Partyflock

Forumonderwerp · 888854
30625x bekeken
Betreft: evenement: Awakenings, zaterdag 30 juni 2007 om 10:30

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Wie staat er op jou verlanglijstje voor AWAKEfest 2007?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pan-Pot

Trentemøller

Uitspraak van Marco Rane op zaterdag 26 augustus 2006 om 18:35:
Hertz (live)

(y)

Daniel Yong & Mr.Wiggle ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Martyro op dinsdag 5 september 2006 om 13:24:
-dj murphy

Die zeker!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tom_ op dinsdag 5 september 2006 om 20:23:
Pan-Pot

Trentemøller

zou vet zijn
Waarschuw beheerder
Rush
Pet Duo
Amok
Arkus P
2000andOne
Cari Lekebusch
Wouter de Moor
Herr Arter

en nog veeeeeel meeeer.....

HAhahahaah

Waarschuw beheerder
Ellen Allien & Apparat
Golden Boy
Hell
John Selway
Thomas Schumacher
Tok Tok
Trentemøller

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op vrijdag 1 september 2006 om 00:17:
Zeker Ricardo Villalobos, die had zooooooo'n maximale minimal set!

Verder voor MNML

Richie Hawtin
Troy Pierce
Magda (voor de thee)
Karotte
Wighnomy Bros (mogen geen alcohol meer)

Carl Cox
Pet Duo
Umek
Hertz
Valentino K.
Preach
Jeff Mills
RUSH
Miss Djax

zoiets zal het wel weer worden ja...inspiratieloze namen....
hoevaak heb ik elke dj hiervan al wel gezien?....komop hey...
als ik 1 van hun apart wil zien zie ik ze wel in een club ....daar experimenteren ze nog iig.

als je toch voor de mainstream gaat......maak me dan blij met een underworld/prodigy/basement jaxx/kraftwerk/laurent garnier
ze hebben nu wel genoeg verdient met de hardtech edities en doorgaans makkelijke line-uppies.

geef is wat terug aan de mensen die vaak naar feestjes gaan en weer vernieuwing willen!... boek nieuwe vage duitse namen.......zet eens NIET de bekenden NL dj's neer maar de opkomende talenten en underground en aftermannen....

richt het terrein ook eens weer totaal anders in!...main andere kant...tenten omgedraaid......zo hou je het leuk voor de mensen die voorgaande jaren ook geweest zijn.
Waarschuw beheerder
ja naja iig komen in november beltram,the advent en magda op 1 avond. dat vind ik iig wel redelijk. (ookal boeit magda me vrij weinig, maar die zal tog wel openen). verder hoop ik ook op wat verrassende namen..

maja zal wel niet gebeuren..van mij mogen ze de opstelling ook wel eens veranderen. zeker met het festival..
Waarschuw beheerder
donateur
pff we hebben gvd net de zomer achter de rug met alle dikke festivals en men is al weer bezig met AWFS 2007 :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op donderdag 14 september 2006 om 12:49:
pff we hebben gvd net de zomer achter de rug met alle dikke festivals en men is al weer bezig met AWFS 2007

dat sowieso...

maar dat mensen zich dan NU al verheugen op AWFS...terwijl dr zoveel fuckin' moois is in duitsland en verder..8)

ben afgelopen jaar niet naar AWFS geweest....kweet nu al dat ik volgend jaar ook niet ga...

EXIT/SMS/VOOV/MELT/SONAR
zoiets word het voor mij volgend jaar!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 12:56:
EXIT

is dat niet dat feest in Slovenie ??

Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 12:56:
ben afgelopen jaar niet naar AWFS geweest....kweet nu al dat ik volgend jaar ook niet ga...

ik vond t dit jaar toch 1 van de betere,maar als LFP volgend jaar weer de dag na awfs is pak ik denk ik een weekend Frankfurt :yes:

maar fuck it ,eerst maar eens de winter overleven :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op donderdag 14 september 2006 om 12:59:
is dat niet dat feest in Slovenie ??

kroatie!
leuke docu over gezien...wel veel rock ook enzo...maar na 3 dagen feest gaat het nog dagenlang door op een een groot strand in de haven...ben ik heel benieuwd naar!
Uitspraak van technowaus op donderdag 14 september 2006 om 12:59:
ik vond t dit jaar toch 1 van de betere,maar als LFP volgend jaar weer de dag na awfs is pak ik denk ik een weekend Frankfurt

fuck..DAT was pas een dag.......allejezus wat was LFP vet!....vath...vuurwerk....de tofste nederlanders......helemaal goed:D
Waarschuw beheerder
donateur
net als vorig keer
AWFS --> 3 uur slapen --> LFP
:bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 13:03:
de tofste nederlanders.....

