Partyflock

Forumonderwerp · 883151

Waarschuw beheerder
donateur
Hallo ADHD'ers,

Bij mij is pas geleden ADHD geconstateerd. Ik heb zelf voornamelijk last van slecht slapen, met duizende dingen te gelijkertijd bezig zijn, drukte in me hoofd 'dadelijk dit doen, morgen dat doen, over een maand dat kopen, vanmiddag daar heen, bla bla bla', snel boos of woedend om iets, snel agressief en extreem opgeruimd.

Sinds vorige week slik ik op verzoek van de psychiater Ritalin. De doses wordt om de paar dagen verhoogd en dan heb ik weer een afspraak met m'n psychiater.

Ik ben best benieuwd hoe jullie de eerste dagen of weken ervaarde met de medicatie. Voelde je veel in het begin? Met wat voor dosis begon je en wat werd de uiteindelijke dosis? Wat voor bijwerkingen had je en hoe lang had je die?

Groetjes,

Denise

Waarschuw beheerder
hmmm lekker dan zo,n psych :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 14:22:
hmm ja gistere naar de psych. geweest, groot raadsel voor hem waarom t nu zo goed gaat zonder medicijnen hij denkt zelfs dat ik misschien helemaal geen ADHD heb maar begrijp niet dat die medicijnen dan zo goed hebbe kunne werken..

hij had t nu over borderline "mag" weer opnieuw allemaal testjes gaan doen enzo geen zin in!

hersenscan aan vragen... ik heb ook vanaf me 11e bij pedagogen en later bij de GGZ rond gelopen en ben dr geen haar beter van geworden. En die onzekerheid is killin' :(
Ze wilden me toen ik 3 maanden voor me vwo examen zat, zelfs op nemen 'ter observatie' voor 6 weken.

Als een psych al niet in ziet dat je met een opname in een (open) kliniek iemand niet kan bevatten, want die is uit zn natuurlijke omgeving weg, dan is me vraag wat snappen ze wel?

De vraag is: kan je gelukkig worden zonder een diagnose? Als het antwoord daarop nee is, dan moeten ze niet testen maar scannen....

veel sterkte dr mee in ieder geval :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 22:13:
Ik denk (nu) te begrijpen wat je bedoeld, maar als je achtergrond info hebt... Heel graag.
Maar is dat bij jou dan continu introvert of wisselt dat ook af?

ik kan soms fysiek wel druk zijn, maar meestal niet... ben bijv. nooit in een kroeg slaags geraakt... vrijwel alle adhd-ers die ik ken hebben met agressiebeheersing moeite.

Je bent óf introvert ADHD,of extravert. De extraverte vorm komt meer voor bij mannen, of beter gezegd... bij mensen met een hoog performaal IQ... vrouwen zijn meestal socialer en minder direct en iets minder goed in het oplossen van ruimtelijke problemen. Vandaar denk ik de uiting op sociaal vlak,en in je eigen gemoedsrust, ipv in fysieke drukte :)\\

wij zouden dus 'uitzonderingen' zijn (y)

herken je dan ook de zgn 'hyperfocus'?

Dat is een eigenschap dat je totaal ergens in op gaat, andere dingen (zoals structuur) laat versloffen en als je iets eenmaal naar tevredenheid kunt, de aandacht totaal laat verslappen...

had ik o.a. met piano spelen, modelspoorbouw, en 2 studies waarvan ik d8: dit is DE shit :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die vorm is zwaar relaxed :)

Waarschuw beheerder
:vaag: PQ/DJ X-Sense :vaag: wat bedoel je met die hersenscan?? heb er namelijk nog nooit van gehoord, ik dacht dat t niet aantoonbaar was aan de hand van bijvoorbeeld n scan..?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
deels wel deels niet je hersen stofjes schommelen nog welleens en is nooit gelijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 21:20:
:vaag: PQ/DJ X-Sense :vaag: wat bedoel je met die hersenscan?? heb er namelijk nog nooit van gehoord, ik dacht dat t niet aantoonbaar was aan de hand van bijvoorbeeld n scan..?

