Partyflock

Forumonderwerp · 888647
Hallo!
Ik was benieuwd of iemand bindingangste heeft, of iets wat daar op lijkt..

Ik heb namelijk altijd als ik bezig ben met een jongen.. Dan krijg ik een kut gevoel in mijn buik, en ga ik me irriteren aan die gene.. ook vind ik dan dat die te aanhankelijk is!

Wie heeft dit ook?!

En wie weet hoe je er vanaf kan komen?! Vind het namelijk beetje vervelend.. afgelopen 2jr. heb ik dat bij elke jongen gehad:S

(K)

Zodra ik over me bindingsangst heen ben, begint de verlatingsangst :/

Leuk zo'n souveniertje van de scheiding van je ouders (Y)

Uitspraak van FlowFlow_ op woensdag 19 juli 2006 om 21:23:
afgelopen 2jr. heb ik dat bij elke jongen gehad

dat heet piemel vrees :yes: :vaag:
Ja maar weetje wat ook het stomme is.. zodra ik die jongten dan " gedumpt " heb.. mis ik ze na een tijdje weer..:S en toch wil ik ze aan de ene kant dan weer niet terug...

WEIRD :nocheer:

Hallo!

Ik heb namelijk altijd als ik bezig ben met een jongen.. Dan krijg ik een kut gevoel in mijn buik, en ga ik me irriteren aan die gene.. ook vind ik dan dat die te aanhankelijk is!

Wie heeft dit ook?!

IKKE ! :/:/..
is vervelend huh :/
En wie weet hoe je er vanaf kan komen?! Vind het namelijk beetje vervelend.. afgelopen 2jr. heb ik dat bij elke jongen gehad

Misschien moet je het eens met een vrouw proberen?
ghehe... Nou bij mij is zeker weten geen piemelvrees:P
ik heb ontbindingsangst

En wie weet hoe je er vanaf kan komen?! Vind het namelijk beetje vervelend.. afgelopen 2jr. heb ik dat bij elke jongen gehad

het gaat pas echt over, als je ECHT verliefd op iemand word.
en als diegene moeite voor je doet, en je moet zelf ook niet te snel "weg willen rennen" natuurlijk.

Kan het niet gewoon zijn dat je die jongens (misschien wel onbewust) niet leuk genoeg vond?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 21:30:
IKKE ! ..
is vervelend huh

Ja.. krijg dan o een kut gevoel in mijn buik op een ddag.. gterwijl ik daarvoor altijd super leuk met hem gehad heb.. en daarna mis ik hem :S

Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op woensdag 19 juli 2006 om 21:30:
isschien moet je het eens met een vrouw proberen

Nee dat was niks:P
Uitspraak van FlowFlow_ op woensdag 19 juli 2006 om 21:35:
Ja.. krijg dan o een kut gevoel in mijn buik op een ddag.. gterwijl ik daarvoor altijd super leuk met hem gehad heb.. en daarna mis ik hem

nadat het tussen ons over is dan he..
Ja.. wie weet:P

Idee om ervan af te komen..

EN te weinig seks zou het niet liggen
Beroep: Tandartsassistent

Toch niet allemaal mannen gehad met een slecht gebit?
En wie weet hoe je er vanaf kan komen?!

zit je er aan vast dan ?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 21:35:
Kan het niet gewoon zijn dat je die jongens (misschien wel onbewust) gewoon niet leuk genoeg vond?

vind ik een goed...
Ikhou ook iedereen met opzet een beetje op afstand.. gewoon bang om iemand echt weer leuk te gaan vinden..

Krijg het alweer benauwd als ik aan een relatie denk
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 21:35:
et gaat pas echt over, als je ECHT verliefd op iemand word.
en als diegene moeite voor je doet, en je moet zelf ook niet te snel "weg willen rennen" natuurlijk.

