Partyflock

Forumonderwerp · 884026

Waarschuw beheerder
donateur
Nu willen ze de enige goeie in de kamer er ook al uit sodemieteren? De meeste rechtse word er weer uitgekukeld, waar slaat dat nou op?

Go Rita! :woep:

Waarschuw beheerder
Ik durf te wedden dat Verdonk bij de volgende verkiezingen meer stemmen dan ooit gaat krijgen.

Rita :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 00:23:
Ik durf te wedden dat Verdonk bij de volgende verkiezingen meer stemmen dan ooit gaat krijgen.

Ik denk het eigenlijk ook :X
Waarschuw beheerder
Rita Snordonk is afgelopen alleen jullie hebben het nog niet in de gaten... She's out, history, she's done...de VVD kijgt straks zo een terugval, waar ze zelf van gaan schrikken... En buiten de CDA en de LPF wilt sowieso niemand in een kabinet met Snordonk, dus echt kans op regeren hebben ze dus ook al niet... Ha Ha Ha... Boejaka :D

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
verdonk zeker er uit. gewoon een rel schopper!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rick-el-rico op donderdag 29 juni 2006 om 21:11:
Ik vind dat Rita gewoon mag blijven, streng maar meestal toch echt rechtvaardig, net wat ons land nodig is!!

Waarom heeft ons land mensen nodig die fouten maken, liegen en niet toegeven dat ze fouten maken en hebben gelogen?
Noem je dat rechtvaardig?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B) Esco op vrijdag 30 juni 2006 om 05:02:
Rita Snordonk is afgelopen alleen jullie hebben het nog niet in de gaten...

is net volges mij bekend gemaakt dat ze opstapt:D of najah net....zag het net op tv

Waarschuw beheerder
donateur
Moet je voorstellen dat niet Rutte maar Verdonk lijsttrekker was geworden bij de VVD. Dan was het nu helemaal een lekkere gaos.

Verdonk heeft de kuil gegraven voor iemand anders maar ze staat er nu zelf in...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jammer... ze had van mij mogen blijven...