Partyflock

Forumonderwerp · 888064
Waarschuw beheerder
Hallo,

Dat de bitch van de telefoon houdt is algemeen bekend. Mannen zien de telefoon als een communicatiemiddel.
Ze gebruiken de telefoon om even kort iets af te spreken.
Een bitch kan twee weken bij een vriendin zijn geweest en zodra ze terug thuis is, diezelfde vriendin opbellen en er drie uur mee praten. Koop een dagboek en deel het met de mede-bitch, is mijn advies

Nou, dankzij :nosmile:. emancipatie :nosmile:. is dit hopelijk altijd een sigaar uit eigen doos. Echter mag je er vanuit gaan dat de bitch dan ook daadwerkelijk weet hoe zo'n mobiele werkt! Helaas, gezien de tijd die gespendeerd wordt aan bellen, sms'en en Swifferen, blijft er klaarblijkelijk weinig tijd over om eens uit te vinden welke functies een GSM heeft. Het is officieel; de bitch worstel met mobieltjes!

Natuurlijk wilt de bitch de allernieuwste modellen, want anders zien de sma's je niet staan natuurlijk. Wie loopt er nu nog met een GSM die enkel kan bellen en sms'en? Nee, tegenwoordig met de celly voorzien zijn van tientallen opties, die ze vervolgens niet begrijpen. Daarbij moet er ook genoeg bling-bling aan de GSM bevestigd zijn, om tot de upperclass dushies te horen.

Helaas blijkt niet alleen de GSM een geldverspillende gadget te zijn voor de bitches. Ook de MP3 spelers en camera's leggen het af in de poets-tentakels van de bitch. Zonde natuurlijk! Persoonlijk vind ik dat den vrouwmensch terug dient te gaan naar de walkie-talkie en dat de toffe gadgets louter voor de hardwerkende man beschikbaar dienen te zijn.

Wat jullie?

Waarschuw beheerder
Ik ben je BITCH niet!! :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 10:28:
de bitch

Een bitch

de bitch

de bitch

de bitch

de bitches

de bitch

Wat jullie?

IK vind jou een Loser! met je K*T topics en hoe je over vrouwen praat!

Je vorige topic was ookal zo minderwaardig tegen vrouwen !grrr
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
is mijn advies

Je vergeet de punt! :|

Ik snap niets van mijn mobieltje :( wil je t een keer aan me uitleggen?? :[ Heb te weinig tijd om het uit te vinden 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 17 juli 2006 om 10:34:

[img width=235 height=215 cacheid=0013d633002473aa53e6ce401a017e8b9f]http://www.ols.co.za/holidays/pics/Hengel.jpg[/img]

Waarschuw beheerder

Ontopic blijven, bitch! Het gaat om de inhoud. Je probeert je weer eens makkelijk ervanaf te maken, net zoals jullie met mobieltjes doen. (N).
Waarschuw beheerder
Wie loopt er nu nog met een GSM die enkel kan bellen en sms'en?

neem gewoon mn huistelefoon mee..veel goedkoper..:d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 10:39:
Ontopic blijven, bitch! Het gaat om de inhoud. Je probeert je weer eens makkelijk ervanaf te maken, net zoals jullie met mobieltjes doen. .

je mag ook eerlijk zeggen dat je waarschijnlijk voor de 100e x weer gedumpt bent en teleurgesteld bent door een vrouw, dat je op deze manier je frustraties probeert te uiten hoor..... :aai:

Waarschuw beheerder
Je probeert je weer eens makkelijk ervanaf te maken, net zoals jullie met mobieltjes doen.

8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 10:41:
je mag ook eerlijk zeggen dat je waarschijnlijk voor de 100e x weer gedumpt bent en teleurgesteld bent door een vrouw, dat je op deze manier je frustraties probeert te uiten hoor.....

[img width=235 height=215 cacheid=0013d633002473aa53e6ce401a017e8bfe]http://www.ols.co.za/holidays/pics/Hengel.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
je mag ook eerlijk zeggen dat je waarschijnlijk voor de 100e x weer gedumpt bent en teleurgesteld bent door een vrouw, dat je op deze manier je frustraties probeert te uiten hoor.....

hehehe..hij vind ni leuk dat een vrouw dezelfde gsm kan kopen als hem :o

Waarschuw beheerder
Ontopic blijven, bitch! Het gaat om de inhoud. Je probeert je weer eens makkelijk ervanaf te maken, net zoals jullie met mobieltjes doen.

Hou je bek eikel!
Je vind je eigen nogal geweldig he!
Met je domme verhaal hierboven berijk je geen F*CK!
Vrouwen weten net zo veel over mobieltjes als mannen!