Je kunt aan de hand van een hersenscan wel het ea zeker stellen, maar dan nog is het aan jou waar en hoe je aan een probleem wil werken. Adhd gaat meestal samen met borderline achtige problemen. Daardoor vergissen die geleerden zich vaak. Het lijkt erg sterk op elkaar, de problemen die je ontwikkeld het zelfbeeld etc. Ergens ook wel logisch, als je adhd bent loop je met regelmaat tegen de lamp.

Je moet niet vergeten dat je kelly bent en naast jou persoon een probleem hebt. Hoe zij het probleem noemen is niet eens belangrijk, jij moet het immers oplossen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 20:48:

Ja, dat herken ik. Maar volgens mij hoort dat juist bij adhd, ik ken meerdere mensen met adhd en allemaal kennen ze die hyperfocus. Vaak op een gebied waarmee je eigelijk niks in real-life kunt.
Bij mij is het zo dat ik compleet op ga in mijn project, daar steek ik letterlijk al mijn energie in. Lichamelijk ben ik (dan) redelijk rustig maar in gedachten is het voor mezelf dan heel erg moeilijk alles bij te houden. Heb daarom altijd een soort van dagboek bij me. Daarin schrijf ik alles op wat ik bedenk en uitdenk, ongeacht wat het is. Heb nu inmiddels een complete databank van ideeen opgebouwd. Erg handig, wat ik niet uitwerk kan ik altijd nog gebruiken voor iets anders.

Ben wel extravert, maar wisselt bij mij. Hangt er van af waarop ik me richt, heb ik iets waardoor ik mijn hyperfocus kan gebruiken ben ik heel erg rustig. Ik ga gewoon op in die storm van gedachte. Buiten dat soort projecten om stuiter ik behoorlijk door het leven.
Als ik slecht in m'n vel zit ben ik ook heel erg rustig, géén goed teken. Zolang ik druk ben gaat het meestal ook wel goed met me.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 augustus 2006 om 15:42:
Adhd gaat meestal samen met borderline achtige problemen. Daardoor vergissen die geleerden zich vaak.

Vergissen geleerden zich daar ook vaak in? Als dat zo is zou ik dat bijhoorlijk slecht vinden, want ook al lijken bepaalde symptonen inderdaad erg op elkaar bestaan er toch nog (grote) verschillen tussen ADHD en Bordeline... En dat zijn niet zomaar wat verschillen, omdat borderline enkele extreme symptonen kent die niet kenmerkend zijn voor ADHD en dus in de meeste gevallen van ADHD niet aanwezig zullen zijn

Je hebt wel gelijk wat betreft de symptonen die met elkaar overeenkomen en er zullen vast hulpverleners zijn die borderline-achtige symptonen herkennen bij een ADHD'er of andersom, want daar is bij mij ook sprake van geweest door bepaalde gedragingen mbt drank, drugs, sex, impulsiviteit, paranoide en noem maar op!

Maar denk dat geleerden (die zich richten op ADHD en Borderline) wel aan de hand van bepaalde symptonen het verschil weten te zien... Of het moet zijn dat de overeenkomende symptonen zo dicht bij elkaar liggen dat het verschil moeilijker aan te tonen is dan ik denk?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 20:48:

Kom de hyperfocus alleen maar tegen bij het beschrijven van ADD...
Nu vraag ik me af of het alleen voorkomt bij ADD of komt het voor bij ADD en ADHD?

Waarschuw beheerder
alle bij :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T-W op vrijdag 28 juli 2006 om 22:12:
ADHD en ADD zijn door de pharmaceutische industrie verzonnen ziektes. Verdienen ze goed aan.

Zou je denken? Dan zullen ze toendertijd wel gelijk een paar injecties "Concentratie-problemen" aan me hebben gegeven?!?!

En de geestelijke vermoeidheid zal ik mezelf zeker wel aangepraat hebben?!?!

Dream on :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 13:26:
Op www.adhdbijvolwassenen.nl kun je een test doen en daar kun je ook lezen wat je er het beste mee kunt doen als je denkt dat je adhd hebt. Succes!!

pfffffff die hele test werkt niet eens, heb ik net beide delen ingevult moet ik het nog een keer doen! Nou laat dan maar hoor!!!

