Partyflock

Forumonderwerp · 884177

Onderwerp is gesloten!

Het oorspronkelijke bericht is dus niet meer recent.
Waarschijnlijk is het aangebodene inmiddels verkocht of het gevraagde reeds bemachtigd.

Waarschuw beheerder
[TK] Ja...Ja... Mijn mooie Blauw/ Paarse corrado G60 :) :)

Nee het is geen grapje, hij is echt eventueel te koop omdat ik wat anders op het oog heb! Mijn C. is dan ook maar tekoop zolang die andere tekoop staat. Het zal een corrado blijven, maar ik wil nu eens gaan voor een originele cleane :) die ipv agressie wat meer stijl uitstraald. Meer zoals als Joost- vr6 ook heeft gedaan nu!

Ik heb eigenlijk nooit bezuinigd op mijn corrado g60 en er altijd goed voor gezorgd! Alle rekeningen vanaf dat ik hem in mijn bezit heb zitten netjes in een map. Ik denk ook dat er weinig forummers zijn die zo vaak hun auto gepoetst hebben als ik :P Ik ben dan ook wel een die-hard poetsfanaat zoals vele weten ;)

De corrado is uit 1990 en de km-stand is nu 167.000! De lader is 5000km geleden compleet gereviseerd. Ook dit is aantoonbaar dmv een bon. Enige minpunt van de auto is dat de lak wat plekjes en krasjes heeft.

Verder is er het volgende aan gedaan:

Exterieur:
- Rieger grille
- Verkorte antenne
- Audi earo twin wisserbladen
- 16" Brock B2 (7,5J voor en 9J achter)
- Banden zijn 195-40-16 Dunlop sp9000
- 1,5 cm spoorverbreders vooraan
- m3 look side-skirts
- Lumma achterbumper (ligt gespoten klaar!)
- Meccatune 12000K Xenon
- Speciale custom made Dark red/ black achterlichten

Interieur:
- Alles electrisch
- Lederen deurpanelen
- Ingebouwde turbo-drukmeter
- In-dash 7" DVD TFT scherm (zie foto)
- Playstation 2 verwerkt in dashboard kastje
- Sparco pook-knop en pedalenset
- Isotta millenium 30cm sportstuur + naaf

Motortuning:
- Custom chip (FH Technic) en 72mm poelie
- Supersprint uitlaatsysteem vanaf spruitstuk
- Green Powerfilter
- Dumpvalve systeem
- Golf G60 Intercoolerset + 180 graden bocht
- Benzinedrukregelaar
- Volledig gereviseerde lader (5000km geleden + bon!)
- Bij de laatste rollerbank meeting toen enkel de chip + 72mm poelie er nog maar opzaten rolde ik 187pk en 260nm! Denk dat dat wel wa zegt over de staat van mijn blok en G-lader :)

Onderstel:
- Supersport Schroefset
- Voor en achter gegroefde ECB schijven en greenstuff blokken
- Gereviseerde TDI achteremklauwen
- O.M.P Veerpootbrug
- Rood gespoten remklauwen

Audio:
- JVD kd-502 touchscreen head-unit (word niet meeverkocht als enige)
- Audio-system Twister F-4 560 (versterker)
- 1 x 12" Audio-system X-ION 450 RMS (woofer)
- JVC Composet
- JVC ovale speakers

Alarm:
- Camco RS680 alarm met 2-weg functie. Dat wil zeggen dat er een handzender met LCD scherm is bijgelevert die af gaat wanneer het auto alarm afgaat bij bijv. diefstal! Met de handzender kun je tevens de auto van afstand starten en de koplampen aan doen etc...

De prijs met audio (dus alles inclusief, ook de ps2 en dvd scherm) = 4399 euro

De prijs exclusief alle audio + Golf G60 IC set = 3699 euro

De prijzen zijn VAST, want er zit gewoon veel meer geld al in deze auto dan ik er nu voor vraag, maar ik wil er het liefste vlot vanaf vandaar de lage prijs! Voor minder gaat hij gewoon niet weg en zal ik deze blijven rijden en naar mijn smaak verder verbouwen..

