Partyflock

Forumonderwerp · 884427
1039x bekeken
Waarschuw beheerder
mijn vraag aan jullie is, hoe maak je iemand die alles voor je doet en gewoon heel lief is duidelijk dat ze toch niet is wat je zoekt qua persoon en uiterlijk, maar gewoon als vrienden. en je hebt ook al samen een vakantie geboekt....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mightymikey op zaterdag 1 juli 2006 om 05:21:
dat ze toch niet is

'toch'.. dus je hebt haar dat idee wel gegeven/dacht het eerst wel?

niet zo heel slim dan hè :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 18:37:
'toch'.. dus je hebt haar dat idee wel gegeven/dacht het eerst wel?

Iemand hoop geven is nooit goed, als het toch niks wordt.

Uitspraak van (f) Sweet as Sugar (f) op zaterdag 1 juli 2006 om 17:58:
Gewoon zo snel mogelijk zeggen, als je w8 wordt het alleen maar erger

Waarschuw beheerder
mijn vraag aan jullie is, hoe maak je iemand die alles voor je doet en gewoon heel lief is duidelijk dat ze toch niet is wat je zoekt qua persoon en uiterlijk, maar gewoon als vrienden. en je hebt ook al samen een vakantie geboekt....

Gwoon eerlijk zijn,eerlijkheid duurt t langst!!!!

Waarschuw beheerder
Uit je 1e post maak ik op dat ze denkt dat jullie een relatie hebben?

Zo ja, dan kan je maar beter eerlijk zijn en haar vertellen dat je haar ziet als een hele goede vriendin maar niet als de liefde van je leven.

Zo niet, dan kan je maar beter niks zeggen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 18:37:
niet zo heel slim dan hè

:no: beetjuh dom
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 09:22:
vertel s gevoelsmens....
hoe zou jij t nou vinden om dit op pf te lezen als je in haar positie zou staan?

ze leest dit niet...ze heeft nog nooit van pf gehoord.

is trouwens allemaal gereglt
eerlijk heid duurt het langst.

peace
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chrisje op zaterdag 1 juli 2006 om 08:09:
Vind het trouwens behoorlijk kansloos dat je een vakantie gaat boeken met iemand die je eigenlijk helemaal niet zo leuk vind

zeg dat ff tegen mijn ex

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mightymikey op zaterdag 1 juli 2006 om 08:22:
wat mij betreft gaattie vakantie nog steeds door als vrienden...maar weet niet of zij dat wel kan.

als ze zo'n goeie vriendin is kan ze best nog met je op vakantie.
zolang je haar gevoelens niet smasht door op je vakantie allemaal grietjes te dingeshen :9

dannuh kan het best dacht ik zo :)
Waarschuw beheerder
best dom dat je daar dan nu pas mee komt maar je moet gewoon eerlijk zijn en het niet langer voor der verzwijgen hoe langer het duurt hoe moeilijker het wordt.

Waarschuw beheerder

gewoon eerlijk zijn, hoe hard het ook is, maar ik wordt liever gekwetst door de waarheid, dan door een leugen
Waarschuw beheerder
thnx voor jullie hulp :respect:

het is opgelost. ben eerlijk geweest. waardeerde ze. gaan niet samen op vakantie omdat ik nu ga werken in buitenland. maar zouden wel eerst samen gaan. dus is allemaal met een sisser afgelopen.

sluss

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mightymikey op vrijdag 14 juli 2006 om 00:10:
dus is allemaal met een sisser afgelopen.

(y) eind goed al goed

Waarschuw beheerder

Gewoon zeggen? :/

Waarschuw beheerder

nu zeggen en vakantie annuleren!! je bent eiglk al te laat!!

Waarschuw beheerder
thnx voor jullie hulp

het is opgelost. ben eerlijk geweest. waardeerde ze. gaan niet samen op vakantie omdat ik nu ga werken in buitenland. maar zouden wel eerst samen gaan. dus is allemaal met een sisser afgelopen.

sluss

goed zo!!!
Waarschuw beheerder

eerlijk zijn en rechtuit, tis zowel voor haar als voor jezelf het beste..
Waarschuw beheerder
het is opgelost. ben eerlijk geweest. waardeerde ze.

Zie je maar weer, eerlijkheid staat voorop!
Waarschuw beheerder
Gewoon eerlijk zeggen. Niet pas na de vakantie. Gewoon eerlijk zeggen zonder er om heen te draaien. Met eerlijkheid kom je het verste en zo weet ze ook meteen waar ze aan toe is.