Waarschuw beheerder
Wahahaha, dat zegt genoeg:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van breezy302 op maandag 25 september 2006 om 15:43:
pfffffff die hele test werkt niet eens, heb ik net beide delen ingevult moet ik het nog een keer doen! Nou laat dan maar hoor!!!

Waarschuw beheerder
het is mie tog wat :P

Waarschuw beheerder
mhmh

bij mij ligt het ingewikkelder, de diagnose verander constant, dan borderline, dysthyme stoornis, nu weer add/adhd erbij :S

Krijg nu 3x10 (oid) op een dag, 1e 2 dagen waren euforisch/geniaal, maar het lijkt steeds slechter te gaan?

Ik krijg ernaast ook efexor (150) en xanax retard (1mg)

Moet ik doorgaan met de ritalin, of hoort dit zo?

Waarschuw beheerder
vnvd @ eerste hulp gezeten, werd omin agresief van de ritalin. Had mij ook schijnbaar nooit voorgeschreven mogen worden ivm agressie probleem etc. Kats door het lint gegaan :(
Waarschuw beheerder
ik blaas dit topic nieuw leven in:p
hier word vooral over ADHD gepraat. ik zelf heb ADD.. zijn er nog meer mensen hier die deze variant hebben?

www.levente.nl voor meer informatie..

Waarschuw beheerder
Pfff hou op over medicatie..

Heb Ritalin gehad, daarna Anti Depressiva en
daarna Dextro Amfetamine.. En geen van die hielpen.
Zowel de lichte als de zwaardere dosis..

Heb het nooit zo op medicijnen gehad, maar sindsdien
heb ik echt een hekel aan die zooi..

Mijn mening: Tering bende!!

Als het bij iemand baat heeft, super (Y)(Y) echt waar!

Maar ik raak nooit meer van me leven die zooi aan..
Zo ziek ervan geweest, zoveel bijverschijnselen en
afkicken.. nooit van me leven meer :no:

Ik zou toch mensen adviseren om het toch zonder te doen.
Uiteindelijk moet je er toch een keer mee stoppen en
ik vind zelf dat ik een heel stuk verder ben gekomen en
een heel stuk meer van mezelf heb geleerd dan toen
ik die zooi hebt geslikt.

Het blijft een persoonlijke keuze, maar ik zou het niemand
aanraden eerlijk gezegd..

Bovendien ben ik ook van mening dat ADHD nog zo
ontzettend vaak VERKEERD word geconstateerd bij mensen :/
En dan hop, gelijk aan die medicijnen!
Zo fout vind ik het..

Tegenwoordig denkt iedereen het te hebben, terwijl 90%
niet eens weet wat het inhoud :no:

Ook die simpele testjes op internet slaan nergens op :no:
Iedereen heeft wel eens last van de symptomen van ADHD,
maar dat wil niet gelijk zeggen dat je het hebt..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 29 december 2006 om 01:32:
Tegenwoordig denkt iedereen het te hebben, terwijl 90%
niet eens weet wat het inhoud :no:

Ook die simpele testjes op internet slaan nergens op :no:
Iedereen heeft wel eens last van de symptomen van ADHD,
maar dat wil niet gelijk zeggen dat je het hebt..

dat is denk ik wel zo ja.. maar je moet niet vergeten dat je het wel degelijk kan hebben, en het echt een verlossing kan zijn als je weet waar al die vage gedachtes, stemmingswisselingen enz enz door komen:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tini Tulpetaat op vrijdag 29 december 2006 om 03:22:
dat is denk ik wel zo ja.. maar je moet niet vergeten dat je het wel degelijk kan hebben, en het echt een verlossing kan zijn als je weet waar al die vage gedachtes, stemmingswisselingen enz enz door komen:)

Precies, er zijn ook mensen die wel baat hebben bij de gestelde diagnose en de ritalin.
Of ze dan adhd zijn of niet vind ik niet eens belangrijk.