Je bent zeker Gay omdat je vrouwen altijd in de zeik zet!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

dat zal het wel zijn ja..:yes:

Waarschuw beheerder
je mag ook eerlijk zeggen dat je waarschijnlijk voor de 100e x weer gedumpt bent

Aannames zijn zoooo 1940. (N).

en teleurgesteld bent door een vrouw

Teleurgesteld? Nee, het bevestigende enkel mijn vermoedens. Bronnen zijn terug te vinden in de openingspost. Stick to the topic, bitch.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 10:44:
Teleurgesteld? Nee, het bevestigende enkel mijn vermoedens.

en dus teleurgesteld dus....:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 17 juli 2006 om 10:43:
Vrouwen weten net zo veel over mobiltjes als mannen!

Onderzoek wijst nu juist uit van niet. (Y)

Waarschuw beheerder
Met je domme verhaal hierboven berijk je geen F*CK!
Vrouwen weten net zo veel over mobiltjes als mannen!

Bereik. En mobiltjes?

Of is dat sms-taal?

Je bent zeker Gay omdat je vrouwen altijd in de zeik zet!

Of ik hoef niet te liegen en te doen alsof een bitch zoals jij me interesseert om haar vervolgens het bed in te neuken?

Maargoed, laten we niet persoonlijk worden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind jou een loser! met je K*T topics en hoe je over vrouwen praat!

Viel mij ook op, moet je je frustraties kwijt?
Jongeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :aai:

Waarschuw beheerder
Trouwens, je lijkt zelf wel een beetje op een WIJF!! Topics met een lang lulverhaal openen, bla bla bla, maar vooral zeiken, zeiken en nog eens zeiken!!
Wat heb ik medelij met je vriendje! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 10:50:
Trouwens, je lijkt zelf wel een beetje op een WIJF!! Topics met een lang lulverhaal openen, bla bla bla, maar vooral zeiken, zeiken en nog eens zeiken!!

Wat bitch-onterend. :/. Dadelijk zien behalve alle jongens de bitches je ook al niet meer staan. :(.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 10:47:
om haar vervolgens het bed in te neuken?

whahahaha jij zou mij NOOIT kunnen krijgen pfffwhahahaha

Waarschuw beheerder
Misschien moet je eens naar een logopedist (y) volgens mij heb je een spraakprobleem en een woordenschat van 0, want je kent maar 1 woord.... en die hoef ik uiteraard niet te herhalen.... dat kwartje is bij iedereen wel gevallen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 17 juli 2006 om 10:53:
whahahaha

Uitspraak van inactief op maandag 17 juli 2006 om 10:53:
pfffwhahahaha

Indrukwekkend lachje heb je. Charmant.

Ga je ook nog ontopic reageren of blijft je quasi-zelfstandig reageren, huismus?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op maandag 17 juli 2006 om 10:49:
Viel mij ook op, moet je je frustraties kwijt?

:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 10:55:
huismus?

Loser!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 10:54:
want je kent maar 1 woord.... en die hoef ik uiteraard niet te herhalen.... dat kwartje is bij iedereen wel gevallen

Diëtist?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 10:53:
Dadelijk zien behalve alle jongens de bitches je ook al niet meer staan

:o gelukkig maar dat ik niet voor jongens ga....maar voor mannen....iets wat jij nooit zal worden :no:

Waarschuw beheerder
*volgen*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 10:56:
Diëtist?

whoehahahahhaahahhahahahahahahahahah :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 10:56:
maar voor mannen....

Ah, je bent zo'n voluptueuze webcam-slet die uit d'r zadel gaat voor dikke 50+ ers. (Y).

En nu ontopic graag. Bronnen staan in de OT vermeld en het is een onderzoek met discussiewaarde. Als je wilt zeiken dat schrijf je me maar een brief.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Je vorige topic was ookal zo minderwaardig tegen vrouwen !grrrlaatste aanpassing 17 juli 2006 10:35

volgens mij is ie homo ;)

Waarschuw beheerder
Ben benieuwd hoe hij eruit ziet, waarschijnlijk zo lelijk dat hij geen een vrouw kan krijgen en daarom nog erger gefrustreerd raakt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Weet je waar het fout is gegaan,dat we die grot uit kwamen en dat we onze knuppel niet meer gebruikte.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 10:59:
volgens mij is ie homo

:yes: dacht ik ook al ja :-D... maar hij durft het nog niet toe te geven..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 10:58:
En nu ontopic graag. Bronnen staan in de OT vermeld en het is een onderzoek met discussiewaarde.

voor jou ja..... dus ga anders lekker discussieren met de buurvrouw, naar de chatbox op TMF of in je dagboek schrijven.... en als je je frustraties echt niet meer in de hand hebt: www.drphil.com

(y)
Waarschuw beheerder
donateur
bitch

de bitch

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 10:58:
voluptueuze webcam-slet

:looser:

Waarschuw beheerder
Wie is hier gefrustreert dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 11:00:
Weet je waar het fout is gegaan,dat we die grot uit kwamen en dat we onze knuppel niet meer gebruikte.

