Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 15:34:ja voor andere piercings heb je inderdaad andere speciale spulletjes. Dat weet ik
wist niet dat je zo'n piercing bedoelde..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 15:37:wist niet dat je zo'n piercing bedoelde..
geeft niet ik had het er niet bijgezet dus het is je vergeven
Uitspraak van Little Jesz op dinsdag 4 juli 2006 om 15:38:Ik vind het maar kutspul....
bwehehehe
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 16:19:Als je het te vaak gebruikt kun je juist een schimmel krijgen geloof ik,
Ja klopt Een vriendin van me kreeg er een schimmelinfectie door .. Dus rustig aan doen met het spul!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 17:43:Ja klopt Een vriendin van me kreeg er een schimmelinfectie door .. Dus rustig aan doen met het spul!
Ja van mij ook eentje en ik gebruik het nooit (weleens geprobeerd)en heb het nooit gehad (wel afkloppen).
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 20:24:hm..weird..een vriendin van mij kreeg het juist tegen schimmelinfectie
Ja das zeker raar!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 13:06:Nou is mijn vraag .. Gebruiken jullie dit soort producten ook ?! En Wat gebruik je precies ?
glorix
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 13:06:Nou is mijn vraag .. Gebruiken jullie dit soort producten ook ?! En Wat gebruik je precies ?
euh nee... ik heb geen vieze/stinkende poes
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op dinsdag 4 juli 2006 om 21:52:ik heb geen vieze/stinkende poes
ze geurt wel symphatiek
ja dat klopt ik kreeg het er ook tegen maar bij mij hielp het niet en het werd alleen maar erger maar dat verschilt bij elke persoon
ow lekker dan als het erger word
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op dinsdag 4 juli 2006 om 21:52:euh nee... ik heb geen vieze/stinkende poes
ik ook niet
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 13:06:bruiken jullie dit soort producten ook ?! En Wat gebruik je precies ?
ik gebruik ze wel, kruidvat eigen merk is goed zat
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op dinsdag 4 juli 2006 om 21:52:euh nee... ik heb geen vieze/stinkende poes
of niemand heeft je ooit verteld dat je er een hebt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 09:20:of niemand heeft je ooit verteld dat je er een hebt
Haha, nou dat ruik je wel mag ik hopen of zul je je eigen geur met de tijd niet meer ruiken
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 09:20:of niemand heeft je ooit verteld dat je er een hebt
enorm onaardig dit
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 16:31:lactacyd verstoord je zuurtegraad aan.. beter alleen water gebruiken!!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 16:31:Klopt, lactacyd verstoord je zuurtegraad aan.. beter alleen water gebruiken!!!
Dat geld alleen voor zeep, lactacyd zitten juist goede zuren in..
Uitspraak van -Droogbrood- SpaceKonijn op woensdag 5 juli 2006 om 10:44:Dat geld alleen voor zeep, lactacyd zitten juist goede zuren in..
Je moet daar sowieso niet gaan rommelen met allerlei dingen, das helemaal niet nodig.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 17:46:maar die van de kruidvat/etos werkt ook prima hoor
laatste aanpassing
alleen dat ie naar meer smaakt...
Uitspraak van partystoeipoes op woensdag 5 juli 2006 om 10:13:enorm onaardig dit
zegt meer over de persoon zelf dan over mij he....
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op woensdag 5 juli 2006 om 16:07:zegt meer over de persoon zelf dan over mij he....
gewoon elke dag doen, doe ik ook,en heb nog nooit iets vies of vreemds gehad 
je moet het er ook niet in doen!
(ik bedoel dan de mouse he
)
Uitspraak van >NL< Lins >NL< op zondag 24 september 2006 om 23:10:heb het gebruikt maar mijn huisarts raadde het af omda dan blijkbaar alle bacterien naar binnen gaan nie egt frislaatste aanpassing 24 september 2006 23:11
je moet het er ook niet in doen!
(ik bedoel dan de mouse he