Partyflock
 
Forumonderwerp · 884187
­ Nederland
Vandaag gehoord van iemand die licht etc verhuurd. Dancevally gaat het erg slecht met de verkoop. oorspronkelijke verwachting 60.000 bezoekers maar ze zijn blij als ze de helft gaan halen ( houden rekening met 25.000 bezoekers of minder).

Extrema is wel bijna uitverkocht wordt verwacht dat het er erg druk wordt. weet niet wat de max aantal kaarten is geloof 30.000 partypeople.
laatste aanpassing
Om even de geruchten bij iedereen de kop in te drukken: de bouw van de mainstage in de vallei is vandaag begonnen. We lezen in dit topic en elders op internet dat wij de mainstage in de vallei gecanceld zouden hebben. Niets is minder waar en we betreuren het dan ook ten zeerste dat dit soort geruchten op internet verspreid worden.

Aanstaande vrijdag zullen wij een fotograaf naar Spaarnwoude sturen om verslag te maken van de opbouw en deze zullen wij vrijdagavond online gaan zetten op de UDC site.

Tot het weekend van 14 en 15 juli waarin we samen met jullie de vallei weer zullen laten dansen!
Uitspraak van UDC organisatie op woensdag 5 juli 2006 om 15:31:
Tot het weekend van 14 en 15 juli waarin we samen met jullie de vallei weer zullen laten dansen!

Daar kom ik zeker een handje mee helpen :-D

Ik verwacht dat het weer een toppertje gaat worden zoals altijd!
Uitspraak van UDC organisatie op woensdag 5 juli 2006 om 15:31:
We lezen in dit topic en elders op internet dat wij de mainstage in de vallei gecanceld zouden hebben. Niets is minder waar en we betreuren het dan ook ten zeerste dat dit soort geruchten op internet verspreid worden.

Maar er worden in totaal wel minder tenten neergezet i.v.m. de slechte verkoop....want dat zeggen jullie niet (logisch misschien:p )
Uitspraak van UDC organisatie op woensdag 5 juli 2006 om 15:31:
Tot het weekend van 14 en 15 juli waarin we samen met jullie de vallei weer zullen laten dansen!

Reken maar van yes! :cheer:
 
DANCEVALLEY 2006



Deze foto is van vanmiddag 12.00 uur. De brug naar de mainstage (klimheuvel) is ook al in aanleg.
laatste aanpassing
en extrema is uitverkocht!!!! :cheer:
Uitspraak van Marielle13 op woensdag 5 juli 2006 om 19:36:
en extrema is uitverkocht!!!!

waar heb je dat gevonden?
Uitspraak van UDC organisatie op woensdag 5 juli 2006 om 15:31:
Om even de geruchten bij iedereen de kop in te drukken: de bouw van de mainstage in de vallei is vandaag begonnen. We lezen in dit topic en elders op internet dat wij de mainstage in de vallei gecanceld zouden hebben. Niets is minder waar en we betreuren het dan ook ten zeerste dat dit soort geruchten op internet verspreid worden.

En de Hard stage, die wordt ook op z'n vertrouwde stekkie opgebouwd ?
 
Uitspraak van Wimba op woensdag 5 juli 2006 om 20:23:
de bouw van de mainstage in de vallei is vandaag begonnen

hierbij de 1e foto van de beginnende opbouw mainstage !
laatste aanpassing
 
Zo heb echt zin in Extrema b) :cheer:
ZIn zin zin in Dance Valley volgende week
b) :bier:
 
Artiest NTT
lang getwijfeld, maar het is toch extrema geworden... omdat we daar nog niet eerder zijn geweest.... Maandag kaartjes gehaald, vandaag hotelletje in eindhoven geboekt...

nu nog de zon, en ons weekend kan niet meer stuk! :D
Heb ook vet zin in Extrema!
Maar tis nog nie uitverkocht hoor, scheelt niet veel denk ik, maar toch....
 
