Partyflock

Forumonderwerp · 884037

Hoe heten jullie huisdieren?? Nog mensen die aparte namen hebben voor hun beestjes??

Mijn dwergkonijn heet Bum Bum (naar een kinderijsje)
De russische dwerghamster Mousse en onze nieuwe aanwinst een poezin van 7 weekjes heet Soks...

vind het wel originele en aparte namen opzich, nog meer mensen met aparte namen??
labrador- Saba
deutsche helder- jerry
parkieten- ricky, tweety
konijn- totoloto
cavia- maja
Misschien moet miss kleuter zelf eens alleen in een kooi opgesloten worden..

En er is niks wat jou het recht geeft de sfeer op ratten.nl te verzieken..

Ook is er niemand die vind dat jij hulp heeft en er is hier ook niemand die dat zegt.. De enige die hulp nodig heeft is je ratje. Je kan een beest toch niet als een ding behandelen alleen omdat ie oud is..
Je moet je niet de hele tijd zo aangevallen voelen worden, het enige wat wij proberen te bereiken is dat je ratje een waardig eind van zn leven krijgt..

Uitspraak van mrin op donderdag 6 juli 2006 om 13:30:
Misschien moet miss kleuter zelf eens alleen in een kooi opgesloten worden..

:gaap: jij kunt ook beter bij dierenbescherming gaan werken

En er is niks wat jou het recht geeft de sfeer op ratten.nl te verzieken..

tis een openbaar forum dus ik doe daar wat ik wil8)

Ook is er niemand die vind dat jij hulp heeft en er is hier ook niemand die dat zegt.. De enige die hulp nodig heeft is je ratje. Je kan een beest toch niet als een ding behandelen alleen omdat ie oud is..

mens, pak een zakdoek en ga naar je moeder voor troost...:gaap:

Uitspraak van mrin op donderdag 6 juli 2006 om 13:59:
Je moet je niet de hele tijd zo aangevallen voelen worden, het enige wat wij proberen te bereiken is dat je ratje een waardig eind van zn leven krijgt..

daar kan ik zelf wel voor zorgen, heb allang duidelijk gemaakt dat ik jullie NIET nodig heb...dus donder nou eens op ofzo met jullie gejank de hele tijd....:Z

oja...hebben jullie al melding gedaan over mij bij de dierenbescherming? 8)
Het is een forum voor rattenLIEFHEBBERS jij hebt daar dus niks te zoeken.

En ik donder niet op, dit is een openbaarforum, om maar even net zo zwak als jij te praten en bepaal dus zelf wel wanneer ik oprot en wanneer niet.

En als je zelf ervoor kan zorgen dat je ratje een waardig eind van zn leven krijgt, waarom doe je dat dan niet ipv dat je hier de hele tijd probeert te laten zien hoe stoer je wel niet bent dat je je ratje laat lijden.

(Waarom val je steeds in herhaling over naar mn moeder gaan en de dierenbescherming? Heb je niet genoeg hersenen om iets nieuws te verzinnen?)

Uitspraak van mrin op donderdag 6 juli 2006 om 15:19:
Het is een forum voor rattenLIEFHEBBERS jij hebt daar dus niks te zoeken.

dat bepaal ik zelf wel, danku

En ik donder niet op, dit is een openbaarforum, om maar even net zo zwak als jij te praten en bepaal dus zelf wel wanneer ik oprot en wanneer niet.

daarom kun je na zo'n lange tijd toch wel eens oprotten met je gejank!

En als je zelf ervoor kan zorgen dat je ratje een waardig eind van zn leven krijgt, waarom doe je dat dan niet ipv dat je hier de hele tijd probeert te laten zien hoe stoer je wel niet bent dat je je ratje laat lijden.

wie weet doe ik dat wel...dat weet jij toch niet? maar heb al eerder gezegd dat ik hoe dan ook echt niks met jullie daarover ga zitten delen...jullie hebben er geen fuck mee te maken..

je snapt het echt niet he? ik doe ik alsof ik alles ben, dan doe ik weer stoer...:S dit heeft geen fuck met stoer zijn of wat dan ook te maken... heb ik je al eerder uitgelegt...dus dat hoef ik niet nog eens te doen wel?