Uitspraak van actief op vrijdag 29 december 2006 om 01:32:
Mijn mening: Tering bende!!

Voor mij geldt dat ik niet meer zonder ritalin zou kunnen/willen, terwijl ik ooit de zelfde mening als jou had.

Waarschuw beheerder
af en toe bij hele drukke dagen gebruik ik het maar meestal zonder :D veel sporten en een agenda dat werkt ook net zogoed

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tini Tulpetaat op vrijdag 29 december 2006 om 03:22:
dat is denk ik wel zo ja.. maar je moet niet vergeten dat je het wel degelijk kan hebben, en het echt een verlossing kan zijn als je weet waar al die vage gedachtes, stemmingswisselingen enz enz door komen

tuurlijk, dat weet ik ook echt wel..

maar et word nog gewoon zo vaak fout geconstateerd :/

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 08:08:
Precies, er zijn ook mensen die wel baat hebben bij de gestelde diagnose en de ritalin.

dat zei ik ook jah ;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 08:08:
Voor mij geldt dat ik niet meer zonder ritalin zou kunnen/willen, terwijl ik ooit de zelfde mening als jou had.

waarom? waarom zou je niet meer zonder kunnen dan?
denk je nou echt dat je tot je 80ste aan die zooi zit? ;)
ik denk dat je zonder die medicijnen uiteindelijk verder
komt dan met, want je leert jezelf veeeeel beter kennen :)
nou is het wel zo dat je door die medicijnen na
verloop van tijd wel dingen aanleert, maar in principe
ben je niet jezelf door die medicijnen. dat is wel iets
wat ik heb geleerd toen ik anti depressiva slikte.
toen ik ermee kapte kwam ik in ene terug bij me oude
ik.. en pfff wat was dat moeilijk zeg :|

maar het is natuurlijk ieder voor zich (F)

daarom zei ik al: als je er baat bij heb, is het super :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 18 augustus 2006 om 17:46:
* snel afgeleid zijn door irrelevante dingen en geluiden;
* moeite hebben met plannen en organiseren;
* problemen hebben met taken afmaken en deadlines halen;
* falen in het concentreren op details en hierdoor slordige fouten maken;
* zelden instructies nauwkeurig en compleet opvolgen;
* verliezen of vergeten van dingen als sleutels, portemonnee, reisdocumenten en spullen die nodig zijn om een taak uit te voeren

de 2 grootste kk dingen van ADD vind ik toch wel het zo kk de kk snel afgeleid zijn :S en nooit rust kunnen vinden op plekken waar je je niet echt thuisvoelt

met ritalin word ik zo lekker rustig en kan ik de geluiden en beelden een beetje van me afsluiten en me vol concentreren. of gewoon rustig en me-nergens-druk-om-makend rondslenteren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 13:41:
dosis

doe mij jouw dosis

Waarschuw beheerder
Mensen met AD(H)D wil ik adviseren om eens uit te zoeken wat neurofeedback is en voor hun kan betekenen.
Bij neurofeedback worden je hersengolven getraind, waardoor je je beter kan concentreren en rustiger wordt. Het is echter wel prijzig, maar er worden goede resultaten behaald (en dat is bewezen).
Zie bijvoorbeeld www.neurofeedbacknederland.nl

Deze vorm van therapie kan ook helpen bij onder andere fybromialgy, migraine, autisme, leerproblemen en epilepsie!

Waarschuw beheerder
Uiteindelijk doseer ik zelf. Pak 1 pil voor 4 uur. Als ik weet dat ik huiswerk moet maken of me de volgende 4 uur moet concentreren dan slik ik Ritaline.

Zowieso slik ik altijd op mijn stage (speciaal basisonderwijs) ik kan het niet overzien als ik geen Ritaline slik.

In dat opzicht ben ik wel blij dat ik het heb, maar verder slik ik het nooit (vind me familie jammer). Voel me niet echt mezelf als ik het heb geslikt.