Inderdaad. We hebben ze teveel vrijheden gegeven! Iets wat ik in een vorig topic ook al aangegeven heb.

Erg jammer dat men nu met bewijzen van hun stupiditeit op de proppen komt en ze louter moreel verontwaardigd kunnen reageren en totaal niet inhoudelijk op het nieuwsbericht noch het onderzoek ingaan. Schijnbaar is dat zelfs nog te lastig begrijpen voor den bitch. Zonde dekt de lading.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 17 juli 2006 om 11:00:
Ben benieuwd hoe hij eruit ziet, waarschijnlijk zo lelijk dat hij geen een vrouw kan krijgen en daarom nog erger gefrustreerd raaktlaatste aanpassing 17 juli 2006 11:00

hehehehe dat zou ook nog es heel goed kunnen....

Uitspraak van inactief op maandag 17 juli 2006 om 11:01:
dacht ik ook al ja ... maar hij durft het nog niet toe te geven..

dat zou heel goed kunnen ;)
Waarschuw beheerder
Schijnbaar is dat zelfs nog te lastig begrijpen voor den bitch

over wie heb je het? over je moeder???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 11:03:
Inderdaad. We hebben ze teveel vrijheden gegeven! Iets wat ik in een vorig topic ook al aangegeven heb.

:looser: :yes:

Jij bent echt vrouw-onvriendelijk, en dat vrouwen je zo behandelen, ligt aan de manier hoe jij hun behandelt! :yes:

Waarschuw beheerder
We hebben ze teveel vrijheden gegeven! Iets wat ik in een vorig topic ook al aangegeven heb.

Het zijn losers zoals jij die op school gepest werden, nooit een vriendin hebben gehad en altijd in het hoekje stonden, Ik ben er helemaal zeker van dat jij zo'n halve debiel bent..
Geef nou maar gewoon toe dat je ergens onderwegen ontspoort bent geraakt waardoor je nu denk alles te zijn terwijl je gewoon tjah....

Waarschuw beheerder
En wat heeft dat met het belgedrag van bitches te maken?
Waarschuw beheerder
donateur
We hebben ze teveel vrijheden gegeven!

:roflol:. Deze topic heeft een hoog amusementswaarde8). Als je nou ook nog eens iets over de emancipatie en feminisme zou weten zou het misschien ook nog de moeite waard zijn om hier constructief op te reageren:jaja:.
Echter, jij laat duidelijk weten dat je hier niet op uit bent.

Ben je zo onzeker over jezelf knulletje:aai:?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 11:09:

Praat er maar lekker overheen jonge, wij geven hier de keiharde feiten, die jij als loser niet aankan.

Waarschuw beheerder
En wat heeft dat met het belgedrag van bitches te maken

Belgedrag interesseerd me niet, het gaat mij om de manier waarop je vrouwen behandeld, maar oke je bent traag van begrip, dat dacht ik al...

Moet ik je het nogmaals uitleggen anders???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 17 juli 2006 om 11:08:
Het zijn losers zoals jij die op school gepest werden, nooit een vriendin hebben gehad en altijd in het hoekje stonden, Ik ben er helemaal zeker van dat jij zo'n halve debiel bent..
Geef nou maar gewoon toe dat je ergens onderwegen ontspoort bent geraakt waardoor je nu denk alles te zijn terwijl je gewoon tjah....

oei die komt vast hard aan :P

dat jij je in ieder opzicht irriteerd aan een vrouw ;)

Waarschuw beheerder
[img width=200 height=200 cacheid=000caa33002473c578317a501a017e8e9c]http://www.first-handyshop.de/handy/Nokia/6230i/nokia-6230i-1.jpg[/img]

dit is mijn bitch-mobiel B) ...je kan er trouwens ook mee bellen! (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AngelDoll op maandag 17 juli 2006 om 11:10:
Als je nou ook nog eens iets over de emancipatie en feminisme zou weten zou het misschien ook nog de moeite waard zijn om hier constructief op te reageren.
Echter, jij laat duidelijk weten dat je hier niet op uit bent.

Ben je zo onzeker over jezelf knulletje?

hahaha inderdaad ja!! En je hebt wel het IQ van een baksteen dat je denkt dat men hier serieus op reageert, gezien je taalgebruik.... :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op maandag 17 juli 2006 om 11:11:
Praat er maar lekker overheen jonge, wij geven hier de keiharde feiten, die jij als loser niet aankan.

:yes: ja :lol: en zo is het maar net..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op maandag 17 juli 2006 om 11:11:

De keiharde feiten zijn assumpties die geen fuck met het topic te maken hebben. De feiten staan in de openingspost, alwaar jullie overheen zwetsen met jullie aangevallen feministische gelul. Reageer eens ontopic en open een topic over vrouw-onterende kerels als je dat zo graag wilt bespreken.

