Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op donderdag 13 juli 2006 om 21:05:Knakworst zonder K isworst
ik erken ruiterlijk mijn meerdere
Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 13 juli 2006 om 21:04:pas je wel een beetje op dat je je mannie niet jaloers maakt. ik wil niet verantwoordelijk zijn voor trouble in paradise
nee joh...hij weet toch dat ik fulltime homo ben
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op donderdag 13 juli 2006 om 21:05:Knakworst zonder K is worst
ei lof joew
Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 13 juli 2006 om 21:09:ok, dan ben ik dus gewoon zo'n homoprinses
gaan we nou shoppen?
juist... met een juwelen kroontje
jij gaat met mij en mijn poepie mee shoppen ja
In onze sterke armen nemen we je mee
Nee niet eens heb een zonnesteek geloof ik niet alles gaat zoals ik het wil vandaag! vandaar
Nou dan zou ik je hersenpan eens los laten trillen, want het zit in de war zo te horen
Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 13 juli 2006 om 21:13:dat verdient een bloemetje, een bloemetje
kom binnen Caroline
juist... met een juwelen kroontje
jij gaat met mij en mijn poepie mee shoppen ja
In onze sterke armen nemen we je mee

het wordt steeds beter! we kunnen over mannen praten, voorbijgangers afzeiken, alles wat we kopen een keer dragen met de kaartjes er nog aan en de volgende dag terugbrengen.... endless possibilities!
Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 13 juli 2006 om 21:16:het wordt steeds beter! we kunnen over mannen praten, voorbijgangers afzeiken, alles wat we kopen een keer dragen met de kaartjes er nog aan en de volgende dag terugbrengen.... endless possibilities!
jij weet hoe wij mannen denken..
we zullen je heerlijk in de watten leggen beebie
Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 13 juli 2006 om 21:18:WHOOOOOHOOOOOOOOO we gaan naar een beautyfarm!!!!!!!!!!!
jazekers...met kaviaar en champagne
Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 13 juli 2006 om 21:18:hier heb ik nou mijn hele leven op gewacht weet je dat?
zie je...?? partyflock geeft je een leven
rookworst van de Hema