donateur
Wat vonden jullie nou van die rock op een Worlds leading dance event????????
Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening
Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening
| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 8 juli 2006 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van ...-gerda-... op maandag 10 juli 2006 om 18:01:
tsja je moet gewoon respect hebben voor een dj die eens een x iets anders probeert dan al die ingetrapte deurtjes, maar sensation is niet bepaald geschikt voor zoiets, de helft van de bezoekers is sowieso al amper geinteresseerd in de muziek maar meer in het gezien worden
gerda helemaal mee eens ze zullen is gewoon weer voor de muziek gaan of anders lekker thuisblijven inplaats van klagen klagen klagen fuck al die lozers wannabe feestgangers
hey beste vriend dat moh ook commercieel is volgens sommigen komt omdat ze ook succes hebben met wat ze deden
de helft van de bezoekers is sowieso al amper geinteresseerd in de muziek maar meer in het gezien worden
Ik weet het niet maar, moh is net als vrijwel élke party commercieel
Ik neem aan dat het geen organisatie is zonder winstoogmerk?
Hou je niet van nat
half uurtje gast, laat ze lekker effe een half uurtje uitleven en dan ga je toch lekker doorhuppelen je kan toch wel een beetje respect opbrengen of niet dan.
Naar mijn mening weet een beetje feestganger die naar sensation gaat welke artiesten er komen en welke muziek ze draaien. Je weet van tevoren wat voor optredens Rob Gee geeft. Als het je niet aan staat, koop dan geen kaartje of ga lekker naar huis.. maar klim niet het podium op en geef hem een dreun terecht dat hij een flink paar klappen heeft gehad... hopelijk schrikt de rest dat af. Het zal maar zo zijn dat iedereen die een keer het moment heeft dat een set hem/haar niet aan staat de dj op z`n bek rost
Uitspraak van mr turner op maandag 10 juli 2006 om 19:08:
Uitspraak van ...-gerda-... op maandag 10 juli 2006 om 18:01:
de helft van de bezoekers is sowieso al amper geinteresseerd in de muziek maar meer in het gezien worden
t was denk ik niet iets nieuws maar wat hij al tijd al deed en ja its brrrrr rob gee dus iedereen volgende keer gewoon niet komen als hij weer draait als t je niet aan stond .
kinderen voor kinderen .
Zijn die smerige mensen nog op de grond gaan zitten ook? Gatverdamme, dat heb ik ff gemist. Je moest eens zien hoe die vloer er om 8:00u uitzag!
Ja maar k had nie verwacht dat die kerel zo lang er zou zijn! 5 minuten had k nog wel volgehouden
Volgend jaar komt Partysquad! vEt GaAf!@#$
Uitspraak van Vossy op maandag 10 juli 2006 om 19:13:
heb ik daar nix van gemerkt! je denkt zeker aan white ??
Waarom herhaal je dit steeds?
Uitspraak van Vossy op maandag 10 juli 2006 om 19:14:
Ja maar k had nie verwacht dat die kerel zo lang er zou zijn! 5 minuten had k nog wel volgehouden
en je hebt nog wel allerlei harde stylen in je lijstje favo muziek staan pfffffffff zo zie je maar weer die nieuwe generatie denkt alles al hgehoord te hebben en ff weten waar ze over praten ... beetje jammer
Kan hier op uitmaken dat je aan het werk was..security?
ik snap er echt geen ene hol van,,, ff samengevat, die Rob G was dus een hardrock act?? op n super event ?
Uitspraak van Vossy op maandag 10 juli 2006 om 19:16:
Mag je wel eens op feesten komen?
of doe je dat stiekem!
moet jij niet naar een concert van jovink? de volgende keer of is dat al te hard voor je tere oortjes?
Maar ik hoef ik geen hardrock shit te horen of wat daar op lijkt!
Uitspraak van Vossy op maandag 10 juli 2006 om 19:18:
Maar ik hoef ik geen hardrock shit te horen of wat daar op lijkt!
Dat is GVD overal bekendgemaakt, als je blindelings een kaartje koopt zeik dan ook niet!
en je hebt nog wel allerlei harde stylen in je lijstje favo muziek staan pfffffffff zo zie je maar weer die nieuwe generatie denkt alles al hgehoord te hebben en ff weten waar ze over praten ... beetje jammer
kinderen voor kinderen .
t hele koor met een r want daty valt meer in de smaak
nee maar je hoeft je er ook niet aan te storen je kunt ook ewoon wat drinken halen of ff uitrusten of zo maar echt kinderachtig wat ik allemaal hoor en lees dat mensen boe gaan roepen en dat de massa gaat zitten wat een kudde gedrag heeft niemand dan een eigen mening meer?
Uhm..beetje duf? Hardstyle of hardcore IS ANDERS dan ROCK
Uhm..beetje duf? Hardstyle of hardcore IS ANDERS dan ROCK