[TK] Ja...Ja... Mijn mooie Blauw/ Paarse corrado G60

Nee het is geen grapje, hij is echt eventueel te koop omdat ik wat anders op het oog heb! Mijn C. is dan ook maar tekoop zolang die andere tekoop staat. Het zal een corrado blijven, maar ik wil nu eens gaan voor een originele cleane
die ipv agressie wat meer stijl uitstraald. Meer zoals als Joost- vr6 ook heeft gedaan nu!
Ik heb eigenlijk nooit bezuinigd op mijn corrado g60 en er altijd goed voor gezorgd! Alle rekeningen vanaf dat ik hem in mijn bezit heb zitten netjes in een map. Ik denk ook dat er weinig forummers zijn die zo vaak hun auto gepoetst hebben als ik
Ik ben dan ook wel een die-hard poetsfanaat zoals vele weten 
De corrado is uit 1990 en de km-stand is nu 167.000! De lader is 5000km geleden compleet gereviseerd. Ook dit is aantoonbaar dmv een bon. Enige minpunt van de auto is dat de lak wat plekjes en krasjes heeft.
Verder is er het volgende aan gedaan:
Exterieur:
- Rieger grille
- Verkorte antenne
- Audi earo twin wisserbladen
- 16" Brock B2 (7,5J voor en 9J achter)
- Banden zijn 195-40-16 Dunlop sp9000
- 1,5 cm spoorverbreders vooraan
- m3 look side-skirts
- Lumma achterbumper (ligt gespoten klaar!)
- Meccatune 12000K Xenon
- Speciale custom made Dark red/ black achterlichten
Interieur:
- Alles electrisch
- Lederen deurpanelen
- Ingebouwde turbo-drukmeter
- In-dash 7" DVD TFT scherm (zie foto)
- Playstation 2 verwerkt in dashboard kastje
- Sparco pook-knop en pedalenset
- Isotta millenium 30cm sportstuur + naaf
Motortuning:
- Custom chip (FH Technic) en 72mm poelie
- Supersprint uitlaatsysteem vanaf spruitstuk
- Green Powerfilter
- Dumpvalve systeem
- Golf G60 Intercoolerset + 180 graden bocht
- Benzinedrukregelaar
- Volledig gereviseerde lader (5000km geleden + bon!)
- Bij de laatste rollerbank meeting toen enkel de chip + 72mm poelie er nog maar opzaten rolde ik 187pk en 260nm! Denk dat dat wel wa zegt over de staat van mijn blok en G-lader
Onderstel:
- Supersport Schroefset
- Voor en achter gegroefde ECB schijven en greenstuff blokken
- Gereviseerde TDI achteremklauwen
- O.M.P Veerpootbrug
- Rood gespoten remklauwen
Audio:
- JVD kd-502 touchscreen head-unit (word niet meeverkocht als enige)
- Audio-system Twister F-4 560 (versterker)
- 1 x 12" Audio-system X-ION 450 RMS (woofer)
- JVC Composet
- JVC ovale speakers
Alarm:
- Camco RS680 alarm met 2-weg functie. Dat wil zeggen dat er een handzender met LCD scherm is bijgelevert die af gaat wanneer het auto alarm afgaat bij bijv. diefstal! Met de handzender kun je tevens de auto van afstand starten en de koplampen aan doen etc...
De prijs met audio (dus alles inclusief, ook de ps2 en dvd scherm) = 4399 euro
De prijs exclusief alle audio + Golf G60 IC set = 3699 euro
De prijzen zijn VAST, want er zit gewoon veel meer geld al in deze auto dan ik er nu voor vraag, maar ik wil er het liefste vlot vanaf vandaar de lage prijs! Voor minder gaat hij gewoon niet weg en zal ik deze blijven rijden en naar mijn smaak verder verbouwen..