Als zelfs een forum al te lastig is... vrouwen en techniek. :no:.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben het helemaal met U eens:yes:

Mijn vriendin bakt er ook een reet van met mobieltjes en mp3 spelers!
Waarschuw beheerder
donateur
true... leken.

Waarschuw beheerder
zeg :| reageer ik ontopic, krijg ik nog geen aandacht, bitch zijnde :'(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 11:13:
De feiten staan in de openingspost, alwaar jullie overheen zwetsen met jullie aangevallen feministische gelul.

ja, vind je dat gek?? Tuurlijk heeft iedereen hier wel een mening over vrouwen en techniek, maar wat denk je nou dat je serieuze reacties krijgt als je niet eens met goed fatsoen het woord ' vrouw' in de mond kan nemen ipv bitch???

Als je zo graag wilt dan men inhoudelijk reageert, denk dat volgende keer na hoe je een topic brengt (y) of is dit te moeilijk voor je??

Waarschuw beheerder
De keiharde feiten zijn assumpties die geen fuck met het topic te maken hebben. De feiten staan in de openingspost, alwaar jullie overheen zwetsen met jullie aangevallen feministische gelul. Reageer eens ontopic en open een topic over vrouw-onterende kerels als je dat zo graag wilt bespreken.

Als zelfs een forum al te lastig is... vrouwen en techniek. .

als jij es een normale omschrijving zou hebben voor een vrouw zou je ook niet van deze reacties krijgen ;)

wij praten toch ook niet over losers wat jij wel bent dat duidelijk!
Waarschuw beheerder
donateur
Toch zijn het vaak deze 'bitches' die telefoon-achtige beroepen als enquêteuse dan wel een andere vorm van belmiep hebben.

Maar inderdaad de hedendaagse toestellen die gebruikt worden voor dit soort werk zijn prima op het TIQ (Technisch-Intelligentie-Quotiënt) van de 'bitch' afgesteld

[img width=300 height=220 cacheid=0013d635002473e927ae13221a017e8f4b]http://hypertext.rmit.edu.au/~smitchell/images/Pokia/old%20phone.JPG[/img]

Uiteraard zal meneer de directeur zich zorgen moeten maken voor de toekomst getuige dit artikel. Want wat zal er gebeuren als men ook hier met de tijd meegaat en deze werkzaamheden mobiel gaat maken?

De uitkomst lijkt gelukkig voorhanden met de komst van de Simply Phones :) en de cursussen die Vodafone geeft ter bediening van deze minimalistische toestellen.

Eind goed, al goed! (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tevens wil ik je ook nog wijzen op het beleid:

Geen racistische opmerkingen

Geen hatelijke opmerking over mensen van een ander ras

Afzeiktopics zijn ongewenst en worden dan ook gesloten en bestraft.

Aangezien jij hier duidelijk discrimineert op grond van sekse is dit in strijd met het beleid.

Daarbij is deze topic dubbel. In het andere topic wordt niet op een seksistische en discriminerende toon gediscussieerd, waardoor er dus ook ruimte is voor een constructieve discussie. Iets waar jij nog een boel van kan leren...

Dus: :bye:.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 11:17:
wij praten toch ook niet over losers wat jij wel bent dat duidelijk!

heerlijk, zo'n tegenstelling in één zin (Y)
U., ik geef je groot gelijk.

en weten jullie waarom mannen daadwerkelijk beter kunnen kaartlezen en inparkeren? door hun testosteron. dat geeft hun meer ruimtelijk inzicht.
écht waar :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
De keiharde feiten zijn assumpties die geen fuck met het topic te maken hebben.

Zegt iemand die zelf ook aardig offtopic gaat, met loser reactie's zoals:

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 10:47:
Of ik hoef niet te liegen en te doen alsof een bitch zoals jij me interesseert om haar vervolgens het bed in te neuken?

. We hebben ze teveel vrijheden gegeven!

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 10:53:
. Dadelijk zien behalve alle jongens de bitches je ook al niet meer staan.

De feiten staan in de openingspost, alwaar jullie overheen zwetsen met jullie aangevallen feministische gelul.

Pff, nog niet te praten over https://partyflock.nl/topic/852049 en dan zeuren over ons "gelul"?

Reageer eens ontopic en open een topic over vrouw-onterende kerels als je dat zo graag wilt bespreken.

Dat jij zo sneu bent om alle vrouwen af te zeiken in een topic is tot daaraan toe.
Jij bent gewoon een rotte appel in het mannenras!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 11:17:
maar wat denk je nou dat je serieuze reacties krijgt als je niet eens met goed fatsoen het woord ' vrouw' in de mond kan nemen ipv bitch???

