| Betreft: | evenement: Awakenings, zaterdag 30 juni 2007 om 10:30 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Hertz (live)
Zeker Ricardo Villalobos, die had zooooooo'n maximale minimal set!
Verder voor MNML
Richie Hawtin
Troy Pierce
Magda (voor de thee)
Karotte
Wighnomy Bros (mogen geen alcohol meer)
Carl Cox
Pet Duo
Umek
Hertz
Valentino K.
Preach
Jeff Mills
RUSH
Miss Djax
pff we hebben gvd net de zomer achter de rug met alle dikke festivals en men is al weer bezig met AWFS 2007
EXIT
ben afgelopen jaar niet naar AWFS geweest....kweet nu al dat ik volgend jaar ook niet ga...
is dat niet dat feest in Slovenie ??
ik vond t dit jaar toch 1 van de betere,maar als LFP volgend jaar weer de dag na awfs is pak ik denk ik een weekend Frankfurt
de tofste nederlanders.....
sommige mensen moeten hun oogjes eens opendoen en verder kijken dan hun suppervettemegaknallende awakenings. zoo boeiend is het niet
ga jij alleen naar een feest voor de gezelligheid
ikke niet hoor.ik wil goede muziek met een dikke sfeer
ik vind de sfeer op awake de laatste jaren echt hard achteruit gaan
tja
dan vind ik toch voltt, sms, N1, LFP, timewarp enzo met kop en schouders bovenuit steken
Op bijv. een SMS zie je zwitsers/belgen/fransen/wat duitsers en flink wat nederlanders (en de nederlanders DIE gaan zijn de echte liefhebbers ipv AWFS een kwart liefhebber....driekwart dagjesmens)........niemand ouwehoert zowat...iedereen schreewut en lacht en housed als een dolle!
ten eerste...je bent in het buitenland....dus tis spannender en avontuurlijker, je ziet andere culturen net zo los gaan op dezelfde muziek, dikkere dj's...iedereen juicht vanaf het begin, keihard geluid....LAGE prijzen..
allemaal leuk en aardig...maar dan is het toch geen gruwelijk feest?
Volltt was erg gezellig...maar niet meer dan dat!...iedereen was aant lullen...mensen deden een beetje heupwiegen....wat is dat?
losgaan gaat niet zo te werk in mijn ogen!
ik vond AWFS dit jaar wel tof! maja iedereen die nu al uitkijkt naar volgende jaar..doe normaal echt. awakenings komt in de verste verte niet in de buurt met die duitse shit.
als je teveel met vrienden bezig bent gaat eigenlijk de rest van het feest aan je voorbij en geniet je niet op en top van de muziek
denk dat ik op een feest maar een 25 % met vrienden of bekenden bezig ben die andere 75 % wil ik genieten en met rust gelaten worden
Wie staat er op jou verlanglijstje voor AWAKEfest 2007?
Exit is mostly pop/rock/alternative
maar na 3 dagen feest gaat het nog dagenlang door op een een groot strand in de haven..
Dat nieuwe generatie gepingel sound bah
pingel pingel vallen we al in slaap .....
Mainstage afsluiten met DJ rush 3 hour set
on the TV everything looks great isn't?
Exit Festival is in Serbia!!!35km from the place where my parents living
and also Exit is mostly pop/rock/alternative whatever but and some electronic DJs...
so,I don't think exit is great or interesting (in my opinion)...
buitenlandse festivals hebben veel gevoel en sfeer eromheen..
Holland have the best partys for hardcore
but not for techno
defintely...because ppl out of Holland are not spoiled and in my opinion Ruhr in Love with 30 stage's was much better then Awake fest 2006 cos if nothing all of the stage's over there were open-air and not tents...
Holland have the best partys for hardcore/hardstyle lovers but not for techno laatste aanpassing 17 september 2006 23:41
And I said such parties goodbye and went to techno parties, because of the people there and the even more totally fucked up atmosphere at hardcore parties.
Why there is no Awakenings Oldschool Edition
omdat rocco graag geld in het laadje ziet om een nieuwe dikke auto te kopen en op dit moment er te weinig animo blijkt te zijn..
rocco is a "movie star"