gast ik was er niet....:)

ik vond AWFS dit jaar wel tof! maja iedereen die nu al uitkijkt naar volgende jaar..doe normaal echt. awakenings komt in de verste verte niet in de buurt met die duitse shit.
sommige mensen moeten hun oogjes eens opendoen en verder kijken dan hun suppervettemegaknallende awakenings. zoo boeiend is het niet
Waarschuw beheerder
intereseert me geen fuck wie er draait, ik ga dr toch wel heen

Uitspraak van Lennart! op donderdag 14 september 2006 om 13:41:
sommige mensen moeten hun oogjes eens opendoen en verder kijken dan hun suppervettemegaknallende awakenings. zoo boeiend is het niet

ik vind awakefest altijd wel vet, maar ik snap wel dat het in het niet valt als je het vergelijkt met een duits festival. sommige mensen hebben het nou eenmaal liever dichtbij huis.

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
het is toch ons supergezelligalletechnovriendjesbijelkaar awakenings festival
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op donderdag 14 september 2006 om 14:03:
supergezelligalletechnovriendjesbijelkaar

is wel zo..maar ga jij alleen naar een feest voor de gezelligheid..ikke niet hoor.ik wil goede muziek met een dikke sfeer. ik vind de sfeer op awake de laatste jaren echt hard achteruit gaan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennart! op donderdag 14 september 2006 om 14:16:
ga jij alleen naar een feest voor de gezelligheid

nope
sommige niet

ikke niet hoor.ik wil goede muziek met een dikke sfeer

tja
dan vind ik toch voltt, sms, N1, LFP, timewarp enzo met kop en schouders bovenuit steken

ik vind de sfeer op awake de laatste jaren echt hard achteruit gaan

:x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op donderdag 14 september 2006 om 14:18:
tja
dan vind ik toch voltt, sms, N1, LFP, timewarp enzo met kop en schouders bovenuit steken

sorry...VOLTT?

ik merk dat wel meer de laatste tijd...en DAT heb ik dus ook zo erg met AWFS!
door alle bekenden is meestal het feest leuk voor mensen....
lekker de hele dag socializen met elkaar.

allemaal leuk en aardig...maar dan is het toch geen gruwelijk feest?
Volltt was erg gezellig...maar niet meer dan dat!...iedereen was aant lullen...mensen deden een beetje heupwiegen....wat is dat?
losgaan gaat niet zo te werk in mijn ogen!

Op bijv. een SMS zie je zwitsers/belgen/fransen/wat duitsers en flink wat nederlanders (en de nederlanders DIE gaan zijn de echte liefhebbers ipv AWFS een kwart liefhebber....driekwart dagjesmens)........niemand ouwehoert zowat...iedereen schreewut en lacht en housed als een dolle!
ten eerste...je bent in het buitenland....dus tis spannender en avontuurlijker, je ziet andere culturen net zo los gaan op dezelfde muziek, dikkere dj's...iedereen juicht vanaf het begin, keihard geluid....LAGE prijzen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 14:28:
Op bijv. een SMS zie je zwitsers/belgen/fransen/wat duitsers en flink wat nederlanders (en de nederlanders DIE gaan zijn de echte liefhebbers ipv AWFS een kwart liefhebber....driekwart dagjesmens)........niemand ouwehoert zowat...iedereen schreewut en lacht en housed als een dolle!
ten eerste...je bent in het buitenland....dus tis spannender en avontuurlijker, je ziet andere culturen net zo los gaan op dezelfde muziek, dikkere dj's...iedereen juicht vanaf het begin, keihard geluid....LAGE prijzen..

houd op!! we moeten eerst nog de winter door voor we weer bij het festivalseizoen zijn :(
magoed, tijd zal vast wel snel genoeg gaan :D
Waarschuw beheerder
donateur
voltt heb ik in begin lekker geouwehoert en de laatste 4 uur helemaal los. Heerlijk. sfeer was (y)

tipt nooit aan de rest in 't rijtje
maar kwa sfeer en mensen :yes:
Waarschuw beheerder
ik vond voltt op het bgin ook iets teee gezellig, maar toen der 3 raum begon heb ik een heerlijke sfeer gezien en werd er stevig geschreeuwd en gehoused hoor..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 14:28:
allemaal leuk en aardig...maar dan is het toch geen gruwelijk feest?
Volltt was erg gezellig...maar niet meer dan dat!...iedereen was aant lullen...mensen deden een beetje heupwiegen....wat is dat?
losgaan gaat niet zo te werk in mijn ogen!

