Partyflock
 
­ Nederland
eerlijk antwoorden please he ;)

ooit wellis gedaan?? waarom??

persoonlijk zou ik t niet doen... als je met iemand ben , is die persoon t belangrijkste toch..
Werkzaam bij Partyflock
wel eens gedaan, toen ik thuis kwam ook uitgemaakt want ik had voor mezelf wel door dat ik haar eigenlijk zat was!

ik zag door de vakantie in dat ik het beter uit kon maken maar wou dat niet via de telefoon doen dus maar direct toen ik thuis kwam gedaan.
niet gedaan en eigenlijk geen behoefte gehad ook... soms wel moeilijk natuurlijk vanwege de drank en het warme weer... ;)
Ik heb het ook wel eens gedaan.... ook wel eens toen ik niet op vakantie was... maar nu heb ik een keer gesien wat je iemand aandoet als je vreemdgaat.... nu bennik voorgoed genezen want zoiets wil je iemand egt niet aandoen!!!
Zou ik never nooit niet doen!!
 
Nee, dat zou ik nou niet doen!
 
NopZ, ben eigenlijk veels te goed voor deze wereld. En ik haat one-night-stands enzo. Kan er weinig aan helpen.
Vreemdgaan is strafbaar pikstraf enzo :s :s :s
 
Ook wel eens gedaan maar zou het nu ook nooit meer doen weet nu hoe het voelt. en

"what come's around goes around"

JE kan elkaar gewoon veel beter vrij laten en eerlijk zijn vind ik. dan is het ook geen vreemdgaan meer
1 keer vreemd gegaan en echt nooit meer dus, dus ook niet op vakantie
 
nee zou ik ook nooit doen
weet hoeveel pijn het doet
dat gun ik niemand
ikke??? nee ik niet
vreemdgaan is voor mietjes en snolletjes :-)
nooit gedaan, kben zowieso nog nooit vreemdgegaan...
en nee mensen drank is geen excuus...maar een kutsmoes gewoon triest
nooit gedaan... en ga het niet doen ook!!!
 
k heb het nooit gedaan!! zou die ander nooit in de ogen kunnen kijken of dan gaat het zo;; uh jah k heb je ook bedonderd!! kan k toch nie voor me houden!! duzz blijf mooi vrijgezel!! hahahah ga naar italie met een vriendin van me! heb er nu al zin n!!:)...enne drank das geen excusses!!
heb ik nog nooit gedaan want ik weet hoe t voelt en je moet een ander iets niet aandoen wat jezelf ook niet wilt wat je aangedaan wordt
om heel eerlijk te zijn :
ik heb het nog nooit gedaan.
en zal het ook nooit doen.
ik was echt een jongen die uitging voor de muziek, en mijn andere vrienden voor de meiden(en die zagen mij toch niet staan)
ik heb nu al 3 jaar en 4 maanden met een SUPER meid. is mijn aller aller eerste vriendin.
en zou het nooit in mijn hoofd kunnen halen om vreemd te gaan.
en de smoesjes van mensen van ja je bent dronken en wat al niet meer geloof ik niet in.
Ligt eraan hoe de relatie tussen mij en me vriendin is dan.Maar als het gebeurt dan vertel ik het en maak ik het ook gelijk uit.
zou ik nooit doen,, heb 1 keer zoiets uitgehaald, en dat was eigenlijk best wel goor, dus dat doe ik nooit meer
 
Hangt van de situatie af...
 
zou ik normaal noooit doen...ben wel 's op vakantie geweest en dan kon ik alleen aan m'n toenmalige vriendje denken, kwam nog niet 's in me op om vreemd te gaan...

heb 't trouwens wel 's gedaan, bij 'n ander toenmalig vriendje, maar die relatie was dood aan 't gaan, dus toen ik thuis kwam, heb ik 't meteen uit gemaakt (en niet verteld...dat vonnik nou ook weer niet nodig als 't toch al uit ging)....
wel gedaan, maar ga nu op vakantie en wil het dus absoluut niet . daar ben ik veelste verliefd voor !!! Ik wil haar neit kwijt en als ik dat doen ben ik haar kwijt .......
 