Ik moet nog maar zien of Extrema wel uitverkoopt. Ze roepen wel de hele tijd dat het bijna is uitverkocht,maar dat doen ze nu al ruim anderhalve maand. is meer een marketing achtige zet
De line up van Extrema is vele malen beter dan van Dancevalley...Oke the prodigy....super natuurlijk maar dat is ook de hoofd act en de rest is niet om over naar huis te schrijven. Als je de flyers en reclame borden van Dancevalley heb gezien dan staat de naam van the Prodigy ook groot erop en de rest van de line up staat een beetje in een verdom hoekje gedouwt. Dus alles teerd op de Prodigy....als die er niet waren geweest was het denk ik helemaal einde verhaal.....maar begrijp me ook niet verkeerd als het op een andere datum was geweest was ik er gewoon naartoe gegaan!
 
Extrema is ook aan het opbouwen.

Beloofd wat,al steigers in het water,joepie stage op water.

Mainstage en Thechnostage ook opbouw.

Jammer nog ff en kan niet meer op me stekkie zonnen.
In me achter hoofd wel,daar sta ik 15 juli:cheer:
laatste aanpassing
 
Weersverwachting schijnt ook goed te zijn;

"ZATERDAG 15 JULI, WORDT HET MET EEN STRALENDE ZON EN BLAUWE LUCHT ZO’N 26 GRADEN. TEL DAAR DE FRISSE NOORDERBRIES WINDKRACHT 3 BIJ OP EN JE WEET ZEKER DAT HET EEN SUPERFESTIVALDAG WORDT!!!"

Extrema.nl

Maar niets is zo veranderlijk als het weer dus even afwachten ;). Als het wél zo blijft gaan de zwemspullen iig mee! :P
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 17:18:
Weersverwachting schijnt ook goed te zijn;

"ZATERDAG 15 JULI, WORDT HET MET EEN STRALENDE ZON EN BLAUWE LUCHT ZO’N 26 GRADEN. TEL DAAR DE FRISSE NOORDERBRIES WINDKRACHT 3 BIJ OP EN JE WEET ZEKER DAT HET EEN SUPERFESTIVALDAG WORDT!!!"

Extrema.nl

whahaha, geweldig! Hoe verzinnen ze het :D
(ik hoop dat ze gelijk krijgen)


Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 11:20:
Ze roepen wel de hele tijd dat het bijna is uitverkocht,maar dat doen ze nu al ruim anderhalve maand. is meer een marketing achtige zet

pfff, overdrijven is ook een vak.

Extrema verkoopt altijd uit.

En bovendien maakt het me geen ruk uit, of het morgen uitverkoopt, of dat het helemaal níet uitverkoopt.

Feit is wél, dat, heel onverwacht, veel DV én Extrema gangers nu dus voor Extrema kiezen.
Uitspraak van actief op donderdag 6 juli 2006 om 16:40:
steigers in het water,joepie stage op water.

Mainstage en Thechnostage ook opbouw.

:cheer:

Hoe het in de gaten TLT. Foto's zouden ook wel leuk zijn ;)
Uitspraak van Kinesis op donderdag 6 juli 2006 om 15:25:
De line up van Extrema is vele malen beter dan van Dancevalley...Oke the prodigy....super natuurlijk maar dat is ook de hoofd act en de rest is niet om over naar huis te schrijven. Als je de flyers en reclame borden van Dancevalley heb gezien dan staat de naam van the Prodigy ook groot erop en de rest van de line up staat een beetje in een verdom hoekje gedouwt. Dus alles teerd op de Prodigy....als die er niet waren geweest was het denk ik helemaal einde verhaal.....maar begrijp me ook niet verkeerd als het op een andere datum was geweest was ik er gewoon naartoe gegaan!

Je praat poep

The Prodigy is een hoge uitzondering op Dancefestivals in Nederland.

Voor de rest niks? Danny Tenaglia.....die heeft nog nooit in NL gedraaid en staat ook op DV.

Crystal Method....heel bekend in Amerika, remixes gemaakt voor oa u2 en michael jackson.