hier ben ik het zeker mee eens
de technofeestjes waar je alle bekenden ff kwijt bent(dit gebeurd me regelmatig ) en dan in je 1'tje helemaal losgaat(ook met de menigte natuurlijk maar niet dat sociolize gebeuren)zijn de dopeste
dat socilizen is meer voor de after of als je ff frisse lucht moet halen, als je teveel met vrienden bezig bent gaat eigenlijk de rest van het feest aan je voorbij en geniet je niet op en top van de muziek en het feest zelf
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ade Fenton zou eens op awake moeten draaien, hardtechno uit engeland, maar wel doordacht
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond AWFS dit jaar wel tof! maja iedereen die nu al uitkijkt naar volgende jaar..doe normaal echt. awakenings komt in de verste verte niet in de buurt met die duitse shit.

moet zeggen dat ik AWFS zelfs beter vond dan LFP,maar dat kwam grotendeels dat ik die zondag gewoon te brak was en een halve zonnesteek had :bloos:
Uitspraak van DeeZZZ Da Prutserige Klutser op donderdag 14 september 2006 om 16:19:
als je teveel met vrienden bezig bent gaat eigenlijk de rest van het feest aan je voorbij en geniet je niet op en top van de muziek

denk dat ik op een feest maar een 25 % met vrienden of bekenden bezig ben die andere 75 % wil ik genieten en met rust gelaten worden :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op vrijdag 15 september 2006 om 00:14:
denk dat ik op een feest maar een 25 % met vrienden of bekenden bezig ben die andere 75 % wil ik genieten en met rust gelaten worden

't is voor mij ook vaak de combi die het hem doet...dat je uit je dakpan staat te gaan en komt er ineens een supervette plaat in en dan elkaar alleen aankijken en meteen snappen wat je bedoelt! :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van technola op donderdag 20 juli 2006 om 17:56:

André Hazes en Tupac Shakur, meer niet :)
Artiest {SHOWLIST artist 52255, 19217, 44637}
Waarschuw beheerder
Johannes Heil A.U.B. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van technola op donderdag 20 juli 2006 om 17:56:

Boeit me niet zolang er maar weinig of GEEN minimal is ..
Dat nieuwe generatie gepingel sound bah :puke:
pingel pingel vallen we al in slaap .....
En Adam beyer mag je ook is een keer uitzwaaien en enkeltje retour geven

Mainstage afsluiten met DJ rush 3 hour set :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 16 september 2006 om 20:39:
en enkeltje retour geven

Bolle met cruijfiaanse uitspraken :P

Waarschuw beheerder
kroatie!

:dood:

Exit Festival is in Serbia!!!35km from the place where my parents living :D

and also Exit is mostly pop/rock/alternative whatever but and some electronic DJs...

so,I don't think exit is great or interesting (in my opinion)...
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 13:40:
Exit is mostly pop/rock/alternative

veel van op MTV gezien, zo'n festival lijkt me toch ook wel erg vet

maar na 3 dagen feest gaat het nog dagenlang door op een een groot strand in de haven..

haha dat stuk gezien op tv ja, zag er goed uit

Waarschuw beheerder
on the TV everything looks great isn't? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat nieuwe generatie gepingel sound bah :puke:
pingel pingel vallen we al in slaap .....

Buitenstage Awakefest 2006 een xylofoonimproviastie van 7 minuten. WTF? En inderdaad te vfeel plinkieplonkhouse. (n)
Mainstage afsluiten met DJ rush 3 hour set :o

Prima, sta ik toch niet of nauwelijks. 8)
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 13:49:
on the TV everything looks great isn't? ;)

Everything is fake...
Waarschuw beheerder
Prodigy zou mooi zijn!
Waarschuw beheerder
Speedy J als afsluiter lijkt me zeer geschikt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 13:40:
Exit Festival is in Serbia!!!35km from the place where my parents living

and also Exit is mostly pop/rock/alternative whatever but and some electronic DJs...

so,I don't think exit is great or interesting (in my opinion)...

oke...ik dacht in kroatie...

buitenlandse festivals hebben veel gevoel en sfeer eromheen..
de gedachte dat je uren vliegt.....dagen rijdt,.,....om te feesten in een land waar je anders nooit zal komen waarvan je niet weet wat je te wachtten staat is gewoon een heel mooi iets.

maargoed...ben je dr geweest ofniet?
tlijtk me iets in de trant van lowlands.....
je hebt dr vast een 24 uurs tent..
en daarnaast trek ik rock ook goed,,,...vorig weekend k's choice bij toeval gezien....goeie muziek blijft voor mij goeie muziek....een coldplay of iets als red hot chilli peppers of blink 182......ik kan dr wel op losgaan....weer is wat anders!..zolang er maar een handjevol electronische acts staat....daar ligt het hartje natuurlijk.

en die oneidige after op het strand zag er vet uit..tevens was bij dat festival de achterliggende gedachte dat mensen jaren in oorlog geleeft hebben en op dit festival alle geschiednis word vergeten en kroatie/servie/joegoslavie allemaal tesamen feesten
mooie gedachtengang dacht ikzo :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 21:42:
blink 182

dat gaat mij iets te ver!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op zondag 17 september 2006 om 21:48:

neejoh of een avondje flink los op system of a down8)
Waarschuw beheerder
zeker Pet duo & Miss Djax,

gewoon lekkere beuk techno:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op zondag 17 september 2006 om 21:48:

gheghe...

