Partyflock

Forumonderwerp · 888245
1290x bekeken

Waarschuw beheerder
Iraanse vrouw wil slechts wekelijks pak slaag
TEHERAN - Een Iraanse vrouw heeft haar man voor de rechter gesleept, omdat zij niet langer elke avond door hem geslagen wil worden. Ter compensatie stelde zij een wekelijks pak slaag voor. Dat meldde de Iraanse krant Mardomsalari woensdag.

"Ik wil geen scheiding of schadevergoeding. Mijn man heeft nu eenmaal een gewelddadige aard. Ik wil alleen dat hij belooft me maar eenmaal per week te slaan", aldus de Iraanse.

De beklaagde gaf meteen toe dat hij zijn echtgenote elke avond slaat. Volgens hem hoort hij zijn vrouw te tuchtigen. "Een vrouw moet bang zijn voor haar man, zo verplicht je haar respect te tonen", aldus de Iraniër.

De verklaring van de vrouw veroorzaakte hevig gelach in de rechtszaal. De rechter heeft bepaald dat de man een schriftelijke verklaring moet afleggen waarin hij belooft zijn vrouw helemaal niet meer te slaan, ook niet één keer per week.

Het moet toch ook niet gekker worden.... :/
Waarschuw beheerder
donateur
raar gezinnetje
Waarschuw beheerder
Wat een ziek mens whahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 19:09:
dat heeft niet alleen met lef te maken....het is ook maar net wat je KAN doen!! En het gros van die vrouwen daar kunnen momenteel gewoon NIKS en dat is het erge!!

Ben ik het helemaal mee eens, het is gewoon heel moeilijk om vrouwen uit hun benarde situatie weg te halen en ze te laten zien wat er eigenlijk allemaal anders kan..
Die vrouwen zijn geestelijk en lichamelijk helemaal uitgeput en weten niet wie ze kunnen vertrouwen, dus het vertrouwen winnen van die meisjes en vrouwen is heel moeilijk en zeker de gespannen situatie draagt daar aan bij, maar juist jonge meisjes proberen te bereiken is een heel belangrijk iets voor de hulpverleners om mee te beginnen en dan is er nog een hééééle lange weg te gaan!
Kijk, het beeld dat in de media geschetst wordt over afkeer van de islam en de spanningen e.d, zijn imo ook niet allemaal waar, iedereen zou zelf zijn mening moeten kunnen vormen en helaas laten teveel mensen zich lijden door de media, iets wat zorgt dat een stereotype heel lang in stand gehouden kan worden!
Persoonlijk denk ik dat als iedereen gewoon goed nadenkt, de afkeer niet zo groot zou hoeven zijn, maar wel onvrede met bepaalde gewoonten! Het blijven gewoon mensen die door oorlog, armoede en weinig ontwikkeling zijn waar ze nu zijn..Ze moeten alleen nu eens inzien dat mensen gelijk zijn en dat ze baat hebben bij gelijke behandeling en minder middeleeuwse praktijken..Maar ja ik heb de oplossing ook niet, ik blijf alleen graag positief (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 10:32:
Maar ja ik heb de oplossing ook niet, ik blijf alleen graag positief

(y) :D

:flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat is eigenlijk de reden dat jij je zo verdiept hebt in o.a de sharia?
School, interesse of...?
100 boeken is toch aardig wat! (f)

Waarschuw beheerder
ik vind het interessante thema's.... zijn meer levensverhalen van vrouwen in die landen, onder welke omstandigheden/onderdrukking zij leven of of levensverhalen van vrouwen uit de Westerse samenleving, verliefd worden op een moslimman in bv. egypte of Iran, trouwen, kinderen krijgen en uiteindelijk allemaal op de vlucht moeten slaan!
Nou, ik kan je vertellen, bijna alle verhalen van die vrouwen zijn gewoon te verschrikkelijk voor woorden!!

Verder heb ik ook boeken van mannen/vrouwen die onder het regime van Saddam hebben gewerkt, Arabische prinsessen etc.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 11:18:
School, interesse of...?

Of toch??? :X Ik zou noooooi met een moslimman thuiskomen :D, dus hou het maar op interesse'!!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 11:18:
100 boeken is toch aardig wat!

oke, 100 , iets overdreven....:) maar zeker meer dan 60!! :yes:

En jouw interesse?? :9

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben niet per se geinteresseerd in moslim-perikelen,
maar sommige discussies m.b.t tot actuele gebeurtenissen vind ik wel interessant om te volgen..Verder probeer ik gewoon een beetje een mening te vormen over dingen die je eigenlijk niet eens kan weten, omdat ze via de media gebracht worden en dus verdraaid :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 11:27:
Ik zou noooooi met een moslimman thuiskomen

Haha, ok, moet zeggen dat ik dat al niet achter je gezocht had hoor(y).

