donateur
Wat vonden jullie nou van die rock op een Worlds leading dance event????????
Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening
Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening
| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 8 juli 2006 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ja je moet rekening houden met de rest anders krijg je klppen
omgekeerde wereld
hij deed zijn act 30 minuten
ga drinke, eten, pissen of vanmij part lekker met je zelf spelen
maar heb respect voor degene op het podium
of zijn jullie jaloers.....
je mening mag je zeker geven, echter je baseerd je mening dan wel op de feiten welke je leest en van live beelden gemaakt op sensation. je hebt dus geen idee van hoe de stemming in de zaal zakte, hoe het optreden echt klonk.
wat ik daarmee wil zeggen is dat als je niet aanwazig bent geweest je eigenlijk de halve waarheid kent.
nogmaals : de actie van die gozer is niet goed te keuren. de actie van Rob Gee en consorten, had compleet uit de hand kunnen lopen. Deze man verdient geen respect, maar een dikke middelvinger.
Hij speelde toch zijn eigen stijl?
Rekening houden met wat de mensen willen horen, daarvoor moet je bij de gene zijn die de line up maakt naar mijn idee. Als je een artiest boekt, weet je toch welke muziek hij draait. Als je een line up ziet, weet je welke muziek de dj over het algemeen draait.
Ze hadden gewoon iedereen een i-pod moeten geven bij de ingang, had iedereen kunnen horen wat hij wou horen
God daar hebben we er weer 1 hoor
anti puntschoen zeker
Daar ben ik blij om, ken wel janken om mezelf af en toe
Mjn laatste actie over dit forum onderwerp.
Succes ermee!!!!
Lul jij dan?
En pogoen maar
Ik spoor niet
en als julli e willen reageren op mijn uitspraak doe dat dan ook en niet op de losse zinnetjes die jullie dan uit hun context halen
Punten en leestekens?
Toetsenbord kapoet?
en als julli e willen reageren op uitspraken doe dat dan ook en niet op de losse zinnetjes die jullie dan uit hun context halenlaatste aanpassing 11 juli 2006 16:55
je mening mag je zeker geven, echter je baseerd je mening dan wel op de feiten welke je leest en van live beelden gemaakt op sensation. je hebt dus geen idee van hoe de stemming in de zaal zakte, hoe het optreden echt klonk.
wat ik daarmee wil zeggen is dat als je niet aanwazig bent geweest je eigenlijk de halve waarheid kent.
Hardcore/gabber liefhebbers kunnen hem erg waarderen!
Denk ook aan Mind Over Matta, Nonshlen tustokken
Als het je niet zint kun je beter naar de orgel hardcore van Angerfist gaan luisteren...
Je wilt hiermee zeggen dat als ik erbij was geweest, ik het ook takkeherrie had gevonden (wat nog altijd kwestie van smaak is) en doordat de menigte zich met zijn allen ging afzetten tegen deze act, het uiteindelijk voor de hand lag dat er een gozer op het podium zou klimmen om te gaan matten?????
Gast ga janken je hebt nu al 300000 keer hetzelfde gezegd, eindeloze kut discussie
was gewoon tering herrie punt uit
oja en waar was de security dan?? want snap nie dat iemand zomaar t podium op kon komen
Is zo gebeurd hoor