Bijwerkingen: als ik het de hele week gebruik op stage dan voel ik niks meer. maar na een vakanti (als ik het een tijdje niet gelsikt heb) dan voel ik me soms toch wel misselijk. ik heb ook de eerste paar dagen dat ik geen honger heb. Verder heb ik niet zo'n last van bijwerkingen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tini Tulpetaat op zaterdag 23 december 2006 om 04:14:
ik blaas dit topic nieuw leven in
hier word vooral over ADHD gepraat. ik zelf heb ADD.. zijn er nog meer mensen hier die deze variant hebben?

:yes:

Hier nog iemand, absoluut niet hyper van buiten althans.
Waarschuw beheerder
ben sinds vandaag aan de ritalin..

droge mond herken ik en een hoofdpijn om gek van te worden.
ook ben ik erg moe zit nu op 5x daags een halve na een week over op 5x daags een hele en dat met me 30 jaar ppfffft..

weet iemand hier (miss is het al gevraagd heb niet het hele topic gelezen).
of je wat in mag nemen tegen de hoofdpijn???

Waarschuw beheerder
Er is ook een nieuw middel op de markt: Strattera. Op dit moment wordt dit middel alleen maar voorgeschreven aan kinderen en tieners die slecht reageren op ritalin en concerta (methylfenidaat). Het wordt nog niet door alle verzekeraars vergoed, helaas, want het is behoorlijk prijzig.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 januari 2007 om 00:47:
neurofeedback

er zijn diverse therapieën die claimen te helpen bij adhd, ik zet daar zelf zo mijn vraagtekens bij. Ze zijn meestal erg prijzig en de resultaten twijfelachtig :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 00:00:
er zijn diverse therapieën die claimen te helpen bij adhd, ik zet daar zelf zo mijn vraagtekens bij. Ze zijn meestal erg prijzig en de resultaten twijfelachtig :S

die therapieen kunnen ondersteuning bieden. maar ADD/ADHD komt door een storing in de hersenchemie en kan IMO alleen opgelost worden met medicatie met evt therapie..

Waarschuw beheerder
Slik sinds een ongeveer 4 maanden ritalin!

De eerste paar weken dat ik ritalin slikte en bij de verhoging van de dosis wisten die paar pilletjes me zo, wat ik nooit eerder meegemaakte, stil en in mezelf gekeerd te krijgen... Maar was van korte duur, want ben van 2x10 mg naar 3x 20 mg gegaan gezien ik al binnen korte tijd alweer drukker begon te worden.

Vind het gevoel dat ritalin met zich mee brengt maar niets en zie ik mezelf liever wat te druk ipv dat ik in mezelf gekeerd raak... Zelfs mijn moeder die zich regelmatig stoorde aan mijn drukke gedrag begon zich af te vragen het nou erger te vinden dat ik zo druk of zo rustig was!

Mijn oude huisgenoten zeiden wel blij te zijn mij rustig in huis te hebben, terwijl vrienden en bekenden zeggen mij liever te zien zonder dat ik ritalin geslikt heb!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het eerder 3 jaar gedaan op de basis school:) ik had vooral problemen met concentratie en met 1ptje smorgens en 1tje smiddags dan ging het wel goed en als ik dan thuis was dan was de ritalin al weer uit gewerkt:)

Nu sins twee weeken doe ik het weer op maandag want dan zit ik op school maar deze week ga ik het gewoon de heleweek doen! mischien heeft het ook wel een positief efect op me werk! we zullen zien:)
Waarschuw beheerder
Ik heb voor mijn adhd ritalin geslikt maar het rebound effect was zo heftig dat het nie afwoog tegen de voordelen.
Plus bepaalde dingen bleven, bleek dat ik ook borderline heb :s
Dus ritalin vervangen voor seroxat en dat ging redelijk goed maar ja toen werd ik zwanger en dan is anti depressiva niet wat je wil slikken. Lekker joh die stemmingswisselingen die nog ff versterkt werden door de hormonen :nee:
Na mijn zwangerschap geen medicatie meer geslikt en toen begon het op te vallen dat ik me wel redde zolang ik maar niet teveel hooi op me vork nam. Nu ben ik afgekeurd en met alleen me gezin en me huis waar ik me mee bezig hou gaat het top...

