Partyflock

Forumonderwerp · 888510

Waarschuw beheerder
Gelezen op Nieuws.nl, de site van Novum Nieuws:

Gerard Joling waarschuwt de lezers van het roddelblad Story voor een stem op een linkse partij bij de Tweede-Kamerverkiezingen in november. “Kiezers, let op uw stembiljet”, schrijft de 46-jarige volkszanger in zijn column. “Rood geeft nu eenmaal meer uit dan er te besteden is. Wat ze nu beloven, moet je over een paar jaar dubbel inleveren.”
‘Geer’ is ook boos over de manier waarop de progressieve partijen minister voor Vreemdelingenzaken Rita Verdonk (VVD) hebben behandeld tijdens het nachtelijke debat over Ayaan Hirsi Ali. “Waarom zegt die Femke (Halsema, red.) niet gewoon dat ze een bloedhekel aan Verdonk heeft, want dat is zo.” De fractievoorzitter van GroenLinks is een verschrikkelijke vrouw, vindt Joling, en ze draagt ook nog eens een ‘fout groen ensemble’.
De Topper gaf al eerder blijk van zijn liefde voor Verdonk. Vorige maand was hij te gast op een familiedag van de Verdonkjes. Eind mei was ‘Lovely Rita’ nog eregast bij een van de uitverkochte concerten van Joling, Gordon en René Froger in de Amsterdam ArenA.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 13:32:
Kansloos topic dit.

Ik verbrand niemand zijn cd's op de dam. Dat mogen kleine wereldverbeteraartjes zoals van bliepenstein lekker zelf doen. En Sharpshooter heeft gelijk, oproepen tot het verbranden van iemands cd's vanwege zijn politieke mening is puur fascisme.

:respect:
Waarschuw beheerder
Zingen kan die al niet.. gaat die Joling zich nou ook al met politiek bemoeien (N)

Waarschuw beheerder
G. Joling?!:respect:
Waarschuw beheerder
moet ook niks hebben van onze toppertjes.
maar zijn standpunt over femke halsema en rita verdonk deel ik wel met hem btw
Waarschuw beheerder
ja wat heeft dat nou weer voor nut
Waarschuw beheerder
We moeten juist z'n huis ofzo in de fik zetten, wat een mongool is die gast :/

Waarschuw beheerder
ik doe mee!!! ik doe mee!!! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gijsjuh op woensdag 19 juli 2006 om 14:50:
bovendien bemoeit ie zich met dingen waar ie totaal geen verstand van heeft en is hij zelf juist degene die probeert aan te zetten tot ander stemgedrag. Hij heeft daar totaal niks over te zeggen en zegt dit ook nog eens behoorlijk generaliserend.

Ik denk dat hij het eerste slachtoffer is als we een geheel linkse regering krijgen, dan gaan de top 10% inkomens het zwaar krijgen 8)
Verder is er niks mis mee als een publiek figuur mensen oproept na te denken over hun stem.
Enneh, het afkraken van Femke, gelukkig doet onze VARA met zijn leuke cabaretiers en Jacky enzo verder totaal niet aan politici belachelijk maken. Heeft die Spijkerman in zijn VARA tijd ooit WOuter Bos geparodieerd? Kan me niet herinneren namelijk. Wel Balkenende en zijn kornuiten...

Uitspraak van gijsjuh op woensdag 19 juli 2006 om 19:13:
Mensen mogen allemaal hun mening hebben, maar er zit een verschil in je cd hoesje, en je "volgelingen", te gebruiken om je eigen (ongefundeerde) mening te verkopen aan anderen.

Och, welke partij in Rotterdam heeft een Turkse welzijnswerker een plek op de lijst gegeven, zodat hij zijn netwerk kon laten stemmen op die partij? Mooi hoor, die kerel beweerde dat hij in zijn hulpverleningsnetwerk 400 mensen (veelal van Turkse komaf) had zitten die elk weer 10 mensen op hem hadden laten stemmen 8) 4000 voorkeursstemmen, is niet slecht hoor 8) Oja, in diverse interviews heeft hij het geen 1x gehad over het programma van die partij 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 08:28:
Joling, Gordon en Froger

Driewerf bah!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 20:40:
Heeft die Spijkerman in zijn VARA tijd ooit WOuter Bos geparodieerd?

Geparodieerd worden betekent dat je iets voorstelt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
burn the b*tch

Waarschuw beheerder
donateur
uhm....
is dit de enigste reden om Jolings CD's te verbranden ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou ik heb er de kracht niet voor

Waarschuw beheerder
normaal heb ik echt een shurfthekel aan die Joling maar hier heeftie wel een punt..

Waarschuw beheerder
klopt wel wat ie zegt, ik hoop juist dat de sp aan de macht komt, want dan gaat de portemonee open bij de overheid en dat kan alleen maar gunstig zijn voor mijn studiefinanciering :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 21:28:
alleen maar gunstig zijn voor mijn studiefinanciering

egoist, ga gewoon werken :[
profiteur!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 08:28:
De fractievoorzitter van GroenLinks is een verschrikkelijke vrouw