DISCUSSIES GA IK GRAAG AAN , NIEMAND MAAK MIJ WAT WIJS....
ALS JE HET NIET WEET ZEG DAN NIKS
Zal ik er 1 uitpakken om dat te laten zien?
-GHB is NIET verkrygbaar met recept, Xyrem is GEEN GHB!
Xyrem
Publicatiedatum: 09-03-2006
Publicatienummer: 06/07
Gamma hydroxyboterzuur (Xyrem) is een weesgeneesmiddel dat wordt gebruikt voor behandeling van kataplexie. Volgens de Commissie Farmaceutische Hulp is het middel niet onderling vervangbaar en heeft het een therapeutische meerwaarde. Opname in het verzekerde pakket zal leiden tot meerkosten van € 1,2 miljoen.
Gamma hydroxyboterzuur (GHB) is geregistreerd voor behandeling van kataplexie bij volwassenen met narcolepsie (het spontaan wegvallen van de spierspanning bij onbedwingbare slaapaanvallen). In de praktijk worden hiervoor ook wel tricyclische antidepressiva toegepast. Gelet op de verschillen in indicatiegebied en eigenschappen is GHB echter niet onderling vervangbaar met deze middelen.
Bron:
http://www.cvz.nl/default.asp?verwijzing=/speciaal/cfh-rapporten/x/cfh0607xyrem.asp (zorgverzekering CVZ, maar als je Xyrem bij google intikt krijg je nog 1000 sites

)
-GHB is dus echt niet de schoonste drug, het bestaat wel
voornamelijk uit schoonmaakmiddellen
Het hoofdbestandeel word onder de dekmantel van inktverwijderaar verkocht. Maar de chemische reactie zorgt ervoor dat het een compleet andere stof wordt

Met basisschool scheikunde had je dat geweten.
-GHB bestaat niet in pilvorm, 100% zeker!
GHB is er vloeibaar en in een poeder-uitvoering, en dat word met dezelfde bindmiddelen als in xtc zit, weer in pilletjes gedrukt
coke snuiven dat houd de werking van
ghb tegen,
Onzin, coke snuiven stelt het 5 minuten uit, maar ghb overheerst zwaar. Zo niet dan heb je slechte ghb
-GHB werd dus WEL gabruikt als narcose-middel.
Nou het eerste wat je opnoemt wat klopt.
Het is voor mensen als narcose gebruikt.
-GHB kun je gewoon zonder probleem met alcohol gebruiken
Door de alcohol voel je hem minder snel, en ben je sneller geneigd een overdosis te pakken. Dat is de enige reden waarom het afgeraden wordt.
-GHB staat op de verboden lijst dus kan NOOIT op recept
te verkrijgen zijn , denk na joh!
Zie stukje terug, zoals je ziet wordt het zelfs vergoed door je zorgverzekering
je valt er wel vanaf, en je krijgt er ook pukkels van(bewijst dus dat het grote troep is)
Afvallen? Je komt er juist van aan. Het word door bodybuilders als groeimiddel gebruikt. En pukkels??? Ik ken erg veel g-gebruikers, maar dat heb ik nog nooit gehoord of gezien
Ach de rest ga ik niet eens op in, want er klopt geen r**t van wat je erneer gezet hebt. Maarja, dat zeg je zelf al op je profiel
www.hierkloptniksvan.nl
Ik weet waar ik over praat ; this is my life....
Geen commentaar