Partyflock

Forumonderwerp · 885259
6485x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Tikkeltje persoonlijke vraag, maar wil het toch ff proberen.

Ik heb begrepen dat sex zonder voorhuid voor zowel de man als de vrouw "leuker" is. Of dit klopt is natuurlijk persoons gebonden, maar wat vinden jullie?

Zelf zit ik er al een tijdje aan te denken om het te laten doen, want sex is leuk en als het er daardoor nog leuker op wordt lijkt de keuze me snel gemaakt ;)

Zijn er gasten die daar ervaring mee hebben, dat ze zich op latere leeftijd hebben besloten die voorhuid weg te laten halen?

Lijkt me namelijk een bijzonder gevoelige zaak wanneer je zonder voorhuid zit dat je eikel de hele tijd tegen je boxer oid aan zit te schuren of valt dat mee?

Maar het voordeel is dan natuurlijk dat je eikel na een tijd een stuk minder gevoelig wordt zodat je nog langer kan doorneuken, niet?

Nou ben benieuwd naar de reacties 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 16:00:
nou inderdaad en daarna van die dreigementen erachter aan! hij doet alsof je z'n moeder vermoord hebt!! :S

Die gast loopt alles van me af te zeiken sinds ik bij een label ben gegaan waar hij niet achter staat.

Dat is niet het enige, maar dat gezeik van hem dat ik een pedo ben, voor de zoveelste keer alweer gaat me echt te ver.
Ik wil geen roddels in de fucking wereld hebben dat ik kleine kinderen neuk alleen omdat die dildo geen brein heeft :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
labels,pedo's, terroristen??? het ging toch over besneden piemels...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sinnerbabe ©® op woensdag 5 juli 2006 om 16:01:
je moet niet alleen maar aan jezelf denken. Die pedopartij maakt mij echt kwaad. Ondanks dat ik zelf geen kinderen heb en zelf geen kind meer ben. Dit soort mensen moeten niet denken dat ze de hele maatschappij om kunnen toveren door een partij op te richten en aan de macht denken te komen zodat ze alle regels en wetten kunnen veranderen naar hun hand.
Helaas kun je er niks tegen doen, daar heb je gelijk in, maar ik tolereer dit soort zieke gedachtes niet.

Tja is ook wel zo, ik ben soms iets te openminded, maar dan wordt ik gelijk vastgepinned op een brainstorm en daar heb ik een hekel aan plus dat gezeik van hem is al langer gaande en ben die gast gewoon gruwelijk zat en ik hou er nou eenmaal van om te freaken en hij wil kennelijk maar al te graag voor doelwit spelen anders had ie ondertussen zijn mond wel gehouden; kennelijk wil die weten hoe zeer ik werkelijk een freak ben. Kan geregeld worden hoor :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jared B) op woensdag 5 juli 2006 om 16:04:

Welkom in mijn hoofd. Chaos op en top.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 16:04:
kennelijk wil die weten hoe zeer ik werkelijk een freak ben

ik zou als ik jou was erboven staan en niet altijd het achterste van je tong laten zien. Geef hem niet wat hij wil.

Uitspraak van Jared B) op woensdag 5 juli 2006 om 16:04:

Ik zei toch, rare wendingen.... :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sinnerbabe ©® op woensdag 5 juli 2006 om 16:06:
ik zou als ik jou was erboven staan en niet altijd het achterste van je tong laten zien. Geef hem niet wat hij wil.

Misschien geef ik juist zo mijzelf wel wat ik wil ;)
Waarschuw beheerder
Ja dat heeft iedereen wel eens toch.. Laat je niet zo kennen man, gaat anderen niks aan. Jij weet hoe het allemaal zit, hoef je anderen niet uit te leggen. Laat lekker gaan man..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 16:01:
Die gast loopt alles van me af te zeiken sinds ik bij een label ben gegaan waar hij niet achter staat.

:o wat erg!! :S doe normaal man, er zijn wel ergere dingen in het leven!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jared B) op woensdag 5 juli 2006 om 16:08:
Laat je niet zo kennen man, gaat anderen niks aan.

Dat is omdat ik nu aan het afkicken ben van blowen omdat me Ep is uitgekomen leek me dit een ideaal moment om eindelijk verwaal te zeggen tegen die groene troep.

