Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 10:57:Ik vraag mij af waarom jongens reageren op mijn forum?
En Sissy..... op mijn forum staat duidelijk lekkere dames en dat ben jij zeker niet... dus hou je mond aub
haha die is goed
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 11:30:waarom zeg je dat nou!!! vind je dat echt haha
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 11:30:haha die is goed
nee die is niet goed....jij was toch de opener van dan andere kuttopic:"zijn alle leuke mannen ondergedoken?"
is musti niks voor jou?
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 juni 2006 om 11:33:nee die is niet goed....jij was toch de opener van dan andere kuttopic:"zijn alle leuke mannen ondergedoken?"
Dat is Shoppy
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 11:33:Dat is Shoppy
owja
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 11:30:waarom zeg je dat nou!!! vind je dat echt haha
ja dat is ze....in tegenstelling tot jou
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 juni 2006 om 11:33:nee die is niet goed....jij was toch de opener van dan andere kuttopic:"zijn alle leuke mannen ondergedoken?"
is musti niks voor jou?
nou das nie mij topic hoor beetje goed kijken
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 juni 2006 om 11:36:ja dat is ze....in tegenstelling tot jou
haha nou dan ben je echt blind haha
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 11:44:haha nou dan ben je echt blind haha
Hoezo arrogant zeg
het maakt al een groot verschil of je uitgewoond bent of niet
Helaas is zoiets niet meer terug te draaien, cyberangel
als je een kindje heb gekregen dan ben je nog niet uitgewoont meisje heb jij het gevoelt dan .
nou denk het niet.
ik ben juist heel strak das ook erg maar jij zou wel uit gewoont zijn met je lelijke kop van je
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 11:46:ik ben juist heel strak das ook erg
Snap jij jezelf nog wel vraag ik me af
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 11:44:haha nou dan ben je echt blind haha
liefde maakt blind he
maar als ik even objectief blijf blijk ik toch niet zo blind te zijn.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 11:46:als je een kindje heb gekregen dan ben je nog niet uitgewoont
wel als met met 189 jongens de liefde hebt bedreven.
Jemig!! Ben jij echt zo vol van jezelf?
Uitspraak van (Cinderella). op donderdag 29 juni 2006 om 11:48:Snap jij jezelf nog wel vraag ik me af
ja en andere mensen ook wel behalfen somige die net doen of ze het niet kunnen lezen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 11:58:ja en andere mensen ook wel behalfen somige die net doen of ze het niet kunnen lezen
Nederlands wat een mooie taal zucht
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 11:50:Jemig!! Ben jij echt zo vol van jezelf?
nou dat ook weer niet maar ik weet echt wel wat knap en lelijk is
Uitspraak van (Cinderella). op donderdag 29 juni 2006 om 11:59:Nederlands wat een mooie taal zucht
ja ik ben ook en nederlander dus die snap ik even niet
Echt , waar gaat dit over.. we waren iemand aan het afkraken hiero
en gaat de gesprekstof nu in eens ergens anders over..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 12:00:ja ik ben ook en nederlander dus die snap ik even niet
ok ze duidelijk niet de allerslimste die hier rondloopt, maar je kan ook niet alles hebben
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 12:00:ja ik ben ook en nederlander dus die snap ik even niet
Dat komt omdat je dom bent
Uitspraak van (Cinderella). op donderdag 29 juni 2006 om 11:49:Hij heeft gevoeld met zn vingertje
das me broertje haha o echt zielig die antwoord haha
Uitspraak van (Cinderella). op donderdag 29 juni 2006 om 12:02:Dat komt omdat je dom bent
ja dat denk jij .
jij weet niet wat ik allemaal heb dus zo dom ben ik niet
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 12:02:ok ze duidelijk niet de allerslimste die hier rondloopt, maar je kan ook niet alles hebben
als ik wil dan wel hoor maar bijf lekker zo schrijven.
ik heb geen zin dat alles klopt is e zin en ze kunnen het snappen toch.
ik zit hier niet op school ofzo haha
Uitspraak van (Cinderella). op donderdag 29 juni 2006 om 12:04:Zolang je dr zelft in blijft geloven
ach jij moet denken wat je wilt je ken me niet eens
dus dan boeit mij dat ook niet .
laatste aanpassing