:roflol:.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 11:21:
en weten jullie waarom mannen daadwerkelijk beter kunnen kaartlezen en inparkeren? door hun testosteron. dat geeft hun meer ruimtelijk inzicht.
écht waar

ik zal dat als vrouw zijnde ook zeker niet ontkennen, over het algemeen kunnen mannen dit inderdaad beter, maar het gaat om de manier waarop hij dit topic brengt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AngelDoll op maandag 17 juli 2006 om 11:19:
Aangezien jij hier duidelijk discrimineert op grond van sekse is dit in strijd met het beleid.

Ik vind je profielfoto een belediging voor iedereen die op PF kijkt.

Optiefen.

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 11:21:
U., ik geef je groot gelijk.

écht waar

Thanks Wen!
Respect voor jou! En ik vind je telefoon ook mooi hoor. :lief:.

Waarschuw beheerder
Helaas, gezien de tijd die gespendeerd wordt aan bellen, sms'en en

Omdat wij wel een sociaal leven hebben met vrienden en jij niet :-P

Als zelfs een forum al te lastig is... vrouwen en techniek.

*zucht* ... moeilijk he...inzien dat je totaal niet geliefd bent en dus beter je zelf van partyflock kan verwijderen!

nerd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 11:24:
Ik vind je profielfoto een belediging voor iedereen die op PF kijkt.

:aai:. Dan doe je je ogen toch dicht:)?

Uitspraak van inactief op maandag 17 juli 2006 om 11:24:
zucht* ... moeilijk he...inzien dat je totaal niet geliefd bent en dus beter je zelf van partyflock kan verwijderen!

:roflol:

Uitspraak van Trinity³ op maandag 17 juli 2006 om 11:24:
Ga ik heel kinderachtig op het vlopje klikken

Yep. Goed heO:)?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op maandag 17 juli 2006 om 11:21:
Jij bent gewoon een rotte appel in het mannenras!laatste aanpassing 17 juli 2006 11:23

JUIST! :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AngelDoll op maandag 17 juli 2006 om 11:26:
Yep. Goed heO:)?

Harstikke enig.
Als je een vent was zou ik gezegd hebben: kleine plasser,
maar dat gaat in dit geval niet op (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trinity³ op maandag 17 juli 2006 om 11:24:
Ga ik heel kinderachtig op het vlopje klikken

Ja, inderdaad. Trieste zaak. Omdat één woordje niet aanstaat, uit een informatieve tekst met bronvermeldingen en al. :|. Het andere topic is later geopend en derhalve dubbel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trinity³ op maandag 17 juli 2006 om 11:30:
maar dat gaat in dit geval niet op

Kun je dit onderbouwen?
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat wij wel een sociaal leven hebben met vrienden en jij niet

:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 11:24:
(L)

(L)
Waarschuw beheerder
donateur
Tim wil je vanavond uithuilen op mn schouder?:aai:

Waarschuw beheerder
ja zo is t hoor :yes:

Waarschuw beheerder
Ik ben het volkomen met je eens (Y)
Niets meer aan toe te voegen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een geil topic (y)

*zucht* ... moeilijk he...inzien dat je totaal niet geliefd bent en dus beter je zelf van partyflock kan verwijderen!

en wie ben jij? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 17 juli 2006 om 11:36:
ja zo is t hoor :yes:

Jups, en Gigi d'Agostino is een top DJ (Y)

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 juli 2006 om 11:38:
en wie ben jij?

Iemand die zijn topics bagger & vrouwonvriendelijk vind...schijnbaar vinden mannen het heel normaal zo over vrouwen te praten..maar oké :-/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 17 juli 2006 om 11:36:
ja zo is t hoor

Fijn dat jij dat zo goed weet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 17 juli 2006 om 11:40:
Iemand die zijn topics bagger & vrouwonvriendelijk vind...schijnbaar vinden mannen het heel normaal zo over vrouwen te praten..maar oké

Bitch, ga huilen :nosmile:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Cinderella). op maandag 17 juli 2006 om 11:41:

Tjah...moet toch iemand zijn die zegt waar t op staat niet dan..:-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 17 juli 2006 om 11:42:
Tjah...moet toch iemand zijn die zegt waar t op staat niet dan..

Dus jij voelde geroepen tot deze functie?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 11:42:
Bitch, ga huilen

jij ook al... :vaag:

Waar gaat 't toch heen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Cinderella). op maandag 17 juli 2006 om 11:41:

:jaja: misery kan 't weten, vandaar die nick (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Cinderella). op maandag 17 juli 2006 om 11:43:
Dus jij voelde geroepen tot deze functie?

