Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 23:03:enige waar je geduld bij moet hebben is de sleepjeslift
Ja dat was echt drama
een schoen van je board enzo en maar om flikkeren
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 23:03:is kut
Gewoon een schaatsbaan tegen uur of 3 's middags
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 22:56:turkije
schijnt best triest te zijn
Saalback hinterglemm
maar smorgens vroeg wel weer op de piste staan als eerste
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 23:00:Nouja zitten mutsen, als het na een paar keer nog niet lukt, dan tief ik gewoon dat/die board naar iemand's hoofd
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op woensdag 19 juli 2006 om 23:05:Saalback hinterglemm
Ken ik niet
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op woensdag 19 juli 2006 om 23:05:maar smorgens vroeg wel weer op de piste staan als eerste
Precies zo hoort het
8 uur aan ontbijt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 23:03:zolang het niet naar mn harses is vin ik het best want ik gooi terug en nog raak ook
Ik kan goed bukken
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 23:03:enige waar je geduld bij moet hebben is de sleepjeslift
Ik presteer het zelfs om daar uit te sodemieteren
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 juli 2006 om 23:03:Snap ik
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 juli 2006 om 23:02:Vorig jaar zweden geweest, MET DE AUTO
Kom je daar aan, geen sneeuw
gelukkig nog nooit meegemaakt
afgelope jaar zat ik in Ischgl. Noeste pistes, en je kon er zo naar zwiterseland boarden/skieen.
respect voor taxfree flessen wodka daar
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 juli 2006 om 23:06:Precies zo hoort het
8 uur aan ontbijt
inderdaad
een of andere manier is me kater altijd zo snel weg zodra ik op de piste sta
laatste aanpassing
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op woensdag 19 juli 2006 om 23:08:inderdaad
een of andere manier is me kater altijd zo snel weg zodra ik op de piste sta
Klopt, sowieso op vakantie, ook zomers. Lijkt wel alsof je dan immuun bent ofzo
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 juli 2006 om 23:09:Klopt, sowieso op vakantie, ook zomers. Lijkt wel alsof je dan immuun bent ofzo
zomer vakantie word ik nooit gewekt ofzo
schrik ik 16:10 wakker. ren ik naar het strand. loopt halve strand alweer leeg
ze gaan me over 2 weken zeker wekken :] anders kom ik weer als n melkfles thuis
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op woensdag 19 juli 2006 om 23:17:schrik ik 16:10 wakker.
tering, hoe laat/vroeg duik jij je nest in dang
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op woensdag 19 juli 2006 om 23:17:zomer vakantie word ik nooit gewekt ofzo
schrik ik 16:10 wakker. ren ik naar het strand. loopt halve strand alweer leeg
ze gaan me over 2 weken zeker wekken :] anders kom ik weer als n melkfles thuis
Zet me wekker niet maar biologisch klokje gaat rond uur of 7 meestal wel af
leuk als je er net in ligt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 23:22:tering, hoe laat/vroeg duik jij je nest in dang
gewoon na het ontbijt om 8 uur
ging een keer naar het strand gelijk om daar te slapen, maar dan word je om 12.00 uur uitgedroogd wakker in de brandende zon met 40 blaren over je lichaam met ' kk dorst dat wil je niet weten. dat is nou ook niet echt alles
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 juli 2006 om 23:22:Zet me wekker niet maar biologisch klokje gaat rond uur of 7 meestal wel af
leuk als je er net in ligt
ene kant wel lekker, aan de andere kant...
Uitspraak van FC Ultrajectum op woensdag 19 juli 2006 om 23:28:neem me eigen berg mee mang
whajoow ik neem skipas voor jou berg.
