breezers gekregen hoor
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 juli 2006 om 00:10:aaaah ik heb je eindelijk gevonden ik heb je overal gezocht.
waar is toch dat meisje die ik anaal nam en 3 dagen niet kon zitten
Heb jij lekker gedroomd vannacht
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 juli 2006 om 00:26:kut wekker ook
werd ik weer wakker
Lastig he
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 juli 2006 om 00:10:aaaah ik heb je eindelijk gevonden ik heb je overal gezocht.
waar is toch dat meisje die ik anaal nam en 3 dagen niet kon zitten, was jij het
en je had ook 2 breezers gekregen hoor
Nee een toppertje en een breezer ananas
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 00:32:Nee een toppertje en een breezer ananas
was toch geen ananas
zie je wel verschijnen'
vana.
maare haal je hond even binnen dan
klim ik door je raam, maar moet eerst langs dat monster
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 00:40:als de dame er open voor staat
en niet alleen de dame
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 00:47:en niet alleen de dame
Als de dame er open voor staat......staat haar achterdeel er vanzelf ook voor open
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 juli 2006 om 00:45:vana.
maare haal je hond even binnen dan
klim ik door je raam, maar moet eerst langs dat monster
Heb ik de hond mee naar binnen genomen.. ligt hij onder mijn raam.. klim je niet naar binnen
En hij had nog wel zo'n zin om te spelen met een inbreker
Uitspraak vanIk vind het geweldig hoor! Zolang er maar rustig en liefdevol met je wordt omgegaan. Degene die je daar neemt moet wel goed weten waar hij mee bezig is.Deziebellebeezt
op zaterdag 22 juli 2006 om 12:24:
maar dat spreek voor zich tenzij anders gewenst word
of heb ik het mis je merkt van zelf wel of er meer gewenst word toch ??
Uitspraak van [B]l.ondje*mijn kontje blijft maagtop zaterdag 22 juli 2006 om 12:10:
effe lekker poepen is toch ook weleens lekker
Uitspraak van supergrove op vrijdag 21 juli 2006 om 21:50:ik blijf nieuwschierig wat anderre er van vinden !!!!
wat heb je er nou aan om te weten wat anderen ervan vinden?
ken beter zelf weten wat je ervan vindt
Uitspraak van Blijs Blaas op zaterdag 22 juli 2006 om 15:41:Broek naar beneden, string aan de kant en hop, droog erin.
probeer dat eens

![[B]l.ondje*(L)](/images/user/273604_296590.jpg)