Ja :-D...nee vind het gewoon niet normaal, hij moet gewoon normaal doen over vrouwen, net als zijn vorige topic die ookal zo was, ik kan dat niet velen...maar daarvaan is hij ondertussen ook wel van op de hoogte hé Tim

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 11:44:
misery kan 't weten, vandaar die nick

:yes: ;-):-D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
whaha :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 17 juli 2006 om 11:45:
Ja ...nee vind het gewoon niet normaal, hij moet gewoon normaal doen over vrouwen, net als zijn vorige topic die ookal zo was, ik kan dat niet velen...maar daarvaan is hij ondertussen ook wel van op de hoogte hé Tim

Wat zwets je, wijf?

Ik doe normaal tegen vrouwen. Dat jullie bitch als een belediging zien, zegt meer over jullie bekrompen denkwijze, gebrek aan zelfvertrouwen en onsuccesvolle drang naar zelfstandigheid.

Ik hou van bitches. :lief:. En als de bitch lief is, krijgt ze liefkozende klapjes op den bitchenbips, zoals op mijn profielfoto met Heidi te aanschouwen is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 11:49:
krijgt ze liefkozende klapjes op den bitchenbips

:kwijl: Maak me gek:9
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap niet waar jullie je allemaal zo druk om maken :no:

Ik snap ook niks van al die extra functie op die mobilletjes van tegenwoordig :vaag:

Ik kan wel bellen en sms-en :jaja:

Nu heeft mijn vriend voor mij deze gekocht:

[img width=300 height=343 cacheid=000caa4700247407981280111a017e9246]http://www.phonemag.com/images/uploads/vs1_in_hand_300.jpg[/img]

De Vodafone Simply Phone.

Ik kan er alleen mee bellen en sms-en, maar hij zegt dat dat genoeg is en dat het goedkope toestel ook meteen compenseert voor de belkosten die ik maak :bloos:

Hij heeft zelf ook een nieuwe gekocht, een E900 van Samsung.
Die vind ik super mooi :lief: maar hij zegt dat ik daar niks aan heb omdat ik toch niet weet hoe ik em moet bedienen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 11:49:
Ik doe normaal tegen vrouwen. Dat jullie bitch als een belediging zien, zegt meer over jullie bekrompen denkwijze, gebrek aan zelfvertrouwen en onsuccesvolle drang naar zelfstandigheid.

Ik hou van bitches. . En als de bitch lief is, krijgt ze liefkozende klapjes op den bitchenbips, zoals op mijn profielfoto met Heidi te aanschouwen is

Oke...het is je vergeven :-)...maar doe voortaan gewoon niet zo neerbuigend dan!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trinity³ op maandag 17 juli 2006 om 11:51:
Nu heeft mijn vriend voor mij deze gekocht

Wat lief van 'm (L) :-D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 17 juli 2006 om 11:53:
Oke...het is je vergeven ...maar doe voortaan gewoon niet zo neerbuigend dan

Ik moet geen bitches die met de wind meewaaien.
Jou zou ik louter haatdragende klapjes geven met de spijkerplank.

Tief op.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vrouwen en techniek?

waardeloos topic (n)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 17 juli 2006 om 11:53:
Oke...het is je vergeven

wow, dat ging gemakkelijk (Y) :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 17 juli 2006 om 11:54:
Wat lief van 'm (L) :-D

Ja he :D

Vind het wel een beetje jammer dat ie mijn mooie K800-i ervoor af heeft gepakt :(
Maar ik kan ook wel begrijpen dat het hem irriteert dat ik van meer dan de helft van de functies niet weet hoe ik ze moet gebruiken.

Hij weet wel hoe het werkt, dus dan heeft ie wel recht op een dure phone denk ik... toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trinity³ op maandag 17 juli 2006 om 11:58:
Hij weet wel hoe het werkt, dus dan heeft ie wel recht op een dure phone denk ik... toch

:yes: hihi...:flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 11:56:
k moet geen bitches die met de wind meewaaien.
Jou zou ik louter haatdragende klapjes geven met de spijkerplank.

Tief op

hahahah... :no:
toch maar een loser in mijn ogen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 11:58:
wow, dat ging gemakkelijk

Tjah, vergevingsgezind...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 17 juli 2006 om 11:59:
:yes: hihi...:flower:

Niet dan? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trinity³ op maandag 17 juli 2006 om 12:01:
Niet dan?

Jawel, :yes: eerlijk toch...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trinity³ op maandag 17 juli 2006 om 11:58:
Hij weet wel hoe het werkt, dus dan heeft ie wel recht op een dure phone denk ik... toch?

Wat heb ik toch een goed afgerichte bitch he? (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 12:04:
Wat heb ik toch een goed afgerichte bitch he?

:-D

(L) ja jullie zien eruit als een lief stel ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een lieve vriend heb jij Trinity :lief:... Ik snap nog steeds niets van die van mij :(...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ata op maandag 17 juli 2006 om 12:07:
Wat een lieve vriend heb jij Trinity

Zolang de bitch maar goed luistert... B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 12:10:
Hé, die's dubbel! .