(Waarom val je steeds in herhaling over naar mn moeder gaan en de dierenbescherming? Heb je niet genoeg hersenen om iets nieuws te verzinnen?)

ik zit nog steeds te wachten tot jullie eindelijk eens de dierenbescherming bellen over mij...jullie lopen al een eeuw te janken maar doe er dan ook iets aan als het je zo dwarszit allemaal... en het lijkt mij nou zo'n geweldig idee dat jullie daar jankend en zeikend aan die telefoon hangen met de dierenbescherming, en vervolgens keihard uitgelachen worden enzo8)

jean piere den derduh Von Slettenstein
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 15:32:
en vervolgens keihard uitgelachen worden enzo

haha ik ben lid van de dierenbescherming dus mocht ik daar heen bellen nemen ze me in ieder geval serieus.. maar je valt inderdaad in de herhaling.. kom steeds de volgende woorden tegen.. janken, zeiken, dierenbescherming. greenpeace, moeder, troost.. erg origineel ben je niet.. en beweren dat IK een puber ben? meisje, ik heb me als puber zo fucking misdragen, maar nooit als het om dieren ging.. daarentegen zie jij dieren wel als 'ding' dus jij misdraagt je hier het hardst..

je zult er maar niet tegen kunnen als iemand je gewoon iets wil uitleggen..je neemt niks maar dan ook echt niks van anderen aan.. ook al is het goedbedoeld.. meisje, ik wens je veel sterkte in de toekomst, wat zul jij nog vaak op je bek gaan.

Jezus hou toch op over dat domme ongedierte, hoop dat jullie beide ratten dol worden en jullie bijten!! Dit gaat over NAMEN dus kappen met die domme discussie over vieze stinkratten

die van mijn zullen nooit dol worden, wees maar niet bang.. ze zitten namelijk SAMEN..en idd.. als dat wijffie nog wat te zeggen heeft pb't ze maar.
ppffff... jammer dat er weer gezeik is hier...

klopt..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 19:43:
klopt..

Euh dankzij jou is er gezeik, als jij gewoon je mond had gehouden over die vieze beesten hadden we nu nog een leuk topic
Een opmerking tussendoor moet kunnen, maar als er dan iemand begint te zeiken kan zei daar verder ook niks aan doen.. Ga tegen miss kleuter zeiken ofzo, zij kan niet even normaal doen en moet perse laten zien hoe stoer ze is..

En ratten zijn een stuk schonere beesten dan ranzige konijnen en hamsters..

ik heb 4 amerikaanse bulldoggen

reu van 2 jaar en 5 maanden heet daimi
teef van 2 jaar en 2 maanden kira
teef van 8 maanden angel
en teefje van 12 weken indy
oohh geweldig amerikaanse bulldoggen...
Ik heb zelf ook een behoorlijke veestapel in huis.

4 katten: Manus, Mickey, Mini en Ushi
2 papegaaien: Lilo en Stitch

Lilo staat hier ook samen met mij op de foto.
Dat lieve kippie aan de linkerkant. ;-)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 18:39:
haha ik ben lid van de dierenbescherming dus mocht ik daar heen bellen nemen ze me in ieder geval serieus.. maar je valt inderdaad in de herhaling..

haha alsof ze de 1 meer serieus zullen nemen dan de ander...komop zeg! maar goed als jij zo lid bent van daar en je word zo serieus genomen...ik wacht nog steeds... wanneer ga je me aangeven dan?8)

daarentegen zie jij dieren wel als 'ding' dus jij misdraagt je hier het hardst..

tuurlijk:gaap:

je zult er maar niet tegen kunnen als iemand je gewoon iets wil uitleggen..je neemt niks maar dan ook echt niks van anderen aan.. ook al is het goedbedoeld.. meisje, ik wens je veel sterkte in de toekomst, wat zul jij nog vaak op je bek gaan.

hahahahah en dat kent me niet eens! jij kunt er niet tegen dat iemand jouw hulp gewoon niet hoeft;)

Uitspraak van mrin op donderdag 6 juli 2006 om 21:15:
Een opmerking tussendoor moet kunnen, maar als er dan iemand begint te zeiken kan zei daar verder ook niks aan doen.. Ga tegen miss kleuter zeiken ofzo, zij kan niet even normaal doen en moet perse laten zien hoe stoer ze is..

