Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 11:40:Als het goed klinkt op de jamaha´s dan klinkt het overal goed. Dat is bij KRK niet het geval
dan ligt dat waarschijnlijk aan je afmix kunsten
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 11:40:Als het goed klinkt op de jamaha´s dan klinkt het overal goed. Dat is bij KRK niet het geval
Dit is onzin, de krks (rp8) klinken stukken neutraler/openner dan de yamahas. Heb er 20 minuten naar staan luisterren, en ik ben er 100% van overtuigt.
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 14:29:Krk´s zijn lekker betaalbaar ja
Behringer is dat ook
krk klinkt net als samsonspeakers.
Ook erg betaalbaar laat ik maar zeggen.
Sigh, je bent wel erg eigenwijs,... Die yamahas boven de krks plaatsen, net alsof die duurder zijn, laat staan beter.
Voor 300euro is de rp8 een topspeaker
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 14:29:maar goed. Het is maar waar je het lekkerst op werkt
Laten we het daar op houden
Denk dat alles wel gezegd is. Bullshit en wijze woorden, maar mijn mening...
Genelec = "mode"
Behringer = klote
Tannoy = okee
KRK = nice
Persoonlijk ga ik voor de KRK's. Goede monitoren voor een scherpe prijs!
Enne...
Ik wil je niet aanvallen, maar ik denk dat de mening een hoop flockers onjuist is doordat de akoustiek van de kamer niet super is. Geef de monitoren maar de schuld....
Anyway, succes ermee!
Genelec = "mode"
Behringer = klote
Tannoy = okee
KRK = nice
Persoonlijk ga ik voor de KRK's. Goede monitoren voor een scherpe prijs!
Enne...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 11:56:Krk is echt bagger voor produceren! Hoe bedoel je vertekend geluid
Yamaha is tenminste eerlijklaatste aanpassing 21 juli 2006 11:57
Ik wil je niet aanvallen, maar ik denk dat de mening een hoop flockers onjuist is doordat de akoustiek van de kamer niet super is. Geef de monitoren maar de schuld....
Anyway, succes ermee!