Ja joh... :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 12:11:
Zolang de bitch maar goed luistert

Ze heeft zo'n snoezig koppie, doet ze vast wel :lief:...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 12:11:
Zolang de bitch maar goed luistert...

*zucht romantisch zeg:lief:*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 12:10:
Hé, die's dubbel!

overigens is uit veel onderzoek bekend dat vrouwen gemiddeld beter zijn dan mannen op het gebied van perceptiesnelheid.
gemiddeld he B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 12:14:
overigens is uit veel onderzoek bekend dat vrouwen gemiddeld beter zijn dan mannen op het gebied van perceptiesnelheid.
gemiddeld he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Cinderella). op maandag 17 juli 2006 om 12:12:
*zucht romantisch zeg*

Jah...(L) ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ata op maandag 17 juli 2006 om 12:12:
Ze heeft zo'n snoezig koppie, doet ze vast wel :lief:...

Ik zal wel moeten :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 17 juli 2006 om 12:15:

damn, de bevestigingen blijven maar komen! :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trinity³ op maandag 17 juli 2006 om 12:16:
Ik zal wel moeten

Anders bitch slapping?? 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 17 juli 2006 om 12:15:
Jah...

Je knipoogt wel veel, of komt dat door een corrigerende tik op je rechteroog van de man des huizes? B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ata op maandag 17 juli 2006 om 12:20:
Anders bitch slapping??

Dat merk je 18 augustus wel... (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 12:18:
damn, de bevestigingen blijven maar komen! :roflol:

Die frigide Bitch is volgens mij een beetje schyzo :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 12:18:
damn, de bevestigingen blijven maar komen!

8).

Wat is ze schattig, hè?

Uitspraak van Ata op maandag 17 juli 2006 om 12:20:
Anders bitch slapping??

Liefkozende tikjes op de bips! Daar loopt toch iedere vrouwmensch warm voor? :lief:.

Waarschuw beheerder
jullie snappen er niks van!!!

Zoek een leven!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 12:52:
jullie snappen er niks van!!!

Uit het onderzoek komt toch duidelijk naar voren dat jullie het niet snappen. Of snap je dat ook al niet?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 12:52:
Zoek een leven!!!

[img width= 250 width=680 height=235]http://www.demera.nl/remmel/zoekeenleven.jpg[/img]

Help yourself... (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bah, wat ben jij een ongelooflijke boer zeg.
De manier waarop jij over vrouwen praat is werkelijk niet te geloven :/

Ik voorzie het al, jij sterft alleen :/

Waarschuw beheerder
8)

Waarschuw beheerder
8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anne25 op maandag 17 juli 2006 om 13:11:

Haha, zegt iemand uit Limburg!

:frusty:.

Waarschuw beheerder
jij sterft alleen

:'(

gelukkig sterven de meeste mensen alleen :(

Waarschuw beheerder
Hahaha U, lekker bezig 8)

Maar ik ben zeker een vent dan, want ik bel vrijwel nooit. Ik sms wel .. en heb sindskort eentje met camera/video, zóóó handig als je wilt checken of je haar aan de achterkant ook nog goed zit :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 13:44:
Haha, zegt iemand uit Limburg!

Niet alle eikels hangen aan een boom bewijs jij maar weer
en niet alle Limburgers zijn boeren.

Waarschuw beheerder
De manier waarop jij over vrouwen praat is werkelijk niet te geloven

Ik voorzie het al, jij sterft alleen

Eindelijk weer iemand die aan mijn kant staat :-D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 13:47:
als je wilt checken of je haar aan de achterkant ook nog goed zit

8).

Heel mannelijk inderdaad. :jaja:.
Het doet me deugt dat je de opties ook optimaal benut!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 17 juli 2006 om 13:58:
Eindelijk weer iemand die aan mijn kant staat

:nocheer: je had 't hem toch vergeven... :'(
vergevingsgezind dat je bent (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 13:59:
je had 't hem toch vergeven...
vergevingsgezind dat je bent

Ja maar hij mij niet hahah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 17 juli 2006 om 13:58:
Eindelijk weer iemand die aan mijn kant staat :-D

(F)
Waarschuw beheerder
Meneer U. lost zijn zaakjes liever via PB op lijkt het.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 13:59:
Het doet me deugt dat je de opties ook optimaal benut!