En ratten zijn een stuk schonere beesten dan ranzige konijnen en hamsters..

oh mens...ga in de zandbak spelen...je snapt er werkelijk geen kloot van plus dat je absoluut moeite hebt met begrijpend lezen...

:looser:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 20:07:
Euh dankzij jou is er gezeik, als jij gewoon je mond had gehouden over die vieze beesten hadden we nu nog een leuk topic

idd...had gelijk al duidelijk gemaakt dat ik geen behoefte aan haar had...en toch doorgaan dan!:[

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 20:07:

haha losers! Advies geven is er dus ook niet meer bij hiero? Nee ratten zijn geen stinkend vies ongedierte hoor.. Die wassen zich gemiddeld 50 keer per dag. dus wees niet bang. Weet niet wat jij voor beest hebt en ga het ook niet opzoeken in dit topic, maar vast geen rat of poes/kat.. die zich dus de hele dag wassen.. maak maar een nieuw topic als je zo graag een 'leuk' topic wil..

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 10:30:
oh mens...ga in de zandbak spelen...

Heb jij dan een schepje en een emmertje voor haar? Ze is te oud om in de zandbak te spelen maar ze wil het best ff voor je doen hoor, als jij je speelgoed ff uitleent.. die zul jij nog wel hebben :S
ALSJEBLIEFT ZEG !!!!!!!!!!!!!!!!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 15:03:
een rat is een groepsdier.. maar zo te lezen hebben jullie daar dus niet veel verstand van.. en ik had niet meteen gezien dat blondi meerdere ratten heeft gehad, maar ratten moet je dus niet alleen zette.. wie wast hem dan en tegen wie kan die dan aankruipen? Meer moeite om jullie kennis bij te brengen doe ik niet.. zoek dat zelf maar uit voordat jullie dom gaan lopen lullen..

hahahahah
:roflol:
wake up!!!
ook ratten KUNNEN alleen leven...
het zijn dan wel groepsdieren maare dat zijn wij toch ook en ook wij kunnen perfect leven zonder maatje...
doe niet zo wijs en leg je erbij neer,,,
ratten kunnen WEL alleen zijn...
kunnen ook hartstikke goed voor zichzelf zorgen...
enne ach was jij hem troch en dan kruip jij er toch naast
je houdt er toch zoveel van?
Uitspraak van mrin op woensdag 5 juli 2006 om 16:55:
4. Als je in een dierenasiel werkt snap ik helemaal niet dat je, je ratje zo laat wegkwijnen.

stel je eigen niet zo aan joh,,,

enne wie denken hier nu dat ze alles zijn jool en mrn
jullie maken je zo druk om zoiets kleins...
waar jullie geen fuck me ete make hebbe
bemoei je met je iegen leven
en ga niet zielig lopen doen met je laat je je ratje in zijn eentje wegkwijnen...
whahahaha
zoiets doms heb ik nog nooit gehoord..

blondi ben het helemaal met je eens meid;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 19:05:
Advies geven is er dus ook niet meer bij hiero?

je hebt niet eens advies gegeven...8)

Heb jij dan een schepje en een emmertje voor haar? Ze is te oud om in de zandbak te spelen maar ze wil het best ff voor je doen hoor, als jij je speelgoed ff uitleent.. die zul jij nog wel hebben

:gaap: wat een scherpe opmerking zeg, ben echt onder de indruk :Z

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 00:24:
stel je eigen niet zo aan joh,,,

enne wie denken hier nu dat ze alles zijn jool en mrn
jullie maken je zo druk om zoiets kleins...
waar jullie geen fuck me ete make hebbe
bemoei je met je iegen leven
en ga niet zielig lopen doen met je laat je je ratje in zijn eentje wegkwijnen...
whahahaha
zoiets doms heb ik nog nooit gehoord..

blondi ben het helemaal met je eens meid

idd... heb lang niet zulke jankerds meegemaakt...

en sowieso...of ik die rat nu wel alleen laat of niet, zij hebben er geen fuck mee te maken...dus ze kunnen net zo goed ophouden met janken... daarbij had ik allang duidelijk gemaakt dat ik geen behoefte aan ze had:)
We hebben 4 honden Sjefke,Spotje,Laika en Fenja.

