Partyflock

Forumonderwerp · 885473
Braindamage . Celebrating The Troublemaker & Promil'le Birthday party

Na het slechte nieuws dat het geplande outdoor feest niet doorgaat
heeft de organisatie Braindamage de koppen bijelkaar gestoken om toch een oplossing te vinden.
De organisatie gaat de verjaardag van Dj's the troublemaker en promil'le toch gewoon laten plaatsvinden
alleen dan in de kleinere maar o zo gezellige locatie De Boerderij.

De organisatie heeft het zo met de locatie kunnen regelen dat op de buitenplaats ook gefeest kan worden
dus op de buitenplaats komt ook een goeie geluidsinstalatie te staan. Tevens zijn er die avond nog twee area's
beschikbaar dus in totaal zullen er deze keer 3 area's zijn alleen zal op de buitenplaats niet gedraaid worden
maar op de buitenplaats zal de muziek te horen zijn van area 1.

de muziekgenre's zullen deze avond zijn:

oldschool - early hardcore - hardcore - darkcore - industrial hardcore

Line Up:

Area 1: hardcore - darkcore - industrial hardcore

B-Boy
Chaos
Crosswire
Desh
Mr. Sinister
Promil'le
The Troublemaker
X-Statix

hosted by: Mc Chain

Area 2: oldschool - early hardcore

Barrabass
Red Alert
Retaliator

Wanneer: zaterdag 14 oktober 2006
Hoelaat: 20.00 - 03.00 uur
Waar : De Boerderij Geleen
Kosten : VVK: 8,- Deur: 11,-
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Budburner op woensdag 30 augustus 2006 om 23:49:
Beter dan die afgezaagde engelse namen namen allemaal. We wonen hier in Nederland hoor

Wat vind je dan van NEUROTRON-X? 8)

NEUROTRON-X :respect:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Geen id, vind het maar een vreemde naam. Zal wel komen omdat ik de achterliggende gedachte niet weet denk ik... Neem aan dat die er is he?
Uitspraak van Budburner op maandag 4 september 2006 om 01:47:
Geen id, vind het maar een vreemde naam. Zal wel komen omdat ik de achterliggende gedachte niet weet denk ik... Neem aan dat die er is he?

neurotron X is een virus ... en de dj's op de avond zelf zijn de mensen die het virus moeten uitroeie ... tenminste dat was het eerste deel kort samengevat ... tweede editie ken het verhaal nog niet van ...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 augustus 2006 om 13:46:
kerel mot zeker weer op de foto

was dinks toch danne ... doe bis nurges veilig veur mich ...

Achter elke naam zit volgens mij een verhaal:jaja: Dus alle namen zijn mooi:devil:
nou als je je feest zo zou noemen:

the feeling of a kutje met de kop vol pap

snap je wat ik bedoel ... ik denk niet daar veel mensen op afkomen ... ja mischien denken de mensen dat het een erotica beurs is ofzo :P;):P

Uitspraak van D-SHOCK op dinsdag 5 september 2006 om 00:47:
was dinks toch danne ... doe bis nurges veilig veur mich ...

hahaha ojeeh ;) zal get weure dan
jazker manne ... VOLLE GAAS ...

Uitspraak van D-SHOCK op dinsdag 5 september 2006 om 09:47:
nou als je je feest zo zou noemen:

the feeling of a kutje met de kop vol pap

snap je wat ik bedoel ... ik denk niet daar veel mensen op afkomen ... ja mischien denken de mensen dat het een erotica beurs is ofzo

Haha dan zou ik indd nadenken wat dat voor organisatie is:/
ja kijk ... dat bedoel ik ...

of we gaan zingen:

annie er kruipt een sprinkaan uit je kut. annie er kruipt een sprinkaan uit je kut. annie ja lelijke annie er kruipt een sprinaan uuuiiiitttt jeeeeeee kuuuuuuuuuuuut :P:P:P

Hoe verzin je het:lol:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 11:04:
Hoe verzin je het

weet ik niet ... kwam er gewoon uit :P;):P

Artiest The Wizler
Uitspraak van D-SHOCK op dinsdag 5 september 2006 om 23:07:
annie er kruipt een sprinkaan uit je kut. annie er kruipt een sprinkaan uit je kut. annie ja lelijke annie er kruipt een sprinaan uuuiiiitttt jeeeeeee kuuuuuuuuuuuut