Ja, maarja.. dan ben ik de afgelopen 2jr. niks leuks meer tege gekomen waar ik echt gek op ben.. :S En toch d8 ik altijd dat jongens leuk genoeg waren.. Maar idd..ben afgelopen 2 jr. niet meer echt verlieft geweest.. maar d8 altijd.. wt niet is kan nog komen.. :yes:
Relaties.. misschien ben ik wel te hard er na opzoek.. maar aan de ene kant zou ik toch ook geen relatie willne..:S
Uitspraak van FlowFlow_ op woensdag 19 juli 2006 om 21:41:
Relaties.. misschien ben ik wel te hard er na opzoek.. maar aan de ene kant zou ik toch ook geen relatie willne..

Niet zoeken dan (y). Op een dag gaat de deurbel en staat je witte prins op het paard voor de deur ;)

Of anders gezegd je komt hem vanzelf wel tegen ;)

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 juli 2006 om 21:25:
ik ben bang voor elke vent hihihihiihihihhi

das volkomen terecht
ik heb bindingsanst in de vorm van bondage
ik vertrouw dat gewoon niet...

Uitspraak van FlowFlow_ op woensdag 19 juli 2006 om 21:39:
maar d8 altijd.. wt niet is kan nog komen..

het kan altijd komen, zolang je het maar niet gaat forceren..
het komt vanzelf op je pad en dan gaat je "bindingsangst" ook weg (als het goed is :vaag: )
laatste aanpassing
Zodra ik over me bindingsangst heen ben, begint de verlatingsangst

Leuk zo'n souveniertje van de scheiding van je ouders

Idd (n)
dusja? Gaat vanzelf over?

Vroeger gehad... (N)

nooit gehad :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 21:45:
Vroeger gehad...

en toen..
doorzetten een mogelijkheid? ookal zit je gevoel niet helemaal lekker.. toch proberen met die jongen?!

Uitspraak van FlowFlow_ op woensdag 19 juli 2006 om 21:46:
en toen..

toch een relatie geprobeerd met dr.. Ben goed van af gekomen.
laatste aanpassing

Uitspraak van FlowFlow_ op woensdag 19 juli 2006 om 21:47:
doorzetten een mogelijkheid? ookal zit je gevoel niet helemaal lekker.. toch proberen met die jongen?!

als je hem echt leuk vind is dat gevoel een stuk minder hoor (F)
Hallo!

Wie heeft dit ook?!

Yup..been there..

En toen werd ik verliefd (ik wilde absoluut geen relatie, niet verliefd worden, enz enz) en rolde ik heeeel langzaam toch in een relatie.. En nu heb ik nergens meer last van, behalve dat ik af en toe denk 'wtf..ik heb gewoon een relatie' :)

Gaat dus over, ik dacht ook van niet (zat er ook niet echt op te wachten) maar 't gaat over :yes:

Uitspraak van soppie op woensdag 19 juli 2006 om 21:39:
Ikhou ook iedereen met opzet een beetje op afstand.. gewoon bang om iemand echt weer leuk te gaan vinden..

Krijg het alweer benauwd als ik aan een relatie denk

Ken het helemaal.
hmm... Ja maarja.. vind het kut als die niet terug smst enz. want heb nu een week geen cdontact gehad, maar deze hele week heb ik aan hem gedacht.. mis hem.. maar dan denk ik aan een relatie met hem.. krijg ik gelijkz o kut gevoel:S maar toch kan ik er niet tege dat die niet terug smst ofzo..
Uitspraak van TLN op woensdag 19 juli 2006 om 21:50:
Gaat dus over, ik dacht ook van niet (zat er ook niet echt op te wachten) maar 't gaat over

Oooh echt fijn voor je! dus niet gaan opzoeken. je komt vanzelf wel iets tegen , zonder dat je eht verwacht
die tandartsboor, dat is je probleem,;)

Uitspraak van FlowFlow_ op woensdag 19 juli 2006 om 21:52:
dus niet gaan opzoeken. je komt vanzelf wel iets tegen , zonder dat je eht verwacht

dit klopt wel :)
laatste aanpassing
Uitspraak van FlowFlow_ op woensdag 19 juli 2006 om 21:51:
hmm... Ja maarja.. vind het kut als die niet terug smst enz. want heb nu een week geen cdontact gehad, maar deze hele week heb ik aan hem gedacht.. mis hem.. maar dan denk ik aan een relatie met hem.. krijg ik gelijkz o kut gevoel maar toch kan ik er niet tege dat die niet terug smst ofzo..