En we hebben nog een kat Mickey.

kindertjes, voordat jullie je bek open trekken over dingen waar je zogenaamd verstand van hebt.. verdiep je er eens in zou ik zeggen.. jullie snappen werkelijk helemaal niks van dieren, maar zoek het maar uit hoor. ik ga niet verder reageren op dit topic, jullie zijn de moeite niet waard..

onze hond hebben we uit een asiel gehaald
ze had toen al de naam kissi en die hebben we haar maar laten houden.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 18:57:
kindertjes, voordat jullie je bek open trekken over dingen waar je zogenaamd verstand van hebt.. verdiep je er eens in zou ik zeggen.. jullie snappen werkelijk helemaal niks van dieren, maar zoek het maar uit hoor

:roflol: moet je dr horen...geen verstand van dieren zegt ze...jij hebt zeker wel verstand van ALLE dieren he...en dat terwijl je alleen 2 ratten hebt8) youre the best 8)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 18:57:
ik ga niet verder reageren op dit topic, jullie zijn de moeite niet waard..

had je dat al niet 5 keer eerder gezegd?:roflol:

hoef ook geen verstand van ALLe dieren te hebben.. alleen de dieren die ik zelf heb vind ik genoeg om verstand van te hebben.. Verder heb ik we weer andere dingen waar ik verstand van heb enz enz..

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 15:14:
had je dat al niet 5 keer eerder gezegd?

Goed geteld, maar de dingen die jij zegt daar MOET je wel op reageren..

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 16:43:
Goed geteld, maar de dingen die jij zegt daar MOET je wel op reageren..

haha je bent een happer dus je kunt het gewoon niet laten om te reageren...oja en een jankerd niet te vergeten...je moet maar door blijven zeuren...dat is t m ook 8)

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 16:43:
hoef ook geen verstand van ALLe dieren te hebben.. alleen de dieren die ik zelf heb vind ik genoeg om verstand van te hebben.. Verder heb ik we weer andere dingen waar ik verstand van heb enz enz..

zeg dan niet dat wij van geen enkel dier verstand hebben muts:[

zeg niet dat je geen verstand van dieren hebt.. misschien heb je wel heel veel verstand van spinnen.. maar van ratten iig niet aan je antwoorden en opmerkingen te lezen..

ben je trouwens 24/7 online hier ofzo, om gelijk te kunnen antwoorden in dit topic? Je bent wel bar snel met antwoorden..nouja, antwoorden.. reageren dan

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 16:51:
maar van ratten iig niet aan je antwoorden en opmerkingen te lezen..

weet jij geen fuck vanaf B-)

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 16:51:
ben je trouwens 24/7 online hier ofzo, om gelijk te kunnen antwoorden in dit topic? Je bent wel bar snel met antwoorden..nouja, antwoorden.. reageren dan

jij niet dan?;)

maar goed als je het echt wil weten nee...ik heb andere bezigheden op de pc en pf staat daarbij open... ga je daar nu ook al om zitten janken of kun je nu je gezeik voor je houden? :aai:

jee wat jij op je pc doet moet jij weten, ga ik me niet mee bezig houwe.

wie kan hier haar gezeik niet voor zich houwe??

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 17:05:
jee wat jij op je pc doet moet jij weten, ga ik me niet mee bezig houwe.

hou je waffel dan ook dicht en vraag het dan niet :[

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 17:05:
wie kan hier haar gezeik niet voor zich houwe??

jij8) :roflol:

haha lache met jou :roflol:
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 16:57:
Uitspraak van Jool (T4):P op zondag 9 juli 2006 om 16:51:
maar van ratten iig niet aan je antwoorden en opmerkingen te lezen..

weet jij geen fuck vanaf

Dat is toch wel duidelijk te merken dat je er geen verstand van hebt..