En daarnaast niet te vergeten een aantal sterke andere namen, maar die passen niet in jouw straatje qua genre vermoed ik.
 




Extrema opbouw
Hernan Cattaneo op DV is wel vet.. maar goed zat andere vette namen op Extrema dus komt goed. Deep Dish, Sasha, Hybrid, Sander Kleinenberg, Desyn Massiello.. wat wil je nog meer?
Uitspraak van *Paco* op donderdag 6 juli 2006 om 23:11:
http://www.zoover.nl/destination/single/vrwweather.aspx?destinationId=52104

:cheer:
joepieee, het is écht zo ;)

zaterdag
15-07

Min 13 °C
Max 26 °C
Zon 75%
Neerslag 10%
Windrichting 3 N


haha, we zullen t nog maar ff afwachten he :D

*zonnedansje :cheer: *
Jeetje mina... waar mensen zich ook allemaal druk over kan maken.
Iedereen gaat maar lekker naar zen eigen feessie, zo gaat de een al ik weet niet hoe lang na Extrema en de ander al ik weet niet hoe lang na DV.

Waar je ook heen gaat t weekend van 15 juli het wordt sowieso een dikke knetter.
Want het zijn allebei mooie feesten, denk ik (nog nooit op Extrema geweest).
Het weer zal wel meezitten, tent minder of meer lig ik niet wakker van.

Allemaal veel plezier.
Precies, zo denk ik er ook over!
Maar toch mooi om te zien dat het waarschijnlijk mooi weer wordt! Heb fucking veel zin in volgende week zaterdag! (helemaal na een fantastisch Awake Fest). Tot daar allemaal
 
Ach.. maakt mij het uit... ik sponsor gewoon de beide feesten! Vrijdag lekker dansen op DV, zaterdag naar Awake! Zal ik maandag nog kunnen lopen?! ;)
 
@ Twansparant: Sorry... ik ben nog herstellende van Awake... 3 feesten binnen 2 weken, daar raak je van in de war... ;)
Ik weet....
Het zij je vergeven hoor!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 11:07:
Vrijdag lekker dansen op DV, zaterdag naar Awake!

Whahaha dusssssssss, jij bent ook niet helemaal lekker bij nog zo te zien ;-)

Maar hey, ja toppertje wordt het vrijdag lekker de Prodigy (e.a.) zien en zaterdag naar Extrema.

En weeeeeer mooi weer... kan ik weer nieuwe kleren kopen, want ik kan moeilijk mijn outfit van vorig jaar of van Awake weer aantrekken :S
time table van extrema is online...
Dit wordt zo'n beetje mijn dag (y)

11.30 Fedde le Grand
13.00 Benny Rodrigues
14.00 Marco Carola
15.30 Dr. Lektroluv
18.00 Josh Wink
20.00 Marcello
21.00 Sasha/Oscar Mulero/Sander Kleinenberg/Erick e (dilemma dus :s )
Uitspraak van COÑO op vrijdag 7 juli 2006 om 16:51:
21.00 Sasha/Oscar Mulero/Sander Kleinenberg/Erick e (dilemma dus )

Ik maak voor jou de keuze nog wat makkelijker :P
Je moet kiezen uit Sasha of Kleinenberg (y), vallen er al 2 af:D
zit wat in aangezien je Erick E altijd en overal kan zien en Sasha niet...Sander K heb ik vorige week nog gezien....dus t wordt Mulero of Sasha...ligt eraan waar ik zin in heb....raggen of spacen
 
Uitspraak van COÑO op vrijdag 7 juli 2006 om 16:51:
time table van extrema is online...
Dit wordt zo'n beetje mijn dag

11.30 Fedde le Grand
13.00 Benny Rodrigues
14.00 Marco Carola
15.30 Dr. Lektroluv
18.00 Josh Wink
20.00 Marcello
21.00 Sasha/Oscar Mulero/Sander Kleinenberg/Erick e (dilemma dus )

jij hebt smaak
Uitspraak van COÑO op vrijdag 7 juli 2006 om 17:37:
....dus t wordt Mulero of Sasha

Als je al zo ver bent dan MOET je echt voor Sasha kiezen.
Anders krijg je op je flikker:p
Lijkt me een onmisbare kans.
Ik lees wel wat je doet.
 
