| Betreft: | evenement: Koloso, zaterdag 2 september 2006 om 22:00 |
Als dit de residents zijn zit ik daar vanaf 2 september dus elke week
Ghost is toch ook al lang niet meer wat ie geweest is?
Die teert nu echt alleen nog maar op zijn bekendheid van de eerdere jaren. Of zit ik mis?
Van zijn techno cd werd ik nou ook niet bepaald wild.
Ja ga ik ook zéker langs...
Vroeger te gekke tijden gehad in Cherry Moon maar kvond het de laatste 2jaar voor ze dichtgingen niet veel meer aan
![[img width=705 height=298]http://www.high.be/pictures/7060-1122864.jpg[/img]](http://www.high.be/pictures/7060-1122864.jpg)
waar is die tijd toch naar toe
Jump! Nee! TECHNOO!!! Precies ook zoals het op de flyer staat.
Ghost is toch ook al lang niet meer wat ie geweest is?
hard 2 furious techstyle behouden wel ik denk het niet, das just de avond da CM naar de klote heeft geholpen omdat dan al de klein mannen kwamen...
mss beetje jump toch ja,verwacht ik een beetje van Ghost
Van Ghost lig ek nimer wakker
Maar vind hem toch redelijk wa jump draaien de laatste tijd.
je hoort em ook enkel op de jump events é
Ghost kan beter ook niet in Nederland draaien, zeker niet op die massa-events waar ie ingepland staat bij jump e.d.
Ghost word inderdaad vaak voor toegankelijke sets geboekt dus dan moet hij wel de hitjes en wat jump draaien.
Tja en de Tech styles...zal het wel doorbreken bij jullie??
Tja,daar zeg je zoiets...
2 hard 2 furious techstyle behouden wel ik denk het niet, das just de avond da CM naar de klote heeft geholpen omdat dan al de klein mannen kwamen... gaf mij maar ne gewone zaterdag met youri en sandy se of vroeger met de ghost en youri das was het beste...
Tja en de Tech styles...zal het wel doorbreken bij jullie??
als die nachten nog terugkomen...
Tech-styles is gewoon alle stijlen die onder techno vallen
als die nachten nog terugkomen...
ik denk juist wel dat die nachten nog weerkomen, ik copy-past hier een stukje over Koloso dat verscheen in de online versie van het laatste nieuws.
en denk ni echt dat de supersfeer er nog zal terugkeren...
Cherry Moon is Cherry Moon en Koloso zal Koloso zijn
Maar deze vrijdagavonden kunnen natuurlijk nooit als enige de oorzaak hiervan zijn geweest
En het waren idd o.a. de 2 Hard 2 Breezah avonden die (mede)verantwoordelijk waren van de sluiting van de Cherry. Maar deze vrijdagavonden kunnen natuurlijk nooit als enige de oorzaak hiervan zijn geweest
![[img width=587 height=440]http://static.redbox.be/p/oo/000/554/554427.jpg[/img]](http://static.redbox.be/p/oo/000/554/554427.jpg)
Welcome Cherry seg
maar je kunt toch beter een vaste stijl aanhouden die hetzelfde publiek aantrekt voor de lange termijn, denk ik.
wahhahahaha keer een foto, man man
twas idd ook een supervet feestje toen ghost trug in die kiet verscheen
In September tussen 22 en 24 ste ook Q-ic @ Koloso heard it from the man himself...
dan is het te hope da Q-Ic is zen eige ding mag doen,klinkt veel beter dan
Lekker, en ja gewoon voor de tech natuurlijk.
de Q-ic ik was verbaasd op quake waar ie fameuse techno draaide dacht niet dat hem dat kon maar kan ik nu wel geloven dat ie op i love techno staat...
de Q-ic ik was verbaasd op quake waar ie fameuse techno draaide dacht niet dat hem dat kon maar kan ik nu wel geloven dat ie op i love techno staat...
Waarom geen reunie in Sportpaleis
detektor denk niet dat je dat nog vroeg mag verwachten met de volle 500man dat aanwezig was, kvond het een goede party maarja geen inkomsten voor die mannen dus....
MAAR...Detektor komt terug en misschien wel sneller dan jullie verwachten
Detektor komt terug
dat da smerige jump volk maar weg blijft
Ik zie um nergens meer.
De booth is nu open zo te zien.
