Partyflock

Forumonderwerp · 888989
3203x bekeken
Betreft: evenement: Novalectra, zaterdag 28 oktober 2006 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Housewerk op woensdag 30 augustus 2006 om 14:27:
dacht ik zo..

:gaap:.

:bier:.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op dinsdag 29 augustus 2006 om 17:33:
Wat nou :|.

Je kunt toch wel een beetje moeite doen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op woensdag 30 augustus 2006 om 21:50:
Je kunt toch wel een beetje moeite doen?

Geld wil ik best geven maar moeite doen :no:.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
ik hoop héél hard dat deze editie wel een succes wordt. Vorig jaar vond ik het de absolute tegenvaller van het jaar. Twas dat ik er gratis naartoe kon. Enige reden waarom ik toen ben gebleven was omdat ik moest wachten op de eerste trein. Ik hoop op betere tijden dit jaar....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van * BJöRN * op woensdag 30 augustus 2006 om 23:40:
Ik hoop op betere tijden dit jaar....

als je nou dit jaar alleen maar gaat in de hoop dat er een eerdere trein naar huis gaat kan je toch net zo goed thuis blijven lijkt me..? 8)

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur

hehe..

qua treinen of qua feest

;)

8)

Waarschuw beheerder
ik wil een kaartje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 augustus 2006 om 22:00:
ik wil een kaartje

Zullen we eerst de line up maar eens afwachten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op donderdag 31 augustus 2006 om 02:47:

als je nou dit jaar alleen maar gaat in de hoop dat er een eerdere trein naar huis gaat kan je toch net zo goed thuis blijven lijkt me..?

ik bedoelde betere tijden voor het feest in de zin van: hoop dat het dit jaar een groter succes wordt als de afgelopen editie. Ben erg benieuwd naar de line-up!

Waarschuw beheerder
ik ben hier weer zeker bij...heb me vorig jaar prima vermaakt 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op vrijdag 1 september 2006 om 12:20:
Zullen we eerst de line up maar eens afwachten.

tis op loopafstand:)

alleen ben ik niet echt van plan om te gaan betaalen:X
Waarschuw beheerder
kan je meteen weer teruglopen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 19:43:
alleen ben ik niet echt van plan om te gaan betaalen

volgens mij was de helft van de bezoekers vorig jaar gratis aanwezig ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op woensdag 30 augustus 2006 om 22:28:
Geld wil ik best geven maar moeite doen :no:.

Luie donder.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 21:17:
volgens mij was de helft van de bezoekers vorig jaar gratis aanwezig ;)

Ik was één van de weinige die betaald had :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mars.. op vrijdag 1 september 2006 om 21:20:
Ik was één van de weinige die betaald had

damn dat is niet best ouwe...volgende keer beter (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Dus volgende keer betaal jij en ga ik gratis naar binnen O:)

Waarschuw beheerder
ja hoor...tuurlijk O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 21:17:
volgens mij was de helft van de bezoekers vorig jaar gratis aanwezig

ik begrijp ook niet dat er een vervolg editie van komt:S

lijkt mij sterk dat novalectra nu wel aanslaat maar wie weet is de lijn omhoog wel super???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op vrijdag 1 september 2006 om 21:20:
Luie donder.

Ach :).

Uitspraak van Mars.. op vrijdag 1 september 2006 om 21:25:
Dus volgende keer betaal jij en ga ik gratis naar binnen O:)

Hey, ik ook dan, en ik wil benzine geld betaald hebben dan (Y).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 21:38:
lijkt mij sterk dat novalectra nu wel aanslaat maar wie weet is de lijn omhoog wel super???

En tis nu gewoon wat kleinschaliger. Ik ben wel benieuwd waar ze mee aan komen zetten 8)
Waarschuw beheerder
En Novalectra wordt gekopt aan dutch desgin week, waarvan novalectra de afsluiting is... zie extrema.nl
Waarschuw beheerder
meer duidelijkheid omtrent invulling en line up zal over 1 a 1,5 week bekend worden gemaakt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sherrif op zaterdag 2 september 2006 om 16:36:
meer duidelijkheid omtrent invulling en line up zal over 1 a 1,5 week bekend worden gemaakt :)

Ik vind het allemaal maar een beetje laat. Vorig jaar flopt het feest totaal, dan zou je toch verwachten dat ze het dit jaar grondig aanpakken.. op deze manier heb je weinig tijd voor promotie en hebben mensen misschien inmiddels al andere plannen op die dag :\

ik hoop maar dat ze met een knaller van een line-up komen :)
Waarschuw beheerder
Sja beter hebben ze inspiratie opgedaan in dit topic daar bij Extrema...

