Partyflock

Forumonderwerp · 884693
Waarschuw beheerder
Voor degenen die er zijn geweest...
Geef jullie mening/uitspraak over deze versie van Autokwaxx.

Ik vond dat donderdag en vrijdag de sfeer goed was te noemen. Maar zaterdag avond/nacht sloeg alles.

1 vent die met zijn dronken kop achter het stuur van zijn Clio gaat zitten, vervolgens stoer wil doen om te gaan driften in een bocht met aan beide zijden clubstands om vervolgens 6 auto's van een club te beschadigen en 2 personen te verwonden. Die kerel zelf wou nog ontsnappen, maar voordat ie "amen" kon zeggen lag die al uit zijn auto. Ongeveer een uurtje later ofzo is die afgevoerd naar het ziekenhuis voor zijn eigen verwondingen... en daarna naar het politiebureau.

En dan het "gerucht" dat er auto's zouden worden bekrast en bekrast worden met hakenkruizen. Nou, dat was geen gerucht meer. Dit is gedaan... en bij een paar hele mooie auto's. Waaronder 5 auto's van onze stand. Een eclipse, een 200SX, een opel astra, een volvo en een golf 3. Beetje jammer dat je van dat soort zieke lui er hebt rondlopen.

Als het goed is hebben ze 6 van die "krassers" te pakken gekregen.
Kan wel zeggen dat de beveiling er matig was... die deden zowat niets. En de politie stak al helemaal geen vinger uit.
En dat terwijl er ook 2 auto's in de fik zijn gestoken.

Maar goed, voor de rest was alles wel helemaal super. Dit was een domper op de rest van het gefeest.
Waarschuw beheerder
@knikkerbussie...zeg jij tegen mij dat ik respectloos ben...en dan kom jezelf met dit..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 10:57:
die patser in zijn GSI,

:vaag:...omdat hij op dat moment harder gaat dan die van jou....zeker ook als je in je snelle golf ook wordt zoek gereden...is hij/zij ook een patser zeker..:vaag:

@scully....nee ze zien eruit alsof ze niet hard gaan..

respect of niet...ik blijf t maar gewoon rijdende kermis atracties vinden...

het ontgaat mij totaal waarom iemand warm loopt voor aluminium tankdop stickers, dummydiscbrakes...neon...pfff..

ongeacht wat voor merk auto..

ik zie ook wel dat er in sommige auto's redelijk wat werk zit...maar men stopt erg veel werk in de buitenkant...het motorruim doen ze ook nog wel eens...maar 99 van de 100 vergeet gewoon totaal de motor...ja..een open luchtfilter..super..als de rest van de motor origneel is...als men iets bouwt...doe t dan wel een beetje in verhouding....

maar goed..iemand heeft een auto om mee te showen..

ik heb m om mijn gezin er in te vervoeren...en als die er niet bij zitten om porsches, amg's en bmw m's te zieken....

ik denk als je aan jong publiek vraagt wat ze mooier vinden...zullen ze de kermis atracties t mooist vinden...

vraag ik t aan de oudere garde...dan weten ze tenminste auto te waarderen met een historie...en hebben ze meestal een afkeurende blik tov de rijdende kermis atractie...raar hé...

maar goed..your love it or you hate it..;)

Waarschuw beheerder
echt balen van de krassers, klootzakken zijn het om zo iets te doen, en automaxx doet er verder niks aan? schadevergoeding oid..??
en eh.. even over het snel of mooi hier, iedereen zn eigen smaak laat een ander in zn waarde, ik ken ook genoeg mensen met een ontzettend snelle auto, maar omdat ze hun auto gewoon optisch getuned hebben, kunnen ze er niet hard mee rijden.. boeiend, en als er een kras op je ontzettend snelle auto komt, baal je toch ook neem ik aan..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 11:25:
en als er een kras op je ontzettend snelle auto komt, baal je toch ook neem ik aan..

dat zeker...

dat neemt niet weg dat ik het diep triest vind dat men op auto's hakenkruizen zet e.d.

of ik de auto nou mooi vind of niet...ik vind t gewoon diep triest...
Artiest {SHOWLIST artist 52411, 1657}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [BJ] scully op woensdag 5 juli 2006 om 10:57:
Ik weet niet hoor, maar die 2 Peugot's van hierboven zien er in mijn ogen echt niet snel uit.

gek vindt ik dan dat ze er lambo deuren in hangen f50 style motor kap supra wingswest achtige bumper 4 uitlaten monteren en dan niet snel willen overkomen :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cossie 4x4 op woensdag 5 juli 2006 om 11:34:
dat neemt niet weg dat ik het diep triest vind dat men op auto's hakenkruizen zet e.d.

van mekaars spullen moet je afblijven dat zowiezo daar is geen discussie over te voeren !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cossie 4x4 op woensdag 5 juli 2006 om 11:17:
ik blijf t maar gewoon rijdende kermis atracties vinden...

het ontgaat mij totaal waarom iemand warm loopt voor aluminium tankdop stickers, dummydiscbrakes...neon...pfff..

ongeacht wat voor merk auto..

Ik moet wel zeggen, je hebt stylen en je hebt stylen. Tankdopstickers en achtervleuges op FWD's vind ik ook te sneu voor woorden...

Maar ik heb destijds ook het uiterlijk van m'n lotus aangepast. Oude toyota achterlichten eruit en de nieuwe ronde erin:

[img width=250 height=172]http://content.answers.com/main/content/wp/en/thumb/c/c1/250px-1993.lotus.esprit.rear.arp.jpg[/img]
Oude achterlichten

[img width=682 height=450]http://www.seriouswheels.com/pics-jkl/Lotus-Esprit-Red-Rear-Speed.jpg[/img]
Nieuwe achterlichten

Zo had ik nog wel meer aangepast (witte knipperlichten e.d.). En van de mooie V8 achterin was ik afgebleven. Ik vond dat nou niet echt sneu, jij wel ;)

Stylen kan dus wel mooi zijn. Alleen moet je het goed doen (dus niet te opzichtig) en er wel een beetje de auto voor hebben. Een 106 pimpen is gewoon sneu...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op woensdag 5 juli 2006 om 13:28:
en achtervleuges op FWD's vind ik ook te sneu voor woorden...

idd :x
Waarschuw beheerder
@42...als jij op je lotus ook zo'n voorbumper zou zetten zoals op een vd auto's ergens bovenaan...dan verkracht je toch t hele model...

enne...een v8 is wat anders dan een 1.4 in een allejezus gepimpte auto met een andere luchtfilter...en als t er vanaf kan...een demper...vet man...

maarja..blijkbaar houd men graag van auto's verkrachten..

of ze proberen van een kwartje een gulden te maken en vergeten daarbij de motor...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cossie 4x4 op woensdag 5 juli 2006 om 13:38:
@42...als jij op je lotus ook zo'n voorbumper zou zetten zoals op een vd auto's ergens bovenaan...dan verkracht je toch t hele model...

Precies ;) Ik ben ook 1 van de eerste om te kotsen op dat soort "showbakken". Maar stylen in z'n algemeen kan dus best wel. Je moet er alleen de auto voor hebben en de Halfordscatalogus thuis laten...
Waarschuw beheerder
vraag ik t aan de oudere garde...dan weten ze tenminste auto te waarderen met een historie...en hebben ze meestal een afkeurende blik tov de rijdende kermis atractie...raar hé...

Help, ik hoor met m'n 23 al bij de oude garde :| . Ik bedoel: vraag een willekeurig persoon die niets heeft met auto's (en dit is nog altijd het merendeel van de bevolking) en ze zullen je zonder uitzondering vertellen dat je niet serieus te nemen bent met die tupperware. Niet dat het daar om draait in het leven (immers: je vult je leven in zoals jij dat wilt en er is ook niks mis mee om een hobby te hebben) maar het zou je toch te denken moeten zetten. Ik zou om die reden de buitenkant ook lekker laten zijn voor wat het is en onderhuids het 1 en ander aanpakken :) . Daar heb je tenminste nog wat aan als je aan het stampen bent.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kolkie op woensdag 5 juli 2006 om 14:17:
Help, ik hoor met m'n 23 al bij de oude garde

valt wel mee :P
Waarschuw beheerder
echt balen van de krassers, klootzakken zijn het om zo iets te doen, en automaxx doet er verder niks aan? schadevergoeding oid..??

Idd... het zijn klootzakken. gelukkig dat ze er 2 van die lui het ziekenhuis in hebben getrapt. Dat gekras is niet normaal te noemen.

Automaxx neemt geen enkele schuld op zich. ze vinden dat ze er alles aan hebben gedaan en ze vinden dat de organisatie niet tekort is geschoten.
Ze gaan alleen ter tegemoetkoming kijken naar spuiters in het land om kortingen te regelen.

en eh.. even over het snel of mooi hier, iedereen zn eigen smaak laat een ander in zn waarde, ik ken ook genoeg mensen met een ontzettend snelle auto, maar omdat ze hun auto gewoon optisch getuned hebben, kunnen ze er niet hard mee rijden.. boeiend, en als er een kras op je ontzettend snelle auto komt, baal je toch ook neem ik aan..

AMEN!!!! :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op woensdag 5 juli 2006 om 10:31:
Waarom zoveel geld investeren om iets finaal uit te bouwen, over te spuiten etc etc.. Maar dan totaal niks aan de motor doen? :/

Als je ze dat vraagt krijg je altijd te horen,
"blok komt nog"

;)

Krassers??? (N)(N)
zelfs op gare bakken (N)(N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 20:31:
moet je slotbouten gebruiken

Schiet ook niet op maatje van me had 4 setjes verschillende slotbouten en die stond ook rustig op een paar stenen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Project - X op woensdag 5 juli 2006 om 16:54:
Automaxx neemt geen enkele schuld op zich.

Is niet helemaal waar,op het AM-forum zijn ze bezig met vergoeding voor gedupeerden.......
Waarschuw beheerder
http://www.automaxx.nl/forum/showthread.php?t=3250
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [BJ] scully op woensdag 5 juli 2006 om 10:57:
ik snap niet dat jullie die discussie telkens weer willen oprakelen

Ik snap niet waarom jij er steeds weer in duikt....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Project - X op woensdag 5 juli 2006 om 16:54:
Ze gaan alleen ter tegemoetkoming kijken naar spuiters in het land om kortingen te regelen.