Ik denk dat jij niet verliefd op die jongen bent, maar de aandacht fijn vindt en die mist. Daar is helemaal niks mis mee, veel mensen willen graag iemand die ze behandeld alsof ze heel bijzonder zijn. Maar dat wil nog niet zeggen dat je er een relatie mee kan hebben ;)

Uitspraak van FlowFlow_ op woensdag 19 juli 2006 om 21:52:
Oooh echt fijn voor je! dus niet gaan opzoeken. je komt vanzelf wel iets tegen , zonder dat je eht verwacht

Thnx (F) Maar geloof me, ik zat er écht niet op te wachten :P
Ben nu wel heel blij met 'm hoor ;)
:cheer: Ben gelukkig niet de enige die dat heeft/gehad heeft!
Uitspraak van FlowFlow_ op woensdag 19 juli 2006 om 21:57:
Ben gelukkig niet de enige die dat heeft/gehad heeft

zeker niet :D

Uitspraak van TLN op woensdag 19 juli 2006 om 21:50:
Yup..been there..

En toen werd ik verliefd (ik wilde absoluut geen relatie, niet verliefd worden, enz enz) en rolde ik heeeel langzaam toch in een relatie.. En nu heb ik nergens meer last van, behalve dat ik af en toe denk 'wtf..ik heb gewoon een relatie'

Gaat dus over, ik dacht ook van niet (zat er ook niet echt op te wachten) maar 't gaat over

Same here:yes:
Is echt een kut gevoel tot dat je iemand tegen komt bij wie je het niet hebt en opeens zijn die angsten weg:D
laatste aanpassing

Ik was benieuwd of iemand bindingangste heeft..

:yes: Best wel

iets wat daar op lijkt..

:yes: Een sterk ontwikkelde mannenhaat.

Gewoon een verschrikkelijke relatie gehad die veel te lang heeft geduurd, dan krijg je dat :/
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 21:26:

inderdaad!
bindingsangst :gaap:

rare mensen :jaja:

haha denk dat ik toch wel nr 1 ben als het om bindingsangst gaat.. zo gauw t me te warm onder me voeten wordt ga ik ervandoor.. ga me idd ook irriteren aan de kleinste dingen :X
beter ben/blijf je een tijd vrijgezel zodat je niemand kan kwetsen, tenminste dat doe ik!
als je wel een relatie begint, ken je het beter van te voren zeggen dat je er last van hebt..

Uitspraak van FC Lacoste op woensdag 19 juli 2006 om 21:34:
ik heb ontbindingsangst

ja dat herken ik wel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 21:26:

bel Dr Phill

:z

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 21:43:
das volkomen terecht
ik heb bindingsanst in de vorm van bondage
ik vertrouw dat gewoon niet...

je bent gewoon een zeikert :d

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 22:45:
ga me idd ook irriteren aan de kleinste dingen

Is een vrouwenkwaal (Y) Is nu eenmaal zo.....sommige vrouwen kunnen gewoon hun gevoel niet toelaten en dat zetten ze om in angst en irritaties....manier om dus altijd een 'makkelijke' uitweg te vinden!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 23:38:
Is een vrouwenkwaal Is nu eenmaal zo.....sommige vrouwen kunnen gewoon hun gevoel niet toelaten en dat zetten ze om in angst en irritaties....manier om dus altijd een 'makkelijke' uitweg te vinden!

ben ik t mee eens, we maken ons makkelijk uit de voeten, want je zou zelf maar verlaten worden :O

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 23:41:
ben ik t mee eens, we maken ons makkelijk uit de voeten, want je zou zelf maar verlaten worden

Precies....het is een onontkomenlijk deel van je leven.....vallen en opstaan, het hoort erbij. Schijnbaar is het tegenwoordig niet meer mogelijk om een relatie te hebben zonder de 'vervelende' verplichtingen. Ik ben van mening dat het anders kan, maar oke! En geloof me....ik heb dezelfde angsten, maar ga er anders mee om denk ik ;-)