dr is natuurlijk een verschil met waar ik graag heenga en op losga int weekend.....en wat ik thuis luister en wat ik nog welleens wil meemaken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 21:42:
buitenlandse festivals hebben veel gevoel en sfeer eromheen..

defintely...because ppl out of Holland are not spoiled 8) and in my opinion Ruhr in Love with 30 stage's was much better then Awake fest 2006 :jaja: cos if nothing all of the stage's over there were open-air and not tents...

Holland have the best partys for hardcore/hardstyle lovers but not for techno :cry:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 23:41:
Holland have the best partys for hardcore

And I said such parties goodbye and went to techno parties, because of the people there and the even more totally fucked up atmosphere at hardcore parties. :s
but not for techno :cry:

:aai:

Waarschuw beheerder
defintely...because ppl out of Holland are not spoiled and in my opinion Ruhr in Love with 30 stage's was much better then Awake fest 2006 cos if nothing all of the stage's over there were open-air and not tents...

RIL was vooral vorig jaar gezellig....
dit jaar was het ook erg gezellig...
maar tis natuurlijk niet te vergelijken met LFP of SMS..wat betreft kippevel momenten en uitzinigheid van de mensen....:)
Holland have the best partys for hardcore/hardstyle lovers but not for techno laatste aanpassing 17 september 2006 23:41

heus wel!
alleen je moet erg goed zoeken 8)
Uitspraak van Audionysos op zondag 17 september 2006 om 23:51:
And I said such parties goodbye and went to techno parties, because of the people there and the even more totally fucked up atmosphere at hardcore parties.

ik van hetzelfde.......
door technofeesten trek ik HCfeesten niet meer omdat er te weinig gelachen word en de muziek (best begrijpelijk) dermate stevig en beestachtig is dat iedereen zich er zo ook naar gedraagt.........op zich is dit niet erg...bij een prodigy of een vieze electroset kijk ik ook smerig als ik voorraan sta te springen 8)
alleen in de HCscene gaan mensen daar gewoon stukken verder in........dit heeft te maken met een handjevol niet begrijpende jeugd en wat domme mensen(Y)
maar ook hier zijn leuke feesten in te vinden...kijk maar naar pandemonium of houseclassics(Y)

maargoed....kheb mn agenda en handen al vol aan techno....dus daar houden we het maar bij gheghe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 00:18:
pandemonium of houseclassics(Y)

yes,old hardcore

QlubTempo for Oldschool Hardstyle...

where are Oldschool Techno events then?Who is playing some old great stuff techno @ NL?Nobody 8)

Why there is no Awakenings Oldschool Edition :cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 00:22:
Why there is no Awakenings Oldschool Edition

omdat rocco graag geld in het laadje ziet om een nieuwe dikke auto te kopen en op dit moment er te weinig animo blijkt te zijn..
maar mark my words.......
hardtechno had zn hoogtijdagen.....minimal is nu ook weer op de weg naar beneden.......

veel mensen hebben straks weer behoefte aan loopjestechno...varela sounds en dergelijke met snerpende highats!

komt wel weer!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 00:22:
yes,old hardcore

ja....dat is het enige wat me boeit van hardcore.....
lekkere ouwe snelle simpele nummers.
nieuwe hardcore...orgelhouse..gadverdamme

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 00:27:
omdat rocco graag geld in het laadje ziet om een nieuwe dikke auto te kopen en op dit moment er te weinig animo blijkt te zijn..

rocco is a "movie star" 8)

but,I hope I hope and hope about Awakenings New Years Eve :jaja:

doesn't matter if it's the same lineup or Beyer the whole evening :D just some bigger techno event for NYE :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 00:29:
rocco is a "movie star"

als fervent feestganger en technoliefhebber heb ik hier godsgruwelijke moeite mee...maar als ik me in zijn positie verplaatsen zou..

tsja...hij gaf vroeger zwaar ondergrondse feesten...heeft gruwelijk veel voor techno gedaan.....en ook ik kwam (net zoals elke boerenlul) in aanraking met techno door awake.

hij verdient geld met hetgene wat die het liefst doet. tsja....beter dan een typmiep of kassiëre van 9 tot 5 dacht ik zo;)

alleen word het tijd dat hij eens wat terug geeft aan de kritici en puristen......
nieuw bloed, gewaagde namen...nieuw talent enz.
alleen vul je daar een gas mee?...ik weet het niet.
maar komen zal ik zeker......dus dan zou ik mn boycot afbreken 8)
laatste aanpassing