:roflol:

Hoorde uit betrouwbare bronnen dat zaal 2 nog lange niet klaar is met verbouwing in oktober:x:x Zou zelfs eind november nog niet klaar zijn:/
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 14:35:
Hoorde uit betrouwbare bronnen dat zaal 2 nog lange niet klaar is met verbouwing in oktober Zou zelfs eind november nog niet klaar zijn

:|

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 14:35:
Hoorde uit betrouwbare bronnen dat zaal 2 nog lange niet klaar is met verbouwing in oktober Zou zelfs eind november nog niet klaar zijn

:jaja: Area 2 zal misschien niet klaar zijn voor de b-day van MC Scorpio. De verbouwing van area 2 is deze week pas begonnen(F)

Werkzaam bij Braindamage events
Dan kan ik vertellen dat ik gisteren in de boerderij ben geweest. En dat het er goed uit ziet .
En dat we zeker 14 okt gebruik kunnen maken van twee ruimtes.Dus volle gaas

Ik hoop het:jaja:

(F)

Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
we zullen zien :)

hoop dat het idd snel klaar is, zo niet..pech gehad :9
zo dan zeg ik ook nog maar eens wat ...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 22:59:
Area 2 zal misschien niet klaar zijn voor de b-day van MC Scorpio. De verbouwing van area 2 is deze week pas begonnen

dan gaan we toch gewoon lekker hakkuh in area 51 die schijnt constant in de verbouwing te zijn maar heeft wel ff ruimte voor honderden man en op zijn minst een paar aliens from Mars (van die vage groene mennekes, ze zijn best geinig hoor maar als ze proberen om je wat van hun space-coke te verkopen zeg je gewoon beleefd neen en vertel je ze dat je niet in ze gelooft want op Mars is helemaal geen intelligent leven mogelijk en al zijn ze dan nog zo groen, klein, lelijk en geinig je hebt geen interesse in hun space-shit, tenminste niet voor de prijs die zij er voor vragen) (het zijn niet altijd mannetjes soms zie je er wel van die sexy little green chicks maar pas op dat ze geen doktertje met je wil spelen want ze nemen dat in hun Marsiaanse cultuur zeer serieus en vervolgens kan je een dikke week nieteens meer gewoon gaan zitten zonder pijn ofwat dus ook al heeft ze nog zo'n mooie mosgroene tit op haar rug dan moet je je nog niet laten overhalen, zeg haar maar dat je alleen doktertje met haar wil spelen als jij orthodontistje mag zijn) en oh ja open-air lichtshows ;P

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 15:16:
hoop dat het idd snel klaar is, zo niet..pech gehad

volgens de Boerderij zelf zullen de beide zalen op de 14e vernieuwd en huppelbaar zijn (y) so don't worry
misschien dat de verf nog hier en daar een beetje nat is maar er zal in beide zalen gehuppelt, -hakt en -stampt worden :bounce:
(IF YOU LIKE TO POGO STAY HOME PLEASE)
laatste aanpassing
Uitspraak van AltoHippieGabber op donderdag 21 september 2006 om 03:16:
dan gaan we toch gewoon lekker hakkuh in area 51 die schijnt constant in de verbouwing te zijn maar heeft wel ff ruimte voor honderden man en op zijn minst een paar aliens from Mars (van die vage groene mennekes, ze zijn best geinig hoor maar als ze proberen om je wat van hun space-coke te verkopen zeg je gewoon beleefd neen en vertel je ze dat je niet in ze gelooft want op Mars is helemaal geen intelligent leven mogelijk en al zijn ze dan nog zo groen, klein, lelijk en geinig je hebt geen interesse in hun space-shit, tenminste niet voor de prijs die zij er voor vragen) (het zijn niet altijd mannetjes soms zie je er wel van die sexy little green chicks maar pas op dat ze geen doktertje met je wil spelen want ze nemen dat in hun Marsiaanse cultuur zeer serieus en vervolgens kan je een dikke week nieteens meer gewoon gaan zitten zonder pijn ofwat dus ook al heeft ze nog zo'n mooie mosgroene tit op haar rug dan moet je je nog niet laten overhalen, zeg haar maar dat je alleen doktertje met haar wil spelen als jij orthodontistje mag zijn) en oh ja open-air lichtshows