Zou echt een dikke vieze aanfluiting zijn als ze met Tiga of 2 Many Heaumeax aankomen kakken ofzo...
Waarschuw beheerder
Ik denk dat ze zoals bijna heel NL met gayminimal namen komen aazetten hoop van niet.
Waarschuw beheerder
Ik vind het hoogst irritant en slaapverwekkend.
Waarschuw beheerder
Ik krijg er een natte aars van
Waarschuw beheerder
ik zou het zelf niet erg vinden als 2 many dj's kwamen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van justinkees op zondag 3 september 2006 om 04:18:
Ik krijg er een natte aars van

moet je minder poppers-snuiven ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sherrif op zaterdag 2 september 2006 om 16:36:
meer duidelijkheid omtrent invulling en line up zal over 1 a 1,5 week bekend worden gemaakt

Erg laat hoor, slecht bezig.
Artiest {SHOWLIST artist 33439, 63304}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van justinkees op zaterdag 2 september 2006 om 22:39:
Zou echt een dikke vieze aanfluiting zijn als ze met Tiga of 2 Many Heaumeax aankomen kakken ofzo...

:D

Inderdaad! [img width=30 height=18]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/smileygay.gif[/img]

Stonden er vorig jaar niet van die Detroit gasten??
Of waren die juist gecanceld??

Maar we zullen zien, bij een sterke line up ben ik denk wel aanwezig! :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pipo op maandag 4 september 2006 om 22:27:
Stonden er vorig jaar niet van die Detroit gasten??

Deels gecancelled ja. Vond het met name jammer dat Juan Atkins was gecancelled..
Waarschuw beheerder
Er is vorig jaar gekozen voor 1 dag en dan moeten er logischerwijs namen afvallen ja :)

Novalectra wordt inderdaad een combinatie met de Dutch Design week, dus decoratief kan je al veel verrassends verwachten. De line up krijgt nu egt vorm en bevindt zich in de afrondingsfase dus er komt snel duidelijkheid :P

Het beloofd in ieder geval erg "Nova"lectra te worden..nog even geduld dus :)
Waarschuw beheerder
Ik gok dat Detroit of vuige electro niet bij de Dutch Design week past :(

Beter wordt het snel bekend.

Waarschuw beheerder
Kben heel erg benieuwd naar deze line up... :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zal wel weer zo'n Meubelstukken line up worden met Joost van Bellen en dan Felix de Houserat, Glimmer Gays en dan misschien als enige boeiende Anthony Rother ofzo, maar die gaat dan vast en zeker van die Datupunk shit doen, ipv zijn oude Psi49 dingen...

:nee:
Waarschuw beheerder
ik snap er geen flikker van....

extrema maakt 100.000 euro verlies op een goed concept... maar ze gaan er gewoon mee door... goede bezig, vind ik dan want dan heb je een hart voor muziek!! maar wat ik dan niet snap... je geeft 2 superfestival's in de zomer... 0,0% iets gezien over Novalectra... nu 1,5 maand van te voren nog niks over bekend.... echt slim is het niet.... denk ik... waarom zijn ze soms zo dom daar?? terwijl erg genoeg know how daar in eindhoven aanwezig met oa lieke enzo...

jullie mening? en mening van Arise?
Waarschuw beheerder
Misschien willen ze het exclusief houden. Het expres niet groot aanpakken wat betreft promotie, zodat er geen kuddevolk op af komt. De echte liefhebbers hebben hun bronnen en komen toch wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hazeleger op dinsdag 5 september 2006 om 23:27:
extrema maakt 100.000 euro verlies op een goed concept... maar ze gaan er gewoon mee door... goede bezig, vind ik dan want dan heb je een hart voor muziek!! maar wat ik dan niet snap... je geeft 2 superfestival's in de zomer... 0,0% iets gezien over Novalectra... nu 1,5 maand van te voren nog niks over bekend.... echt slim is het niet.... denk ik... waarom zijn ze soms zo dom daar?? terwijl erg genoeg know how daar in eindhoven aanwezig met oa lieke enzo...

jullie mening? en mening van Arise?

Elk festival heeft aanlooptijd nodig. Daarmee wil ik zeggen, dat het eerste jaar altijd aftasten is; voor de doelgroep en de organisatie. Een goed voorbeeld is Solar. Het eerste jaar kwamen de mensen die aan het concept zagen dat het speciaal, uniek festival zou zijn. Deze eerste bezoekers hebben deze ervaringen gedeeld met vrienden, kennisen, fora; met als resultaat dat editie 2006 een groot succes is geweest.

In 2005 was ook een opstartjaar voor Novalectra, experimenteel, gedurft en in mijn ogen vernieuwend. Deze aanpak heeft ook tijd nodig omdat het afwijkt van de standaard, commerciele feestjes.

