Zag iemand die out ging bij bloedprikken in de prikkamer. Verpleging trok gelijk die prikstoel horizontaal om het bloed weer naar ze hoofd te doe stromen.
Moet iedere 2 weken bloed prikken dus geef er niks meer om, maar kan me voorstellen als je dat nooit hoeft dat je t dan beetje eng vind!
(permanent verbannen)
gisteren nog 9 buisjes moeten laten prikken dusja
Leuk om jullie reacties te zien....Ik sta namelijk aan de andere kant van de spuit(ben doktersassistente) Ik merk door mijn werk idd vaak dat er onderling bij de patienten nogal wat verschillen zijn.
Maar ik zeg altijd tegen mijn patienten: 'Ik ben er om goed te spuiten en ben niet de slachtbank ' Indien mogelijk prik ik altijd met een babynaald wel zo prettig denk ik
ik ken er ook slecht tegen.
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 18:59:
gisteren moest ik 2 keer bloedprikken. om 8 uur en om 16.00 en tussendoor maar ff met dit rotweer de stad ingeweest nou werdt toch wel ff licht in me hoofd toen ik naar huis ging daarna maarja daar zal het weer ook wel een rol bij gespeeld hebben.
Bloedprikken is opzich niets aan, hoewel het nogal verschilt per persoon die je prikt, de een is er gewoon beter in als de ander.
Ruggenprik (aftappen hersonvocht) heb ik 2x gehad in de afgelopen 2 jaar en dat deed bij mij helemaal geen pijn, naja even een prikje als ie door je huid heen gaat.
Na afloop heb ik nog wel een paar dagen (tweede keer) tot een week (eerste keer) hoofdpijn gehad, dat had op de 1 of andere manier iets met die prik te maken. Maar niet iedereen schijnt daar last van te krijgen.