en hoelang was jij al wakker ???
dan gaan we toch gewoon lekker hakkuh in area 51 die schijnt constant in de verbouwing te zijn maar heeft wel ff ruimte voor honderden man en op zijn minst een paar aliens from Mars (van die vage groene mennekes, ze zijn best geinig hoor maar als ze proberen om je wat van hun space-coke te verkopen zeg je gewoon beleefd neen en vertel je ze dat je niet in ze gelooft want op Mars is helemaal geen intelligent leven mogelijk en al zijn ze dan nog zo groen, klein, lelijk en geinig je hebt geen interesse in hun space-shit, tenminste niet voor de prijs die zij er voor vragen) (het zijn niet altijd mannetjes soms zie je er wel van die sexy little green chicks maar pas op dat ze geen doktertje met je wil spelen want ze nemen dat in hun Marsiaanse cultuur zeer serieus en vervolgens kan je een dikke week nieteens meer gewoon gaan zitten zonder pijn ofwat dus ook al heeft ze nog zo'n mooie mosgroene tit op haar rug dan moet je je nog niet laten overhalen, zeg haar maar dat je alleen doktertje met haar wil spelen als jij orthodontistje mag zijn) en oh ja open-air lichtshows

frank, waar haal je de inspiratie vandaan :| :P
Uitspraak van Ivanhooo op donderdag 21 september 2006 om 14:32:
frank, waar haal je de inspiratie vandaan

paar nachtjes overslaan ... of niet frank ... wat een info he in een keer hahahaha ...

IF YOU LIKE TO POGO STAY HOME PLEASE

:jaja: Dat ze nu maar es luisteren dan:9

Hahahahaha supervet manne ik ga me verkleden als groene space chik met n mosgroene tit op muh rug egt wel vet FrAnKiej ;P hoe verzin je t !!!
Artiest {SHOWLIST artist 105129, 53774, 47315, 17147}
hahaah frankie lache man ik ben nog niet daar geweest ben erg benieuwd :D
Uitspraak van D-SHOCK op donderdag 21 september 2006 om 14:42:
frank, waar haal je de inspiratie vandaan

paar nachtjes overslaan ... of niet frank ...

dat zou er maybe wel iets mee te maken kunnen hebben idd ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 16:27:
IF YOU LIKE TO POGO STAY HOME PLEASE

Dat ze nu maar es luisteren dan

:yes: ik hoop dat de boodschap is overgekomen : POGO = NO GO

Uitspraak van Mark Antoni op donderdag 21 september 2006 om 20:38:
hahaah frankie lache man ik ben nog niet daar geweest ben erg benieuwd

de bar wordt ook aangepast zodat er in de grote zaal meer ruimte zal zijn om te kunnen huppelen :bounce:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 22:59:
Area 2 zal misschien niet klaar zijn voor de b-day van MC Scorpio. De verbouwing van area 2 is deze week pas begonnen

Mooi. Dan draai ik dus hopelijk in een kale, betonnen zaal oid, lekker underground:9
Uitspraak van Budburner op vrijdag 22 september 2006 om 00:12:
lekker underground

ratetedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Uitspraak van D-SHOCK op vrijdag 22 september 2006 om 11:16:

Serieus :O ?
joa ech woar
Uitspraak van D-SHOCK op vrijdag 22 september 2006 om 11:16:

Heet zo niet de hond van luukie luuk?:lol:
zal best ... ik dacht dat meneer uil dat altijd zei ...
Uitspraak van D-SHOCK op vrijdag 22 september 2006 om 14:31:
zal best ... ik dacht dat meneer uil dat altijd zei ...

Meen je :O
aanwezig :D
Kan niet wachten om te zien hoe het geworden is daarow!!!
ik ben ook wel eens benieuwd

Ik heb kaartje nummero 1:) Dus vind dat ik van de organisatie een glaasje wodka krijg:[
is er geen terrorr ?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 13:56:
Dus vind dat ik van de organisatie een glaasje wodka krijg

krijgen we dat ook bij jouw ... GEK ..

Uitspraak van D-SHOCK op woensdag 27 september 2006 om 18:14:
krijgen we dat ook bij jouw ... GEK ..

Kom als eerste en je krijgt er een van me:bier: