Partyflock

Forumonderwerp · 884574

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Een islamitische organisatie in Groot-Brittannië heeft voor 17 september het grootste pretpark in het land afgehuurd. Op die dag mogen alleen moslims het terrein van Alton Towers in Staffordshire betreden. Dat heeft de organisatie Islamic Leisure zaterdag bekendgemaakt.

Andere bezoekers zijn die dag niet welkom, aldus het blad The Sun. Volgens de krant kon een 19-jarige man nu al geen reservering meer krijgen voor die dag. Bezoekers die nu al een toegangskaartje hebben, kunnen er wel terecht. Er worden 28.000 bezoekers verwacht op de 'Muslims-only day'. Er is dan islamitisch halal-voedsel te koop, er komen gebedsruimten en gescheiden ruimten voor mannen en vrouwen. The Sun citeerde ook een islamitische student die op een website zei dat de actie niet bepaald bevorderlijk is voor de integratie.

*UPDATE:
There is no discrimination occurring on this day. The park has been booked privately for this event yet no-one can be turned back from entering based upon their religion. Its still open to everyone from every religion, we cannot stop anyone non-muslim from entering. Those whose hearts are filled with hate have jumped to that conclusion already. I do hope non-muslims will come to the park that day and share this day with us as we have much to learn from each other.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
erg belachelijk...

wanneer krijgen wij een moslim vrije eftelingdag? :x

nog ff en er komen steeds meer alleen-moslims dagen :x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mickey'D op zaterdag 1 juli 2006 om 21:48:
*IK vind het TE schandalig voor woorden, mocht zoiets hier gebeuren met een efteling

nie zo zeuren
die ene dag in het jaar
wa maakt dat nou uit
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kenanus op zaterdag 1 juli 2006 om 21:49:
nie zo zeuren
die ene dag in het jaar
wa maakt dat nou uit

gaat om t principe toch..

in zekere zin zou je t discriminatie kunnen noemen...

dat deden wij niet moslims toch altijd? :/
Waarschuw beheerder
donateur
jaja, en nu wil jij de hele dag de efteling afhuren, alleen voor blanken, moet jij eens kijken wat er gebeurt..
tientallen, zo niet honderden advocaten struikelen over elkaar heen om ook maar welke moslim of andere etnische minderheid te gaan verdedigen in het grote onrecht :[

Waarschuw beheerder
Had je er ook moeite mee gehad als het een soort "voor EO-leden only" dag was geweest?

Doe niet zo zielig zeg. Is verdomme 1 dag. De andere dagen is het gewoon voor iedereen toegankelijk.

Maar nee, het gaat weer om islamieten, dus moet er weer over gezeurd worden door zo'n zeikers als jij bent. :[
Waarschuw beheerder
donateur
nie zo zeuren
die ene dag in het jaar
wa maakt dat nou uit

Ben ik met je eens...Ik was niet van plan om daar heen te gaan ofzo op die dag maar het zou eens andersom moeten wezen dan heb je wel alle poppen aan het dansen:/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 21:54:
dus moet er weer over gezeurd worden door zo'n zeikers als jij bent.

ja standaard zeiker?
je kent me goed zeg?
ik vind het ZEER respectloos in een land waar je te gast bent, of verwelkomt bent en waar integratie belangrijk is.. en dan gaan ze weer lopen samenhokken :[
Waarschuw beheerder
waarom kome nederlanders dan niet in actie alleen maar klagen over deze dinge maar iets er tegen doen ho maar

mensen klagen maar doen niks
Waarschuw beheerder
donateur
wat was jou gedachte van iets ertegen doen dan? :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zaterdag 1 juli 2006 om 21:57:
ik vind het ZEER respectloos in een land waar je te gast bent, of verwelkomt bent en waar integratie belangrijk is.. en dan gaan ze weer lopen samenhokken

Er zijn er daar genoeg die er geboren zijn en gewoon door de maatschappij niet geaccepteerd zijn, uist omdat ze moslim zijn.
Nou, dan vind ik het niet vreemd dat je dan liever een leuke dag hebt met mensen die je wel accepteren.
En als je zeurt over halal. Waarom zeur je dan niet over de eetgewoontes van de Joodse bevolking?
Het Koosjer eten is daar ook aan strenge regels gebonden als je het goed wil doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Go Sanne Go
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vizz Stick op zaterdag 1 juli 2006 om 22:02:
wat was jou gedachte van iets ertegen doen dan?

waarom moet ik dat alleen verzinnen kom op met jullie plannen ;) samen komen we er wel ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gewoon Omdat Het Kan !8) op zaterdag 1 juli 2006 om 22:05:
waarom moet ik dat alleen verzinnen kom op met jullie plannen samen komen we er wel

praten zonder argumenten :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kenanus op zaterdag 1 juli 2006 om 22:04:
Go Sanne Go

Ik blijf nog even als het jou niets uitmaakt. :p

Waarschuw beheerder
donateur
Discriminatie!
Waarschuw beheerder
en hoe weet je dat iemand moslim is? Dr zijn ook blanke met een moslim geloof heb ik ergens s gelezen. Moet je dr een certificaat bij hebben of zo?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 22:02:
Nou, dan vind ik het niet vreemd dat je dan liever een leuke dag hebt met mensen die je wel accepteren.

joh, dat WEET je helemaal niet?
zijn het familie van je?
ken je ze?
spreek je ze?
nee, lijkt me niet..
niet gokken of gissen dus :[
go mickey go O:)
Waarschuw beheerder
nie zo zeuren
die ene dag in het jaar
wa maakt dat nou uit

Nee indd het is toch maar 1 dag per jaar (y) Zullen we dan ook maar een zo'n dag organiseren waarbij de efteling alleen toegankelijk is voor Ariërs? Ben benieuwd hoe onze moslim vrienden daarop reageren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zaterdag 1 juli 2006 om 22:13:
joh, dat WEET je helemaal niet?
zijn het familie van je?
ken je ze?
spreek je ze?
nee, lijkt me niet..
niet gokken of gissen dus

Kan jij het tegendeel bewijzen?
Dus flikker een eind op met je vooringenomen praatjes.
Ik woon toevallig al jaren in een overwegend door Islamieten bewoond wijkgedeelte.
Dus ik gok niet, ik ervaar het hier dagelijks.

Uitspraak van mickey'D op zaterdag 1 juli 2006 om 22:13:
go mickey go

Ja, voor mij mag je een eind opflikkeren met je praatjes.
Waarschuw beheerder
Is toch hetzelfde dat als je naar de radio luistert en een of andere sahara muziekje hoort op de nederlandse radio, als ik naar ethiopie ga, hoor ik ook geen andre hazes :/

vind bullshit..
Waarschuw beheerder
donateur
tientallen, zo niet honderden advocaten struikelen over elkaar heen om ook maar welke moslim of andere etnische minderheid te gaan verdedigen in het grote onrecht
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 22:19:
Ja, voor mij mag je een eind opflikkeren met je praatjes.

och? nu al uitgediscuseerd? O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op zaterdag 1 juli 2006 om 22:18:
Zullen we dan ook maar een zo'n dag organiseren waarbij de efteling alleen toegankelijk is voor Ariërs? Ben benieuwd hoe onze moslim vrienden daarop reageren.

Als jij je feiten kende dan is een Moslim of een Islamiet iemand die de Islam, EEN GELOOF, aanhangt. Dat heeft niets met ras te maken. Dus dat gezeur over blank of ariër is gewoon gezeik. Er zijn genoeg blanke moslims. Ook in Nederland.
Dus controleer je feiten nog maar eens.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zaterdag 1 juli 2006 om 22:21:
och? nu al uitgediscuseerd?

Helemaal niet. :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 22:19:
Ik woon toevallig al jaren in een overwegend door Islamieten bewoond wijkgedeelte.
Dus ik gok niet, ik ervaar het hier dagelijks.

joh?
ik ook, nou jij weer :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 22:22:
Als jij je feiten kende dan is een Moslim of een Islamiet iemand die de Islam, EEN GELOOF, aanhangt. Dat heeft niets met ras te maken. Dus dat gezeur over blank of ariër is gewoon gezeik. Er zijn genoeg blanke moslims. Ook in Nederland.
Dus controleer je feiten nog maar eens.

je kan een geloof toch ook discrimineren of heb Ik me feiten niet gelezen :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 22:23:
Helemaal niet.

nou, kom maar op met je stelling dan?
want die heb ik nog niet gezien, alleen een beetje pro moslim en ze zijn zo fantastisch gelul :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 22:02:

Moet je daar een heel pretpark voor afhuren??? Voor mensen toegankelijk maken die alleen moslim zijn??? Alsof ze een pretpark kunnen vullen met 28.000 moslims die je allemaal kent:no: dus is het pure discriminatie:yes: heeft niets te maken met een dag doorbrengen met mensen die je wel accepteren maar een dag doorbrengen met mensen die je zelf alleen maar accepteerd.
Ik vind het belachelijk dat het zomaar mag en kan:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Mike op zaterdag 1 juli 2006 om 22:20:
Is toch hetzelfde dat als je naar de radio luistert en een of andere sahara muziekje hoort op de nederlandse radio, als ik naar ethiopie ga, hoor ik ook geen andre hazes

Als er in Ethiopië bijna 5% van de bevolking André Hazes wil horen dan draaien ze dat er heus wel. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 22:22:
Als jij je feiten kende dan is een Moslim of een Islamiet iemand die de Islam, EEN GELOOF, aanhangt. Dat heeft niets met ras te maken

ohhhh DAAR heb ik het niet over gehad?
moeilijk he? lezen :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zaterdag 1 juli 2006 om 22:25:
Moet je daar een heel pretpark voor afhuren??? Voor mensen toegankelijk maken die alleen moslim zijn??? Alsof ze een pretpark kunnen vullen met 28.000 moslims die je allemaal kent dus is het pure discriminatie heeft niets te maken met een dag doorbrengen met mensen die je wel accepteren maar een dag doorbrengen met mensen die je zelf alleen maar accepteerd.
Ik vind het belachelijk dat het zomaar mag en kan

hehe, eindelijk iemand die het begrijpt (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Grote Vriendelijke Rens op zaterdag 1 juli 2006 om 22:26:
ja daar wil je zijn op die dag

ga jij maar aan je kinderen vertellen als je er voor de deur staat dat ze er niet in mogen omdat ze geen moslim zijn.. :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 22:26:
Als er in Ethiopië bijna 5% van de bevolking André Hazes wil horen dan draaien ze dat er heus wel.

t gaat om het feit dat als wij daar massaal zouden wonen dat wij ook zouden eisen dat de plaatselijke bakker ook nederlands brood zou bakken en dit alleen aan nederlanders zou verkopen?

heb je dan respect voor de normen en waarden van het land waar je in gaat wonen of niet?

door mensen zo als jou ( om iedereen maar even over een kam te scheren ja) krijgen dit soort praktijken de overhand... ja en amen als het gaat om de eisen van de moslim binnen europese landen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zaterdag 1 juli 2006 om 22:24:
ik ook, nou jij weer

Dan heb jij er schijnbaar een trauma van opgelopen en ik niet.

Uitspraak van Vizz Stick op zaterdag 1 juli 2006 om 22:25:
je kan een geloof toch ook discrimineren of heb Ik me feiten niet gelezen

Zeker kan je dat. Maar jouw vergelijking met een geheel arische dag in de Efteling als antwoord op een geheel Moslimdag in GB vond ik niet vergelijkbaar.

Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zaterdag 1 juli 2006 om 22:25:
Ik vind het belachelijk dat het zomaar mag en kan

Je zou er geen probleem mee hebben als het in plaats van een Islamitische dag een Christelijke dag zou zijn?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 22:26:
Als er in Ethiopië bijna 5% van de bevolking André Hazes wil horen dan draaien ze dat er heus wel.

Het gaat er gewoon om dat je het niet kan maken om een groot pretpark wat een open bare ruimte is voor iedereen af kan huren en andere bevolkingsgroepen kan weigeren:no: Dat is pure discriminatie:yes: Maar ondertussen wel zeuren dat ze niet geaccepteerd worden in de maarschappij hoe krom wil je het hebben?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ..Mike op zaterdag 1 juli 2006 om 22:20:
als ik naar ethiopie ga, hoor ik ook geen andre hazes

en in spanje zijn geen nederlandse tenten te vinden zeker
of in turkije ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 22:31:
Je zou er geen probleem mee hebben als het in plaats van een Islamitische dag een Christelijke dag zou zijn?

Ik zou er wel problemen mee hebben als dat gedaan wordt in een openbare gelegenheid:yes: en dan nog heb ik er geen problemen mee als het in een openbare gelegenheid is maar je kan niet de toegang weigeren aan derde:no:
Waarschuw beheerder
donateur
Dan heb jij er schijnbaar een trauma van opgelopen en ik niet.

een trauma?
nee, jij blijkbaar, want je verloochend je eigen normen en waarden, en niet zo'n beetje ook :[
Waarschuw beheerder
hmmm.. verdachte zaak.. 8)

misschien wel een terroristische aanslag??
Waarschuw beheerder
donateur

die zijn er al: EO jongerendag?
en die is openbaar voor iedereen (Y)
en zo hoort het, niet afsluiten die toko :[
of je er heen wilt, das jouw keuze, maar afhuren en afsluiten, das andere koek..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van agk op zaterdag 1 juli 2006 om 22:33:
misschien wel een terroristische aanslag??

Nou je maakt er een grapje van:yes:
Maar als je kijkt naar de gevaren die er momenteel zijn vind ik ook al reden genoeg om de moslims niet met zo een groot aantal los te laten, en ze daarbij gelegenheid geeft om eens gezellig met zijn allen te bespreken welke bommem we nu eens zullen gebruiken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zaterdag 1 juli 2006 om 22:31:
Het gaat er gewoon om dat je het niet kan maken om een groot pretpark wat een open bare ruimte is voor iedereen af kan huren en andere bevolkingsgroepen kan weigeren Dat is pure discriminatie Maar ondertussen wel zeuren dat ze niet geaccepteerd worden in de maarschappij hoe krom wil je het hebben?

juist (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker kan je dat. Maar jouw vergelijking met een geheel arische dag in de Efteling als antwoord op een geheel Moslimdag in GB vond ik niet vergelijkbaar

je snapt hopelijk toch wel dat dat maar een voorbeeld is... en dat ik niet wij tegen de moslims bedoelde...

ik heb niks tegen het moslim geloof, maar wel tegen het feit dat wij in nederland vaker moet wijken, en verteld word respect te hebben voor onze buitenlandse medemens, terwijl wij zelf vaak zo in het nauw gedreven worden dat we gewoon bang worden om onze mening te uiten hierover..

en in dit geval gaat het dus wel specifiek om de moslim gemeenschap ja...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kenanus op zaterdag 1 juli 2006 om 22:32:
en in spanje zijn geen nederlandse tenten te vinden zeker
of in turkije ?

die zijn toch openbaar?
t gaat hier over het BUITENSLUITEN van andere bevolkingsgroepen en mensen die een ander geloof aanhangen, wel opletten he?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zaterdag 1 juli 2006 om 22:33:
nee, jij blijkbaar, want je verloochend je eigen normen en waarden, en niet zo'n beetje ook

Leg me dat dan eens uit?
Mijn eigen normen en waarden berusten in elk geval niet op de haat of de angst voor allochtonen en het verbieden van een geloof dat van oorsprong niet westers is.
Of ben ik nu in jouw ogen een land- en rasverraadster?
Waarschuw beheerder
donateur
en gescheiden ruimten voor mannen en vrouwen.

zal lekker gaan in een achtbaan....

ot..
gaat nergens over dit.. zou wat zijn als iedere godsdienst zoiets zou gaan doen...
wil je een keer naar walibi world kom je daar aanzetten is het net toevallig hindoedag... :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vizz Stick op zaterdag 1 juli 2006 om 22:35:
en in dit geval gaat het dus wel specifiek om de moslim gemeenschap ja...

Maar waarom zou dat dan ook niet gezegd mogen worden??
Het is toch een feit:yes: Er wordt tegenwoordig maar bij alles geroepen... ja maar de moslims dit en de moslims dat.. maar de rest van de bevolking moet daarbij wijken.... Als we het beesie nu ook al niet meer bij de naam mogen noemen.... Zijn we al verder heen dan ik dacht....
Ik vind het prima als je wilt geloven in allah maar dat geeft iemand niet meer rechten dan die van mij...
Waarschuw beheerder
donateur
nee, je vind het best dat ze de normen en waarden van dit land disrespecteren, en dat irriteerd me aan jou :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dex op zaterdag 1 juli 2006 om 22:39:
gaat nergens over dit.. zou wat zijn als iedere godsdienst zoiets zou gaan doen...
wil je een keer naar walibi world kom je daar aanzetten is het net toevallig hindoedag...

ghehe... precies.. (Y) :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zaterdag 1 juli 2006 om 22:39:
Ik vind het prima als je wilt geloven in allah maar dat geeft iemand niet meer rechten dan die van mij...

met mensen als Sanne zal dat niet erg lang meer duren ben ik bang :s
Waarschuw beheerder
donateur
wil je een keer naar walibi world kom je daar aanzetten is het net toevallig hindoedag...

Whahahahahaha dat bedoel ik:yes: Hoe belachelijk ver wil je gaan??
Daar komt bij de regeringen willen toch zo graag een goede multiculturele samenleving... Maar ondertussen wel dat soort grappen accepteren.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mickey'D op zaterdag 1 juli 2006 om 22:40:
met mensen als Sanne zal dat niet erg lang meer duren ben ik bang

Het zijn de groen links stemmers he;)
Waarschuw beheerder
donateur
is het net toevallig hindoedag...

ja precies, en zo kennen we er nog wel een paar :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zaterdag 1 juli 2006 om 22:39:
Maar waarom zou dat dan ook niet gezegd mogen worden??
Het is toch een feit Er wordt tegenwoordig maar bij alles geroepen... ja maar de moslims dit en de moslims dat.. maar de rest van de bevolking moet daarbij wijken.... Als we het beesie nu ook al niet meer bij de naam mogen noemen.... Zijn we al verder heen dan ik dacht....

ja dat is wat ik bedoel...

het probleem is vaak... ik zeg vaak.. zo dat als wij er wat van zeggen dat we gelijk rascist zijn..

je zou kunnen zeggen dat het ons afgedwongen word zo veel mogelijk ruimte te laten voor het moslim geloof (in dit geval) en onze 'nederlandse' cultuur opzij te schuiven hiervoor..

dat er ergens een moskee staat ok.. niks mis mee.. wij hebben in verweggistan ook een katholieke kerk staan...

maar geloof me.. als je een christelijke/katholieke kerk wil opstarten in t midden van een islamitische cultuur vraag ik me af hoe ver je komt hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zaterdag 1 juli 2006 om 22:41:
Het zijn de groen links stemmers he

al stemde ze sgp, maar t is niet de mening van de meerderheid, en zo doet ze het wel voorkomen :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vizz Stick op zaterdag 1 juli 2006 om 22:43:
als je een christelijke/katholieke kerk wil opstarten in t midden van een islamitische cultuur vraag ik me af hoe ver je komt hoor...

of welk ander geloof dan ook, ik ben bang dat je niet veel verder komt dan de eerste steen :/
Waarschuw beheerder
Wat een zeikerds ongelovelijk!

Het is afgehuurd en daarom besloten en daar hebben ze een reden voor want een dag tussen je eigen geloofsgenoten kan toch heerlijk zien?

Ik kom ook weleens een discotheek niet binnen vanwege mijn uiterlijk en dan??

Nee indd het is toch maar 1 dag per jaar Zullen we dan ook maar een zo'n dag organiseren waarbij de efteling alleen toegankelijk is voor Ariërs? Ben benieuwd hoe onze moslim vrienden daarop reageren

Ariers bestaan niet en door A. Hitler himself bedacht en door simpele zielen als jij in stand gehouden ;)

Maar anyway als jij de Efteling wil afhuren en het alleen toegangelijk wil maken voor Blanke landgenoten (lees: Duitsers) be my geust want zolang jij het niet spontaan hier bij mij voor doet vind ik het best (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zaterdag 1 juli 2006 om 22:40:
nee, je vind het best dat ze de normen en waarden van dit land disrespecteren, en dat irriteerd me aan jou

Welke normen en waarden?
Die normen en waarden die Balkenende roept?
Of de normen en waarden van de gemiddelde Nederlander?
Of jouw normen en waarden?
Er bestaan namelijk geen echte normen en waarden die algemeen gelden en ergens vastgelegd zijn.

Waarschuw beheerder
Hmm beetje zinloze discussie... Laat die mensen toch lekker...Wat maakt jou het uit, al willen ze er een week zitten! Als ze er toch voor betalen, dan lijkt me dat een duidelijke zaak.
Als wij als bijvoorbeeld als partyflock de efteling boeken en wij betalen ervoor en alleen pf-leden mogen erin....Dan is er toch ook geen probleem? Of zie ik dat nu verkeerd?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zaterdag 1 juli 2006 om 22:41:
Whahahahahaha dat bedoel ik Hoe belachelijk ver wil je gaan??
Daar komt bij de regeringen willen toch zo graag een goede multiculturele samenleving... Maar ondertussen wel dat soort grappen accepteren.

Welke regering????

Sinds wanneer valt Nederland onder Groot Brittanie?
Waarschuw beheerder
donateur
het probleem is vaak... ik zeg vaak.. zo dat als wij er wat van zeggen dat we gelijk rascist zijn..

Ja maar het is toch al belachelijk dat je een omweg moet gaan zoeken om te zeggen wat je wilt puur en alleen omdat je anders als een rascist bestempeld wordt!!!

je zou kunnen zeggen dat het ons afgedwongen word zo veel mogelijk ruimte te laten voor het moslim geloof (in dit geval) en onze 'nederlandse' cultuur opzij te schuiven hiervoor..

Nou dat is ook zo het geval in het verhaal in engeland ik vind echt dat ze daar een stokje voor moeten steken:yes: Wie zijn hun om de engelse bevolking te weigeren in hun eigen pretparken... Als een engelsman in dat park loopt op welke willekeurige dag dan ook heeft die ook het recht niet om tegen een ander de toegang te ontzeggen:no: Dus waar zijn ze nou mee bezig?? Ik denk ook dat ze met deze actie zichzelf meer in het harnas jagen... Maar daarna maar weer klagen... Damn grow up:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 22:45:
Hmm beetje zinloze discussie... Laat die mensen toch lekker...Wat maakt jou het uit, al willen ze er een week zitten! Als ze er toch voor betalen, dan lijkt me dat een duidelijke zaak.
Als wij als bijvoorbeeld als partyflock de efteling boeken en wij betalen ervoor en alleen pf-leden mogen erin....Dan is er toch ook geen probleem? Of zie ik dat nu verkeerd?

(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op zaterdag 1 juli 2006 om 22:46:
Welke regering????

Als je goed gelezen had.. Staat er regeringEN... d.w.z. meerdere daarvan;) GB Is een regering die pleit voor een multiculturele samenleving:yes:

Uitspraak van Rafa op zaterdag 1 juli 2006 om 22:46:
Sinds wanneer valt Nederland onder Groot Brittanie?

Dat is nieuw heb je het nieuws niet gevolgd?? Damn je loopt achter;)
Goed lezen wat er staat makker.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zaterdag 1 juli 2006 om 22:46:
Nou dat is ook zo het geval in het verhaal in engeland ik vind echt dat ze daar een stokje voor moeten steken Wie zijn hun om de engelse bevolking te weigeren in hun eigen pretparken... Als een engelsman in dat park loopt op welke willekeurige dag dan ook heeft die ook het recht niet om tegen een ander de toegang te ontzeggen Dus waar zijn ze nou mee bezig?? Ik denk ook dat ze met deze actie zichzelf meer in het harnas jagen... Maar daarna maar weer klagen... Damn grow up

Nee maar hij heeft wel recht om bij iemand de toegang te ontzeggen als hij het afgehuurd heeft.
Dus ga ajb geen willekeurige dagen erbij halen want daar gaat het niet over ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zaterdag 1 juli 2006 om 22:43:
al stemde ze sgp, maar t is niet de mening van de meerderheid, en zo doet ze het wel voorkomen

Heb ik dat beweerd?
Nee dus.
Het is mijn mening en alleen maar mijn mening.
Ik kan niet spreken voor anderen. Ik vertegenwoordig geen groepering of wat dan ook.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zaterdag 1 juli 2006 om 22:48:
Als je goed gelezen had.. Staat er regeringEN... d.w.z. meerdere daarvan GB Is een regering die pleit voor een multiculturele samenleving

Ok regeringen maar welke regering nog meer dan?

Of zie jij dubbel?
Waarschuw beheerder
donateur

Dat zie je verkeerd:yes: Dit zijn openbare parken... die kan je niet bepaalde bezoekers weigeren... Als je dan zo graag wilt meeten met zijn allen prima maar weiger andere daar niet bij of kies voor een locatie waarbij je zo een probleem niet hebt:no: Huur een voetbal stadion af whatever (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Er bestaan namelijk geen echte normen en waarden die algemeen gelden en ergens vastgelegd zijn.

het geen je bijgebracht is, maar die zijn jou totaal onbekend merk ik aan je bericht :[
Waarschuw beheerder
donateur

daar heb je gelijk in.. maar er is nog wel iets als gezond verstand en ethiek...
jij weet ook dondersgoed dat als er bijv. een niet moslimdag georganiseerd wordt in een pretpark in nl dat er dan de pleuris uitbreekt..

Of zie ik dat nu verkeerd?

ja

sinds wanneer zijn pretparken er om afgehuurd te worden..
ok.. het is in principe gewoon een bedrijf maar als het een keer lekker weer is en je hebt zin om een keer naar het pretpark te gaan en je komt daar aanzetten en dat dan blijkt dat het alleen voor moslims is slaat toch nergens op..

enige waar ze in een pretpark onderscheid in zouden moeten maken is of je te klein bent voor de achtbaan..
Waarschuw beheerder
donateur
Nou dat is ook zo het geval in het verhaal in engeland ik vind echt dat ze daar een stokje voor moeten steken Wie zijn hun om de engelse bevolking te weigeren in hun eigen pretparken... Als een engelsman in dat park loopt op welke willekeurige dag dan ook heeft die ook het recht niet om tegen een ander de toegang te ontzeggen Dus waar zijn ze nou mee bezig?? Ik denk ook dat ze met deze actie zichzelf meer in het harnas jagen... Maar daarna maar weer klagen... Damn grow up

:yes:

ik ben t met je eens hoor ;)

haha kijk en dat het een nutteloze discussie is... ben ik het ook wel deels mee eens want.. even over nl gesproken.. is dit een land waar je vrijheid van meningsuiting heerst.. nouja.. zoals al vaker besproken is.. ik mis het een beetje want de stempel staat vaak al op je neus voordat je wat gezegd hebt..

en dit betreft niet alleen het moslim gebeuren :)

Ja maar het is toch al belachelijk dat je een omweg moet gaan zoeken om te zeggen wat je wilt puur en alleen omdat je anders als een rascist bestempeld wordt!!!

langleve vrijheid van meningsuiting en dood aan de ouderwetse stempel :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 22:49:
Ik vertegenwoordig geen groepering of wat dan ook.

nou, daar lijkt het anders wel op :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zaterdag 1 juli 2006 om 22:48:
Dat is nieuw heb je het nieuws niet gevolgd?? Damn je loopt achter
Goed lezen wat er staat makker.

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dex op zaterdag 1 juli 2006 om 22:51:
het is in principe gewoon een bedrijf maar als het een keer lekker weer is en je hebt zin om een keer naar het pretpark te gaan en je komt daar aanzetten en dat dan blijkt dat het alleen voor moslims is slaat toch nergens op..

inderdaad (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zaterdag 1 juli 2006 om 22:50:
het geen je bijgebracht is, maar die zijn jou totaal onbekend merk ik aan je bericht

Er is me genoeg bijgebracht, maar schijnbaar niet hetzelfde als ze jou hebben bijgebracht.
En daarom verschillen we dus van mening. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zaterdag 1 juli 2006 om 22:50:
Dat zie je verkeerd Dit zijn openbare parken... die kan je niet bepaalde bezoekers weigeren... Als je dan zo graag wilt meeten met zijn allen prima maar weiger andere daar niet bij of kies voor een locatie waarbij je zo een probleem niet hebt Huur een voetbal stadion af whatever

Als hij de Efteling AFHUURT mag hij weigeren wie hij wil. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zaterdag 1 juli 2006 om 22:54:
het is in principe gewoon een bedrijf maar als het een keer lekker weer is en je hebt zin om een keer naar het pretpark te gaan en je komt daar aanzetten en dat dan blijkt dat het alleen voor moslims is slaat toch nergens op..

inderdaad

Het is toch ruim vantevoren bekend dat het dan een besloten dag is?
Zelfs in NL weten we dat we daat op 17 september niet hoeven te verwachten dat we daar binnen komen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op zaterdag 1 juli 2006 om 22:54:
Als hij de Efteling AFHUURT mag hij weigeren wie hij wil

ik vind dat een openbaar park niet afgehuurd zou mogen worden ten koste van andere etnische of geloofsgroepen..
daar komt alleen gelul van...

Waarschuw beheerder
Hmmm
sinds wanneer zijn pretparken er om afgehuurd te worden..

Waarom zou je zoiets niet kunnen afhuren? Commercieel bedrijf toch? Maar goed, zo dwalen we af van de eigenlijke discussie en dat kan ook weer niet de bedoeling zijn. Dus ff terug naar Engeland.

Ik vraag me iets anders ondertussen af> Zouden er ook mensen tegen zijn als de moslims een voetbalstadion in Engeland afhuren? Laten we zeggen het stadion van Chelsea ofzo... Zijn er dan ook mensen die daar problemen mee hebben?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 22:54:
En daarom verschillen we dus van mening

mening, okee, maar zie mn bericht hierboven..
das mijn mening..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ze betalen er toch netjes voor, en zo te zien kun je dat dus gewoon huren als je genoeg betaalt, Moslims ook. Lekker boeiend, zou ik ook doen als ik genoeg geld zou hebben! :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zaterdag 1 juli 2006 om 22:50:

het geen je bijgebracht is, maar die zijn jou totaal onbekend merk ik aan je bericht

Euhhh Sanne heeft gelijk hoor. Normen zijn morele regels (essentiele gedragsregels), waarden zijn idealen en doelen. Deze zijn niet vastgelegd en veranderen met de maatschappij mee.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 22:56:
Het is toch ruim vantevoren bekend dat het dan een besloten dag is?
Zelfs in NL weten we dat we daat op 17 september niet hoeven te verwachten dat we daar binnen komen.

het gaat om het principe en niet om het feit of je daar uiteindelijk voor een dichte deur staat...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 22:57:
Ik vraag me iets anders ondertussen af> Zouden er ook mensen tegen zijn als de moslims een voetbalstadion in Engeland afhuren? Laten we zeggen het stadion van Chelsea ofzo... Zijn er dan ook mensen die daar problemen mee hebben?

als hierdoor je de toegang geweigerd word als niet-moslim denk ik wel...

en nou zullen er wel mensen komen met ja en alle restaurantjes en zalen dan die afgehuurd worden?

dat zijn persoonlijke dingen.. familie vrienden kennissen of mensen waarmee je wat hebt.. vind ik toch net iets anders :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op zaterdag 1 juli 2006 om 22:49:
Ok regeringen maar welke regering nog meer dan?

Binnen heel europa of in elk geval een hooplanden daarvan.. wordt een multiculturele samenleving aangemoedigd en ik snap eigenlijk niet dat ik dat nog voor je uit ga staan tikken.. want ik denk dat dat je best weet hoe die vork in de steel zit:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 22:57:
Zouden er ook mensen tegen zijn als de moslims een voetbalstadion in Engeland afhuren?

ik denk dat als ze zoveel geld neerleggen dat ze dat op een speeldag kunnen doen, en al die fans moeten op een trapveldje naar de wedstrijd kijken dan denk ik dat er een hoop mensen een probleem mee hebben inderdaad..
ik denk zelfs dat ze het stadion niet meer uitkomen, maar dat is alleen maar een vermoeden O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zaterdag 1 juli 2006 om 22:57:
ik vind dat een openbaar park niet afgehuurd zou mogen worden ten koste van andere etnische of geloofsgroepen..

En gelukkig heb jij daar niets over te vertellen en het commerciele brein van het park wel.
En het is niet openbaar. :no:
Je moet er entree betalen en ze kunnen je de toegang weigeren zonder dat ze daar de politie bij hoeven te halen.
Het is privéterrein voor de wet en daar ben jij als gast tegen betaling. En als ze je niet als gast willen hebben mogen ze je ook gewoon weigeren.
En dan mag je naar de rechter stappen als je vind dat je daardoor tekort bent gedaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vizz Stick op zaterdag 1 juli 2006 om 23:00:
dat zijn persoonlijke dingen.. familie vrienden kennissen of mensen waarmee je wat hebt.. vind ik toch net iets anders

Je geeft hier zelf al een beetje aan dat je het eigenlijk toch niet zo heel erg vindt:
Uitspraak van Vizz Stick op zaterdag 1 juli 2006 om 23:00:
mensen waarmee je wat hebt

Blijkbaar hebben moslims iets met elkaar. Wij hebben dat toch ook als Nederland voetbalt...Dan houdt iedereen van Oranje en hebben we allemaal wat met elkaar.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 23:02:
En het is niet openbaar.

ik heb het erover als ze je weigeren op grond van je GELOOF OF RAS...

Waarschuw beheerder
wtf :S
opzouten met die lui :@ ze moeten dat echt niet hier in NL gaan flikken..

Uitspraak van Vizz Stick op zaterdag 1 juli 2006 om 21:49:
wanneer krijgen wij een moslim vrije eftelingdag?

1 dag is niet genoeg.. een moslim vrij wereld is mooier en schoner :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zaterdag 1 juli 2006 om 23:00:
Binnen heel europa of in elk geval een hooplanden daarvan.. wordt een multiculturele samenleving aangemoedigd en ik snap eigenlijk niet dat ik dat nog voor je uit ga staan tikken.. want ik denk dat dat je best weet hoe die vork in de steel zit

Context!
Onderwerp!

Groot Brittanie en het bedrijfsleven.

De regering heeft geen enkele fuck te maken met de directie van deze pretpark.
Waarschuw beheerder
donateur
okee, nog 1 keer: het discussiepunt is: dat iedereen op die dag GEWEIGERD word die NIET moslim is, dus GEWEIGERD WORD OP GROND VAN GELOOF.. en dat is discriminatie.. openbaar terrein of niet..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zaterdag 1 juli 2006 om 22:57:

Ja maar jij bent geen directeur van zo'n pretpark en jouw taak is ook niet voor de inkomsten te zorgen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zaterdag 1 juli 2006 om 23:04:
ik heb het erover als ze je weigeren op grond van je GELOOF OF RAS...

Het is afgehuurd. Dus mogen alleen maar die mensen komen die de organisatoren willen. Dus als er een Islamitische organisatie het heeft afgehuurd mogen ze uitnodigen wie zij willen. En dan mogen ze ook dus gerust alleen maar Islamieten uitnodigen.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 23:04:
wtf
opzouten met die lui ze moeten dat echt niet hier in NL gaan flikken..

En wat ga jij dan doen?
Ga je dan huilend voor het hek zitten?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op zaterdag 1 juli 2006 om 23:05:
deze pretpark.

dit/dat pretpark..

Waarschuw beheerder
1 dag is niet genoeg.. een moslim vrij wereld is mooier en schoner

Het is dat ik je heel zielig vind met deze uitspraak.
Ander reageerde ik er wel verder op.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 23:02:
Je geeft hier zelf al een beetje aan dat je het eigenlijk toch niet zo heel erg vindt:

nou, ik vind prive zaken iets heel anders dan een gezamenlijk geloof hebben...

ik doelde op mensen die je binnen je persoonlijke kringen kent..

en nee ik zal niet voor de deur gaan liggen schreeuwn dat t k*nkerhonden zijn enz enz..

maar ik vind wel dat het tegenwoordig wat ver kan gaan wat betreft de opschuiving van het nl geloof en de algemene normen en waarden hier op straat, voor het islamitische gedeelte..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zaterdag 1 juli 2006 om 23:07:
dit/dat pretpark

Gaan we nu muggenziften?
Waarschuw beheerder
donateur
wtf
opzouten met die lui ze moeten dat echt niet hier in NL gaan flikken..

:x zo extreem hoeft t nou ook weer niet
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 23:07:
Het is afgehuurd

ja, en toch zijn er regels voor..
een discotheek die zich "besloten club" noemt, en marrokanen weigerd op grond van ras/uiterlijk, krijgt ook problemen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 23:08:
Gaan we nu muggenziften?

je mag toch wel iemand verbeteren zonder bij bedoelingen?

t is een gezonde discussie geen bitchfight ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 23:08:
Gaan we nu muggenziften?

de jongen is student communicatie en media, ik denk dat ie dat zelf wel kan bepalen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vizz Stick op zaterdag 1 juli 2006 om 23:08:
nou, ik vind prive zaken iets heel anders dan een gezamenlijk geloof hebben...

Jup, dat is wat jij vindt...Moslims vinden blijkbaar iets anders. Dat is hun goedrecht toch?
En waarom zouden die mensen geen band kunnen hebben op basis van geloof? Ik kan me best goed voorstellen dat die mensen zich dan samen verbonden voelen of wat dan ook. Ik heb het niet, ik geloof niet (dan hoef ik de efteling ook niet af te huren :P).
Waarschuw beheerder
Laat ze anders een mooie grote boot huren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zaterdag 1 juli 2006 om 22:45:
simpele zielen

Schelden = een teken van zwakte ;)

geust

2 HBO diploma's, maar niet fatsoenlijk engels kunnen schrijven? :S

Maar anyway als jij de Efteling wil afhuren en het alleen toegangelijk wil maken voor Blanke landgenoten

Dan staat heel moslim-Nederland op zijn kop. Ik snap niet waarom alleen moslims dan welkom zijn? Dat riekt toch naar discriminatie? Zou jij het ook geen discriminatie vinden als alle scholen in NL alleen maar toegankelijk voor christenen zijn?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvM op zaterdag 1 juli 2006 om 23:12:
Laat ze anders een mooie grote boot huren

Whahha ja, ik zie de volgende discussie al voor me:

Moslims huren boot, dat kan toch niet, stel nou dat wij ook op die boot willen....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 23:12:
Jup, dat is wat jij vindt...Moslims vinden blijkbaar iets anders. Dat is hun goedrecht toch?
En waarom zouden die mensen geen band kunnen hebben op basis van geloof? Ik kan me best goed voorstellen dat die mensen zich dan samen verbonden voelen of wat dan ook. Ik heb het niet, ik geloof niet (dan hoef ik de efteling ook niet af te huren ).

klopt ;)

tuurlijk mogen ze een band hebben..

ik geloof ook niet en hoef ook geen efteling af te huren om samen met de rest van deongelovige een dagje te binden zonder gelovigen erbij :)

en daar hou ik t bij.. :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zaterdag 1 juli 2006 om 23:10:
ja, en toch zijn er regels voor..
een discotheek die zich "besloten club" noemt, en marrokanen weigerd op grond van ras/uiterlijk, krijgt ook problemen..

Hier is het een besloten bijeenkomst met mensen die uitgenodigd zijn. Dat heeft niets met het deurbeleid van een discotheek te maken. :no:

Uitspraak van Vizz Stick op zaterdag 1 juli 2006 om 23:10:
je mag toch wel iemand verbeteren zonder bij bedoelingen?

Ik vond het hier onnodig.
Maar dat is dan weer mijn persoonlijke mening.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op zaterdag 1 juli 2006 om 23:13:
Dan staat heel moslim-Nederland op zijn kop. Ik snap niet waarom alleen moslims dan welkom zijn? Dat riekt toch naar discriminatie? Zou jij het ook geen discriminatie vinden als alle scholen in NL alleen maar toegankelijk voor christenen zijn?

:) sommige mensen zijn het daar blijkbaar niet mee eens
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 23:15:
Hier is het een besloten bijeenkomst met mensen die uitgenodigd zijn

onzin, op elke discotheek stond dat, om zonder opgaaf van reden zulke mensen te kunnen weigeren :/
vraag maar aan je ouders :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
OMG, waar gaat dit heen?! :vaag:

Waarschuw beheerder
Trouwens, ze hebben het park in september afgehuurd. De scholen zijn dan weer begonnen, mensen weer aan het werk, moslims blijkbaar een vrije dag en de werknemers in dat park hebben wat te doen en verdienen geld.

Dus ik denk dat ze er weinig mensen mee in de weg zullen zitten hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Hier is het een besloten bijeenkomst met mensen die uitgenodigd zijn. Dat heeft niets met het deurbeleid van een discotheek te maken.

je kunt niet alles weten, maar als je er niets van weet reageer er dan niet op...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het hier onnodig.
Maar dat is dan weer mijn persoonlijke mening.

dus is het muggenziften? ;)

verschil van mening toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karin 8) op zaterdag 1 juli 2006 om 23:20:
waar gaat dit heen?!

Euhh wij gaan nergens heen. De moslims in Engeland gaan een dagje naar het pretpark.
Hopende u hiermee voor eerst voldoende te hebben ingelicht,

Groet Wiegel

:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zaterdag 1 juli 2006 om 23:20:
je kunt niet alles weten, maar als je er niets van weet reageer er dan niet op...

En jij hebt die wijsheid wel?
En ik reageer als ik dat wil, dat kan jij me niet verbieden.
Of je het met me eens bent is iets heel anders.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 23:27:
En jij hebt die wijsheid wel?

blijkbaar :)
raar idee zeker?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 23:27:
Of je het met me eens bent is iets heel anders.

ik verbeter je alleen maar ;)
want je bericht klopte niet ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zaterdag 1 juli 2006 om 23:33:
blijkbaar
raar idee zeker?

Ik kijk er van op. ;)

Uitspraak van mickey'D op zaterdag 1 juli 2006 om 23:33:
ik verbeter je alleen maar
want je bericht klopte niet

Goed van je dat je dat zag. (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zaterdag 1 juli 2006 om 23:07:
dit/dat pretpark..

Ik spreek hier engels, spaans of duits en bijna geen nederlands dus denk jij dat ik me druk ga maken om spelling op een of andere openbare forum? :vaag:

Maar wat heeft het met deze topic te maken?

Waarschuw beheerder
Maakt toch verder ook niet veel uit, maar we dwalen af ;)
Waarschuw beheerder
2 HBO diploma's, maar niet fatsoenlijk engels kunnen schrijven?

Schelden = een teken van zwakte

Fouten corrigeren die geen betrekking hebben op dit onderwerp getuigt van ''geen argumenten meer hebben.'' :)

O ja ik schrijf nix maar typ (f)

Dus niet zo kinderachtig en bewijs je zelf eens ff dat je geen simpele ziel bent :)
Waarschuw beheerder
Jammer, huur dan een voetbalstadion en geen pretpark. Een pretpark hoort een plek te zijn waar je heen gaat wanneer je daar zin in hebt, en niet om er dan achter te komen dat het alleen toegankelijk is voor Moslims die dag. Ik zie het al gebeuren dat we met de familie Six Flags gaan afhuren.. Beetje belachelijk..

Waarschuw beheerder
*zucht*
Ik heb gewoon geen zin meer om hier nog op te reageren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauTJeuH op zondag 2 juli 2006 om 00:23:
Jammer, huur dan een voetbalstadion en geen pretpark. Een pretpark hoort een plek te zijn waar je heen gaat wanneer je daar zin in hebt, en niet om er dan achter te komen dat het alleen toegankelijk is voor Moslims die dag. Ik zie het al gebeuren dat we met de familie Six Flags gaan afhuren.. Beetje belachelijk..

Maar als jij dat nou wilt?
Je doet het niet om andere te pesten maar om andere persoonlijke redenen.

Maar dat is toch de marktwerking?

Pretpark moet verhuurd worden om inkomsten te genereren voor het BEDRIJF <---ECONOMIE
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 00:27:
zucht*

Nee ik ook niet..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauTJeuH op zondag 2 juli 2006 om 00:23:

In de vorige 3 pagina's staan wat replies die je misschien even zou kunnen lezen. Scheelt veel typwerk ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 00:31:
In de vorige 3 pagina's staan wat replies die je misschien even zou kunnen lezen. Scheelt veel typwerk

Daarom heb ik er ook geen zin meer in.
Waarschuw beheerder
donateur
:yawn: Here we go again...

halalvolk

Ik eet ook halal... Laat die mensen gewoon... Lig je er wakker van??? Ik niet...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 00:32:
Daarom heb ik er ook geen zin meer in.

En het is inmiddels zondag...:P

Dus ff offtopic dan maar?

Nog plannen of ook een feestloos weekend?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 00:35:
feestloos

Waarschuw beheerder
Same here....laatste tentamenweek...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 00:40:
Same here....laatste tentamenweek...

Succes dan maar alvast.

Ik ernstig geldgebrek.

Waarschuw beheerder
Dank je

Geld...blijft altijd moeilijk, maar heb je een beetje een leuke feestzomer in het vooruitzicht?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 00:46:
Geld...blijft altijd moeilijk, maar heb je een beetje een leuke feestzomer in het vooruitzicht?

:no:
Geldgebrek is helaas al maanden chronisch en duurt nog wel een tijd.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 00:27:

t is vrij om te reageren, en vrij om te gaan hier!

doeiii
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Angeline op zondag 2 juli 2006 om 00:35:
Lig je er wakker van??? Ik niet...

nee dat niet, maar als ik nou een dagje gepland heb, en ik moet mn zoontje gaan vertellen dat het niet doorgaat omdat ie geen moslim is, waar slaat dat dan op hier in nederland?
we zijn hier vrij van godsdienst en kerk, niet vrij van godsdienst en kerk, behalve moslims, want voor hun openen alle deuren? nog ff zeg :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 00:48:
t is vrij om te reageren, en vrij om te gaan hier!

Blijf nog ff hangen :)
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 00:47:
Geldgebrek is helaas al maanden chronisch en duurt nog wel een tijd.

Dat is echt zwaar minder meis! Nou, dat wordt genieten van het mooie weer en de gratis festivalletjes :) Maar dat kan ook leuk zijn :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 00:50:
Nou, dat wordt genieten van het mooie weer en de gratis festivalletjes Maar dat kan ook leuk zijn

Dat was ik ook van plan.

Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 00:50:
maar als ik nou een dagje gepland heb, en ik moet mn zoontje gaan vertellen dat het niet doorgaat omdat ie geen moslim is

Ik denk dat je zoontje je je hele leven zal verwijten dat je hebt gezorgd dat hij geen moslim is.
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha, de groeten fatimah
jammer dat je niet onder je eigen naam op flock durft.. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 00:55:
Ik denk dat je zoontje je je hele leven zal verwijten dat je hebt gezorgd dat hij geen moslim is

lol

Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 00:55:
Dat was ik ook van plan.

Der staat in ieder geval weer genoeg op de agenda! Dus wordt sowieso wel een leuke zomer, het weer lijkt ook de goede kant op te gaan. Dus moet gewoon een goede zomer worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 00:50:
nee dat niet, maar als ik nou een dagje gepland heb, en ik moet mn zoontje gaan vertellen dat het niet doorgaat omdat ie geen moslim is, waar slaat dat dan op hier in nederland?
we zijn hier vrij van godsdienst en kerk, niet vrij van godsdienst en kerk, behalve moslims, want voor hun openen alle deuren? nog ff zeg

Wat vind jij ervan (waargebeurd) dat als ik bij een Discotheek word geweigerd omdat ik zogenaamd geen pasje heb..

O ff ter verduidelijking, ik was daar samen met Jeffrey en William (2 Nederlanders) en die werden wel toegelaten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op zondag 2 juli 2006 om 01:00:
Wat vind jij ervan (waargebeurd) dat als ik bij een Discotheek word geweigerd omdat ik zogenaamd geen pasje heb..

ja, dat vind ik ook nergens over gaan, dat had ik daarnet al gemeld dat dat zo ging/gaat, maar zij (sanne) kende dat principe blijkbaar niet ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 00:58:
hahaha, de groeten fatimah
jammer dat je niet onder je eigen naam op flock durft..

Als het waar was mocht ik wel naar het pretpark op 17 september. ;P

Goh, wat zal je jaloers zijn. 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 00:58:
Der staat in ieder geval weer genoeg op de agenda! Dus wordt sowieso wel een leuke zomer, het weer lijkt ook de goede kant op te gaan. Dus moet gewoon een goede zomer worden.

Ik denk het ook. :yes:

Maar dan volgens mickey'D wel in mijn Burka. 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 01:04:
ja, dat vind ik ook nergens over gaan, dat had ik daarnet al gemeld dat dat zo ging/gaat, maar zij (sanne) kende dat principe blijkbaar niet

Maar het gebeurt en niemand zegt er wat van terwijl dat veel erger is dan het onderwerp :)

Maar je speelt iets teveel op de man en ik heb meer het gevoel dat je gewoon iets tegen moslims in het algemeen hebt...

Correct me if i am wrong..

Waarschuw beheerder
Nog ff een andere vergelijking dan en dan moet je me niet aan komen zetten met ongelijke behandeling en dat soort dingen, want mensen zijn mensen, ik denk dat we het daar over eens zijn.

Als er nou eens 28000 geestelijk en lichamelijk gehandicapten op die dag in dat pretpark zouden zitten. Wat dan? Is dat dan wel acceptabel in jouw ogen, is dat geen discriminatie?

Hoe sta je daar dan tegenover?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 01:07:
Maar dan volgens mickey'D wel in mijn Burka.

Dan wil ik wel een keer met je meedoen, in het kader van multiculturele activiteiten, misschien wil mickey ook wel mee :)

Waarschuw beheerder
Belachelijk.Zullen we ook eens een dag voor Christelijke mensen houwe??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 01:10:
Nog ff een andere vergelijking dan en dan moet je me niet aan komen zetten met ongelijke behandeling en dat soort dingen, want mensen zijn mensen, ik denk dat we het daar over eens zijn.

Als er nou eens 28000 geestelijk en lichamelijk gehandicapten op die dag in dat pretpark zouden zitten. Wat dan? Is dat dan wel acceptabel in jouw ogen, is dat geen discriminatie?

Hoe sta je daar dan tegenover?

Tegen mij?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 01:12:

EO jongerendag...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 01:12:

Wie houdt je tegen?

Maar ik denk dat de EO je al voor was...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zondag 2 juli 2006 om 01:13:
Tegen mij?

Nope, tegen mickey :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zondag 2 juli 2006 om 01:13:
Wie houdt je tegen?

Maar ik denk dat de EO je al voor was...

Ja das waar.Maar zelfs daar schijnt iedereen welkom te zijn.
Ikzelf geloof niet in een god.Maar ik vind het beangstigend dit soort dingen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 01:11:
Dan wil ik wel een keer met je meedoen, in het kader van multiculturele activiteiten

Ben jij ook stiekem een moslim? :o

Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 01:11:
misschien wil mickey ook wel mee

Nee, die is bang voor moslims. (6)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 01:07:
Maar dan volgens mickey'D wel in mijn Burka

verplicht, en achteraan staan he ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 01:17:
Ben jij ook stiekem een moslim?

Alleen samen met jou, anders niet hoor ;)

Nee, die is bang voor moslims

Over integratie gesproken O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op zondag 2 juli 2006 om 01:08:
Maar je speelt iets teveel op de man en ik heb meer het gevoel dat je gewoon iets tegen moslims in het algemeen hebt...

onzin, ik heb dat onderwerp aangeslingerd, maar niemand reageerd er op, OOK JIJ NIET!
daar kan ik niets aan doen..
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, die is bang voor moslims

bang voor mensen die ongefundeerd alles goedpraten :[
daar zit de regering hier vol mee...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 01:21:
onzin, ik heb dat onderwerp aangeslingerd, maar niemand reageerd er op, OOK JIJ NIET!

Inmiddels 4 pagina's verder....Staan toch redelijk wat replies, sommige meer of minder beargumenteerd :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 01:20:
Over integratie gesproken

oordeel over jezelf prutser, en niet over mensen die je nog nooit gesproken hebt..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 01:20:
verplicht, en achteraan staan he

Irl ken ik mijn plaats wel hoor. :yes:

Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 01:20:
Alleen samen met jou, anders niet hoor

Ik weet niet of mijn 12 broers en mijn strenge vader dat goedvinden. :s

Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 01:23:
bang voor mensen die ongefundeerd alles goedpraten

:aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 01:26:
Ik weet niet of mijn 12 broers en mijn strenge vader dat goedvinden.

hmm misschien moeten we dan ook maar naar Engeland ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 01:24:
nmiddels 4 pagina's verder....Staan toch redelijk wat replies, sommige meer of minder beargumenteerd

heey sukkel, als je reageerd, doe dat dan als je hebt teruggelezen, want dit ging over het feit dat ie is geweigerd bij de deur van een discotheek :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 01:26:
oordeel over jezelf prutser, en niet over mensen die je nog nooit gesproken hebt..

a bridge to far

Hoe serieus denk je nou dat ik je nog neem? Tot op heden ging het redelijk, ik nam de moeite. Jij daarentegen gooit alles overboord en begint met woorden als prutser. Respect is een groot woord, voor sommige mensen te groot, zij kunnen dit niet helemaal bevatten. Dat geeft verder niet, maar ik vind het jammer dat je op zo'n manier de discussie probeert dood te gooien en probeert naar je hand te zetten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 01:28:
heey sukkel

Give me a break

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 01:27:
hmm misschien moeten we dan ook maar naar Engeland

17 september dan maar? 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 01:30:
Hoe serieus denk je nou dat ik je nog neem?

ik hoop van niet, want beredeneren kun je niet.. alleen meelullen en napraten..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 01:32:
17 september dan maar?

je mag er blijven hoor, doeiiiiiiiiii :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 01:21:

:aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 01:33:
ik hoop van niet, want beredeneren kun je niet.. alleen meelullen en napraten..

Op basis waarvan constateer je dat?

je mag er blijven hoor, doeiiiiiiiiii

Frustratie?

Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 01:32:
17 september dan maar?

ja, dat schikt wel :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat een gezeik.. HUN huren het af, dus HUN bepalen wie er mag komen.. dat is toch niet zo raar...

Waarschuw beheerder
Die dag mag van mij gehouden worden, maar vind het wel heel krom dat er alleen moslims naar binnen mogen; dat is discriminatie op grond van godsdienst; op de EO-jongerendag (een vergelijkbaar iets) mag wél iedereen naar binnen.
En ze stonden al niet bekend als tolerant volk :X

En hoe willen ze dat gaan controleren of iemand wel moslim is... hoop wel dat er een paar blanken zo slim zijn om te checken of ze binnen komen als zijnde blanke moslims... wil wel eens weten of het echt alleen om geloof gaat..

Waarschuw beheerder
je mag er blijven hoor, doeiiiiiiiiii

Ik heb voor GB geen verblijfsvergunning.
Nou ja, eigenlijk voor NL ook niet. 8)

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 juli 2006 om 01:37:
Wat een gezeik.. HUN huren het af, dus HUN bepalen wie er mag komen.. dat is toch niet zo raar...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Een islamitische organisatie in Groot-Brittannië heeft voor 17 september het grootste pretpark in het land afgehuurd.

daar hadden ze een bom op moeten gooien (y)
waren ze er gelijk van af :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 juli 2006 om 02:00:
daar hadden ze een bom op moeten gooien
waren ze er gelijk van af

Aangemeld op: 1 juli 2006 01:24

:looser:

Waarschuw beheerder
donateur
als je geld hebt, kan je een daggie dingen huren, en dan bepaal jij wie erin of niet erin mag komen. niet meer dan logisch toch

Als jij een feest geeft voor vrienden en je huurt bv een zaal of speeltuintje af voor de kids van je vrienden, wil je toch ook niet dat er ineens vreemde op het terrein lopen.

Laat het toch lekker gaan.

moslims of christelijke, wat the fuck, het bloed is toch bij iedereen rood.
Waarschuw beheerder
Wat een onzin, dat het verhuurd kan worden oke, maar dat het dan alleen voor "moslims" is dat is dan weer minder..

Als wij dat zouden doen zijn me zeker meteen racistisch en zal het gegarandeerd in het nieuws komen.

:[
Waarschuw beheerder
nou en als ze de regel nou ook maken dat ze de rest van het jaar ook niet meer welkom zijn dan stem ik voor :cheer:

Uitspraak van CENSORED op zondag 2 juli 2006 om 09:40:
Als wij dat zouden doen zijn me zeker meteen racistisch en zal het gegarandeerd in het nieuws komen.

tis nu toch ook in het nieuws

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het wel een geinige actie :roflol:
Artiest {SHOWLIST artist 17364, 50778, 33453}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op zondag 2 juli 2006 om 09:40:
Wat een onzin, dat het verhuurd kan worden oke, maar dat het dan alleen voor "moslims" is dat is dan weer minder..

Als je het verbied wordt het discriminatie genoemd, als je het toelaat ook...

Zo kinderachtig zijn wij nu eenmaal...

Waarschuw beheerder
Nu weten we teminste de locatie waar we moeten zijn voor een aanslag te plegen!

Waarschuw beheerder
eo-jongerendag
Waarschuw beheerder
Boeiend laat ze lekker dat park afhuren, ze betalen er toch gewoon voor. Als de scouting dat park afhuurd is er toch ook geen probleem.
Waarschuw beheerder
Moet niet gekker worden :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Nikki O:) op zondag 2 juli 2006 om 11:30:
Moet niet gekker worden

Waarschuw beheerder
Een islamitische organisatie in Groot-Brittannië heeft voor 17 september het grootste pretpark in het land afgehuurd. Op die dag mogen alleen moslims het terrein van Alton Towers in Staffordshire betreden. Dat heeft de organisatie Islamic Leisure zaterdag bekendgemaakt.

Andere bezoekers zijn die dag niet welkom, aldus het blad The Sun. Volgens de krant kon een 19-jarige man nu al geen reservering meer krijgen voor die dag. Bezoekers die nu al een toegangskaartje hebben, kunnen er wel terecht. Er worden 28.000 bezoekers verwacht op de 'Muslims-only day'. Er is dan islamitisch halal-voedsel te koop, er komen gebedsruimten en gescheiden ruimten voor mannen en vrouwen. The Sun citeerde ook een islamitische student die op een website zei dat de actie niet bepaald bevorderlijk is voor de integratie.

*IK vind het TE schandalig voor woorden, mocht zoiets hier gebeuren met een efteling, dan ga IK persoonlijk een rechtszaak aan ivm discriminatie!!!
opzouten met dat halalvolk

Mijn oude school heeft ook een keer een pretpark hier in de buurt afgehuurd.

Ik daag je uit voor een rechtzaak..

Stuur maar een PB dan krijg je mij de gegevens van de school ed wel.

Ik wens je veel succes (Y)

Waarschuw beheerder
gast jank niet :looser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 23:20:
Trouwens, ze hebben het park in september afgehuurd. De scholen zijn dan weer begonnen, mensen weer aan het werk, moslims blijkbaar een vrije dag en de werknemers in dat park hebben wat te doen en verdienen geld.

Dus ik denk dat ze er weinig mensen mee in de weg zullen zitten hoor.

17 september is op een zondag kerel... :/
en aangezien het dan nog meestal lekker weer is...

Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 07:59:
moslims of christelijke, wat the fuck, het bloed is toch bij iedereen rood.

mijne is blauw hoor :[
Waarschuw beheerder
Een islamitische organisatie

Och ik las het verkeerd sorry!

Kutmoslims! Kuthalalvolk! Oprottuh! Diskrimminatie! Het moet niet gekkur worduh!
Waarschuw beheerder
donateur
*IK vind het TE schandalig voor woorden, mocht zoiets hier gebeuren met een efteling, dan ga IK persoonlijk een rechtszaak aan ivm discriminatie!!!

Wel Brammetje Moszkowicz inhuren dan! Ga maar vast sparen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op zondag 2 juli 2006 om 13:15:
Kutmoslims! Kuthalalvolk! Oprottuh! Diskrimminatie! Het moet niet gekkur worduh!

zie je nou dat je het wel kan Kattivo :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Knoalster op zondag 2 juli 2006 om 13:15:

hahaha dat ik dat nog mag lezen van jou O:)

en sanne wat heeft mijn aanmelding te mken met mijn opmerking kutje (y)
heb je nou ni beters te verzinnen, begint een beetje saai te worden dat kinderen zoals jou altijd zoiets typen :s
ga maar lekker weer met je poppen speln :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 07:59:
het bloed is toch bij iedereen rood.

jamaar moslims stinken, nederlanders niet (y)
Waarschuw beheerder
donateur
ff mn rugtas achterlaten daar :P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 juli 2006 om 13:20:
hahaha dat ik dat nog mag lezen van jou

Uitspraak van dex op zondag 2 juli 2006 om 13:19:
zie je nou dat je het wel kan Kattivo

Onderscheid maken is moeilijker dan ik dacht :)

Maar mijn eerste post geldt nog steeds.. ik wacht op die rechtzaak tegen mijn oude school, als die er niet komt dan weet ik al wie hier discrimineert. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Knoalster op zondag 2 juli 2006 om 13:44:
ik wacht op die rechtzaak tegen mijn oude school,

wat is er loos dan ? :)

Waarschuw beheerder

:respect:!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op zondag 2 juli 2006 om 13:44:
Onderscheid maken is moeilijker dan ik dacht :)

is juist moeilijker om het niet te doen.. of je moet een pretpark afhuren... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 juli 2006 om 13:48:
wat is er loos dan ?

Die hebben hetzelfde gedaan. Het was geen efteling maar toch.. als hij zo draag een rechtzaak wil starten dan kan hij die krijgen.

Uitspraak van Knoalster op zondag 2 juli 2006 om 13:11:
Mijn oude school heeft ook een keer een pretpark hier in de buurt afgehuurd.

Ik daag je uit voor een rechtzaak..

Stuur maar een PB dan krijg je mij de gegevens van de school ed wel.

Ik wens je veel succes

Veder heeft Microsoft ook een keer een heel pretpark afgehuurd in Spanje, en kan ik me nog wel een feest herinneren waarbij de hele bioscoop is afgehuurd.
De topicstarter gaat het nog druk krijgen. :)
Waarschuw beheerder
donateur
vind het ook achterlijk dat je als organisatie zoiets als een pretpark gaat afhuren.. als je ze graag met z'n allen bij elkaar wilt zijn neem dan een congres centrum ofzo..

verder gaat het mij er ook niet om dat ze het in een pretpark doen.. maar wel dat ze niet-moslims niet willen binnenlaten...
Waarschuw beheerder
Molukse vereniging heeft n keer alle NS-stations afgehuurd, om te oefenen.
Mochten ook alleen maar Molukkers naar binnen:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
het discussiepunt is: dat iedereen op die dag GEWEIGERD word die NIET moslim is, dus GEWEIGERD WORD OP GROND VAN GELOOF.. en dat is discriminatie.. openbaar terrein of niet..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En dus ga je in Engeland een rechtzaak aanspannen? Ik denk niet dat je het wint, want de rechter weet ook wel dat die Moslism gewoon recht hebben om te bepalen wie er wel of niet naar binnen mag, omdat hun er voor betalen. Veel succes.

Waarschuw beheerder
musli-m
Waarschuw beheerder

Essent en andere grote bedrijven doen dat elk jaar!
Moet toch kunnen,als ze nou mannen en vrouwen apart in de rij willen hebben moeten ze dat toch zelf weten!!!
Jouw reactie is gewoon rassistisch !!!!! Wanker

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 14:31:
het discussiepunt is: dat iedereen op die dag GEWEIGERD word die NIET moslim is, dus GEWEIGERD WORD OP GROND VAN GELOOF.. en dat is discriminatie.. openbaar terrein of niet..

dat is waar, ook helemaal mee eens, het zou niet eens een idee mogen zijn!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Knoalster op zondag 2 juli 2006 om 13:54:
Die hebben hetzelfde gedaan. Het was geen efteling maar toch.. als hij zo draag een rechtzaak wil starten dan kan hij die krijgen.

ik begrijp je niet.
heeft jou school een park of wat dan ook afgehuurd of wat. of zijn ze er tegen ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 14:31:
dat iedereen op die dag GEWEIGERD word die NIET moslim is, dus GEWEIGERD WORD OP GROND VAN GELOOF.. en dat is discriminatie.. openbaar terrein of niet..

Alsof jij er die dag heen wilt??????
Jij reageert alleen zo omdat het moslims zijn,laat die mensen toch.Dan gaat de rest toch een dag later,lekker belangrijk!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dex op zondag 2 juli 2006 om 14:10:
vind het ook achterlijk dat je als organisatie zoiets als een pretpark gaat afhuren.. als je ze graag met z'n allen bij elkaar wilt zijn neem dan een congres centrum ofzo..

verder gaat het mij er ook niet om dat ze het in een pretpark doen.. maar wel dat ze niet-moslims niet willen binnenlaten...

Even verder redeneren:

Dus je vindt het niet erg (maar wel achterlijk) als microsoft een park afhuurt en alleen maar microsoft mensen uitnodigd....

Als we het dan over de moslims hebben in Engeland, dan roep je direct discriminatie...

Is dit meten met 2 maten of zie ik iets over het hoofd?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 juli 2006 om 16:47:
heeft jou school een park of wat dan ook afgehuurd of wat. of zijn ze er tegen ?

Die school heeft een park afgehuurd en er mochten geen andere mensen naar binnen, tenzij ze verbonden waren met die school :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 16:48:
als microsoft een park afhuurt en alleen maar microsoft mensen uitnodigd....

dat is geen speciaal ras.
op ras selecteren is gewoon discriminatie (y)
als blanke, westerlingen, christenen dat doen is het ook discriminatie.
waarom moeten hun speciaal een pretpark voor hun eigen hebben? er is toch ruimte zat.
afschieten, elke moslim. hedde ook geen problemen mer (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 juli 2006 om 16:52:
dat is geen speciaal ras.

Gaat het hier nou om ras of geloof? Welke kant wil je op met je verhaal.

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 juli 2006 om 16:52:
afschieten, elke moslim. hedde ook geen problemen mer

Geloof je jezelf?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 16:53:
Gaat het hier nou om ras of geloof? Welke kant wil je op met je verhaal.

is toch hetzelfde man.
niet zo bijdehand (y)
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 16:53:
Geloof je jezelf?

was een geintje seriueze vent :s
mensen gaan altijd gelijk in de aanval ls ik dit do.
daar deed ik het om 8)

Waarschuw beheerder

Mag dit soort onzin verstellen als je donateur wordt ofzo :vaag:
Waarschuw beheerder
stelletje hypocriete en vooral niets gunnende persoontjes hiero. WTF boeit het nou dat ze dat doen?! gun elkaar nou s 1 keer wat adem en plezier. altijd dat gekanker op die verschillende culturen. en dan ook nog van 17 jarige pikkies die helemaal niets van die andere cultuur afweten dan"jah uh, ze werken niej, en uh, ze sloan altijd mensen..jah hebk ik gehoord en dat zegt de krant altijd"

alsof jullie zoveel voorstellen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Busty. op zondag 2 juli 2006 om 17:04:

ga je haar kammen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op zondag 2 juli 2006 om 17:04:
stelletje hypocriete en vooral niets gunnende persoontjes hiero. WTF boeit het nou dat ze dat doen?! gun elkaar nou s 1 keer wat adem en plezier. altijd dat gekanker op die verschillende culturen. en dan ook nog van 17 jarige pikkies die helemaal niets van die andere cultuur afweten dan"jah uh, ze werken niej, en uh, ze sloan altijd mensen..jah hebk ik gehoord en dat zegt de krant altijd"

Busty...Wat is er met jou aan de hand :D
Ik kan nauwelijks geloven dat dit jouw tekst is? :o
Waarschuw beheerder
donateur
Even verder redeneren:

Dus je vindt het niet erg (maar wel achterlijk) als microsoft een park afhuurt en alleen maar microsoft mensen uitnodigd....

ik zeg organisatie...
Een islamitische organisatie

of microsoft voor mijn part..
ik zeg ook organisatie..
lezen is een vak...

Als we het dan over de moslims hebben in Engeland, dan roep je direct discriminatie...

waar roep ik discriminatie?
nogmaals lezen is een vak...

Is dit meten met 2 maten of zie ik iets over het hoofd?

ja.. letters..

ik zeg alleen dat het achterlijk is om zoiets in een pretpark te doen.. huur dan een congrescentrum af en ga daar lekker met z'n allen zitten... dan heeft de rest er geen last van..

als ze het dan perse in een pretpark willen doen op een zondag zeg dan niet dat niet moslims of niet microsoft mensen er niet in mogen.. daar heb ik wel problemen mee...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op zondag 2 juli 2006 om 14:11:
Molukse vereniging heeft n keer alle NS-stations afgehuurd, om te oefenen.
Mochten ook alleen maar Molukkers naar binnen

Moeten ze vaker doen want toen reden ze wel op tijd 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op zondag 2 juli 2006 om 17:17:

misschien heeft ie last van de warmte ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dex op zondag 2 juli 2006 om 17:18:
ja.. letters..

ik zeg alleen dat het achterlijk is om zoiets in een pretpark te doen.. huur dan een congrescentrum af en ga daar lekker met z'n allen zitten... dan heeft de rest er geen last van..

als ze het dan perse in een pretpark willen doen op een zondag zeg dan niet dat niet moslims of niet microsoft mensen er niet in mogen.. daar heb ik wel problemen mee...

:S

Huur jij een congrescentrum af als je iets met je kinderen wil gaan doen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ze huren het toch af?

Dan is het toch logisch dat er geen onbevoegden komen

Is de topic opener echt zo dom?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zondag 2 juli 2006 om 17:17:
Ik kan nauwelijks geloven dat dit jouw tekst is? :o

na dipje van ground zero O:)
Uitspraak van dex op zondag 2 juli 2006 om 17:19:
misschien heeft ie last van de warmte ;)

ik ben lekker aan het schuilen voor de zon :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op zondag 2 juli 2006 om 17:19:
:S

Huur jij een congrescentrum af als je iets met je kinderen wil gaan doen?

waar zie jij kinderen staan in het artikel?
ze zullen er best bij zijn hoor daar niet van..
maar waarom hun wel op die dag en andere mensen die zin hebben om te gaan niet?

nogmaals.. in mijn ogen is een pretpark daar niet voor...

Waarschuw beheerder
donateur
Alton Towers

Ze zoeken tenminste wel een fatsoendelijk park uit.
Goede smaak die moslims.

anny way no problem. er mee, ik zie alleen niet hoe het precies moet dat de vrouw dan altijd tien passen achter de man moet lopen in de Obvilon

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pietforce 79 op zondag 2 juli 2006 om 16:47:
Alsof jij er die dag heen wilt??????

Niemand wil daar heen, maar dat heeft er niets mee te maken het is een principekwestie.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 18:36:
Niemand wil daar heen,

ik wel, tis net dat het zo ver is.
het park met de vetste acht banen van europa

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 01:10:

Dan hoor je de mensen niet klagen, ja waarschijnlijk als het gehandicapten Moslims zouden zijn.

Ik niet, als ik een gelegenheid afhuur bepaal ik ook wie ik wel en niet binnen wil hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
het moet best kunnen.

Ze mogen zich best een keer afzonderen, maar vind niet dat ze in de samen leving moeten af zonderen. Iets wat wel in mijn ogen te veel gebeurt, maar dat komt ook vaak door dat zij als "westerlingen" hun weren.
Waarschuw beheerder
Mensen een discussie is prima maar het getuigt van weinig respect om mijn vriendin te bedreigen en uit te schelden vanwege mijn mening.

Heel kinderachtig maar als degene een probleem hefet met mij gelieve het mij te melden en niet mijn vriendin lastig te vallen.
Bvd (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zondag 2 juli 2006 om 19:09:
Mensen een discussie is prima maar het getuigt van weinig respect om mijn vriendin te bedreigen en uit te schelden vanwege mijn mening.

Ziekelijk zeg...

Waarschuw beheerder
donateur

Heel zielig (n)
Zegt genoeg over die fuguren.
Waarschuw beheerder
donateur

dat is dan weer ff jammer :/
Waarschuw beheerder
donateur

das knap lame, gaat nergens over, en als dat zo blijft gaat dit topic dicht..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 19:53:
das knap lame, gaat nergens over, en als dat zo blijft gaat dit topic dicht..

en als zij nou moslim was geweest?O:)
Waarschuw beheerder
donateur
misschien is ze dat wel? :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 20:20:
misschien is ze dat wel? :[

moet je dan niet bij voorbaat al afkeurend praten over haar? bv halalvolk?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Busty. op zondag 2 juli 2006 om 20:25:

Nee dat is stoer om te zeggen, vooral als je ze niet kent en zo te zien elke dag binnen zit achter een beeldscherm

En ohja, af en toe effe hatelijk reageren in een topic van mij

Jammer toch die intolerante pannekoeken...
Waarschuw beheerder
donateur

zeg, luister eens vriend, IK heb zn vriendinnetje niet bedreigd, ga de namen vragen ofzo..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
bv halalvolk?

hahaha, woorden uit zn verband trekken en een reaktie uitlokken werken niet hoor ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 20:29:
zeg, luister eens vriend, IK heb zn vriendinnetje niet bedreigd, ga een ander pesten ofzo..

jij bent anders wel degene die dit topic opende met dat woord ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 juli 2006 om 20:27:
En ohja, af en toe effe hatelijk reageren in een topic van mij

ja das leuk, want die zijn 2e kleuterklas/ik heb gebruikt nivo
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Busty. op zondag 2 juli 2006 om 20:31:
jij bent anders wel degene die dit topic opende met dat woord

ja, want zo denk ik er over, das mn mening, lullig he?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 20:31:
ja das leuk, want die zijn 2e kleuterklas/ik heb gebruikt nivo

Het verschil is dat ik me gewoon zwakzinnig gedraag, en dat jij het bent.......

Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 20:32:
ja, want zo denk ik er over, das mn mening, lullig he?

Ik denk dat [FPT]Busty net zo baalt als ik :o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 juli 2006 om 20:40:
Het verschil is dat ik me gewoon zwakzinnig gedraag, en dat jij het bent.......

en dat baseer je op niets dus :[

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 juli 2006 om 20:40:
Ik denk dat [FPT]Busty net zo baalt als ik

ik hoop het van harte (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
ok, nu weer ontopic:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 20:42:
en dat baseer je op niets dus

Op jouw uitlatingen, en deze reactie ook weer.. je hebt het blijkbaar zelf niet door (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 20:44:

Nee het gaat erom dat iets afgehuurd is

Of het nou moslims, bejaarden of familieleden zijn, exclusief is voor genodigden... PUNT
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 juli 2006 om 20:46:
Op jouw uitlatingen, en deze reactie ook weer

niets dus :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 juli 2006 om 20:47:
Nee het gaat erom dat iets afgehuurd is

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 juli 2006 om 20:47:
exclusief is voor genodigden

ook dan mag je niet selecteren op geloof, dat blijft discriminatie ;)

sorry, maar diverse organisaties (joodse, moslim) hebben het zelf aangeslingerd..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
E.O jongeren dag :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 20:50:
ook dan mag je niet selecteren op geloof, dat blijft discriminatie ;)

sorry, maar diverse organisaties (joodse, moslim) hebben het zelf aangeslingerd..

iedereen moet gwoon s niet reageren alsof dr n drol verkeerd zit. Als een grote groep mensen gezellig een onderlinge bijeenkomst wil hebben zonder buitenstaanders, who gives a fuck! maar zodra er het woord moslim of uberhaupt t woordje geloof erin voorkomt mag het ineens niet.

Jij hebt t over selecteren, maar dit heeft totaal niets te maken met discriminatie oid.
Waarschuw beheerder
donateur
ALGEMENE WET GELIJKE BEHANDELING
Er mag geen onderscheid gemaakt worden op grond van iemands godsdienst of levensovertuiging. Iemand mag dus niet geweigerd worden omdat hij of zij een bepaald geloof of een bepaalde overtuiging (bijvoorbeeld humanisme) aanhangt of juist niet. Hierop bestaat een belangrijke uitzondering. In Nederland zijn kerk en staat gescheiden. De staat bemoeit zich niet met interne kerkelijke aangelegenheden. De wet is dus niet van toepassing op wat er in de kerk of in een kerkgenootschap gebeurt. Dit geldt ook voor het geestelijk ambt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Busty. op zondag 2 juli 2006 om 20:59:
Jij hebt t over selecteren, maar dit heeft totaal niets te maken met discriminatie oid.

ja, en toch mag het niet.. ik lul niet uit mn nek, ga dr wat aan doen als je het er niet mee eens bent ofzo? :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 20:50:
ook dan mag je niet selecteren op geloof, dat blijft discriminatie

Mierenneukerij dus :/

Maarja, jammer dat je die mensen hun pleziertje niet gunt

Ohnee..het zijn zeker allemaal potentiele terroristen:o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 juli 2006 om 21:01:
Mierenneukerij dus

nee, regels naleven die er voor een ieder zijn (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 20:29:
zeg, luister eens vriend, IK heb zn vriendinnetje niet bedreigd, ga de namen vragen ofzo..

Doet er weinig toe wie..maar verlaag jezelf niet tot deze praktijken want het laat alleen zien hoe knap zielig je bent.

Te verduidelijking ik zeg niet dat jij het gedaan hebt :)
Waarschuw beheerder
En als op de volgende MoH alleen blanke mogen komen gaan mag het ineens niet, gaan de linkse vriendjes ineens alemaal huilen en aanklachten indienen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op zondag 2 juli 2006 om 21:04:
Doet er weinig toe wie..maar verlaag jezelf niet tot deze praktijken

vind ik ook (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Remco B op zondag 2 juli 2006 om 21:06:
En als op de volgende MoH alleen blanke mogen komen gaan mag het ineens niet, gaan de linkse vriendjes ineens alemaal huilen en aanklachten indienen..

nou dat niet direct, maar als jij je kaartje wilt gaan halen voor nightmare en je moet ineens aantonen dat je christen bent, dan ga je wel ff flippen lijkt me?
Waarschuw beheerder
we moete eigelijk een dag organisere dat we alle moskee's in nederland afhuren alleen voor blanke
es kijke wat ze daar van vinde :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dex op zondag 2 juli 2006 om 13:15:
mijne is blauw hoor

mischien iets teveel bleu curacoa gehad :P
Waarschuw beheerder
donateur
we kunnen natuurlijk van alles verzinnen, maar als we gewoon de regels hanteren die er voor zijn, dan gebeuren zulke dingen gewoon niet en dan hoeft niemand zich ergens aan te storen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dit topic kan inmiddels ook wel naar Onzin&Humor.......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 21:00:
ja, en toch mag het niet.. ik lul niet uit mn nek, ga dr wat aan doen als je het er niet mee eens bent ofzo? :[

ben jij ook zon gast die gaat zeuren als iemand op straat een blowtje rookt? of ga je dan helemaal flippen als zo iemand juist een boete krijgt?
Waarschuw beheerder
donateur
Tja ik vindt het ook nergens op slaan dat moslims dit doen.

Moet je eens zien/horen als je een English-only day of hier een Nederlandersdag wil organiseren waar alleen mensen met een arisch / europees uiterlijk welkom zijn. Dan staat ook de hele wereld te schudden op zijn grondvesten dat het discriminatie is en dat het niet kan.

Maart als moslims het doen, tja dan mag er opeesn veel meer zo blijkt nu (weer)..........
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 2 juli 2006 om 21:44:
arisch / europees uiterlijk

dat is geen minderheid.
alhoewel ik wel het idee heb dat sommigen dat denken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Busty. op zondag 2 juli 2006 om 21:43:
ben jij ook zon gast die gaat zeuren als iemand op straat een blowtje rookt?

nee, wel als het in het openbaar vervoer gebeurd...

Uitspraak van Busty. op zondag 2 juli 2006 om 21:43:
of ga je dan helemaal flippen als zo iemand juist een boete krijgt?

nee, van mij mag je dan terplekke je complete studiefinanciering inleveren van die maand :[
Waarschuw beheerder
Duizenden mensen afslachten is gelukkig helemaal niet crimineel :P

Je bent een terrorist ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
echt jezus wat een triest geouwehoer hier weer zeg.
Als een groep mensen, maakt niet uit wat voor, voor een dag willen afhuren dan is dat gewoon hun recht. Ze HUREN een park af, net zoals eenieder dat kan! Ze betalen ervoor dus dan hebben ze er alle recht toe ook.

Ik kan me hele andere situaties herinneren en aangeven, waarin precies hetzelfde gebeurt, maar waar je niemand over hoort.

1. Toen ik nog bij een autodealer werkte waar een benzinepomp aan geplakt zat, gingen we naar de efteling. Die was afgehuurd door het shag merk drum. Die organiseerde voor alle verkoopunten van drum een avondje!.
Shit zeg voel je je als van nelle verkoper of als niet roker toch genaaid!!!!
nou ja niet dus toch?

2. Gehandicapten en de instellingen hiervoor huren ook wel eens zo een park af, zodat deze mensen gewoon plezier kunnen maken, zonder continu nagekeken te worden.
Dat vind ik ook gewoon kunnen.

3. Of een eo jongerendag waar dan ook, waar ook een heel groot deel waar dan ook speciaal bestemd is voor christenen en dat soort volk.
Heb ik ook respect voor.

Hey zo heb je nog veel meer van dit soort voorbeelden.
Maar juist nu net... omdat het moslims zijn kan het allemaal niet en gaan er een hoop mensen janken.

Grow up en denk ook eens out of the box.

Grtz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 22:21:
nee, dat is volwassen gedrag :[

wie zegt dat ik altijd volwassen gedrag vertoon. sommige mensen worden nou eenmaal gekwetst door die onzinnige uitspraken. Als jij iedere dag naar je kop geslingert krijgt dat je lui bent, je fietsen steelt, je niet gewenst bent, wat denk jij dan wat er gebeurd? juist na n tijdje krijg je haat.
haat mekaar maar lekker, de bom barst nog wel n keer.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van inactief op zondag 2 juli 2006 om 22:27:
Grow up en denk ook eens out of the box.

Nou maar die moslims enzo he!! Die pakken altijd ons werk af!!

Toch Mickey'D? Dat vuile halalvolk :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Remco B op zondag 2 juli 2006 om 22:08:
Ojee, zodra je iets zegt dat niet in het voordeel is van een moslim is het kortzichtig....

breng ik het nu zo moeilijk ?
Uitspraak van Remco B op zondag 2 juli 2006 om 21:57:
1 bom en klaar.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
1. Toen ik nog bij een autodealer werkte waar een benzinepomp aan geplakt zat, gingen we naar de efteling. Die was afgehuurd door het shag merk drum. Die organiseerde voor alle verkoopunten van drum een avondje!.

gebeurt nog steeds, is s'avonds.. dan istie normaal dicht..

2. Gehandicapten en de instellingen hiervoor huren ook wel eens zo een park af, zodat deze mensen gewoon plezier kunnen maken, zonder continu nagekeken te worden.
Dat vind ik ook gewoon kunnen

zelfde verhaal..

3. Of een eo jongerendag waar dan ook, waar ook een heel groot deel waar dan ook speciaal bestemd is voor christenen en dat soort volk.
Heb ik ook respect voor

nou, kan aan mij liggen, maar das allemaal openbaar lijkt me..
Maar juist nu net... omdat het moslims zijn kan het allemaal niet en gaan er een hoop mensen janken.

wat een onzin, juist nu.. wat nou juist nu?
regels gelden voor iedereen, en uitsluiting via geloof mag niet..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 juli 2006 om 22:32:
Nou maar die moslims enzo he!! Die pakken altijd ons werk af!!

nou, dan zou ik me maar gaan melden bij het cwi als ik jou was, want ik heb nog steeds gewoon werk hoor ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 22:34:
breng ik het nu zo moeilijk ?

Sommige mensen op deze site kan je ook beter niet serieus nemen.......

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En anderen kun je beter negeren:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 juli 2006 om 22:37:
Sommige mensen op deze site kan je ook beter niet serieus nemen.......

bertje V. bijvoorbeeld :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 22:44:
bertje V. bijvoorbeeld :[

nou tot nu toe vin ik hem nog de meest snuggere van t hele stel :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Busty. op zondag 2 juli 2006 om 22:46:
nou tot nu toe vin ik hem nog de meest snuggere van t hele stel

Dat is moeilijk te begrijpen als je mickey'D heet, nogal in je eigen wereldje leeft, alle moslims over een kam scheert en gewoon zéér beperkt bent..

Overigens bedankt voor het compliment. Ik verbaas mezelf ook als ik mijn geestelijke situatie vergelijk met die van vanochtend.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 juli 2006 om 22:49:
Overigens bedankt voor het compliment. Ik verbaas mezelf ook als ik mijn geestelijke situatie vergelijk met die van vanochtend.

volgens mij begon jij met ongeveer zon opmerking richting mij 8) kweet wel dat ik t bijna nie meer trek en zo maar vlak ga
Waarschuw beheerder
donateur
kinders kinders.. on topic graag :[

Waarschuw beheerder
donateur
als argumenten falen worden we weer leker persoonlijk.
doe toch eens normaal en kom dan gewoon met argumenten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 22:53:
doe toch eens normaal en kom dan gewoon met argumenten.

Beter niet in het weekend?

Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 22:52:
kinders kinders.. on topic graag

Wat wil je nou horen?

Kut moslims?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 22:53:
als argumenten falen worden we weer leker persoonlijk

ja, valt op he?
discuseren kunnen ze niet... :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 22:58:
ja, valt op he?
discuseren kunnen ze niet... :no:

ik vind normaal discussieren juist tof :yes: maar na ongeveer 349 topics over moslims en mocro's heb ik inmiddels dezelfde discussie uhm...270 keer gevoerd. mensen moeten elkaar gewoon wat meer gunnen. wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 22:58:
a, valt op he?
discuseren kunnen ze niet...

Geezer, wat valt er nou te discussieren?

Als jij mij dat uit kan leggen beloof ik jou dat je een fatsoenlijk antwoord krijgt (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Busty. op zondag 2 juli 2006 om 23:02:
maar na ongeveer 349 topics over moslims en mocro's heb ik inmiddels dezelfde discussie uhm...270 keer gevoerd

dan reageer je toch niet?
werkt net als een tv, die kan ook uit :[
Waarschuw beheerder
donateur
ok, nu weer ontopic:

ALGEMENE WET GELIJKE BEHANDELING
Er mag geen onderscheid gemaakt worden op grond van iemands godsdienst of levensovertuiging. Iemand mag dus niet geweigerd worden omdat hij of zij een bepaald geloof of een bepaalde overtuiging (bijvoorbeeld humanisme) aanhangt of juist niet. Hierop bestaat een belangrijke uitzondering. In Nederland zijn kerk en staat gescheiden. De staat bemoeit zich niet met interne kerkelijke aangelegenheden. De wet is dus niet van toepassing op wat er in de kerk of in een kerkgenootschap gebeurt. Dit geldt ook voor het geestelijk ambt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oke, het zal mij een worst wezen, als die mensen graag met personen van het eigen geloof een feestje willen bouwen moeten ze dat vooral niet laten.

Blijkbaar is het in strijd met de wet, maar ik vind het maar mierenneukerij

Maar als jij halalvolk zegt, grappig bedoeld of niet, moet je het niet gek vinden dat je flauwe opmerkingen terug krijgt...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
-
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 juli 2006 om 23:14:
Maar als jij halalvolk zegt

zeg, ik word als hier geboren blanke nederlander toch ook kaaskop genoemd? :[
ik vind halalvolk geen belediging!

Waarschuw beheerder
Ojee, zodra je iets zegt dat niet in het voordeel is van een moslim is het kortzichtig....

het is gewoon een perfecte oplossing om de criminaliteit aan te pakken nerd, zul je zien dat het met 80% daalt.

en jouw moeten ze ook opblazen met deze gedachtengang dan toch :d
Uitspraak van Remco B op zondag 2 juli 2006 om 21:57:
allemaal op 1 plek. 1 bom en klaar. of net erover en vange :)

je ben geen haar beter als een extremist van welk geloof dan ook :bier:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 23:24:
zeg, ik word als hier geboren blanke nederlander toch ook kaaskop genoemd?

Kwaad met kwaad vergelijken, dat doe je toch als je 16 bent?

Maar.. jij wilde discussieren.. waar blijft je reply dan?

Waarschuw beheerder
Ik kom ook,Is er ook bier aanwezig???
Waarschuw beheerder
donateur
Oke, het zal mij een worst wezen

jij bent er blijkbaar klaar mee..
Waarschuw beheerder
donateur
Blijkbaar is het in strijd met de wet, maar ik vind het maar mierenneukerij

en dus vind je het maar goed?
regels gelden voor allen, en niet voor allen behalve een groep met een geloof..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 23:29:
jij bent er blijkbaar klaar mee..

:X

Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 23:33:
en dus vind je het maar goed?
regels gelden voor allen, en niet voor allen behalve een groep met een geloof..

En dus?

Ik gun die mensen gewoon hun pleziertje

Als jij christenen zou zijn en in Marokko zou wonen, zou je toch ook best 1x per jaar samen met je geloofsgenoten in de Fatih Morgana willen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 juli 2006 om 23:36:
Fatih Morgana willen?

:d
Waarschuw beheerder
donateur
Ik gun die mensen gewoon hun pleziertje

ik gun iedereen net zoveel recht als elke andere bewoner van dit land ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Als jij christenen zou zijn en in Marokko zou wonen, zou je toch ook best 1x per jaar samen met je geloofsgenoten in de Fatih Morgana willen?

nee? waarom zou ik?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 23:48:
ik gun iedereen net zoveel recht als elke andere bewoner van dit land

Waarom laat je je mening beperken door een wet?

Uitspraak van mickey'D op zondag 2 juli 2006 om 23:49:
nee? waarom zou ik?

Omdat het leuk en gezellig is om iets te doen met personen waar je verbonden mee bent?

Al met al, ga de deur uit, :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 juli 2006 om 23:56:
Waarom laat je je mening beperken door een wet?

mijn mening is net zoveel recht voor een ieder ;)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 juli 2006 om 23:56:
Omdat het leuk en gezellig is om iets te doen met personen waar je verbonden mee bent?

dat doe ik, samen met vrienden, en iedereen mag dat zien :[

Waarschuw beheerder
donateur
edit. heeft het eigenlijk weer nut ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Is het niet eens tijd om de stand op te maken?

Ik lees veel dezelfde dingen...

Mickey, wat is tot nu je conclusie uit deze discussie?
Waarschuw beheerder
donateur
zelfde als de benzine prijzen, men roept er schande van, niemand doet iets en maar enkelen hebben er voordeel van :[

Waarschuw beheerder
donateur
oh ja, ik heb net ff geinformeerd bij alton towers, en heb mail adres ge kregen van de organisator er van.

in iedergeval de geniggen die zich gediscrimineerd voelen, als blank bleet satan aanbiddend scheetje.
Je mag er in.

There is no discrimination occurring on this day. The park has been booked privately for this event yet no-one can be turned back from entering based upon their religion. Its still open to everyone from every religion, we cannot stop anyone non-muslim from entering. Those whose hearts are filled with hate have jumped to that conclusion already. I do hope non-muslims will come to the park that day and share this day with us as we have much to learn from each other.

peace
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zou je die analogie kunnen verduidelijken door even iets concreter te zijn...

Waarschuw beheerder
donateur
zo goed ?

Waarschuw beheerder
Jazeker!
Waarschuw beheerder
donateur
The park has been booked privately for this event yet no-one can be turned back from entering based upon their religion

tadaa O:)
Waarschuw beheerder
"
tadaa O:)"

opzouten met dat halalvolk :[

Dus het nieuwsbericht is fout dan toch?

Waarschuw beheerder
het is gewoon een perfecte oplossing om de criminaliteit aan te pakken nerd, zul je zien dat het met 80% daalt.

wie is hier nou de nerd? :S
stakker :[

Waarschuw beheerder
read again
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van gijsjuh op maandag 3 juli 2006 om 00:24:
Dus het nieuwsbericht is fout dan toch?

ja, maar mijn reactie ging over als een efteling volledig voor een dag afgehuurd zou worden ;)

het discussiepunt WAS: dat iedereen op die dag GEWEIGERD zou worden die NIET moslim is, dus GEWEIGERD ZOU WORDEN OP GROND VAN GELOOF.. en dat is discriminatie.. openbaar terrein of niet..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja, dus je uitspraak over "halalvolk" was best wel zinloos :)

Het is dus een redelijk subjectief nieuwsbericht.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van gijsjuh op maandag 3 juli 2006 om 00:27:
dus je uitspraak over "halalvolk" was best wel zinloos

nee... :no:
de mensen eten halal, en t is een volk.. ik zie geen scheldwoord..
lees terug.. wat is kaaskop dan?
moet ik dan gaan meppen en moorden?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mickey'D op maandag 3 juli 2006 om 00:25:
als

als mijn tante wieltjes had, was ze een auto bus.

conclosie we hadden weer een hoog oplopende discussie die gevoed werd door onkennis.
Waarschuw beheerder
nee... :no:
de mensen eten halal, en t is een volk.. ik zie geen scheldwoord..
lees terug.. wat is kaaskop dan?
moet ik dan gaan meppen en moorden?

Nee, het gaat erom dat er een subjectief "nieuwsbericht" te voorschijn komt, dat niet klopt, maar wel als gevolg heeft dat het "rechtvaardig" is om het over het "halalvolk" te hebben. Dat is in ieder geval waar het mij op dit moment om gaat.

I do hope non-muslims will come to the park that day and share this day with us as we have much to learn from each other.

Conclusie: de schrijver is hoogstwaarschijnlijk zelf moslim en vind het zelf niet nodig om meteen te denigreren.

Of vind jij "kaaskop" een prettige uitspraak?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
verscheidenheid van culturen, een kostbaar goed:) ik had vroeger ook n schijthekel aan alles wat n kleurtje had. kwam door dingen uit het verleden. maar als je ouder wordt leer je van de mensen om je heen. er is al genoeg haat in de wereld. fuck it. helemaal als ik dan op feesten zie hoe mensen stoer met hun handje omhoog staan dan denk ik echt bij mezelf van, waar is dat gevoel van saamhorigheid en respect gebleven.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 00:33:
als mijn tante wieltjes had, was ze een auto bus.

dan heb je geen discussie he? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
zie beginpost (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 00:17:

Ff vertalen voor MickeyD

Er is geen sprake van discriminatie die dag.
De park is afgehuurd voor prive doeleinden maar niemand zal geweigerd vanwege zijn geloof en we kunnen niemand die niet moslim is de toegang ontzeggen.
Degene waarvan de harten gevuld zijn met haat hebben die (verkeerde) conclusie getrokken.
Ik hoop juist dat de niet-moslims de park bezoeken zodat we die dag samen kunnen delen want we hebben nog zoveel van elkaar te leren.

Ik hop dat het zo goed is ;)

Nou mickeyD er is dus geen probleem en jij mag er lekker heen als je dat wilt maar onder de voorwaarde dat je bereid bent van moslims iets aan te nemen en dat het niet allemaal slechte mensen zijn..maar ik betwijfel of jij iets van hun wil leren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Rafa, dank u! Ik kon zelf deze moeite even niet opbrengen....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op maandag 3 juli 2006 om 01:13:
The park has been booked privately for this event yet no-one can be turned back from entering based upon their religion. Its still open to everyone from every religion, we cannot stop anyone non-muslim from entering.

ok.. aangezien mij het daar om ging is mijn punt opgelost :)

slotje :P
Waarschuw beheerder
donateur
There is no discrimination occurring on this day. The park has been booked privately for this event yet no-one can be turned back from entering based upon their religion. Its still open to everyone from every religion, we cannot stop anyone non-muslim from entering. Those whose hearts are filled with hate have jumped to that conclusion already. I do hope non-muslims will come to the park that day and share this day with us as we have much to learn from each other.laatste aanpassing 3 juli 2006 00:34

poging tot politieke correctheid...?

als je een meeting wilt organiseren, top, doe je ding. Maar een heel pretpark afhuren?? (en Alton Towers is trouwens echt vet :) ) dat is gewoon proberen te laten zien dat ze macht hebben...

Damn, waarom willen ze altijd laten zien dat ze anders zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 21:36:
Uitspraak van dex op zondag 2 juli 2006 om 13:15:
mijne is blauw hoor

mischien iets teveel bleu curacoa gehad :P

:O zou dat het zijn?

:9
Waarschuw beheerder
donateur
Ff vertalen voor MickeyD

moeilijk he, lezen :[
Waarschuw beheerder
donateur
Nou mickeyD er is dus geen probleem en jij mag er lekker heen als je dat wilt maar onder de voorwaarde dat je bereid bent van moslims iets aan te nemen en dat het niet allemaal slechte mensen zijn..maar ik betwijfel of jij iets van hun wil leren

nou rafa, als je het dan toch niet kunt laten persoonlijk te worden, dan doe ik dat ook maar?
ik hoop dat jij er dan niet bent, want ik beloof je niet dat je niet zonder turkse pizza op je hoofd weer naar huis gaat :[
Waarschuw beheerder
donateur
en ik heb gevraagd deze te sluiten, hij gaat uit mn volglijst, dus als je nog wilt mekkeren, be my guest, maar t heeft geen zin meer :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spekkoek op maandag 3 juli 2006 om 01:28:
poging tot politieke correctheid...?

als je een meeting wilt organiseren, top, doe je ding. Maar een heel pretpark afhuren?? (en Alton Towers is trouwens echt vet ) dat is gewoon proberen te laten zien dat ze macht hebben...

Damn, waarom willen ze altijd laten zien dat ze anders zijn.

Ben jij een of ander complot ezel?

Denk toch eens ff logisch na want je komt nogal dom over (y)
Waarschuw beheerder
Laten we zeggen...blij dat ze in ieder geval betalen voor de bezetting.

Waarschuw beheerder
Dit gaat wel vrij ver.
Eigenlijk te gek voor woorden dit is pure discriminatie.
Waarschuw beheerder
Eigenlijk mag een ieder huren wat ie wil vind ik.
Waarschuw beheerder
Als een toko wil huren voor mij en mijn eh eh eh...nou ja, voor mij...dan moet ik dat toch lekker zelf weten?
Waarschuw beheerder
Het geeft wel een beeld naar de buitenwereld natuurlijk.
Maar daar zittten zij niet mee.

Waarschuw beheerder
Nou huur ik dat park.
En zeg een white only dag.
Dan hadden er toch aardig wat mensen het discriminerend gevonden.
Tenminste dat vermoed ik zo.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dan selecteer je op huidskleur dat doen moslims toch niet. Er zijn ook zoveel blanke moslims
Waarschuw beheerder
Ik lees dat verhaaltje net, het is dus exclusief voor moslims, maar iedereen mag erin? :/

Btje krom

Waarschuw beheerder
waarom doen ze moeilijk??? anders kunnen die moslims toch ook naar dat pretpark, t enige verschil is dat ze nu kunnen bidden en gescheiden ruimtes hebben voor man en vrouw :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op maandag 3 juli 2006 om 00:39:
verscheidenheid van culturen, een kostbaar goed ik had vroeger ook n schijthekel aan alles wat n kleurtje had. kwam door dingen uit het verleden. maar als je ouder wordt leer je van de mensen om je heen. er is al genoeg haat in de wereld. fuck it. helemaal als ik dan op feesten zie hoe mensen stoer met hun handje omhoog staan dan denk ik echt bij mezelf van, waar is dat gevoel van saamhorigheid en respect gebleven.

same here

Waarschuw beheerder
Zullen we dan ook maar een zo'n dag organiseren waarbij de efteling alleen toegankelijk is voor Ariërs?

Idiote reacties allemaal,behalve Sanne dan.

Ariers is iets heel anders dan alleen een Godsdienstrichting.
Inderdaad,als de EO zijn jongeren dag daar houd hoor je niemand.
Als er een festival gehouden word en wij alleen daar twee dagen mogen vertoeven word het toegejuicht.
Gun die mensen het exclusieve recht,net zoals je het gunt aan b.v Endemol als die een partijtje geeft voor hun personeel en iets groots de hele dag afhuurt.

Trouwens als je een kroeg afhuurt voor je bruiloft.......effe over nadenken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 13:57:
ens als je een kroeg afhuurt voor je bruiloft.......effe over nadenken.

jamaar de mensen hier denken sowieso vaak alleen uit hun eigen perspectief... grappig

Waarschuw beheerder
Niet alleen uit eigen perspectief,ze hebben een tunnelblik.

Stel je voor dat een ander een feestje heeft en dat jij niet uitgenodigd bent.

Stel je voor dat een Medelander het naar zijn zin heeft...FOEI.