Mijn vriendje is altijd een vriend van mijn broer geweest.. Dus in het begin hielden we het wel geheim, omdat we wisten dat hij het misschien niet tof zou vinden, maar tis hartstikke gezellig
en ach, ik heb hem niet via mn broer leren kennen, ik kende hem allang voordat hij met mn broer omging, dus misschien maakt dat verschil ofzo.. Maar het is geen probleem..
ik heb 5.5 jaar een relatie gehad met de zus van mijn beste vriend.. daarna hebben we alle 2 een relatie gehad met 2 zusjes
dat was ook wel gezellie..whehe..
en met mijn laatste vriendin is hij ook geweest (terwijl ik ook met haar was) met een goede vriend kan je toch alles delen? ps dat laatste klinkt erger dan het was..
en met mijn laatste vriendin is hij ook geweest (terwijl ik ook met haar was) met een goede vriend kan je toch alles delen? ps dat laatste klinkt erger dan het was..
laatste aanpassing
geen ervaring mee, maar zou t welg rappig vinde denk k
of andersom*-) jij gaat met de broer/zus van je beste vriend(in) naar bed*-)
gelukkig hebben mijn vrienden/vriendinnen geen zusjes!
een goede vriend van me heeft wel een dochter van 19... maar daar kom ik niet aan
moeten ze helemaal zelf weten ik zou me er niet druk om maken 
Mijn zusje heeft even wat aangerotzooid met mijn beste vriend, ik heb daar geen moeite mee, als ze elkaar toch leuk/lekker vinden en ze genieten ervan zie ik het probleem niet..
Een goede vriendin van mij is tijdens het stappen mijn vader een keer tegengekomen en heeft hem gevraagd of hij zin had met haar mee te gaan (je raad vast wel wat de bedoeling was) maar gelukkig heeft hij daar de behoefte niet aan gehad. Dat had ik dan toch wel ietswat ranzig en vreemd gevonden..
Een goede vriendin van mij is tijdens het stappen mijn vader een keer tegengekomen en heeft hem gevraagd of hij zin had met haar mee te gaan (je raad vast wel wat de bedoeling was) maar gelukkig heeft hij daar de behoefte niet aan gehad. Dat had ik dan toch wel ietswat ranzig en vreemd gevonden..
nog nooit meegemaakt!
maar denk nie echt dat ik daar wakker van lig !
maar denk nie echt dat ik daar wakker van lig !
laatste aanpassing
mn zus ging er eerst met een goeie maat van me vandoor .. vriendschap verwatert gewoon ..
daarna mn zusje met een maatje van me..
daarop mn zus weer met de aller allerbeste maat van me .. nooit zon vriendschap gehad .. en alles in 1 klap voorbij ..
ze krijgen allemaal maar de pleuris
ben dr heel makkelijk in nu.. vriendschap gaat 9 van de 10 keer naar de kloten ..
beetje vreemd, als je je vriend opbelt, of die wat kan doen die avond , en hij kan niet .. en 10 minuten later loopt die bij je over de vloer en heeft die dikke lol met je zus ..
beetje vreemd
daarna mn zusje met een maatje van me..
daarop mn zus weer met de aller allerbeste maat van me .. nooit zon vriendschap gehad .. en alles in 1 klap voorbij ..
ze krijgen allemaal maar de pleuris
ben dr heel makkelijk in nu.. vriendschap gaat 9 van de 10 keer naar de kloten ..
beetje vreemd, als je je vriend opbelt, of die wat kan doen die avond , en hij kan niet .. en 10 minuten later loopt die bij je over de vloer en heeft die dikke lol met je zus ..
beetje vreemd