Uitspraak van mrin op zondag 9 juli 2006 om 18:14:
Dat is toch wel duidelijk te merken dat je er geen verstand van hebt..

blablabla:gaap: gelukkig weet ik zelf wel beter en mensen in mijn omgeving ook...:)
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 18:26:
blablabla gelukkig weet ik zelf wel beter en mensen in mijn omgeving ook...

Helaas denk je dat alleen dat je beter weet en bent en weten de mensen in jou omgeving ook niet beter..:(

Uitspraak van mrin op zondag 9 juli 2006 om 18:58:
Helaas denk je dat alleen dat je beter weet en bent en weten de mensen in jou omgeving ook niet beter..

jij hebt weinig rechts van spreken...mensen in mijn omgeving maken mij mee, ook met dieren...jullie niet...dus hou je gejammer maar weer voor je ok?

alsof iemand op internet ver weg het beter zou weten dan mensen in mijn omgeving en ikzelf :roflol:
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 19:29:
jij hebt weinig rechts van spreken...mensen in mijn omgeving maken mij mee, ook met dieren...jullie niet...dus hou je gejammer maar weer voor je ok?

alsof iemand op internet ver weg het beter zou weten dan mensen in mijn omgeving en ikzelf

nee, ik heb links van spreken, nou goed. Als je echt verstand van dieren hebt, waarom laat je dan het tegenovergestelde zien? Vind je dat stoer ofzo?

En als mensen jou met dieren meemaken en het goed vinden betekend het nog niet dat je ze echt goed behandeld, als je niet beter weet kan je ook niet beter oordelen.

Uitspraak van mrin op zondag 9 juli 2006 om 19:55:
En als mensen jou met dieren meemaken en het goed vinden betekend het nog niet dat je ze echt goed behandeld

precies.. misschien ben je met spinnen wel goed.. maar misschien ook niet en denken die mensen van wel omdat ze zelf geen verstand van spinnen hebben.. Daar kan ook ik niet over oordelen simpelweg omdat ik geen flikker verstand van spinnen heb..

Maar met die reacties van jou laat je duidelijk zien dat je dus geen enkel verstand van ratten hebt.. en als ik je dan vraag of je maar 1 ratje hebt en er dan bij zeg dat het beter is om ze niet alleen te laten, dan heb je meteen een grote bek..moet je allemaal maar fijn doen.. je laat alleen maar duidelijk weten dat je er dus geen verstand van hebt..

Je probeerd je zo volwassen voor te doen met je stoere antwoorden, maar meisje, mij heb je er niet mee en mrin heb je er ook niet mee.. dus probeer je eens een klein beetje naar je leeftijd te gedragen door normale antwoorden te geven. Je hoeft niet te proberen om ons onderuit te lullen want dat gaat je zeker niet lukken. En dat is ook niet het doel van een forum.

nee, ik heb links van spreken, nou goed. Als je echt verstand van dieren hebt, waarom laat je dan het tegenovergestelde zien? Vind je dat stoer ofzo?

:gaap: word jij nooit eens moe van jezelf? goddank ben ik niet je moeder ofzo...moet er niet aan denken een dag met jou opgescheept te zitten...:/

als je niet beter weet kan je ook niet beter oordelen.

dat slaat dus perfect op jou:) dus wanneer hou je nou eens je mond?