Leuk dat je zoveel het onderwerp weet, zouden meer mensen moeten doen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ze rammen elkaar maar lekker.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvM op donderdag 20 juli 2006 om 17:58:
Ze rammen elkaar maar lekker.

:looser: ze moeten jou maar lekker rammen! (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Als het nou zo zou zijn dat ze ELKAAR zouden rammen..
Maar er is maar één groep die ramt en één groep die geramt word! :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 00:05:
De rechter heeft bepaald dat de man een schriftelijke verklaring moet afleggen waarin hij belooft zijn vrouw helemaal niet meer te slaan, ook niet één keer per week.

Valt mee

Waarschuw beheerder
"Ik wil geen scheiding of schadevergoeding. Mijn man heeft nu eenmaal een gewelddadige aard. Ik wil alleen dat hij belooft me maar eenmaal per week te slaan", aldus de Iraanse.

:frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 11:59:
Uitspraak van Suzy!! op dinsdag 18 juli 2006 om 00:05:

:frusty:

Juist ja!

Waarschuw beheerder
die vent van haar is niet goed wijs
en zei ook niet dat zei nog langer bij hem blijft

Waarschuw beheerder
Iraanse vrouw wil slechts wekelijks pak slaag
TEHERAN - Een Iraanse vrouw heeft haar man voor de rechter gesleept, omdat zij niet langer elke avond door hem geslagen wil worden. Ter compensatie stelde zij een wekelijks pak slaag voor. Dat meldde de Iraanse krant Mardomsalari woensdag.

De beklaagde gaf meteen toe dat hij zijn echtgenote elke avond slaat. Volgens hem hoort hij zijn vrouw te tuchtigen. "Een vrouw moet bang zijn voor haar man, zo verplicht je haar respect te tonen", aldus de Iraniër.

De verklaring van de vrouw veroorzaakte hevig gelach in de rechtszaal. De rechter heeft bepaald dat de man een schriftelijke verklaring moet afleggen waarin hij belooft zijn vrouw helemaal niet meer te slaan, ook niet één keer per week.

.............en dan ook nog onderdanig zijn aan zo'n vent zeg :S............

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
haha die kamelen sporen allemaal toch niet

Waarschuw beheerder
:s

Waarschuw beheerder
dom volk

Waarschuw beheerder
ok, het komt mischien wat laat, maar ik vraag het toch :)

bron??? :P

Waarschuw beheerder
Ik wil alleen dat hij belooft me maar eenmaal per week te slaan", aldus de Iraanse.

die is niet helemaal goed
Waarschuw beheerder
De rechter heeft bepaald dat de man een schriftelijke verklaring moet afleggen waarin hij belooft zijn vrouw helemaal niet meer te slaan, ook niet één keer per week.

wow in Iran een straf voor een man, het moet echt niet gekker worden daar :O

:[

Waarschuw beheerder
ja, er lopen wat zieke gasten rond ja!!! Een overschot daarvan in die landen!(n)
Waarschuw beheerder

WHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA.

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 08:15:
Een overschot daarvan in die landen!(n)

Ja, want hier in Nederland worden vrouwen niet geslagen gelukkig. Als je geen feiten hebt, moet je ook geen poep praten Suzy..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zacherius Acht op maandag 24 juli 2006 om 09:26:
Ja, want hier in Nederland worden vrouwen niet geslagen gelukkig. Als je geen feiten hebt, moet je ook geen poep praten Suzy..

:/ hoor je mij zeggen dat dat in NL niet gebeurd??? NEE! dus zeg dan ook niks (y) ik werk zelf in de hulpverlening, dus weet echt wel hoe het zit!!

Bovendien is het wel een feit dat de omstandigheden van vrouwen in die landen niet te vergelijken zijn met hier..... ook al worden hier ook vrouwen geslagen....

Waarschuw beheerder
donateur

ook een IQ van een aardappel zeker
tering
Waarschuw beheerder
Die vrouw moet gewoon gaan scheiden en een kerel zoeken die haar niet slaat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Anna o:) op maandag 24 juli 2006 om 20:39:
ie vrouw moet gewoon gaan scheiden en een kerel zoeken die haar niet slaat.

moeilijk te vinden in die landen...