Partyflock

Forumonderwerp · 882927

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Voor de mensen die naar vaagheid heerst zijn geweest, wat vonden jullie van deze avond?
Waarschuw beheerder
so? what's about the others? ...any question?
Artiest Pengo
Waarschuw beheerder
for me: only train from hamburg is 150€,one way 75€,and the ticket for megarave,puzo called me,when i wrote we can´t come at the new date,coz we have expensive vip-tickets for megarave,and he told me,they will pay us the tickets,and we should please come.so this was 40€,so ME lost 150 + 40 = 190€
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pff that's indeed much money..

i hope it all wil be good in the future :)
Waarschuw beheerder
my mom always told: you will learn through your own misstakes.so i take this with me now: don´t trust in the wrong guys :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Pengo klopt wat je zegt, maar we hadden ook afgesproken dat je de kaarten en treinkaarten mee zou nemen.
Je kon alsnog je geld krijgen als je de tickets zou opsturen en we gaven je geld voor benzine om thuis te komen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 23:05:
benzine om thuis te komen.

??? ze was toch met de trein
Waarschuw beheerder
donateur
jah inderdaad... ze was met de trein gek! dus ze had kaartjes bij der moehahahahahahahaha! hoe kan je der nou benzine geld geven als jullie weigerde te betalen! en ze niet eens met de auto was
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
i leave the ticket for the train as maiks home for don´t lost,coz was one ticketfor both ways,i hasn´t leave the tickets there,when i had KNOWN i must bring they with,i NEVER must show my tickets on partys till now!also kls and syco should get money,for them as for sure they came the whole way with car,and them also nobody told before they have to gave something as evidence.what do you all think?i walked from hamburg to koog?and the others come by feet from bochum?
Waarschuw beheerder
donateur
Its not so far for a walk ;)
Waarschuw beheerder
en we gaven je geld voor benzine om thuis te komen.

this money goees to the car from antidote,he should get the driving money from kls and syco for the way,thattz also why antidote said,its no problem for play for free.so he also don´t had enough money for the way back,so he get the 40€ you gave for this.i go back to hamburg with 0€ in the bag!was also a great b-day for kreislaufstörung i think,our surprise for him we had prepared,he could listen in the car,after a party where he was fucking impatient for to play,and than must experience this shit,haha,fucking great!

Waarschuw beheerder
ik weet niet hoe je bent gekomen en dat kan me eigenlijk ook niks schelen het enige wat ik wil is dat mijn boekhouding klopt
Waarschuw beheerder
donateur
Je boekhouding zal nu wel teveel geld in kas hebbben :D het geld van iemand anders ;)

Anywayz jullie zijn gewoon bagger! Jullie hadden der gewoon dat geld moeten betalen en hebben jullie niet gedaan.. die kaartjes hadden gekopieerd kunnen worden of later opgestuurd.. maargoed jullie wilde niet dokken.. het is maar goed dat ik er niet bij ben geweest :D

Hoe willen jullie een goede organisatie opzetten, terwijl jullie niet eens proffecioneel kunnen handelen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van terrorsmurfin op maandag 26 juni 2006 om 23:31:
Its not so far for a walk ;)

haha,not so far,with train the time had been 7,5 hours :) for my personal luck,two days before the party another guy decided to don´t come with,so i could stop in the middle of way and meet the others at maiks home and than drive all together later to NL.bad that i had booked the tickets much more early,otherwise i has much more less money lost now.
Waarschuw beheerder
donateur
thats suckz... :vaag: well i bring you a camel from Egypt ;d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 23:34:
ik weet niet hoe je bent gekomen en dat kan me eigenlijk ook niks schelen het enige wat ik wil is dat mijn boekhouding klopt

oh sure,the best way for ot,that at the end a big + is in the cash is,to don´t pay the DJ´s.thatz maybe different mind of organnise partys,when WE organise our DtoE´s,we do it for fun,and not for profit and commerce.and when we make - at the end of evening,we pay out of our own pockets.but after all the DJ´s like toplay at our partys and come back than,coz they know we are honest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van terrorsmurfin op maandag 26 juni 2006 om 23:40:
thats suckz... :vaag: well i bring you a camel from Egypt ;d

you can give me your horse for the time when youre in egypt :P
Waarschuw beheerder
donateur
Je boekhouding is een nummer 2 dat doe je als het goed is na het feest. Je moet ervoor zorgen Dat als je DJ'S boekt je dj's betaald...

Daarnaast hadden die kaartjes retour gezonden kunnen worden. Ik neem aan dat jij je boekhouding niet gelijk op het feest doet? Ik teminste niet :vaag:

Je had ook ff op het kaartje kunnen kijken hoeveel het kaartje kosten :yes: maar jullie hebben der toch afgepoeierd en der zonder geld weg laten gaan. Proffecionele instelling.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Maargoed krijgt ze der geld nog? offuh laat je der nog steeds verrotte?
Waarschuw beheerder
je had gewoon moeten gaan laptoppen en je kaartjes op moeten sturen was er niks aan de hand geweest volgens mij.
Waarschuw beheerder
donateur
Als jij naar de winkel gaat... geef iemand in de winkel je toch ook niet eerst het bonnetje voordat je betaal?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
they didn´t believe me that i payed this money,and hasn´t the tickets with me how i told,they was at maiks home,coz there i changed into the car.they tol d me they will send me the money,when i send the tickets,haha,how stupid i am?they don´t believe me,and all this trouble,i´m not a dork,i also don´t trust!
Waarschuw beheerder
donateur
koste wat het kost... dat geld moet er gewoon komen :) of ze nou wel of niet heb gedraaid.. Jullie hebben haar in de maling genomen :)
Waarschuw beheerder
geen optreden van Pengo gezien dus geef der weinig kans:)
Waarschuw beheerder
donateur
nee waarom zou ze optreden als ze niet betaald kreeg? dan zou ik ook zeggen dikke reet voor je
Waarschuw beheerder
oh,for me its finished,i KNOW i don´t get the money now,i didn´t play.
Waarschuw beheerder
wat een gejank en gaar geregeld :s

ben ik blij dat ik op Digital Assault stond 8) ondanks dat daar The Teknoist niet kwam :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ze had beter met d'r vip ticket van hellraiser kunnen gaan feesten in eindhoven.

