Partyflock

Forumonderwerp · 888491

Waarschuw beheerder
Een greep uit het oeuvre van het nieuwe Nederlandse literaire wonder uit Brabant Zuid-Oost:

"Je buurman is een junk, je tante is een junk, je mattie is een junk, je vader is een dealer!" & "Ik zet je bij je oma op de stoep in een plas bloed."

TopNotch was al enige tijd in gesprek met de Eindhovenaar, maar de contractbesprekingen werden verstoord door justitie. Momenteel zit Kempi in voorarrest in het huis van bewaring in Den Bosch, waar vorige week donderdag alsnog het contract ondertekend kon worden.

De Brabander benut zijn tijd in de gevangenis en is druk schrijvende aan zijn debuutalbum dat waarschijnlijk later dit jaar zal verschijnen. "Dat is zeker de bedoeling", vertelt een zeer tevreden Kemp. "Te lauw dat ik nu bij TopNotch zit. Ik ben vooral blij dat ik niet meer hoef te gaan hosselen op straat nu."

[Bron: Top-Notch.nl]

De Nederlandse 50 cent is opgestaan. Ik vind het humor, maar hoor je de kamervragen al?!

MOZES DE ANTILIAAN!!:-)

(Nieuwsgierig?! Check dan: "Lul wat je wil" of "3'gedachte's" is, absolute aanraders!;-))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sphixs op dinsdag 12 december 2006 om 23:55:
Boycotten die Sphixs

Jij geen werk meer hebben zaterdagavond.

Waarschuw beheerder
Check die sjit!

http://www.statemagazine.nl/forum.php/article?data%5Barticleid%5D=2080
Waarschuw beheerder
donateur
shizzle my nizzle dizzle:S

Waarschuw beheerder
die clip is echt omin erg! :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 19:33:
http://www.lvobeweging.nl/

Kos met de snor :respect:
Gele haas :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kempi dropt die shit wel goeie clip

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je weet toch

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
OMFG hij denkt egt dat ie de nederlandse tupac is man bah bah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 4 februari 2007 om 15:57:
OMFG hij denkt egt dat ie de nederlandse tupac is man bah bah

Alsof je daar blij mee moet zijn...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
"mijn leven wil je niet leven, en kom niet zeggen dat het wel zo is dan wil ik jou wel eens zien als je in je celletje zit"

haha thuis heb ik geen canal+ in de bajes had ik dat wel dus jah wat is nou erger :P(just kiddin)
die gast moeten ze gewoon eens een keer in marrokko in een cel met 16 andere zetten dat praat die wel anders
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 4 februari 2007 om 16:20:
die gast moeten ze gewoon eens een keer in marrokko in een cel met 16 andere zetten dat praat die wel anders

Dat is wel waar..
Of in de Filipijnen of iets in die trant
Een Nederlandse gevangene word half als een god behandelt met een tv in je cel en normaal bed..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gisteren een kempi op kantoor gehad die meer geld wilde. Dreigen dat ie pipa bij zich had. Toch opvallend dat gasten die roepen dat ze gek zijn eigenlijk helemaal niet gek zijn.

Kempi's :respect:
Waarschuw beheerder
kempi kan wel rappen, maar hij doet af en toe net of Eindhoven-zuid the bronx is.. :S

Waarschuw beheerder
Kempi is dirty south.(y)
Waarschuw beheerder
Rapper aangehouden voor verboden wapenbezit
De Eindhovense rapper Kempi is betrokken geweest bij een incident in een discotheek in het Groningse Wildervank.

Bedreiging
Daarbij werden twee bezoekers bedreigd met een pistool. Naar aanleiding van het incident zijn vier personen aangehouden, onder wie Kempi. De precieze rol van Kempi bij het voorval is nog onduidelijk.

Pistool
In de discotheek in Wildervank heeft een van de gasten in de nacht van zaterdag op zondag een pistool getrokken. Een van de bezoekers kreeg het wapen tegen het hoofd gezet. Ook zou met het wapen op het lichaam van een andere bezoekster zijn gericht.

Verhoor
Toen de vier verdachten doorkregen dat de politie was gealarmeerd, zijn ze er volgens de woordvoerder in twee auto's vandoor gegaan. Tijdens een achtervolging wist de politie bij Zwolle de auto's te stoppen. In een van de wagens is een pistool gevonden. De inzittenden, onder wie Kempi, zijn aangehouden. Na verhoor mochten ze gaan.

Leuzen
Volgens de directeur van het label Top Notch, waarbij Kempi een platencontract heeft, zouden de bandleden betrokken zijn geraakt bij een vechtpartij met jongeren die racistische leuzen naar de rapper en zijn jongere broertje hadden geschreeuwd.

Steekpartij
Kempi werd vorig jaar september vrijgesproken van betrokkenheid bij een steekpartij op 11 maart in zijn woonplaats. Wel bekende hij tegenover de rechtbank het slachtoffer met een neppistool te hebben geslagen. Het Openbaar Ministerie in Den Bosch is tegen de vrijspraak in hoger beroep gegaan.

Bron

Kempi keeping it real, jwt.

Waarschuw beheerder
Bleegh :rot:
Waarschuw beheerder
Weet iemand of hij alweer op vrije voeten is?
Ik wil graag naar z'n optreden toe!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 01:05:
Nederlandse literaire wonder

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 01:05:
Je buurman is een junk, je tante is een junk, je mattie is een junk, je vader is een dealer!" & "Ik zet je bij je oma op de stoep in een plas bloed."

:roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
BELACHELIJK
en wat doet zo'n kereltje nou in wildervank hahahah BELACHELIJK
Waarschuw beheerder
Heb Je wel eens geluisterd naar zijn teksten?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: ELINE! op donderdag 29 maart 2007 om 11:11:
Heb Je wel eens geluisterd naar zijn teksten?

Ja, net toevallig.

Wat een mafketel, vergist zich in welk continent we zitten denk ik.

Waarschuw beheerder
Kempi is master man..!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 12:38:
Kempi is master man..!!

zkrrrrr
Kemp1 is d3 manG :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zit ie nog steeds in de nor eigelijk???
Waarschuw beheerder
hij doet net of zijn leve zo erg is maar als hij nou gewoon gaat werke is er niks aan de hand hij is echt zo'n ja een profiteur van de belasting dienst:D
Waarschuw beheerder
neej grote mongole da is gewoon zo van kijk naar mij ik ben zielig

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het leven is een bitch, de liefde is een bitch.B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 22 maart 2007 om 12:52:
Rapper aangehouden voor verboden wapenbezit
De Eindhovense rapper Kempi is betrokken geweest bij een incident in een discotheek in het Groningse Wildervank.

Het knoal bij Wildervank had zijn rustplaats moeten worden.

Waarschuw beheerder
Kempi :respect:

alleen z'n teksten zyn soms erg slecht!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 14:13:
alleen z'n teksten zyn soms erg slecht!

Wat blijft er nog voor goeds over dan? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 14:26:
Wat blijft er nog voor goeds over dan?

Dat is een mening want ik vind zijn tekste wel goed dus dur blijft zkr wel iets goeds over ;) Hij heeft skitta aan iedereen toch ;) misadie toch ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hij is gewoon een grote aansteller;)
mijn mening
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: ELINE! op zondag 8 april 2007 om 14:39:
misadie toch

Owh :vaag: beheers je kk struifel ..

OT ; Mixtape is wel dope ja
Waarschuw beheerder
donateur
kempi --> tegen de muur zetten?