Fotos:

[img width=640 height=480 cacheid=000c9557002437d3e716cf351a0178b0ca]http://www.corrado-database.nl/view_img.php?code=e4xnxru6pta1m7od&ext=.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000c9559002437ddc870e91b1a0178b0ca]http://www.corrado-database.nl/view_img.php?code=kqpsztycynrk8v78&ext=.jpg[/img]

[img width=533 height=400 cacheid=000c955c002437e0482985fd1a0178b0ca]http://www.corrado-database.nl/view_img.php?code=7ny3umtznjd5e2ui&ext=.jpg[/img]

Tel: 06-54247732
email: littleniels@hotmail.com
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dankje :) hij zal toch ook wel met pijn in het hart weggaan denk ik! Geniet er nog elke minuut dat ik er in rijd van! Super auto gewoon...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 23:48:
km-stand is nu 167.000

No offence, maar je bent echt gestoord als je er dan zo weinig voor vraagt. Volgens mij kan je er rustig het dubbele voor krijgen... :/
Waarschuw beheerder
de tijd dat corrado's echt dik geld waren is geweest. t is een mooie prijs voor een mooie auto :) succes met de verkoop niels, ben stiekem toch wel benieuwd wat je terug gaat kopen :P mijn slc is te koop :P
Waarschuw beheerder
donateur
verbazingwekkend dat bij zulke auto's blijkbaar geen leeftijd en apk van belang is :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op vrijdag 30 juni 2006 om 00:21:
No offence, maar je bent echt gestoord als je er dan zo weinig voor vraagt. Volgens mij kan je er rustig het dubbele voor krijgen...

Grootste gelul. Het maakt niet uit hoeveel geld je in een auto pompt, je ziet het nooit meer terug.

Waarschuw beheerder
Ach ik wist vantevoren dat ik er nooit het geld voor terug zou krijgen wat ik erin heb gestoken, maarja met die intentie ben ik er ook nooit aan begonnen. Ik heb er nog elke dag plezier van en steek er graag mijn centen in, want het geeft me een hoop terug! Prachtige auto waar ik altijd verlieft op zal blijven...

@t Michel: Staat je SLC echt tekoop joh? Nu alweer? Hmm als dan de C. ineens verkocht mocht raken die ik nu op het oog heb moeten we toch eens een keer een afspraak maken :D

@t Ozzy_B: Er staat toch duidelijk dat de corrado uit 1990 is hoor! oftewel een van de laatste g60 modellen oftewel nieuw type. Verder is de APK nog geldig tot novemberdit jaar. Afgelopen APK moesten er enkel 2 banden vervangen worden, denk dat dat genoeg zegt over de staat van mijn 16 jaar oude corrado niet???

Er komt zowieso 100% een corrado voor in de plek. Of het nu een g60 of vr6 is maakt me weinig uit..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bij golfjes is dat zo ja...corrado is over t algemeen een liefhebbers auto. nou weet ik dat er recent nog een vr6 voor 12ruggen verkocht is, in nederland.....

Waarschuw beheerder
Tja michel, het is en blijft idd een liefhebbers auto! MAar ik weet wel zeker dat als men er eens een keer een proefrit in maakt dat ze meteen 100 graden anders zullen denken over de corrado :) En dat weet jij ook!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 00:53:
@t Ozzy_B: Er staat toch duidelijk dat de corrado uit 1990 is hoor! oftewel een van de laatste g60 modellen oftewel nieuw type.

Dat vroeg ik niet hoor.

Waarschuw beheerder
:O:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oscar L. op vrijdag 30 juni 2006 om 00:40:
Grootste gelul. Het maakt niet uit hoeveel geld je in een auto pompt, je ziet het nooit meer terug.