Uitspraak van FC Ultrajectum op woensdag 19 juli 2006 om 23:31:ik neem me spiegel ook mee
dan maak ik lijnen met skipas
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op woensdag 19 juli 2006 om 23:29:ene kant wel lekker, aan de andere kant... vaasg gasst
Tsja sta al me hele leven rond 6 uur op dus
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 juli 2006 om 23:33:Tsja sta al me hele leven rond 6 uur op dus
dan kan het. ik sta al n lange tijd smiddags op
dus denk dat mijn biologische klok beetje ontregeld is
dan maar 6 wekkers neerzetteng! om vroegtijdig naar het strand te gaan
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op woensdag 19 juli 2006 om 23:32:dan maak ik lijnen met skipas
lijneng makeng is ook de lijneng opmakeng
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 juli 2006 om 23:33:Tsja sta al me hele leven rond 6 uur op dus
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op woensdag 19 juli 2006 om 23:38:dan kan het. ik sta al n lange tijd smiddags op
dus denk dat mijn biologische klok beetje ontregeld is
dan maar 6 wekkers neerzetteng! om vroegtijdig naar het strand te gaan
Op wintersport
Uitspraak van FC Ultrajectum op woensdag 19 juli 2006 om 23:42:lijneng makeng is ook de lijneng opmakeng
Kraay als ik naar je forum pic kijk krijg ik het nog benauwder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 juli 2006 om 23:43:Kraay als ik naar je forum pic kijk krijg ik het nog benauwder
toen was winter mang
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 juli 2006 om 23:43:Op wintersport
ging over zomer tog
winter noeste wekker zetten om als eerste gierig in lift te zitteng
Uitspraak van FC Ultrajectum op woensdag 19 juli 2006 om 23:46:toen was winter mang
Ow dacht dat ie vanmiddag genomen was
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op woensdag 19 juli 2006 om 23:51:ging over zomer tog
winter noeste wekker zetten om als eerste gierig in lift te zitteng
owja
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 juli 2006 om 23:55:Ow dacht dat ie vanmiddag genomen was
Uitspraak van FC Ultrajectum op woensdag 19 juli 2006 om 23:59:dachten moet je aang eeng paard overlateng mang
zal ik doen volgengdeng keereng, paardeng ing gang
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 juli 2006 om 08:45:Denk dat het Andorra gaat worden
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 juli 2006 om 08:45:Denk dat het Andorra gaat worden
is dat wat?
wij gaan altijd naar frankrijk en rijden dan zelf
(jaja in 1 stuk door) En tja sneeuwzeker maar gaan altijd in januari. lekkere sneeuw, geen kut kinderen en rustig dus je ken doen wat je wil
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 08:50:is dat wat?
wij gaan altijd naar frankrijk en rijden dan zelf
(jaja in 1 stuk door) En tja sneeuwzeker maar gaan altijd in januari. lekkere sneeuw, geen kut kinderen en rustig dus je ken doen wat je wil
Vriend van me is er heel enthousiast over, echt goeie wintersport sfeer beetje oostenrijks, sneeuwzeker (alpen) en de helft goedkoper
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 juli 2006 om 08:50:Lekker goedkoop mang. Moet ook beetje op de centen letten
Tja ik weet niet man, ben zelf nog nooit geweest en heb dr oook geen verhalen over gehoord.
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 juli 2006 om 08:55:sneeuwzeker (alpen) en de helft goedkoper
kijk dan is het leuk maar ja moet je met de vliegtuig of nie anders is het te ver denk ik.
Is wel andere kant van de alpen dus.....
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op donderdag 20 juli 2006 om 08:56:Tja ik weet niet man, ben zelf nog nooit geweest en heb dr oook geen verhalen over gehoord.
Schijnt echt top te zijn
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 08:57:kijk dan is het leuk maar ja moet je met de vliegtuig of nie anders is het te ver denk ik.
Is wel andere kant van de alpen dus.....
Je kan het rijden is wel ver maar ok.
Je kan ook goedkoop naar Barcelona vliegen, daar kan je een bus pakken voor een paar tientjes die je in 3 uur naar Andorra brengt
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 juli 2006 om 09:06:Schijnt echt top te zijn
oke oke
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 juli 2006 om 09:06:Je kan ook goedkoop naar Barcelona vliegen, daar kan je een bus pakken voor een paar tientjes die je in 3 uur naar Andorra brengt
euhm te veel moeite
zit je eerst in de vliegtuig (al geen hobby van mij) en dan nog drie uur in een bus.......
Liever in de auto twaalf uur ff trappen en op plek van bestemming zijn
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 09:13:Liever in de auto twaalf uur ff trappen en op plek van bestemming zijn
Denk dat je in 13 uur in Andorra zit.
Bus doet er 16 uur over
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 juli 2006 om 09:14:Denk dat je in 13 uur in Andorra zit.
o oke dan rij ik wel.
Les2alpes doen we binnen 11 uur met zn 2tjes