Fotos:
![Bron: http://www.corrado-database.nl/view_img.php?code=7ny3umtznjd5e2ui&ext=.jpg [img width=533 height=400 cacheid=000c955c002437e0482985fd1a0178b0ca]http://www.corrado-database.nl/view_img.php?code=7ny3umtznjd5e2ui&ext=.jpg[/img]](/images/cache/000c955c002437e0482985fd1a0178b0ca)
Tel: 06-54247732
email: littleniels@hotmail.com
Nee het is geen grapje, hij is echt eventueel te koop omdat ik wat anders op het oog heb! Mijn C. is dan ook maar tekoop zolang die andere tekoop staat. Het zal een corrado blijven, maar ik wil nu eens gaan voor een originele cleane
Ik heb eigenlijk nooit bezuinigd op mijn corrado g60 en er altijd goed voor gezorgd! Alle rekeningen vanaf dat ik hem in mijn bezit heb zitten netjes in een map. Ik denk ook dat er weinig forummers zijn die zo vaak hun auto gepoetst hebben als ik
De corrado is uit 1990 en de km-stand is nu 167.000! De lader is 5000km geleden compleet gereviseerd. Ook dit is aantoonbaar dmv een bon. Enige minpunt van de auto is dat de lak wat plekjes en krasjes heeft.
Verder is er het volgende aan gedaan:
Exterieur:
- Rieger grille
- Verkorte antenne
- Audi earo twin wisserbladen
- 16" Brock B2 (7,5J voor en 9J achter)
- Banden zijn 195-40-16 Dunlop sp9000
- 1,5 cm spoorverbreders vooraan
- m3 look side-skirts
- Lumma achterbumper (ligt gespoten klaar!)
- Meccatune 12000K Xenon
- Speciale custom made Dark red/ black achterlichten
Interieur:
- Alles electrisch
- Lederen deurpanelen
- Ingebouwde turbo-drukmeter
- In-dash 7" DVD TFT scherm (zie foto)
- Playstation 2 verwerkt in dashboard kastje
- Sparco pook-knop en pedalenset
- Isotta millenium 30cm sportstuur + naaf
Motortuning:
- Custom chip (FH Technic) en 72mm poelie
- Supersprint uitlaatsysteem vanaf spruitstuk
- Green Powerfilter
- Dumpvalve systeem
- Golf G60 Intercoolerset + 180 graden bocht
- Benzinedrukregelaar
- Volledig gereviseerde lader (5000km geleden + bon!)
- Bij de laatste rollerbank meeting toen enkel de chip + 72mm poelie er nog maar opzaten rolde ik 187pk en 260nm! Denk dat dat wel wa zegt over de staat van mijn blok en G-lader
Onderstel:
- Supersport Schroefset
- Voor en achter gegroefde ECB schijven en greenstuff blokken
- Gereviseerde TDI achteremklauwen
- O.M.P Veerpootbrug
- Rood gespoten remklauwen
Audio:
- JVD kd-502 touchscreen head-unit (word niet meeverkocht als enige)
- Audio-system Twister F-4 560 (versterker)
- 1 x 12" Audio-system X-ION 450 RMS (woofer)
- JVC Composet
- JVC ovale speakers
Alarm:
- Camco RS680 alarm met 2-weg functie. Dat wil zeggen dat er een handzender met LCD scherm is bijgelevert die af gaat wanneer het auto alarm afgaat bij bijv. diefstal! Met de handzender kun je tevens de auto van afstand starten en de koplampen aan doen etc...
De prijs met audio (dus alles inclusief, ook de ps2 en dvd scherm) = 4399 euro
De prijs exclusief alle audio + Golf G60 IC set = 3699 euro
De prijzen zijn VAST, want er zit gewoon veel meer geld al in deze auto dan ik er nu voor vraag, maar ik wil er het liefste vlot vanaf vandaar de lage prijs! Voor minder gaat hij gewoon niet weg en zal ik deze blijven rijden en naar mijn smaak verder verbouwen..
Fotos:
Tel: 06-54247732
email: littleniels@hotmail.com
laatste aanpassing