6916x bekeken
waarom worden hier altijd zoveel topic's over geopend ??
is het stoer ofzo om iedereen te laten weten dat men in een woonwagen woont.
nou ik heb mn hele leve in een huis gewoond hoor,en dit heeft niks met stoer te maken!!!
Daarom word er ook gevraagd of er nog andere reizigers zijn om mee te communiceren.
En geloof me,een boer is een boer en een reiziger is een reiziger,echt een heeeeeel verschil van mensen!!!(zoals hun dat zeggen dan he...)
laatste aanpassing
kijk ieder z'n ding natuurlijk heb respect voor alles en iedereen. Maar wat wel jammer is is dat woonwagenbewoners zovaak in het openbaar moeten benadrukken of kenbaar maken dat ze in een woonwagen wonen of kamper zijn
. Ik vertel toch ook niet iedereen dat ik in een rijtjeshuis woon?. 
laatste aanpassing
[quote element=message id=25404687]{element is niet toegankelijk}En geloof me,een boer is een boer en een reiziger is een reiziger,echt een heeeeeel verschil van mensen!!!(zoals hun dat zeggen dan he...)
Maar in hun ogen ben en blijf je een boer. (ondanks dat je nu op het kamp woont)
Maar in hun ogen ben en blijf je een boer. (ondanks dat je nu op het kamp woont)
laatste aanpassing
kijk ieder z'n ding natuurlijk heb respect voor alles en iedereen. Maar wat wel jammer is is dat woonwagenbewoners zovaak in het openbaar moeten benadrukken of kenbaar maken dat ze in een woonwagen wonen of kamper zijn . Ik vertel toch ook niet iedereen dat ik in een rijtjeshuis woon?.
JUIST
Wat ik nou niej zo goed snap is als je dus bijv een woonwagen hebt met een tweede verdieping erop. Dan is het toch eigenlijk helemaal geen woonwagen meer?
Want theoretisch gezien zouden er dan wielen onder moeten zitten toch? Of ben ik nu gek. En ik heb laatst ook echt een paar mega kasten gezien. Maar is het goedkoper als een huur/koophuis? Want anders zie ik er niet zoveel nut van...
Zijn er voor en nadelen?
Want theoretisch gezien zouden er dan wielen onder moeten zitten toch? Of ben ik nu gek. En ik heb laatst ook echt een paar mega kasten gezien. Maar is het goedkoper als een huur/koophuis? Want anders zie ik er niet zoveel nut van...
Zijn er voor en nadelen?
Want theoretisch gezien zouden er dan wielen onder moeten zitten toch?
hoorde laatst dat zelfs onder dat huis van frans bouwer ook wielen zitten. Niet dat dat ding kan rijden maar t gaat om t idee.
hoorde laatst dat zelfs onder dat huis van frans bouwer ook wielen zitten. Niet dat dat ding kan rijden maar t gaat om t idee.
haha ja heel apart he,er moeten dus wielen onder zitten zodat ie zogezegd verplaats kan worden(dat is ie dus niet maar goed...).
Deze wagen is laten bouwen,dus een koopwagen.
En dan betaal je nog huur voor t vak wat je huurt(waar de wagen op staat) van de woningstichting.
En tegenwoordig worden veel die hele grote wagens gebouwd maar dat was vroeger nog niet natuurlijk,en de reizigers blijven puur op het kamp wonen omdat ze er geboren zijn,en t gewoon een heel ander leven is dan in een gewone wijk.
Mijn man zou dus erg veel moeite hebben om in een huis te gaan wonen,wat ik zelf natuurlijk ook niet kan begrijpen!
donateur
Hahaha! Ja, dat is echt typisch reizigers.
Die gewoonte heb ik overgenomen, dus bij mij binnen ook schoenen uit.
Ik woon in een wagen 
Maar wil wel even kwijt ik betaal net zoveel belasting als mensen die in een huis wonen
Weet niet waar de mensen het fabeltje vandaan halen dat wij minder belasting betalen..
Want dan moet ik eens ernstig met me baas gaan praten, want dan krijg ik nog geld van hem
En mensen die in een huis wonen zijn net zo welkom als mensen die in een wagen wonen.. Voor mijn geen onderscheidt.
Jammer alleen dat er altijd zo veel vooroordelen zijn over woonwagenbewoners, als 1 iemand iets heeft gedaan heeft meteen iedereen het gedaan..
Maar goed ik heb weer even me hart gelucht, leuk om te zien dat er hier mensen van de reis zitten.

Maar wil wel even kwijt ik betaal net zoveel belasting als mensen die in een huis wonen
Weet niet waar de mensen het fabeltje vandaan halen dat wij minder belasting betalen..
Want dan moet ik eens ernstig met me baas gaan praten, want dan krijg ik nog geld van hem
En mensen die in een huis wonen zijn net zo welkom als mensen die in een wagen wonen.. Voor mijn geen onderscheidt.
Jammer alleen dat er altijd zo veel vooroordelen zijn over woonwagenbewoners, als 1 iemand iets heeft gedaan heeft meteen iedereen het gedaan..
Maar goed ik heb weer even me hart gelucht, leuk om te zien dat er hier mensen van de reis zitten.