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 20:11:
precies.. misschien ben je met spinnen wel goed.. maar misschien ook niet en denken die mensen van wel omdat ze zelf geen verstand van spinnen hebben.. Daar kan ook ik niet over oordelen simpelweg omdat ik geen flikker verstand van spinnen heb..

hou je klep dan ook dicht ofzo...:/

Maar met die reacties van jou laat je duidelijk zien dat je dus geen enkel verstand van ratten hebt.. en als ik je dan vraag of je maar 1 ratje hebt en er dan bij zeg dat het beter is om ze niet alleen te laten, dan heb je meteen een grote bek..moet je allemaal maar fijn doen.. je laat alleen maar duidelijk weten dat je er dus geen verstand van hebt..

tuurlijk :gaap: ga eens dood ofzo:Z

Je probeerd je zo volwassen voor te doen met je stoere antwoorden, maar meisje, mij heb je er niet mee en mrin heb je er ook niet mee..

waarom reageren jullie dan toch steeds? en waarom blijven jullie er over doorhuilen? als ik jullie er echt niet mee had dan had je niks meer gezegd8)

dus probeer je eens een klein beetje naar je leeftijd te gedragen door normale antwoorden te geven.

:gaap: zorg dat je een kind krijgt joh..kun je daar op zeuren...jasses jullie gedragen je echt als een stel oude wijven die geen nut meer in dit leven hebben en dus maar gaan lopen zeuren op alles en iedereen

Je hoeft niet te proberen om ons onderuit te lullen want dat gaat je zeker niet lukken. En dat is ook niet het doel van een forum.

zo, wat ben jij cool zeg... :roflol: haha domme muts8)

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 09:16:
hou je klep dan ook dicht ofzo.

Mijn 'klep' gaat ook niet over jouw spinnen.. maar over ratten waar ik dan toevallig wel weer verstand van heb..

zorg dat je een kind krijgt joh..kun je daar op zeuren

Helaas voor jou.. ik wil niet eens kinderen dus dat zeuren op kinderen zit er niet in.. daar heb ik jou toch voor?

waarom reageren jullie dan toch steeds?

Wij reageren niet omdat je ons ermee hebt, maar ik hou wel van een pittige duscussie dus je bent niet zomaar van me af.

tuurlijk ga eens dood ofzo

Wie moet hier nou dood gaan? Je rat, die is de eerste die dood gaat aangezien ze in haar eentje aan het wegkwijnen is bij zo'n klote baasje die geen flikker verstand van haar heeft.. Arm beest..
goddank ben ik niet je moeder ofzo...

Goddank niet nee..

dat slaat dus perfect op jou dus wanneer hou je nou eens je mond?

Ik hou mn mond niet voordat jij toegeeft dat je ongelijk hebt.. Dus als je van mn gezeur af wil kun je dat beter doen.

waarom reageren jullie dan toch steeds? en waarom blijven jullie er over doorhuilen? als ik jullie er echt niet mee had dan had je niks meer gezegd

Je hebt me echt niet met je stoere antwoorden, ik vind het gewoon zielig voor je ratje en daarom blijf ik doorzeuren.

zo, wat ben jij cool zeg... haha domme muts

Ze is zeker wel cool.. iig een stuk cooler dan jij..

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 12:59:
Mijn 'klep' gaat ook niet over jouw spinnen.. maar over ratten waar ik dan toevallig wel weer verstand van heb..

begin er dan niet over doos :vaag:

Helaas voor jou.. ik wil niet eens kinderen dus dat zeuren op kinderen zit er niet in.. daar heb ik jou toch voor?

ga dan naar je moeder ofzo te zeiken:S

Wij reageren niet omdat je ons ermee hebt, maar ik hou wel van een pittige duscussie dus je bent niet zomaar van me af.

goh...en dat terwijl je al stuk of 6 keer loopt te vertellen dat je niet meer reageert en dat je klaar bent met mij...en nu ben ik ineens niet zomaar van je af?

ten tweede is dit geen discussie te noemen, dit is simpelweg gezeik van 2 oude wijven aanhoren:)

Wie moet hier nou dood gaan? Je rat, die is de eerste die dood gaat aangezien ze in haar eentje aan het wegkwijnen is bij zo'n klote baasje die geen flikker verstand van haar heeft.. Arm beest..

