Onderwerp is dubbel!
Zie "wie is anti drugs?" voor eenzelfde onderwerp.
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 27 juni 2006 om 23:49:ben weg
laters ouwe
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 27 juni 2006 om 23:49:rompertje
bassie ze schoenen
overhemd van ze broertje
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 23:49:effe aan de trekhaak binnen don? stukkie rijden
graag
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 27 juni 2006 om 23:49:ben weg
Later
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 juni 2006 om 23:00:.laatste aanpassing 27 juni 2006 23:42
aanpasseng. kk gek die clown. kk gek!! hij !!
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op dinsdag 27 juni 2006 om 23:55:aanpasseng. kk gek die clown. kk gek!! hij !!
Uitspraak van 8-bit Kid™ op dinsdag 27 juni 2006 om 23:53:† Pride Und Hate †
dat staat toch voor
IK BEN VIES
.
?
deh
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 00:02:nog effe doortrainen graatje,misschien wordt het nog wat kom dan maar is langs hier,gaan we effe socializen ouwe kenkermafketel
gratenpakhuisie
ach ja, dat was wel weer ff leuk, dit doet me wel denken aan die spot op de radio, dat je niet mag pesten via internet enzow.
ojah,rikketikketik : iemand is net via i-net bedreigt,die toch?
dan ben ik het bij deze eens met je :
dus in dat kader kan deze man vast wel ff een biertje doen in Amsterdam, dit is ook zo onpersoonlijk als de pest
gezellig
ach ja, dat was wel weer ff leuk, dit doet me wel denken aan die spot op de radio, dat je niet mag pesten via internet enzow.
stop digitaal pesten gasst
dus in dat kader kan deze man vast wel ff een biertje doen in Amsterdam, dit is ook zo onpersoonlijk als de pest!!
inderdaad, ik betaal zn eerste glas
laatste aanpassing
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op woensdag 28 juni 2006 om 00:05:morgen ga je dood
stop digitaal pesten gasst
real life is beter
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op woensdag 28 juni 2006 om 00:05:inderdaad, ik betaal zn eerste glas
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op woensdag 28 juni 2006 om 00:06:zonder bier welteverstaan
ik betaal z'n 2de wel dan
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 27 juni 2006 om 23:49:† Pride Und Hate †
Hij kan niet eens beslissen of hij nou in het Engels of in het Duits iets wilt neerzetten
Uitspraak van † Juist ik ja † op dinsdag 27 juni 2006 om 23:01:hahah mijn mening vertel ik niet
Het is al erg genoeg dat jij je niveau wilt verhogen tot System of a Down
Hij kan niet eens beslissen of hij nou in het Engels of in het Duits iets wilt neerzetten
geen verstand he,dan krijg je dat
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op woensdag 28 juni 2006 om 00:12:echt niet, alleen op internet
ojah,daarna in het echt dan..
kom op nou,mag ik eerst
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op woensdag 28 juni 2006 om 00:12:ik betaal zn hele avond wel, graag zelfs
ik betaal nix voor hem
hij krijgt wel wat dingen van me jwt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 00:15:pfff opener van dit onozele topic weet volgens mij ook niet meer wat hij met zijn hippie leven aan moet wehehehehe
van ellende ouwehoert ie maar wat op pf ja,
'k denk het ook
hij heb z'n tekst al weggehaald net half uurtje terug ofzo
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 00:17:heb z'n tekst al weggehaald net half uurtje terug ofzo
.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 00:16:ik betaal nix voor hem
wel de bierglazen gasst, bier drink ik zelf natuurlek.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 00:19:Uitspraak van Dekx.jwt op woensdag 28 juni 2006 om 00:17:
heb z'n tekst al weggehaald net half uurtje terug ofzo
.
ja toch
waarom?
waarom reageert ie niet effe hier ofzo
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op woensdag 28 juni 2006 om 00:19:wel de bierglazen gasst, bier drink ik zelf natuurlek.
ik pak er wel 1 van de bar dan
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op woensdag 28 juni 2006 om 00:20:of huilen bij pappie en mammie omdat ie word gepest buuhuu
dat denk ik ja
buhuhuuuu
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 00:22:ik pak er wel 1 van de bar dan
ik pak zo'n hele rits
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 00:21:ja maar hij is geen gabber segtie
die naam verdient ie ook totaal niet,
maar als ik het heb over nazi's dan gaat ie ook huilen
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op woensdag 28 juni 2006 om 00:22:ik pak zo'n hele rits
damn,effe serieus..
tralalalala bang voor een ban.nl
:aanpassen:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 00:23:damn,effe serieus..
ik denk dat we hem trouwens echt hadden afgemaakt als die toevallig bij monico langsliep met k-dag
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 00:22:waarom? damn ..
waarom reageert ie niet effe hier ofzo
hij is zijn houthakkersshirtje aan het gladstrijken..hij komt zo wel weer met zijn [ . ]
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 00:22:die naam verdient ie ook totaal niet,
maar als ik het heb over nazi's dan gaat ie ook huilen
ja vind je het héél gek
de waarheid doet pijn
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 00:26:hij is zijn houthakkersshirtje aan het gladstrijken..hij komt zo wel weer met zijn [ . ]
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 00:26:ja vind je het héél gek
de waarheid doet pijn
met z'n kale rothazzes op de trekhaak doet nog meer pijn
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 00:29:met z'n kale rothazzes op de trekhaak doet nog meer pijn
daar stem ik wel mee in ja
allemaal
stikt ervan in het hoge noorden en zuiderse kanten van het land