2002x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van !!julio op donderdag 29 juni 2006 om 14:40:
pfffff gaan we weer...
kortzichtig trutje, je kent mij niet
ik wel
tjah volgens mij begrijpen sommige mensen het niet helemaal het enige wat hij probeert te zeggen is dat het btj triest is om zoiets op pf te delen en daar ben ik het mee eens. vind het echt raar om je relatie problemen of van je ex met wild vreemde te bespreken
ja vind ik ook als hij geen topic over mij had geopend waren er heel wat woorden bespaard gebleven
wat ik al zei heb me verlaagd tot zijn niveau en vind dat het tijd wordt dat het niveau hier weer hoger gaat worden
of topic sluit of jullie houden gewoon je muil dicht
laatste aanpassing
ja vind ik ook als hij geen topic over mij had geopend waren er heel wat woorden bespaard gebleven
wat ik al zei heb me verlaagd tot zijn niveau en vind dat het tijd wordt dat het niveau hier weer hoger gaat worden
of topic sluit of jullie houden gewoon je muil dicht
denk dat jij zelf btr je mond had kunnen houden
had je iig de eer aan jezelf gehouden, nu lacht hij je net zo hard uit
donateur
of topic sluit of jullie houden gewoon je muil dichtlaatste aanpassing 29 juni 2006 15:30
Ga je lopen mauwen dat wij stil moeten zijn
Jij hebt het wiel ook niet uitgevonden he?
laatste aanpassing
Jaaah hij deed geloof ik clouseau ofzo
Whaha en ik weet dattie daarna zn broertje uit het publiek riep omdat die net kon fluiten op zn vingers..
Hoe schattig
Oke ik zwijmel weg
echt super
haha... zie t helemaal voor me
of jullie houden gewoon je muil dicht
nou nou... beetje lief doen he
Uitspraak van mikeh op donderdag 29 juni 2006 om 15:48:
Mja, je bent stom als je je opleiding niet afmaakt in dit land, je zou maar toevallig in Afrika wonen... daar heb je geen keus!
Nee daar moet je je opleiding afmaken
go saus go saus
(zo zo jij met een netrican op de pic)
wie kent ook van die jongens die geen opleiding hebben,geen werk,geen normaal huis,altijd gezeik thuis enz enz
nou ik ken er wel 1 me ex
het is niet voor niks mijn ex natuurlijk want tja wat moet je met zo'n gozer
die ook nog is in de bak heeft gezeten kats agressief en dominant is
denk dat hij later gewoon van een uitkering geniet en ze vrouw lekker de grond in ramt
ben ik blij dat ik niet meer bij hem ben
om de 10 regels herhalen ofzo !
nou ik ken er wel 1 me ex
het is niet voor niks mijn ex natuurlijk want tja wat moet je met zo'n gozer
die ook nog is in de bak heeft gezeten kats agressief en dominant is
denk dat hij later gewoon van een uitkering geniet en ze vrouw lekker de grond in ramt
ben ik blij dat ik niet meer bij hem ben
om de 10 regels herhalen ofzo !

![[img width=35 height=35]http://www.hey-lisa.com/smilies/popcorn.gif[/img]](http://www.hey-lisa.com/smilies/popcorn.gif)