Uitspraak van Dy-namic Hogh op dinsdag 5 september 2006 om 23:31:
Misschien willen ze het exclusief houden. Het expres niet groot aanpakken wat betreft promotie, zodat er geen kuddevolk op af komt. De echte liefhebbers hebben hun bronnen en komen toch wel.

;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ben toch wel beniewd naar de lijn up
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 13:05:
ben toch wel beniewd naar de lijn up

ik ook wel :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sherrif op woensdag 6 september 2006 om 09:52:
experimenteel, gedurft en in mijn ogen vernieuwend. Deze aanpak heeft ook tijd nodig omdat het afwijkt van de standaard, commerciele feestjes.

Vond dat de Novalectra line up op Extrema Outdoor niet aa de bovengenoemde criteria voldeed hoor. Vorig jaar hadden ze in die tent toch een veel sterkere line up wat dat betreft.

Hopelijk op het echte indoorfeest wel O:)

Waarschuw beheerder
Wel goed dat de prijs €25,- is in plaats van 35 (Y)
Waarschuw beheerder
SPECIALE EDITIE NOVALECTRA OP 28 OKTOBER!!!
Wednesday 06 September 2006

***Persb. NOVALECTRA 6 sep 2006***

SPECIALE EDITIE NOVALECTRA OP 28 OKTOBER!!!

Dutch Design Week en Extrema slaan handen ineen

EINDHOVEN – Een speciale editie van Novalectra zal de Dutch Design Week in Eindhoven feestelijk afsluiten op zaterdag 28 oktober. Dat maakte organisator Extrema vanmiddag bekend. De voorverkoop start 15 september.
Het feest vindt plaats in het befaamde Klokgebouw en zal maarliefst tien uur duren! Novalectra staat in het teken van de ontwikkeling van elektronische muziek en ook deze editie staat weer bol staan van vooraanstaande acts en dj’s uit binnen- en buitenland.
In verband met de Dutch Design Week heeft organisator Extrema logischerwijs gekozen voor een speciale, ietwat toegankelijkere editie van Novalectra met extra veel live optredens. Volgende week wordt de programmering bekendgemaakt via Extrema.nl.

Het muziekprogramma van Novalectra 2006 laat zich inspireren door de straat en de cultuur daaromheen. Straatcultuur en de bijbehorende lifestyle zijn inmiddels niet meer weg te denken uit de hedendaagse cultuur. Met deze editie van Novalectra wil organisator Extrema laten zien dat design ook gewoon op straat ligt!

Het eerste deel van de Novalectra-avond zal voornamelijk uit bekende elektronische hiphop- en funkgerelateerde acts bestaan. Later op de avond en nacht gaat het evenement over in de wat rauwere en meer swingende house, techno en electro.

Voor deze editie is vanwege de samenwerking met de Dutch Design Week gekozen voor een andere opzet van de locatie. De nadruk zal liggen op de grootste zaal van het Klokgebouw. Daar vormen een groot podium en een catwalk het middelpunt van het evenement.
Maar er is meer. Zo zal er in de Upper Room een bijzondere ruimte worden gecreëerd waar design en muziek samenkomen. Muziek ís immers design. Organisator Extrema meldt dat ze hierover binnenkort meer in detail zal treden.

Bij elke editie van Novalectra wordt er voor een ander thema gekozen als uitgangspunt van het evenement. Daar zal de programmering op worden samengesteld. Novalectra wil huidige ontwikkelingen binnen de elektronische muziek tonen, maar ook zeker laten zien waar het haar oorsprong vindt. Oude helden tegenover de nieuwe pioniers. Muziek uit het heden tegenover muziek uit het verleden.

Tijdens de Dutch Design Week komen vrijwel alle vormen van design aan bod: van industrieel ontwerp tot toegepaste kunst. Het programma van het grootste designevenement van Nederland omvat meer dan honderd onderdelen in de vorm van exposities, lezingen, workshops, congressen, bedrijfsbezoeken en een aantal feesten. Bij alle programmaonderdelen is te zien hoe het proces van design verloopt: van idee tot eindproduct.

NOVALECTRA
Klokgebouw, Strijp-S - Eindhoven
Zaterdag 28 oktober 2006
Tijd: 21.00-06.00 (nieuwe tijd!)
Prijs: €25,-
Voorverkoop start 15 september via Extrema.nl en Ticketbox
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sherrif op donderdag 7 september 2006 om 09:21:
catwalk het middelpunt van het evenement.

:o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sherrif op donderdag 7 september 2006 om 09:21:
gekozen voor een speciale, ietwat toegankelijkere editie van Novalectra met extra veel live optredens.

ow jeej
Waarschuw beheerder
moerdop gaat denkik gelijk krijgen :\
laatste aanpassing