Daar gaat het niet om. Een goed onderhouden benzine met 170.000 op de klok is wel meer waard dan dat...

Waarschuw beheerder
Sorry Ozzy :D ik bedoel mickey'D!! excusez moi kerel :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 23:48:
Ik denk ook dat er weinig forummers zijn die zo vaak hun auto gepoetst hebben als ik Ik ben dan ook wel een die-hard poetsfanaat zoals vele weten

zitten er al slijtplekken op :9
leuk bakkie.. ben helaas al voorzien..

Waarschuw beheerder
haha slijtplekken van het poetsen? :D Onmogelijk he :P Ik poets niet alleen mijn eigen auto, maar heb een hoop autos van klanten die ik in mijn vrije tijd proffesioneel & machinaal poets! Dus ik weet er wel "wat" vanaf al ;)

Waarschuw beheerder
deze auto is wel ik de 5000 waarde hoor

Waarschuw beheerder
de dvd monitor vind ik netjes maar de radio vind ik een groot min punt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op vrijdag 30 juni 2006 om 07:57:
Daar gaat het niet om. Een goed onderhouden benzine met 170.000 op de klok is wel meer waard dan dat...

Met ditsoort uitspraken laat je zien dat je weinig verstand van auto's hebt. Wat zijn dat nou voor argumenten? Omdat ie 'maar' 167.000 heeft gelopen én omdat het een benzine-motor is, kan je er 7000 euro voor vragen? Dus als ik een Opel Kadett heb met 167.000 op de teller en een benzine-motor heeft, kan ik er 5000 euro voor vragen?
De waarde van een auto is van zoveel factoren afhankelijk.

Waarschuw beheerder
Tja verzin maar eens een andere plaats voor je cd speler dan haha! Ik heb dat scherm zelf ingebouwd en dat is echt een berg werk geweest. Ik heb de cd speler nu ook erg mooi afgewerkt in het dashboard-kastje zitten. Aangezien ik toch een dikke cd speler had gekocht met een leuke afstandbediening :) Dus hij zit daar perfect en het leid je niet af tijdens het rijden...

*reactie op verwijderd bericht*
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Nette bak! Succes met de verkoop!

Waarschuw beheerder
Leuke auto,
maar Corrado is niks voor mij.

Zet hem gewoon op VW-Forum/Corrado forum en dat soort site's.
Daar zitten de liefhebbers,
hier niet ;)

Waarschuw beheerder
was al gebeurt :D maar toch bedankt kerel ;)
Waarschuw beheerder

En jah prijs vindt ik prima zo te zien is ie het zeker waard

Waarschuw beheerder
donateur
G Lader is idd de grootste troep die VW heeft gemaakt, wel mooie techniek maar zeer kwetsbaar.Gewoon goed onderhouden en niet met koude motor trappen ;)

Geluidje is overigens wel lekker :)

Waarschuw beheerder
up! nog altijd tekoop :) So be quick voordat ik me bedenk :P want de twijfel is sinds gisteren toegeslagen haha! vanaf maandag zitten er namelijk lederen voorstoelen in en gaat de achterbank eruit en word dit een beklede vlakke plaat met een woofer erin en de rest weggewerkt :)en een wiechers rolkooi!

Tegen meerprijs zal dit meeverkocht worden en ander herstel ik het weer fijntjes zoals hij was :D no problem dus...

Waarschuw beheerder
in het zicht maar weer :)

Waarschuw beheerder
Wat op de klok staat is helemaal niet belangrijk :no:

Hoe de vorige eigenaar er mee om is gegaan vind ik veel belangrijker.
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Jongens, graag alleen reageren als je serieus interesse hebt. Discusseren over de prijs of de auto doen jullie maar via PB. :flower:

Waarschuw beheerder
uppie

Waarschuw beheerder
uppie