Partyflock

Forumonderwerp · 883436

Echt niet normaal hoe wreed sommige mensen met weerloze dieren omgaan.... Bekijk onderstaand filmpje en zie hoe die arme dieren van hun pels of vacht worden ontdaan....

Jullie raden het al...beelden zijn echt shocking!!!!

Dit moet stoppen!!!!!!!!

http://www.peta2.com/takecharge/swf/fur_farm.swf
Sorry maar de tranen lopen nu over mijn gezicht ik zou dit ook niet van dichtbij moeten mee maken.
Denk dat ik af maak stelletje schoften zijn het.
Ga zo in de stad ff een nieuw bontjasje kopen denk ik...
Zonde als ze afgeslacht terwijl niemand die jasjes koopt :(
Dan was hun dood zinlosgeweest (Y)

Als ik dat zou zien gingen er toch ook koppen rollen alleen dan van de mensheid :no: kk zakken

Artiest The Vanisher
:@

Niet normaal dit!

Vind niet veel dingen erg om naar te kijken maar dit:no:

Die mensen moet gestenigd worden!
Dat hoef ik niet eens te zien als ik zo die reacties is lees!
Heb het filmpje ook maar niet gekeken. Denk dat je de mensen die hiervoor betalen moet hebben, ipv degene die aan 't villen zijn...

eeeeeeeeeeeeeeeerg............................Gadv­er dat er zulk soort mensen zijn op de wereld,bah ­laten ze ff normaal doen zeg, hebben totaal geen g­evoel in hun donder...

Die filmpjes of site's bekijk ik nooit meeeeer :no:

Honderden keren een hartverzwakking door gehad en met tranen in mijn ogen naar gekeken...

Nee , voor mij hoef ik geen filmpjes meer te zien door te weten dat dierenleed 1 van de ergste dingen op aarde is , maar dat het helaas nog altijd gebeurd :(
Zo erg :(
echt heel erg!!! hoef het filmpje al niet te zien, weet wat voor beulen er op deze wereld leven ... ik snap gewoon niet hoe mensen dat dieren aan kunnen doen :( ik hoop toch nog ergens dat dat ooit eens stopt!!!!

Uitspraak van Devilish™ op woensdag 28 juni 2006 om 13:14:
Gedachtes als; 'in mijn eentje verander ik de wereld niet' zijn zwakke argumenten

Je heb helemaal gelijk en zo denk ik er ook over en vele anderen denk ik....

OT: Ik weet van te voren dat ik hier niet tegen kan, maar toch ga ik altijd weer kijken :( vannacht zal ik wel weer liggen draaien in bed :S Dierenleed 1 van de ergste dingen die er zijn in mijn ogen dan!!