bij mij was het per ongeluk te hard gebeurt,
droomvent
Dat denk je maar
Nou niet zo katten
you turn me on
geef dan geen aanleiding..
dacht dat JIJ me nu toch wel kende.,..
k ben een vrouw dus kan 2 dingen tegelijk...
ze was me aan het klieren en toen deed ik wat terug, mara die tik kwam nogal hard aan
ik vind het gewoon zielig dat je der een mep gegeven heb! iedere tik die neit uit vriendschap/liefde is gegeven is er 1 te veel.
want wat gebeurt er als je weer boos word? dan is de drempel VEEEL lager om weer een mep te geven en zo word het telkens erger
iedere tik die neit uit
wie heeft zijn vriendin ook wel eens geslagen?
bij mij was het per ongeluk te hard gebeurt,
ze was me aan het klieren en toen deed ik wat terug, mara die tik kwam nogal hard aan
ik niet hoor, dat kwam per ongeluk
we hebben het hier over een echte harde klap
kwam per ongeluk
misschien kwam het ookwel een beetje door mezelf, k liet me een beetje gaan, maar t was in een agressieve opwelling
ging toen met tranen in de ogen naar de badkamer
moest best we lachen in mezelf achteraf
n dan ook nog doodleuk zeggen dat je
achteraf wel moest lachen in jezelf?
Uitspraak van LaDesire** op maandag 10 juli 2006 om 00:31:
n dan ook nog doodleuk zeggen dat je
achteraf wel moest lachen in jezelf?
dat ziet zei toch niet want ze zit niet op partyflock, dus....
dat maakt het meteen een stuk minder
Ook nog ff lekker bijdehand reageren..
echt het toppunt..
Mijn ex heeft wel is een paar klappies van mij gehad, maar dat was ze eigenschuld.
En ook zijn er wel is dingen daar het huis heen gevlogen.
Maar die relatie was ook niet goed meer en dan krijg je dat.
En ook zijn er wel is dingen daar het huis heen gevlogen
speelse tik op de billen...oké
tijdens t stoeien..ook oké
(ook wel eens bloedneus gehad dus)
maar de 1e de beste vent die mij echt "mept"????
die leer ik t voorgoed af.
met plezier zelfs !!!
tegen de muur dan.....
dan nog sla je niet...
Als je ergens bent en je krijgt ruzie met een motherfucking karate bitch die je helemaal lens gaat slaan en je staat met je rug tegen de muur dan.....
bij mij was het per ongeluk te hard gebeurt
speelse tik op de billen...oké
tijdens t stoeien..ook oké
(ook wel eens bloedneus gehad dus)
maar de 1e de beste vent die mij echt "mept"????
die leer ik t voorgoed af.
met plezier zelfs !!!
zodra je geweld in een relatie hebt werkt de relatie niet meer! 1x klappen is vaker klappen!
was gewoon in een opwelling
Als mn vriend me durft te slaan of te duwen tijdens een ruzie kan ie vertrekken
sla geen meiden.. vind dat absurd
Zo.. dat moet iemand echt niet proberen, heb je aan mij een verkeerde.. Stoeien tot daaraan toe, maar slaan
Uitspraak van ShadowJin op zondag 30 juli 2006 om 00:44:
sla geen meiden.. vind dat absurd
ja kan maar vrouwen hoor mannen ook niet te slaan.
ik vind dat als een vrouw een man slaat ( wat natuurlijk niet kan en mag ) dat een man dan terug slaat, vervolgens gaat de vrouw het slachtoffer uit hangen.
hoe je het ook went of keert geen van biede mag slaan, maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten ( zo was het spreekwoord toch ? )
nee jij doet het gewoon in bed!
wil net zege Cin.... en dan beweren dat je slaapt..
beetje jammer weer
ik vind dat als een vrouw een man slaat ( wat natuurlijk niet kan en mag ) dat een man dan terug slaat, vervolgens gaat de vrouw het slachtoffer uit hangen.
maar de eerste man die mij echt een klap geeft, die kan hem goed hard terugverwachten en die ziet me nooit meer terug
Maar als ik ruzie heb met een man en hij geeft me zomaar een klap, nou sorry.. voltooid verleden tijd..
Ook al loop je iemand uit de tent te lokken. en is de ruzie op zn top, dan nog hou je je poten thuis, want dan bewijs je maar weer dat je een normaal gesprek niet aan kan en een enorm kort lontje hebt....de weg van de minste weerstand heet dat
Zeg ook niet dat het goed is, juist het tegenovergestelde
Maargoed, in sommige situaties kan ik me voorstellen dat iemand 'het verliest'
Wat natuurlijk hardstikke slecht is, maar mensen doen rare dingen als ze vol woede zitten
Maar beter als iemand proberen lichamelijk letsel toe te brengen
Die manier van afreageren is veel beter
ik werd er gewoon stil van..
wou ik terugslaan maar dat mocht niet
Hij gaf me alleen een tik in m'n gezicht, niet eens hard.
zaten ze niet een beetjuh los daarna??
hmmm....
Gebroken? Wat hem je hem aangedaan daarna?
met een metale honkbal knuppel hoef je alleen om je heen te rammen..ps wat een T%$#&#!!!! mongool trouwens..
door hem niks te laten merken..en gewoon met hem naar bed te gaan..om hem vervolgens wakker te maken..terwijl ie vastgebonden op bed ligt en er 5 grote JAIL GAYS..hem met een glimlach begroeten..en zeg maar een interne afranseling geven!! AUWWW!!!! haha payback izz a MOFO!!
4 jaar braaf bij hem gebleven
Tja, naief geloven dat hij het nooit meer zou doen en d'r spijt van had
Ik hoef me alleen maar bedreigd te voelen door hem
maar liever de klap uitdelen dan m ontvangen
klootzak geef me die afstandsbediening NU!!! en vanavond likken he!! want anders zwaait er wat GVD!!!
Ik hoef geen naald in m'n reet te steken ten compensatie voor een lelijke kutsmoel zoals jij
en Ronney B lief doen he tegen haar
al kan ik dat van mijn ex niet zeggen
je mag best voor jezelf opkomen
In de Koran staat dat men de eigen vrouw met een ronde stok mag slaan onder de voetzolen, ter geestelijke corrigering !!!!.
denk als ik een klap terug had gegeven stond ze niet meer op.
een vrouw is toch geen partij
al is spugen ook niet alles haha
heeft een ex van mij ook een keer gedaan....hij kreeg tog mooi een trap in ze zak...
ik ga me niet laten slaan door niets of niemand en een vrouw die behandel ik dan zo en ik denk dat dat dat nog normaal is