Partyflock

Forumonderwerp · 888078
9361x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Het is weer zover, ik mag een nieuw toestelletje uitzoeken. Mijn Sony Ericsson K750i wordt dus ingeruild.. En ik wist het zeker, het zou een K800i worden..

Maar nu twijfel ik toch zwaar tussen de Sony Ericsson K800i en de Samsung E900.

Ik ken niemand die de SE al heeft, dus vroeg ik me af of hier iemand de telefoon heeft en wat de ervaringen ermee zijn! Laat 't maar horen!

De Samsung vind ik erg mooi en werkt ook erg prettig, maar ik vind hét grote nadeel aan Samsung dat die batterij zo verrot snel leeg is :/ De reden waarom ik eigenlijk geen Samsung meer wilde..

Ik ben benieuwd wat de ervaringen zijn, ervaringen over de Samsung E900 zijn uiteraard ook welkom!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 18:28:
ben iig ingelogd, moet mn phone nog ff naar 100% opladen, dus denk dat ik t binnen n uurtje wel heb gefixt

en welke profider heb je ?? of welke moet je kiesen uit dat rijtje
Waarschuw beheerder
donateur
welke provider heb je ??
Waarschuw beheerder
donateur
welk provider heb je ??
Waarschuw beheerder
donateur
o shit gaat iets niet goed hier gvd

Waarschuw beheerder
tis gewoon helemaal gefixt :D hoe vet is dat :D
heb nu gewoon het standaard SE menutjes en instellingen :D, tis wel ff wennen, knoppen allemaal anders enzo :P maar wel vetjes :D !
net ook meteen even de software update gedaan :) echt top !
ik ga nu weer ff alles op zn plaats zetten hoor ;) muziek weer in playlist enzo :)
Waarschuw beheerder
donateur
hoe heb je dat prescies gedaan als ik vragen mag ?? welke moet je downloaden uit het rijtje euro 3 hmmm ff gelezen hoe het moet moet niet moeilijk zijn maar wat heb jij bij cda lijst in gevult nix of ???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat merk je dan wel, maar kerel ik zal eerst even laten zien wat het onderschijdt is, want dit is dus het menu van een UNBRANDED phone, die hoef je dus NIET meer te flashen..

[img width=375 height=500 cacheid=000d138f002596220df75ccf1a01a06f2a]http://static.flickr.com/60/183581473_66cacec755.jpg?v=0[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Merk nu ook dat mijn telefoonlijst niet alle gesprekken opslaat :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roxy Morgan op donderdag 26 oktober 2006 om 10:07:
Merk nu ook dat mijn telefoonlijst niet alle gesprekken opslaat

master reset, met ALLES, save wel eerst even al je tel. nrs naar je simkaart :)
Waarschuw beheerder
Weet iemand hoe je in je telefoon foto's en andere bestanden kan kopieren van telefoon geheugen naar je memorystick, ik heb nl geen datakabel en wil dus alles via een card reader overzetten op mijn pc.Want foto voor foto via bleutooth schiet ook niet echt op.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D'n dirk(voor vrienden) op donderdag 26 oktober 2006 om 20:27:
Weet iemand hoe je in je telefoon foto's en andere bestanden kan kopieren van telefoon geheugen naar je memorystick, ik heb nl geen datakabel en wil dus alles via een card reader overzetten op mijn pc.Want foto voor foto via bleutooth

via kaart reader is helemaal makelijk gewoon slepen wat je in je der in wil hebben je kan als goed is ook mapjes aan maken heel simpel kind doet de was :D
Waarschuw beheerder
donateur
Even een blije mededeling: M'n mms doet het door de instellingen op de SE site :cheer:

Met dank aan Chiara :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TLN op donderdag 26 oktober 2006 om 20:53:
Even een blije mededeling: M'n mms doet het door de instellingen op de SE site

ja dat is wel leuk als het werkt lol na ik ga eerst me foon unbranded maken en dan kijken waneer ze hem kunnen unlocken pfff nooit geen branded foon voor mijn meer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op donderdag 26 oktober 2006 om 20:53:
Met dank aan Chiara