@nkje en Debster gaan lekker naar Extrema;p
Uitspraak van El Bribón op vrijdag 7 juli 2006 om 18:19:
Als je al zo ver bent dan MOET je echt voor Sasha kiezen.
Anders krijg je op je flikker
Lijkt me een onmisbare kans.
Ik lees wel wat je doet.

Ik zie wel waar ik terecht kom....wil Sasha idd wel n keer helemaal meemaken..vorig jaar op DV het begin gezien en damned wat ging die tent los toen :lief:
Uitspraak van COÑO op zaterdag 8 juli 2006 om 10:24:
damned wat ging die tent los toen

Super, moet zeggen dat ik volgens mij nog geen optreden ben bijgeweest. Maar daar gaat zeker verandering in komen.

Maar nu heb ik een beetje gezegt (natuurlijk moet je het altijd zelf weten;) ) welke artiest je 100% moet gaan zien, keuze gemaakt. En welke artiest moet ik volgens jou gegarandeerd bijwonen?

Nog een week, kriebelt aan alle kanten.
Wij zien wel waar we stranden..
Ik maak vantevoren ook altijd een plan over wie ik allemaal wil zien, maar dat plan komt nooit echt uit..

Ligt er maar net aan wat voor een set de dj draait.
Uitspraak van Roel.. op zondag 9 juli 2006 om 11:21:
Wij zien wel waar we stranden..
Ik maak vantevoren ook altijd een plan over wie ik allemaal wil zien, maar dat plan komt nooit echt uit..

:yes: door drank, muziek, mensen die je ontmoet loopt het altijd heel anders ja!
maar ga wel kijkje nemen bij deep dish (hoop ik) en liebing & speedy j!
he lieve mensen....

mijn ene helf gaat naar extrema en de andere naar dance valley....zo kan het ook....

o we als er iemand een gaat graaft op het strand...net als vorig jaar...breek ik weer bijna mijn nek... heb nog zo gezegd; kijk uit waar je loopt!!!!!!!!!!

greets kristel
Uitspraak van Long ed op zondag 9 juli 2006 om 12:16:
door drank, muziek, mensen die je ontmoet loopt het altijd heel anders ja!

Klopt helemaal, maar een aantal van "m'n lijstje" zie ik meestal toch wel hoor.

Ach, volgens mij kan het hele Extrema al niet meer stuk.
Het wordt goed weer, er komen leuke mensen, de muziek is overall wel lekker, dussssssss :cheer:
laatste aanpassing
 
Ik heb vanmorgen een E ticket kaart gekocht, via de site van extrema.
Had ik nog nooit van gehoord, ziet er een beetje eng uit.
Iemand ervaring mee?
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 18:52:
ziet er een beetje eng uit

:devil: <<<< Deze ook, maar kan weinig kwaad hoor ;)
waar staat de time-table van extrema dan? kan hem nergens vinden! Wel zeer relaxt dat Fedde Le Grand vroeg begint! (H) meteen een lekkere klapper..
e-ticket is goeie uitvinding van ze hoor, wees gerust.
Bij de ingang scannen ze dat vage zwart-wit geblokte dingetje, en hoppa je bent binnen, en: gratis WC voor jou!
Veel plezier alvast!
 
E-ticket is niet eng.

Wordt gewoon gescand.

Doe het al jaren zo,vind het ideaal.

Makkelijk want je hebt een E-vriend ingang,lekker snel en gratis plee.
Uitspraak van actief op maandag 10 juli 2006 om 09:25:
gratis plee.

:cheer:

De kriebels beginnen trouwens nu echt te komen, maar het 'wat doe ik aan' vraagstuk is ook in alle hevigheid losgebarsten.