donateur
Wat vonden jullie nou van die rock op een Worlds leading dance event????????
Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening
Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening
| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 8 juli 2006 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van M&M op zondag 9 juli 2006 om 18:12:
als je je bedreigd voelt door 1 persoon ongewapend die intussen op de grond ligt en door 6 man word afgeslagen ben je te triest en dom voor woorden!!!
ik had hem ook geschopt en jammerlijk genoeg stond ie ook nog op.
horizontaal was een veel betere aftocht geweest voor hem
Uitspraak van M&M op zondag 9 juli 2006 om 18:15:
op het moment dat hij op de grond ligt met 3 man bovenop hem is hij toch weerloos of niet>??
en terecht ja
als jij een klap krijgt dan komen de security ook wel met meer man aan.
dan ben je maar wat blij.
lekker boeiend.
hij heeft zen verdiende loon.
en rob gee ook.
allebei einde dus alleen ik vind dat rob gee gelijk heeft en die gast niet en dat die gast best een cel straffetje heeft verdiend
Uitspraak van 101%isis op zondag 9 juli 2006 om 18:15:
er was afgelopen woensdag pas bekend gemaakt wie er kwamen....toen had het merendeel zijn kaartje al dus er is geen sprake van "eigen schuld"!!!!en "je had het kunnen weten" bla bla...
en ze gaan ook geen uur hardstyle draaien op een rockfeest of wel?????
godver zeg
jullie willen toch vooruitstrevend zijn met die trieste hardstyle?? (kan alles waarderen trouwens, maar jullie hebben fijne trieste ideen)
heb je de kans is het nog niet goed.
PLUS het is geen hardstyle feest
en nu????
als zo iets op qlimax was kon ik het begrijpen.
dit feest is er geschikt voor alleen ajmmer van het volk
in zo een geval heb ik liever wazi volk dan jullie.
bah
Nou neem een lekker bakje thee erbij, en lees ff het hele topic...als je zo lief zou willen zijn? Beetje klakkeloos ergens een antwoord opgeven is ook niet echt verstandig.
(op een feest waar échte partypeople komen)
Uitspraak van DJ Casinisto op zondag 9 juli 2006 om 17:56:
Ik moet nu zeggen dat ik helaas deze interessante discussie moet verlaten. Medestanders: het was me een waar genoegen
Ik ook..
Weten mensen hoe het met die jongen is afgelopen??
Rob Gee... volgende keer als die in Nederland is ga ik toch zeker even luisteren
in zo een geval heb ik liever wazi volk dan jullie.
ow in dat geval kan mn post de prullenbak in
ik heb het liefste echt party volk, dat openstaat voor alles
Zooo wat ben jij triest zeg
ID&T had ook slimmer moeten zijn en hadden hun helemaal niet moeten boeken, mensen komen voor dance en niet voor rock.
Hardcore kicks? het lijkt meer op terror / heavy metal shit ofzo ! het is gewoon HERRIE! en niks voor op een feest als Sensation Black! wel dan ?
maar als 90% van het publiek laat blijken dat het kut is en ze dat niet willen horen....dan pas je je set toch aan of niet soms??
en schedelfractuur is een scheurtje in je schedel, en hoeft niet zo erg te zijn....ligt er maar net aan waar het zit
Je moet er echt bij zijn geweest, om te zien, voelen en horen wat voor impact het had op 36.ooo man...
hij is hard aangepakt maar ligt geheel aan zich zelf
Zwaar triest/laf/slap/zielig wat die bandleden daar doen...