Sorry Project.......ff te snel gelezen.
Waarschuw beheerder
no worries...ben redelijk goed op de hoogte...
volg het AM forum zelf ook, maar als je klaar bent met het lezen van 1 pagina, dan staan er alweer 2 klaar...
Waarschuw beheerder
tja.......volgens mij worden de gedupeerden dan wel geholpen,maar ik denk dat ze uiteindelijk zelf ook nog wel een gedeelte moeten betalen,denk je niet???

Waarschuw beheerder
tuurlijk,is je eigen verandwoording.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op woensdag 5 juli 2006 om 10:31:
Maar wat ik dan niet begrijp.. En misschien kan iemand mij dat gewoon uitleggen..

Waarom zoveel geld investeren om iets finaal uit te bouwen, over te spuiten etc etc.. Maar dan totaal niks aan de motor doen?

Ik snap heus wel dat smaken verschillen, maar zo'n TVR kamelion lak is nou niet bepaald goedkoop..

Als je alles bij elkaar opteld, heb je veel mooiere auto's voor.

En na een paar jaar ben je er weer op uitgekeken en krijg je er niet veel meer voor terug. Of je moet echt een liefhebber gevonden hebben.

ging deze topic over het weekendje automaxx of ging het over of jij me auto mooi vind of niet want dat laatste kan me weinig schelen wat jij vind

en nu antwoord op je geciteerde stuk
het is hobby en auto die opkieteld blijf ook niet je hele leven in rijden

waarom nou 20 feesten in een jaar gaan als toch 18 van 20 keer dezelfde nummers hoort

als ik geen zin meer in deze auto hebt ga ik hem verkopen en dan koop ik weer een nieuwe die ik dan na mijn mening ga opknappen (ja kom maar opknappen dit en me dat kermis attractie dit rijdende ufo dat lekker onbelangrijk)

ik ga je opa toch ook niet uitkafferen omdat hij zo nodig gebruikte postzeggels moet verzamelen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tap op woensdag 5 juli 2006 om 19:32:
ik ga je opa toch ook niet uitkafferen omdat hij zo nodig gebruikte postzeggels moet verzamelen

heeft er weinig mee te maken :vaag:
auto die opkieteld blijf ook niet je hele leven in rijden

dat is ook zo een :vaag: uitspraak

het is hobby

(y)

Waarschuw beheerder
ik heb m om mijn gezin er in te vervoeren...en als die er niet bij zitten om porsches, amg's en bmw m's te zieken

ik heb geen gezin en koop een auto voor mezelf, niet voor anderen. als ik er een rolkooi in zou willen en 2 sparco stoelen o.i.d. dan komt dat er in, 1 voor mij, en 1 voor mijn vriendin, hoef geen achterbank, ik ben geen taxi ofzo..
misschien egoistisch, maar zo denk ik er over.. wil nog een keer een T3 kopen voor in het weekend, zodat ik mijn kameraden thuis kan brengen, ben elk weekend de bob

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 20:38:
koop een auto voor mezelf, niet voor anderen

wil nog een keer een T3 kopen voor in het weekend, zodat ik mijn kameraden thuis kan brengen

Tja....
Waarschuw beheerder
ik ben geen taxi ofzo

zodat ik mijn kameraden thuis kan brengen

tja.... idd
Waarschuw beheerder
wil nog een keer een T3 kopen voor in het weekend, zodat ik mijn kameraden thuis kan brengen, ben elk weekend de bob

DOE HET NIET! Hoewel het relaxed kan zijn krijg je de helft van de tijd alleen maar commentaar over het feit dat het zo'n grafbak is (heb zelf naar ik schat 10k in zo'n ding gesjeesd). En tegenwoordig kosten ze door dat geouwehoer 'best' veel in de belasting (en oja, hij zoop 1:10 diesel).

Je kunt er wel leuk dwars mee als het nat is (of op zandwegen) :) .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The-Beast op woensdag 5 juli 2006 om 19:52:

heeft er weinig mee te maken

auto die opkieteld blijf ook niet je hele leven in rijden

dat is ook zo een uitspraak

het is hobby

hmm dat zijn toch ook hobby's
waar je verder nix aan heb
verklaar je nader
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tap op woensdag 5 juli 2006 om 21:43:
hmm dat zijn toch ook hobby's
waar je verder nix aan heb
verklaar je nader

nou hij spaart zijn postzegels ook origineel denk als je er met een stift vlammen op tekend dat tie ze een stuk minder vindt (daar ging het namelijk over)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The-Beast op woensdag 5 juli 2006 om 22:15:
nou hij spaart zijn postzegels ook origineel denk als je er met een stift vlammen op tekend dat tie ze een stuk minder vindt (daar ging het namelijk over)

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The-Beast op woensdag 5 juli 2006 om 22:15:

:lol:

duidelijker kan haast niet...
Waarschuw beheerder

LMAO! :lol: pwned...