:gaap: gaan we weer...heb je me al aangeven inmiddels? ik wacht nog steeds...

of heb je dat lef dan weer niet?8)

Uitspraak van mrin op maandag 10 juli 2006 om 13:48:
Ik hou mn mond niet voordat jij toegeeft dat je ongelijk hebt.. Dus als je van mn gezeur af wil kun je dat beter doen.

haha in youre dreams!8) als je denkt dat ik tegen mijn zin in iemand gelijk ga geven terwijl ik zelf wel beter weet dan ken je mij nog niet...8)

mens...ga iets doen, ga naar school, ga werken...want gelijk krijg je van mij toch niet;)

Je hebt me echt niet met je stoere antwoorden, ik vind het gewoon zielig voor je ratje en daarom blijf ik doorzeuren.

en ik heb al heel wat keren gevraagd wanneer jullie me nou eindelijk eens aangeven bij de dierenbescherming enzo ??????

Ze is zeker wel cool.. iig een stuk cooler dan jij..

auw...nu ben ik diep geraakt zeg...:vaag:
:roflol:
:looser:

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:10:
goh...en dat terwijl je al stuk of 6 keer loopt te vertellen dat je niet meer reageert en dat je klaar bent met mij...en nu ben ik ineens niet zomaar van je af?

klopt, maar jij geeft zulke heerlijke antwoorden, daar moet je wel op reageren.. en eigelijk vind ik het wel vermakelijk zo.

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:10:
en ik heb al heel wat keren gevraagd wanneer jullie me nou eindelijk eens aangeven bij de dierenbescherming enzo ??????

ken je nou echt niks beters verzinnen? Jij bent nou typisch een voorbeeld van een friese stijfkop zoals men dat noemt.. Je bent trouwens wel de eerste die ik tegenkom waar die uitspraak op slaat, eerijk waar niet te geloven haha.. 30ste keer dat je het over dierenbescherming, greenpeace enz hebt.. Wou je ook graag lid worden ofzo?

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:19:
en eigelijk vind ik het wel vermakelijk zo.

niks beters te doen zeker?
:aai:

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:19:
ken je nou echt niks beters verzinnen?

nou ja jullie zitten hier maar wat te zeuren en te zaniken maar doe er dan iets aan! maar volgens mij hebben jullie het lef niet om te bellen8)

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:24:
niks beters te doen zeker

jawel hoor, ben toevallig vrij vandaag.. en ben al druk geweest met andere dingen en ga zo weer andere dingen doen.. maar wat maakt het uit.. jij zit vooral de hele dag achter je pc te kijken of we al gereageerd hebben..

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:24:
nou ja jullie zitten hier maar wat te zeuren en te zaniken maar doe er dan iets aan! maar volgens mij hebben jullie het lef niet om te bellen

Wil er wel wat aan doen hoor, dat was ik ook, maar jij kan er duidelijk niet tegen als iemand tegen je zegt dat je beter ratten met minimaal 2 kan houwe..

haha het lef niet om te bellen.. lache met jou..

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:30:
jawel hoor, ben toevallig vrij vandaag.. en ben al druk geweest met andere dingen en ga zo weer andere dingen doen.. maar wat maakt het uit.. jij zit vooral de hele dag achter je pc te kijken of we al gereageerd hebben..

nee hoor, aan t werk geweest vanochten en ga nu weer pleite;)
teleurstelling zeker?

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:30:
Wil er wel wat aan doen hoor, dat was ik ook, maar jij kan er duidelijk niet tegen als iemand tegen je zegt dat je beter ratten met minimaal 2 kan houwe..

haha het lef niet om te bellen.. lache met jou..

waarom doe je het dan niet? ik wacht nog steeds :)

nee vind ik totaal geen teleurstelling.. je bent toch niet bang dat ik je ga missen he?

haha losers! Advies geven is er dus ook niet meer bij hiero? Nee ratten zijn geen stinkend vies ongedierte hoor.. Die wassen zich gemiddeld 50 keer per dag. dus wees niet bang. Weet niet wat jij voor beest hebt en ga het ook niet opzoeken in dit topic, maar vast geen rat of poes/kat.. die zich dus de hele dag wassen.. maak maar een nieuw topic als je zo graag een 'leuk' topic wil..

Dit was een leuk forum voordat
JIJ over die kutratten begon ZEIKTRUT, ga lekker prive verder discussieren en laat dit forum lekker voor de mensen die er wel serieus op ingaan!!