Zijn hier mensen die ook met dit weer in de sportschool staan?
met dit weer heb je toch helemaal geen motivatie om naar de sportschool te gaan????
nou ik ben me hier flink aan t vervelen
met dit weer heb je toch helemaal geen motivatie om naar de sportschool te gaan????
Met dit weer draag ik weinig kleding en ga ik weer naar het strand ... vind dat een perfecte motivatie om te trainen laatste aanpassing 21 juli 2006
heb dr wel respect voor als je met dit weer trouw blijft sporten
hmm ik zorg dr wel voor dat ik voor die tijd afgetraind ben dan hoef ik me daar in de zomer nie meer zo druk om te maken
heb dr wel respect voor als je met dit weer trouw blijft sporten
grappig dat jij ook uit hilversum komt!!
ken jij tim&cos??
mijn motivatie is beneden pijlals ik geen zin heb ga ik al gauw nie
je voelt je gewoon lekkerder wanneer je sport
Wie nog meer dan
Welke sportschool zit je nu dan
Ik ja, ken ze wel ja . Kom niet bij ze op de koffie hoor .
Maatje zoeken, dan ben je zeg maar "verplicht"om de ander over te halen .
ik ook nie hehe
heb ik,maar die is t zelfde als ik
zeker weten, Tim is goeie kennis van mij zeg maar
misschien moet ik dat is doen ja hehe
hahaha hoeft ook nie hoorik moet weer verder
Ik ben nu aan t werk bij onze sportschool en ik snap niet dat er mensen zijn die met dit weer gaan sporten!! Zijn hier mensen die ook met dit weer in de sportschool staan?
Tja.... Andere zoeken.
Geen airco?
Lekkere sportschool dan
Moon
Ik blijf ook gewoon doortrainen hoor..en trouwens mijn tattoo is super geworden
cleem
Ook je stem wordt er beter van.
Ik ben nu aan t werk bij onze sportschool en ik snap niet dat er mensen zijn die met dit weer gaan sporten!! Zijn hier mensen die ook met dit weer in de sportschool staan?
????
Zeker, ik heb trouwens een fijne sportschool gevonden!
Ik fitness ook sinds een week of 10 nu, heeft voor mijn gevoel alleen nog niet veel effect op ( wel conditioneel ) mijn " lijn " ik wil graag wat afvallen, en weet dat dat niet alleen door fitness kan, maar ik train toch wel 3 á 4 keer in de week, heeft iemand een idee wat een beetje schematisch goed is voor dit? Een zwaardere training mischien?
maar wat is dan zwaar, en wanneer ga je effect zien, ik weet natuurlijk ook wel dat dit niet binnen no-time is, maar ik heb ook niet echt een zware training nog ..
Fitness is leuk en goed te combineren met cardio dus denk dat je wat cardio erbij moet gaan doen naast de fitness.
Want ik neem toch aan, dat je van cardio - mits je dat wilt - het meest af 'kan' vallen..
Want ik neem toch aan, dat je van cardio - mits je dat wilt - het meest af 'kan' vallen..
cardio helpt wel voor je verbranding, maar minstens 1 krachttraining pw is beter voor de verbranding en ook voor je figuur.
Vraag in je sportschool naar een full body schema met tussen de 12 en 20 herhalingen. Oja, en niet denken dat je veel buikspieren moet trainen om die buik kleiner te krijgen.. altijd met het hele lichaam werken..
Ja precies sets van 8-10 herhalingen doen dus