Helaas ben ik daar nu nogal frusty van. Was al frusty omdat ik elke dag blowde, nu ben ik frusty omdat ik ben gekapt, maar goed; komt nog wel een dag dat ik gewoon helemaal niet meer frusty ben en al dit soort gezeik met een korreltje zout neem, wat ik helaas op dit moment, dom genoeg ja, is ook dom, niet kan...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 16:10:
:o wat erg!! :S doe normaal man, er zijn wel ergere dingen in het leven!!

is niet het enige; die gast irriteerd me al langer in vrijwel alle andere topics die ik onder een pseudoniem heb gedaan. Hij leek eerst op 1 lijn te zitten en vervolgens ging die me belachelijk maken omdat ik nadenk over materie die hij voor het gemak als onzin heeft bestempeld want nadenken is alles behalve zijn sterkste kant. En dat allemaal bij elkaar opgeteld en dat ie me nu ook nog voor pedo uitmaakt.

Boy`s due for some good ass whoopin :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 16:12:
die gast irriteerd me al langer in vrijwel alle andere topics

uhm, jij anderen ook hoor :vaag:

die ik onder een pseudoniem heb gedaan.

wat een nepperd ben jij met je 20000 profielen dan!
Waarschuw beheerder
donateur
Helaas ben ik daar nu nogal frusty van. Was al frusty omdat ik elke dag blowde, nu ben ik frusty omdat ik ben gekapt, maar goed; komt nog wel een dag dat ik gewoon helemaal niet meer frusty ben en al dit soort gezeik met een korreltje zout neem, wat ik helaas op dit moment, dom genoeg ja, is ook dom, niet kan...

wacht dan ff met topics openen tot je het wel aankan. Scheelt een hoop narigheid en woede in je eigen hoofd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 16:15:
wat een nepperd ben jij

8) hihi

Waarschuw beheerder
wat een nepperd ben jij met je 20000 profielen dan!

Hoezo. Ik kom er tenminste eerlijk voor uit dat ik schizofreen ben :rot:

uhm, jij anderen ook hoor :vaag:

Maar niet in vrijwel ieder topic en ik zit jullie ook niet persoonlijk voor iets bijzonder belachelijks uit te maken.

Ik heb jullie hooguit, zelfs ongemeend, lelijk genoemd, maar ik ga mensen niet zomaar voor pedo uitmaken omdat ik dat gewoon een kwalijke zaak vind.

Uitspraak van Sinnerbabe ©® op woensdag 5 juli 2006 om 16:17:
wacht dan ff met topics openen tot je het wel aankan. Scheelt een hoop narigheid en woede in je eigen hoofd.

Om een of andere reden probeer ik het toch; het hoeft natuurlijk niet altijd zo gaar te lopen lijkt me.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 16:17:
8) hihi

Lachen vergaat je wel :aai:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Fuck wat hij zegt.. maak je niet zo druk om anderen. Deze mensen waarmee je in discussie gaat kennen je niet dus je bent hun geen uitleg schuldig. Je kan een beetje in de stress zitten maar houd het lekker voor je.

Waarschuw beheerder
ik volg jullie allemaala niet meer hihi nouja zal wel aan mij liggen ben blond he hihi nouja kussss

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jared B) op woensdag 5 juli 2006 om 16:22:
Fuck wat hij zegt.. maak je niet zo druk om anderen. Deze mensen waarmee je in discussie gaat kennen je niet dus je bent hun geen uitleg schuldig.

Nee okee, ik heb me gewoon enorm laten gaan, maar wat wil je dat ik doe dan?

Beetje sorry zeggen is ook zo loos en ik hoef ook geen sympathie en al zou ik het al willen, wat ik niet wil, dan had ik het ook niet gekregen omdat ik mijzelf zo bijzonder "anders" profieleer. :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 16:21:
Ik heb jullie hooguit, zelfs ongemeend, lelijk genoemd

was dat nu ineens ongemeend?? :S En 'hooguit', leuk is anders. :/
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Ik wilde het topic aanvegen en dan weer opengooien maar dat is me teveel werk. Heb wel wat beters te doen dan minimaal 4 pagina's aan berichten te verwijderen. Dit topic blijft dus dicht.