Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 22:00:ik ben voor de doodstraf...
zoals serieverkrachters
of tbs-ers die elke x weer de mist in gaan
en voor die viezerikken die smerige dingen met kinderen uithalen op wat voor een manier dan ook.
Uitspraak van Trotste mama van Damon en Jamie op donderdag 13 juli 2006 om 22:02:Uitspraak van Asahara © op donderdag 13 juli 2006 om 22:00:
ik ben voor de doodstraf...
zoals serieverkrachters
of tbs-ers die elke x weer de mist in gaan
en voor die viezerikken die smerige dingen met kinderen uithalen op wat voor een manier dan ook.
oke de dood straf
jij pleeg een moord een stuk of 13
je word gepakt beken alles
je straf de dood straf..!!!
wat schiet j daar mee op
hij is ze eige leven kwijt is dat erg.?
of hij rot de rest van ze leve weg op een cel met alleen
maar muren en een heel klein rampje ergens bove in de kamer
geef mij dan maar de dood straf ben j gelijk over al van af
dusjah zeg het maar.!
jij pleeg een moord een stuk of 13
je word gepakt beken alles
je straf de dood straf..!!!
wat schiet j daar mee op
hij is ze eige leven kwijt is dat erg.?
of hij rot de rest van ze leve weg op een cel met alleen
geef mij dan maar de dood straf ben j gelijk over al van af
dusjah zeg het maar.!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 22:00:zoals serieverkrachters
of tbs-ers die elke x weer de mist in gaan.. ja die mogen van mij tegen de muur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 22:06:Hebben jullie zeker gelijk in, maar er zijn ook mensen die vinden dat ze een tweede kans verdienen... zouden jullie dat geven of gewoon meteen die doodstraf?
geen tweede kans
kill the bastard !
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 22:06:Hebben jullie zeker gelijk in, maar er zijn ook mensen die vinden dat ze een tweede kans verdienen... zouden jullie dat geven of gewoon meteen die doodstraf?
Voor moord .verkrachtingen en mensen die al zovaak de mist in zijn gegaan nee sorry geen 2e kans!!!!!!!!!!!!!
Voor moord krijg je zag ik ergens op pf staan 3 jaar nou kan je na 3 jaar weer een moord plegen en ga zo maar door,doodstraf zou dat stoppen dat soort mafketels !
Uitspraak van ''schizofreen'' op donderdag 13 juli 2006 om 22:07:of hij rot de rest van ze leve weg op een cel met alleen
dat gebeurt niet in Nederland,
martelen dan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 22:11:ben je eigenlijk net zo slecht bezig als diegene zelf.. toch?
nou.. zoals Marc Deutroux mogen ze van mij elke minuut van de dag langzaam doodmartelen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 21:57:Iemand een mening over de doodstraf? Waarom moet het wel/niet ingevoerd worden en bij welke soort misdrijven?
ik vind dat nogal verschillend
stel je schiet iemand dood door een overval okeey doodstraf
maar stel je schiet iemand kapot omdat ie je dochter heeft verkracht dan weer niet
ligt maar net aan de situatie niet dan ?
ik ben tegen de doodstraf, het is een makkelijke manier om niet te hoeven boeten, daarom plegen mensen die iets vreselijks gedaan hebben ook zelfmoord, ik prefereer levenslange opsluiting zonder kans op vrijlating, dat is veel harder, trouwens ik geloof ook dat als je als staat het doden van een mens strafbaar stelt dat diezelfde staat dan ook niet mag doden. achja mijn bescheiden mening 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 21:57:nu hebben wij meningen nodig...
iemand van het leven beroven en het is bewezen, gelijk vergassen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 22:13:nou.. zoals Marc Deutroux mogen ze van mij elke minuut van de dag langzaam doodmartelen
Zeker weten,elke dag een vingerkootje eraf en zo verder hehe,laten lijden die vent
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 22:18:Nee ,mocht ik ooit moeder worden en t gebeurd nou geloof me dat ik eigen rechtertje ga spelen
egt wel.... maar dan maak ik um wel af
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 21:57:Laat het even weten wat je mening is
Check hier ook even:
https://partyflock.nl/topic/886035
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 22:18:Nee ,mocht ik ooit moeder worden en t gebeurd nou geloof me dat ik eigen rechtertje ga spelen
En dan gaat de familie e.d. weer eigen rechter over jou spelen,enz enz enz.
Ookal vind ik de reactie van je wel begrijpelijk,want dat zou mijn reactie ook zijn,maar goed,wat schiet je er uiteindelijk mee op?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 22:21:En dan gaat de familie e.d. weer eigen rechter over jou spelen,enz enz enz.
Ookal vind ik de reactie van je wel begrijpelijk,want dat zou mijn reactie ook zijn,maar goed,wat schiet je er uiteindelijk mee op?
Tsja wat dat betreft maakt de mening van een ander me geen fluit uit,is dan mn eigen vlees en bloed en wie daaraan komt komt aan mij zo simpel is het. En wat schiet ik ermee op heel simpel gezien ik geen strafblad ofzo heb zou ik voor moord maar 3 jaar of minder krijgen nou ga wel zitten dan hoor als ik de verkrachter van mn kind zou vermoorden
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 13 juli 2006 om 22:32:ga dan maar snel naar de sportschool kst ksssst yalla
dalijk wordt je verbannen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 22:25:Tot nu toe de meeste voor de doodstraf... wie is er duidelijk tegen en waarom
Tegen,omdat de doodstraf geen waterdicht systeem is.
In de US zijn gewoon te veel gevallen bekend,waar onschuldigen de doodstraf hebben gehad.
Tja,en dan zit je toch echt aan moord.
En als je kijkt naar ons OM(openbaar ministerie),komen er steeds meer aanwijzingen naar boven dat er hier en daar aan tunnel visie wordt geleden.
En wij noemen onszelf een beschaafd land en door toedoen van onbeschaafde mensen(gelukkig zijn dat er niet zoveel),zou een heel land weer een stapje terug doen,als het om beschaving gaat.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 22:34:dalijk wordt je verbannen
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 13 juli 2006 om 22:37:i dont give a shit babygirl
oke dan leef je dan maar lekker uit
als je iets pikt dan moet je gelijk de doodstraf krijgen 
je krijgt nogal wat opdrachtn mee van school in je vakantie!!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 22:34:n de US zijn gewoon te veel gevallen bekend,waar onschuldigen de doodstraf hebben gehad.
das waar
de vs heeft een krom systeem
als je gop de verkeerde plaats bent op de verkeerde tijd ga je gewoon de cel in. ze willen gewoon een schuldige hebben.
er zijn er veel di onschuldig zijn. hier in ned. ook.
kijk naar die ANDRE de V. met de vuurwerk ramp.
die had er nix mee te maken maar ze moesten een zondebok en schuldige veroordelen.
er moest iemand boeten.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 22:17:iemand van het leven beroven en het is bewezen, gelijk vergassen
maar hoevaak is het wel niet dat iemand schuldig wordt bevonden en het is "bewezen" en later toch onschuldig blijkt te zijn...
ik ben tegen de doodstraf, zo komen ze te makkelijk van hun daden af.. zo kan je in het verkeer dood door schuld op je schouders krijgen, meteen de doodstraf..?! shit happens, maar om het gelijk met de dood te bestraffen..
je krijgt nogal wat opdrachtn mee van school in je vakantie!!!
Jup allebei voor psychologie.. en dan zit je op een sportopleiding
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 22:42:ze willen perse meningen. Dus ja, waarom dan niet die van jullie toch? Er zitten goede argumenten bij dus ja..
tsja meningen genoeg hier op pf