Yik Juist. Ook van de trilfunctie maak ik optimaal gebruik...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben blij geen bitch te zijn ... en te snappen hoe een foon werkt ... sterker nog ... heb zelfs verstand van techniek :O :O :O ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 17 juli 2006 om 14:36:
verstand van techniek

Ik ook :-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 17 juli 2006 om 14:47:
Ik ook

B) ... vrouwen met verstand van techniek rulen B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 17 juli 2006 om 14:49:
... vrouwen met verstand van techniek rulen laatste aanpassing 17 juli 2006 14:50

Yeah Baby.. wou ik zeggen B) ik ruleer :-D

Mannen die er verstand van hebben trouwens ook :flower:
Waarschuw beheerder
Al had ik geen verstand van techniek, dan gaf die neanderthaler dat nog niet het recht zo over vrouwen te spreken.

Waar is hij trouwens nu met zijn grote mond? :aai:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anne25 op maandag 17 juli 2006 om 15:01:
Al had ik geen verstand van techniek, dan gaf die neanderthaler dat nog niet het recht zo over vrouwen te spreken.

Waar is hij trouwens nu met zijn grote mond?

:-D...De womenpower heeft hem afgeschrikt :yes:

Waarschuw beheerder
Sorry, ik was even schijten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 14:35:
Juist. Ook van de trilfunctie maak ik optimaal gebruik..

Je bent een bitch naar mijn hart, Chickie. Wil je mijn nieuwe toekomstige ex zijn? :lief:.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 15:12:

:-/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 15:12:

Apart, aan je posts te zien komt er vandaag al genoeg stront uit je.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anne25 op maandag 17 juli 2006 om 15:28:
Apart, aan je posts te zien komt er vandaag al genoeg stront uit je.

Het loopt me week langs de benen na dergelijke nieuwsberichten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 15:34:

En ooraal verlies je ook nog eens het nodige.

Waarschuw beheerder
Is dat een slang voor in je oren?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van inactief op maandag 17 juli 2006 om 15:09:
:-D...De womenpower heeft hem afgeschrikt :yes:

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 15:34:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 15:15:
Je bent een bitch naar mijn hart, Chickie. Wil je mijn nieuwe toekomstige ex zijn? .

Jazeker, wil jij de nieuwe naam op mijn straatverbod, de aanvulling op mijn strafblad worden en je naam op m'n r**t :lief: ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Anne25 op maandag 17 juli 2006 om 15:41:
ooraal verlies je ook nog eens het nodige.

Bedoel je niet oraal?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 juli 2006 om 15:50:
Bedoel je niet oraal?

:bloos: klopt, je hebt gelijk (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 15:50:
Jazeker, wil jij de nieuwe naam op mijn straatverbod, de aanvulling op mijn strafblad worden en je naam op m'n r**t ?

Opzekers. [img width=40 height=25 cacheid=0012217d0000031792f9fad21a017ea924]http://www.nachtbar.nl/forum/smilies/sm/32.gif[/img].

Dan neem ik meteen de scheidingspapieren mee ter ondertekening tijdens onze huwelijksnacht in het Hilton-hotel. (Y).

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 15:59:
Dan neem ik meteen de scheidingspapieren mee ter ondertekening tijdens onze huwelijksnacht in het Hilton-hotel. (Y).

cheap-ass limbo-boer :nosmile:

Waarschuw beheerder
Ik heb vernomen dat niet alle Limburgers boeren zijn, viswijf. (Y).

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 16:08:
viswijf.

:nosmile:

Ik ben nog altijd een kerel hoor :[ O:)

Waarschuw beheerder
Dat zeggen alle viswijven.

Vandaar de geur. :|.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 17 juli 2006 om 14:56:
Mannen die er verstand van hebben trouwens ook

geef ik je gelijk in B)
Waarschuw beheerder
donateur
Goh, ik dacht dat de topic opener zat te zeiken over ontopic blijven.. :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 15:59:
huwelijksnacht in het Hilton-hotel

Welk Hilton? Las Vegas baby! Wel flauw trouwens om dat na de huwelijksnacht te doen en niet ervoor, je bent echt een player he :cry:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 19:21:
Welk Hilton? Las Vegas baby! Wel flauw trouwens om dat na de huwelijksnacht te doen en niet ervoor, je bent echt een player he

Nee schätje, tuurlijk niet! Ik ben 4real, JWT. Ik dis niet met die chickies.
En ik heb veel poen, geen stanleymesje en een dikke beamer. Dus lean back.

Waarschuw beheerder
Aaaight man ben ik je tjikkie, jwt, net als die sma's in leeuwarden schoonmakken in me korte rokje geyl man !

Waarschuw beheerder
Repsekt voor jou Dushi, maar die wannabe's van MMM pop ik een 187 met me colt.45, voor zeker. Desalnei... desalniettenmi... toch mag je met die geyle rok me muurtje witten, je weet! Vrede uit.

Waarschuw beheerder
Moet regelmatig aan mannen (vader, vrienden) uitleggen hoe een camera of telefoon werkt... :lol:

Dusssuuuhhhh ben je bitch niet! :9