Tja, ik ben gewoon verschrikkelijk technisch en handig etc B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 21:00:
Tja, ik ben gewoon verschrikkelijk technisch en handig etc

toch nog een vrouw die wat weet en kan :x :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tsjabbie op donderdag 26 oktober 2006 om 20:56:
ja dat is wel leuk als het werkt lol

Jij hebt duidelijk niet meegelezen over mijn drama's 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TLN op donderdag 26 oktober 2006 om 21:09:
Jij hebt duidelijk niet meegelezen over mijn drama's

hmm welke ja ik heb het hier wel gelezen hoor :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjabbie op donderdag 26 oktober 2006 om 21:07:
toch nog een vrouw die wat weet en kan

Ze bestaan ja :cheer:

Ben ook als één van de weinigen hier nog geen problemen tegengekomen bij m'n foontje (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 21:12:
Ben ook als één van de weinigen hier nog geen problemen tegengekomen bij m'n foontje

jou tijd komt nog wel (6)
Waarschuw beheerder
Vind het ook best jammer dat je niet van superdichtbij foto's kan maken dat die dan gewoon niet scherpsteld:(:(
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat klopt, ik probeerde pas een plaatje te fotograferen en dat lukte niet.

Probeer het anders ff met de optie document.

Opties > Scenes > Document
Waarschuw beheerder
zelfs dan slaat die lens de helft van de tijd nog trg:( wel beetje jammer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 01:35:
jou tijd komt nog wel

Stelletje haters hierzo :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neutron K op vrijdag 27 oktober 2006 om 11:27:
Vind het ook best jammer dat je niet van superdichtbij foto's kan maken dat die dan gewoon niet scherpsteld

zeurende mensen..het is een mobieltje hoor? als je een goede camera wil hebben moet je maar opzoek gaan naar een eos..sorry hoor :S..
Waarschuw beheerder
donateur
Toch is het mij pas op één of andere manier gelukt.
Als ik weet welke instellingen ik gebruikt heb.
Zal nog effe voor je kijken en dan laat ik het wel weten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 15:06:
zeurende mensen..het is een mobieltje hoor? als je een goede camera wil hebben moet je maar opzoek gaan naar een eos..sorry hoor

maar de functie zit ertoch bij op onie! dus zeg het alleen maar.. en als je nou met een eos kon bellen tsja dan was de keuze snel gemaakt;)whehe zie mezelf alleen nog niet de hele dag met zo een ding lopen:D

Uitspraak van Roxy Morgan op vrijdag 27 oktober 2006 om 15:23:
Toch is het mij pas op één of andere manier gelukt.
Als ik weet welke instellingen ik gebruikt heb.
Zal nog effe voor je kijken en dan laat ik het wel weten

ja mij ook wel maar de helft van de tijd doet die niks:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjabbie op donderdag 26 oktober 2006 om 20:50:
via kaart reader is helemaal makelijk gewoon slepen wat je in je der in wil hebben je kan als goed is ook mapjes aan maken heel simpel kind doet de was

ja dat snap ik, maar ik wil de foto's IN mijn telefoon kopieren van mijn telefoon geheugen naar mijn memory stick zodit ik het in 1 keer op kan zetten, wat makkelijker is dan alles 1 voor 1..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D'n dirk(voor vrienden) op vrijdag 27 oktober 2006 om 17:59:
ja dat snap ik, maar ik wil de foto's IN mijn telefoon kopieren van mijn telefoon geheugen naar mijn memory stick zodit ik het in 1 keer op kan zetten, wat makkelijker is dan alles 1 voor 1..

via de kaart reader :D
Waarschuw beheerder
Je kan toch ook zo ff naar je afbeeldingen gaan of je tel. dan ff op meer drukken dan selecteren>> alles selecteren en dan bestand beheren en kopieren naar je kaartje??

of wil je hem op een ander kaartje hebben?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 23:08:
UNBRANDED phone, die hoef je dus NIET meer te flashen..

na this gelukt hoor heb nu unbranded foon :cheer:

Waarschuw beheerder
ik neem dus aan dat je een nieuw menu hebt ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 oktober 2006 om 17:50:
ik neem dus aan dat je een nieuw menu hebt ?

ja nieuw menu gewoon die jij nu ook hebt
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ook een K800i, gesimlocked van KPN, maar die heb 't zelfde menu als hierboven hoor...