Slik nu al bijna 3 jaar geen medicijnen meer :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Voelde in het begin er niet veel van, maar na een hogere dosering wel( begin met 2 per dag, omdat ik bang was voor bijwerkingen en ging over nr 6 x 1)....bij mij werkte het na een paar weken, 2 of so, eg super...Merkte een wereld van verschil..Heerlijk...RUST! haha..weet eg dat ik de 1e paar dagen eg niet wist wat ik meemaakte...ineens glijdt er vanalles van je af..je hoort bepaalde drukke geluiden niet..in mijn geval...!! Eg super..Maar omdat ik ritalin vaak vergat;) haha..moest ik nr concerta!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tini Tulpetaat op zaterdag 23 december 2006 om 04:14:
ik blaas dit topic nieuw leven in

:yes: k heb er ook last van :[

Uitspraak van R.I.P. NO!Z3 op zondag 14 januari 2007 om 20:00:
Hier nog iemand, absoluut niet hyper van buiten althans.

:yes: :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 29 december 2006 om 13:35:
waarom zou je niet meer zonder kunnen dan

Ik denk dat als ik vind dat ik alles wat bij m'n adhd hoort wel heb leren kennen, en zelf weet hoe ik er mee wil omgaan dat ik dan ook wel anders tegenover ritalin zal staan. Puur omdat het dan minder noodzakelijk is.

Nu besluit ik te blijven slikken, eerst dat maar 's voor elkaar krijgen :)

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 00:00:
Strattera ,ritalin en concerta (methylfenidaat)

Wat zit er dan als werkzame stof in Strattera? Zit er veel verschil tussen die medicijnen?
Waarschuw beheerder
Ben hier ook sinds een maand mee begonnen.. heb de eerste 2 weken methylfenidaat voorgeschreven, hier van kwam ik heel slecht in slaap...krijg overal uitslag en veel steken in mn hoofd en buik.. Nu heb ik echte ritalin gekregen, hierdoor kan ik wel beter slapen en heb minder uitslag maar die steken vind ik evengoed raar..Moet er normaal 5 per dag nemen maar na de 3e beginnen de steken al.. meer mensen die hier last van hebben?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 20:01:
Herkent iemand hier toevallig het volgende: je voelt je rusteloos, kan wel stil zitten en je focussen op 1 ding maar dat gaat gepaard met tics (zoals het constant bewegen van je voet of trommelen met je vingers op tafel) en je lult mensen constant de oren van de kop? Of als je enthousiast tegen iemand praat ga je ijsberen door de hele kamer heen?

wat wil dit zeggen dan want dat heb ik ook altijd.
en als mensen zijn aan het praten dat je dan wilt luisteren maar ook nog allemaal andere dingen bent aan het denken en dan de helft mist. en iedereen meent dat je zo slecht hoort
Waarschuw beheerder
hoe lang duurde ut bij jullie voordat je medicijnen kreeg?
want ik heb in januari intakegesprek gehad bij de GGZE (eindhoven)

en nog steeds geen vervolg:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tini Tulpetaat op vrijdag 23 maart 2007 om 18:34:

en nog steeds geen vervolg

bij mij 2 maanden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niet geregistreerd op maandag 5 maart 2007 om 20:16:
Slik nu al bijna 3 jaar geen medicijnen meer

Ik sinds 1,5 jaar en ben zo blij dat
ik van die tering zooi af ben :d

Ritalin, Dextro daarna Anti depressiva..

Voor mij gewoon een leven zonder medicijnen (Y)

Uitspraak van Tini Tulpetaat op vrijdag 23 maart 2007 om 18:34:

Hmm ja, ik ben nooit zo'n voorstander van GGZE..
Die gasten maken zoveel fouten :s
Waarschuw beheerder
ze willen mij nu concerta gaan voor schrijven. maar dat krijg ik niet vergoed. 18 mg is 40 euro per maand. 36 mg 60 d8 ik en 54 mg 80:S

ritalin word wel volledig vergoed.