of had ze d'r kaartje misschien al verkocht. :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wel apart dat juist hier een grote ruzie ontstaat terwijl het ook gewoon ff via de organisatie en de artiesten geregeld kan worden..

mja sommige mensen zijn nou eenmaal graag uit op rellen ofzo :S
Waarschuw beheerder
donateur
Het had ook gewoon geregeld kunnen worden, Maar schijnbaar wil de organisatie dit niet en houden ze van de boel te belazeren ik vind het niet gek dat mensen uit hun stekker gaan.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van terrorsmurfin op dinsdag 27 juni 2006 om 12:48:
Het had ook gewoon geregeld kunnen worden,

inderdaad.
Uitspraak van terrorsmurfin op dinsdag 27 juni 2006 om 12:48:
Maar schijnbaar wil de organisatie dit niet

ik lees hier iets anders.
Je kon alsnog je geld krijgen als je de tickets zou opsturen

maar ik denk dat ze geen tickets had. zowel geen trein tickets en geen vip ticket van hellraiser.

want waarom doet ze nou nog moeilijk dan.

als ze die tickets nou gewoon ff opstuurt krijgt ze alsnog d'r geld toch?

dan is dat toch opgelost?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vind ik ook :) maar ik heb nog nergens gezien dat ze willen betalen hoor? maar dat moeten ze maar met sabrina overleggen :) een excuus is wel zo op zn plek denk ik. Nu willen ze het regelen, Maar meneer vagh begon gewoon 15 minuten voor zn draaitijd om weg te kunnen lopen bij pengo :) en hij luisterde niet eens... Op dat feest was het wel anders.. wat ik heb gehoort en sabrina maakt echt niet zomaar problemen hoor.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van terrorsmurfin op dinsdag 27 juni 2006 om 13:46:
wat ik heb gehoort en sabrina maakt echt niet zomaar problemen hoor.

tsja, ik zou ook een beetje gefrustreerd zijn als ik haar was.

d'r andere boeking in utrecht die zelfde nacht ging ook al niet door.

da's ff lekker dan....heb je een prijskaartje in je hoofd ga je met 40 euro naar huis. :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
He wat gezellig hier :D
Waarschuw beheerder
donateur
zij is zonder geld naar huis gegaan hoor :|

De andere hadden 40 euro benzine geld gekregen :vaag: van duitsland op en neer moehaha

sabrina was met OV
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 juni 2006 om 13:39:
maar ik denk dat ze geen tickets had. zowel geen trein tickets en geen vip ticket van hellraiser.

what do you think how i was gone from hamburg to NL?by feet?the other germans live in the middle of germany,i´m alone from hamburg (north germany) and i told the organisation after the move of the date,that me and antidote wont play this evening because our tickets for megarave.they phoned me and PLEASED me to come,and pay the tickets.why i should tell them,i wont come,when i don´t had this tickets?i couldn´t know before that they say,they will pay me this tickets.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van terrorsmurfin op dinsdag 27 juni 2006 om 13:46:
Vind ik ook maar ik heb nog nergens gezien dat ze willen betalen hoor? maar dat moeten ze maar met sabrina overleggen een excuus is wel zo op zn plek denk ik. Nu willen ze het regelen, Maar meneer vagh begon gewoon 15 minuten voor zn draaitijd om weg te kunnen lopen bij pengo en hij luisterde niet eens... Op dat feest was het wel anders.. wat ik heb gehoort en sabrina maakt echt niet zomaar problemen hoor.

toch wel knap dat je een zwaar oordeel heb terwijl je er zelf niet eens was en het alleen van horen zeggen hebt :S
Waarschuw beheerder
donateur
Juist maar ik ken het hele verhaaltje :D en ik neem aan dat ze niet uit der nek lult :D
Waarschuw beheerder
nja je heb et van een kant gehoord ja ;)
Waarschuw beheerder
donateur
tja...ik word der pissig om als iemand word genaaid die ik ken.
Waarschuw beheerder
nja ik vind niet dat zoiets op een forum uitgevochten moet worden :S
het is iets tussen de organisatie en de artiesten, dan kan jij wel roepen en klagen wat je wil, maar je bereikt er toch nix mee..
en iets of iemand zwart maken is het simpelste wat er is :S
Waarschuw beheerder
zo goed dat ze er niet was;)
Waarschuw beheerder
bud pengo i have sa you there(K)(K)(K)greetz OPa
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kon niet me moeder was pas savonds terug van vakantie en aangezien ik me paarden hier heb staan laat ik die niet onbeheerd achter :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rommert op dinsdag 27 juni 2006 om 17:53:
bud pengo i have sa you there(K)(K)(K)greetz OPa

haha,and after all i realised who you are :P finally i had known by myself.. after minutes about minutes with racked my brain :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van terrorsmurfin op dinsdag 27 juni 2006 om 16:02:
zij is zonder geld naar huis gegaan hoor

De andere hadden 40 euro benzine geld gekregen

dit is dus zwaar gelul. jij was er niet, maar ik stond er met me neus bovenop.

die 40 euro gaven ze persoonlijk aan pengo. en de rest kon ze krijgen als ze de tickets op zou sturen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij moet je het topic een beetje doorlezen :| der was nog iemand die draaide en die was met de auto!