Hmm ga alleen vreemd als ik het niet meer zie zitten....vakantie of nie
 
vreemdgaan doe ik niet aan ik stel me altijd eerst netjes voor eigenlijk;)
jos jij gaat toch vreemd met links ;)
ik ga nooit vreemd
ik was in 97 op vakantie met mijn ex
en toen ging zij vreemd
en nog wel voor mijn neus

ik weet hoe klote ik mij voelde dus doe ik
dat een ander nie aan
Dat zou ik dus echt nooit doen, wil ook niet dat zoiets mij aangedaan word, dus dat doe je een ander ook niet aan.
 
Vreemd gaan heb ik 1 keer gedaan, kep toen mijn meissie zoveel pijn gedaan dat het niet meer leuks was :S dus nooit meer voor mij!
Ik zou het ook nooit doen, zeg nooit nooit natuurlijk, maar het heeft wel een rondgezweven in mijn hoofd tijdens een vakantie, maar ik kan het niet niet als puntje bij paaltje komt gelukkig, je hebt er alleen maar meer ellende mee uiteindelijk.
Had eigenlijk tijdens de vakantie periode nooit een vriendin!! Dus kon altijd lekker mijn gang gaan!! :)

Dit jaar heb ik wel een vriendin die thuis blijft, maar ik ga alleen veel feesten en verder niks!! :bounce:
 
zo leeuwarder terror, voelde jij je ff genaaid dan........

DAMN, ik zou dat wijf echt in d'r oor spugen :P

Nee maar ff serieus, dat is echt een vieze actie
 
deze zomer ga ik met mijn vriendin op vakantie naar Salou, dus zonder mijn vriend!! maar vreemdgaan gaan zal ik ECHT NIET doen!!!!!!!
als ik dat zou doen ben ik echt GEK, want zo'n vriend als die ik nu heb wil ik echt niet kwijt!!
(k) (k)
Nooit gedaan en zal het ook nooit doen ook, tenminste dat hoop ik, is makkelijker gezegd dan gedaan :/
nooit en zal ook niet gebueren.. vreemdgaan zowiezo niet..
 
2 weekies zonder je vriendin moet kunnen. Lekker feesten met je vrienden is toch ook tjits!! Je zult zien dat je na de vakantie juist xtra veel om haar geeft!!
 
goed zo clubber!!!!
HIHI....
(k)
2 debstertje
Ik hou het wel vol hoor 2 weekies zonder jouw!! (K)

2 tjitsmaster
ff vraagie tegen wie heb j het met je: 2 weekkies zonder je vr................................. ???
 
ik zal je wel heel erg missen die 2 weekjes!
maar daarna ga ik je helemaal doodknuffelen:D
 
2 Clubber: Tegen niemand persoonlijk. Gewoon in t algemeen! Je vriendin zegt t z11de als ik! Na de vakantie.....
2 tjitsmaster

ok dan is het goed!! Was gwoon ff benieuwd
 
2 Clubber........wordt je helemaal doodgeknuffeld!! Heb je weer wat om naar uit te kijken!! Hahaha!!
ja alleen hoop ik dat z dat dood weglaat :(
Maar ik kijk er zeker naar uit dan!! En als ik terugkom zijn mijn ouders nog eens twee weken weg dus dat komp helemaal goed!! :P
wel eens vreemd geweest ja.
Nu geen vriendin dus vrij feestuh
Ikkuh = trouw hondje. Dus ik schaar mij bij de trouwe mensjes hier.

Trouwens, check my pic. Nog niet echt de kans gehad ervoor. Whahahahaha. En vreemdgaan kan niet, als je vrijgezel bent. En dat ben ik dus groot gedeelte van de tijd. :-(
Vreemd gaan is een "no do".
Wel gedaan, zelf ook meegemaakt :(
Dus nou kan ik mijn hormoontjes wel in bedwang houden.
kben trots :D
Kep trouwens ook een vaag vermoeden dat mijn ex dat heeft gedaan. Maar dat weet ik dus nie zeker.

Lang leve een relatie uitmaken per sms (1 dag voor haar verjaardag, terwijl ik al allerlei dingen voor haar verjaardag had geregeld)!!!

:cry :cry :cry

Maar ik begin inmiddels al weer over haar heen te komen, dus ze zoekt het maar lekker uit.
zo'n meissie is jouw dan gewoon niet waard..
Thnx Fungirl. Lief van je.

En je hebt ook helemaal gelijk. Ben ik inmiddels ook al achter, gelukkig.

J is free, single en crazy like a MADMAN !!!

Whahahaha.