Bij sommige vrouwen kan het wel leuk zijn..

Zoiets?
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 19:29:Bij vrouwen vind ik het echt helemaal niks!! Bij mannen vind ik het soms wel leuk staan
Zoiets?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 12:03:Wat vinden jullie van vrouwen met ´n matje
Vreselijk lelijk... of het nu in is of niet matjes zijn te erg gewoon..
dat is egt s0 lelijk
laten we zeggen dat in 99% van de gevallen de mannen liever een vrouw met "normaal" lang haar hebben.
Vandaar dat ik nog geen man heb!!! Haha!
Maar zou het nooit laten groeien omdat iemand anders dat wil.
Ben heel blij met mijn korte frisse koppie
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 12:03:Wat vinden jullie van vrouwen met ´n matje
Whaaaa
laten we zeggen dat in 99% van de gevallen de mannen liever een vrouw met "normaal" lang haar hebben.
Lekker belangrijk!
Ik hou met niemand rekening, en vooral niet met mannen, als het om mijn haar gaat.
Beetje kansloze opmerking vind ik... (mijn mening)
En waar baseer je dat op???
laatste aanpassing
matjes blijven gewoon in omdat het heel leuk staat, het is veel sexier als gewoon lang haar of gewoon kort haar.
een vriendin van me had mid-jaren-80 een heel apart matje: achter plm. 20 cm lang, en bovenop nier langer dan 1 cm, en van voren een pony, een soort chelsea dus, stond 'er heel leuk, toen ik haar vroeg waar ze het had laten knippen bleek ze het zelfgedaan te hebben, met de tondeuse.....
een vriendin van me had mid-jaren-80 een heel apart matje: achter plm. 20 cm lang, en bovenop nier langer dan 1 cm, en van voren een pony, een soort chelsea dus, stond 'er heel leuk, toen ik haar vroeg waar ze het had laten knippen bleek ze het zelfgedaan te hebben, met de tondeuse.....
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 23:48:achter plm. 20 cm lang, en bovenop nier langer dan 1 cm, en van voren een pony, een soort chelsea dus,
Uitspraak van lons&core op dinsdag 25 juli 2006 om 18:05:
Lekker belangrijk!
Ik hou met niemand rekening, en vooral niet met mannen, als het om mijn haar gaat.
En waar baseer je dat op???laatste aanpassing 26 juli 2006 20:54
nou omdat ik in mijn omgeving vaak hoor (ik schat 99%
Uitspraak van lons&core op dinsdag 25 juli 2006 om 18:05:
Lekker belangrijk!
ook die van mij
de wereld roteerd niet om wat mannen goeddunkt, take a hike