donateur
Wat vonden jullie nou van die rock op een Worlds leading dance event????????
Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening
Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening
| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 8 juli 2006 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Hahahaha je kan het gewoon niet hebben dat je er niet eens binnen mag/kan komen en dat je nog net legaal bier mag drinken... Ga er over 2 jaar maar naartoe en praat dan maar weer verder... Tot die tijd, veel plezier op de plaatselijke tienerdisco's en schoolfeesten
toen ook al wel hoor alleen dat setje zat zo goed in elkaar,wel allemaal knallers maar gewoon heerlijk tempotje en goed gemixed
Nou dan hadden we eigenlijk nog ff moeten wachten dan hadden we met ze allen opzei kunnen stappenPodium was zeker 2 a 3 meter hoog.
Dus weet niet wat jullie gaan doen maar ik ga eens ff schelden in het Engels en in het Nederlands
Sorry bedoel ff me mening uiten
kan iemand mij vertellen wat er is gebeurd is??
die kerel wil rob gee duidelijk als eerst slaan dat is echt overduidelijk te zien... als ik eerlijk mag zijn had ik zn kop ook verbouwd, respect to rob gee
nou ik denk eigenlijk dat je volgend jaar de meest standaard lineup gaat krijgen die je kunt bedenken,zekerheid boven alles
Fijn dat het niet lukt om me aan te melden
Sorry maar als hij nou de enige was dan was het een ander verhaal.
maar 40.000 mensen waren aan het smeken om een vroegtijdig einde van het optreden...
oh ok dan mocht ie hem wel slaan hoor! wat goed van hem zeg!!
als jij die DJ was zou je je toch ook niet zo voor je bek laten slaan.. en kom op zeg, als je dan het podium op loopt verwacht je toch zeker niet dat ze niks terug doen of wel soms!
als jij die DJ was zou je je toch ook niet zo voor je bek laten slaan.. en kom op zeg, als je dan het podium op loopt verwacht je toch zeker niet dat ze niks terug doen of wel soms!
oh ok dan mocht ie hem wel slaan hoor! wat goed van hem zeg!!
Ik vind dat id&t de fout heeft gemaakt jullie hadden met ze alleen duncan moeten uitfluiten en bier naar hem toe moeten gooien of misschien wel een klap moeten verkopen die was de genen die die gasten heeft geboekt.
maar die lachen om die 2500 euro dat gebruiken die als wc papie maar die held, die krijgt nu zelf ook een dagvaarding en moet voor de rechter verschijnen, goeie zaak
en een vette harden beat er door heen
hij had moeten weten dat hardstyle liefhebbers alleen maar van simpelen muziek houden
nee met 6 man was niet ok