Of bedoel je met branded, dat er logo's op 't toestel van de provider zitten?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op zaterdag 28 oktober 2006 om 18:24:
Of bedoel je met branded, dat er logo's op 't toestel van de provider zitten?

branded is de software ik had van t-mobile en dat software is veranderd in unbranded dus alle t-mobile shit eruit zo al in het menu en het opstarten van de foon krijg ik nu geen t-mobile scherm te zien ;)

Waarschuw beheerder
en bij mij gelde dat dus voor vodafone, en het klopt idd dat de KPN mobieltjes unbranded zijn :)
Waarschuw beheerder
heb btw ook kpn maar het niet hetzelfde menu als hier boven een icoontje is anders!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neutron K op zondag 29 oktober 2006 om 11:06:
een icoontje is anders

welke dan ?
Waarschuw beheerder
die links boven in.. staat hier als media player denk ik op het voorbeeld. Ik heb daar opstart icoontje voor internet op staan!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neutron K op zondag 29 oktober 2006 om 12:49:
als media player

daar stond bij mij de radio en daarnaast het blauwe bolletje stond bij mij t-mobile maar nu nie meer nu zelfde als hier boven nu :D
Waarschuw beheerder
had je de toetsen wel hetzelfde dan? zoals die snelkoppeling naar internet op je tel zelf.? want iemand bij me op het werk had vodafone branded en had er een opneem en ophang toets op..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neutron K op zondag 29 oktober 2006 om 13:35:
had er een opneem en ophang toets op..

klopt die had ik eerst ook, naar als ik nu op de groene telefoon toest druk gaat ie video conversatie maken, en als ik op de rode telefoontoets druk kom ik bij snelkoppelingen..dat zuigt :( had veel liever die 2 van vodafone, dan kon je tenminste met 1 simepele druk op de rode telefoon toets naar stanby modus, nu moet je pijltje ingedrukt houden :S dat zuigt..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 13:53:
klopt die had ik eerst ook, naar als ik nu op de groene telefoon toest druk gaat ie video conversatie maken, en als ik op de rode telefoontoets druk kom ik bij snelkoppelingen..dat zuigt had veel liever die 2 van vodafone, dan kon je tenminste met 1 simepele druk op de rode telefoon toets naar stanby modus, nu moet je pijltje ingedrukt houden dat zuigt..

ja ben het zo gewend dus... whehe bevalt me wel:D heb alleen niks meer onder die video gesprek koppeling! had daar dus eerst internet onder staan maar die drukte je telkens aan:S:S dus nu er niks onder!
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=375 height=500 cacheid=000d138f002596220df75ccf1a01a174bd]http://static.flickr.com/60/183581473_66cacec755.jpg?v=0[/img]

Weet iemand wat dat blauwe icoontje linksbovenin is?
Ik krijg het al ik in amsterdam of utrecht ben.
Misschien een hotspot?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
umts ontvangst toch?

heb het hier nog geen een keer gehad btw omdat ik weer achteraf woon whehe:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neutron K op zondag 29 oktober 2006 om 14:12:
heb het hier nog geen een keer gehad btw omdat ik weer achteraf woon whehe

Hetzelfde hier :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neutron K op zondag 29 oktober 2006 om 14:12:
umts ontvangst toch?

klopt umts is dat die kan je ook uit zeten als je hem niet gebruikt bij je netwerken die kan je alleen op gsm en 3g of alleen gsm zetten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zeg ff waar dat kan:S ken de tel. uit me kop maar waar iki dat uitkan zetten:S:S whehe die rotzooi ontvang ik hier toch niet en doe er ook niet aan dus,... en als het goed is bespaar ik dan weer op de bat. functie onie?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neutron K op zondag 29 oktober 2006 om 14:16:
en als het goed is bespaar ik dan weer op de bat. functie onie?

dat klopt instellingen verbindingen dan mobile netwerk dan gsm/3g-netwerken druk je in zet je hem op alleen gsm :D
Waarschuw beheerder
whehe thnx hier heb ik lang naar lopen zoeken whehe:LD thnx