Sinds Ghost destijds uit Cherry weggegaan is, is ook het publiek wat teruggezakt, met de gekende afloop eind vorig jaar
Ben wel blij dat er nu een leuk concept in de plaats komt, maar vind het wel jammer dat ik geen foto's heb van de inrichting van de Cherry.... ==> wie heeft er zo nog wat in z'n archief zitten???
![[img width=654 height=470]http://users.telenet.be/Bambino/Koloso.jpg[/img]](http://users.telenet.be/Bambino/Koloso.jpg)
Monica Electronica, das mooi lekkere electro. Zo hou je de 'jumpers' waar iedereen het hier over heeft in ieder geval wel buiten.
Zolang de stroboscopen er nog hangen is het goed
ik bedoel mense die jump luisteren en altijd aant zeiken zijn over techno
eeeuh nee toch niet, laat jump maar zo zijn en techno ook...
Beter vonden ze complex nooit uit kk tent
Ja precies, maar andersom ook!
Die waren al lang geleden na de verbouweing weggehaalt
veel volk hoor ik zeggen zaterdag koloso dus...
Haha wat een verstand weer! Het druipt van de intelligentie!
Dus wat wil je dan vent, dat die jumpers die jullie zo haten en die jullie niet in jullie Cherry (/Koloso nu dus) willen zien niet meer naar Complex kunnen, en dús waarschijnlijk naar Cherry komen!?
Spreek jezelf anders ff niet zo tegen, denk niet zo in hokjes, maak je niet zo druk en geniet gewoon van muziek.
En daarbij, als ik binnen niet afzienbare tijd richting Koloso kom en de Manu Kenton draait die heerlijke sound van hem, dan zul je mij toch wel zien tekken!
Ghost terug op zijn oude stek
ga je dr toch gewoon niet heen...
ik vind er ook geen reet aan maar het zit toch elk weekend vol
en als ik zo is in je agenda kijk: complex..complex
Haha, dat houd je toch niet tegen de eerst komende weken. Reken maar op een groot aantal toeristen... De tent moet eerst maar eens een half jaar open blijven, dan komt die vaste kern bezoekers vanzelf.
Beide stijlen zijn perfect te combineren dus ik zie het probleem ook niet zo
ik rij om 21.00 al door hehe half 10 daar ff wat eten bij da frietkot ben ik lekker optijd binnen hehe yeahhhh
allé tzal daar goei vol zitte in da frietkot
maar jump zal je nooit zo diep raken als techno
Toch heeft Q-ic een gulden middenweg gevonden.
veel volk hoor ik zeggen zaterdag koloso dus...
Cherry is jammergenoeg dood.
Koloso is een nieuwe stek die niks met cherry te maken heeft. En gelukkig maar, want er was maar één cherry.
Maar jump.. Komaan he..
Dat je 't leuk vind om te luisteren kan best zijn, maar jump zal je nooit zo diep raken als techno.
Jump is hetzelfde als Techno,meerdere style,maar komt bijna op hetzelfde neer.
Jump,French Tek,Hard Tek,Hard Jump
En ja er zit veel rommel tussen,en ja er zitten veel bommetjes tussen,net als Techno.
De beste jump is de jump toen het nog geen jump heette
Tja vo mij jump suckt gewoon!!!!
Dit is ook een fout die veel mesnne maken,ze horen een commecieel belletjes jump nummer en het is kut...
Feit is gewoon dat nu iedereen veel te veel hokjesmentaliteit denkt,
Laat de jumpertjes gewoon zitte in Complex zodat wij ons goed kunnen hebben in Koloso.
Uitspraak van cherryman op vrijdag 1 september 2006 om 01:31:
Feit is gewoon dat nu iedereen veel te veel hokjesmentaliteit denkt,
Uitspraak van cherryman op vrijdag 1 september 2006 om 01:31:
Laat de jumpertjes gewoon zitte in Complex zodat wij ons goed kunnen hebben in Koloso.
En dan heeft het er 1 over hokjesmentaliteit.
Haha, hoop niet dat dit topic een voorbode is op hetgeen komen gaat in Koloso..
En dan heeft het er 1 over hokjesmentaliteit
volgens mij weten sommige mensen niet meer wa sfeer is in nen discotheek, da bekomt ge ni door wa als ne kangoeroe op den dansvloer te gaan staan
en niet naar muziek luisteren om te kunnen zeggen: kijk mij eens tof zijn, ik luister naar muziek die niet commercieel/bekend/etc
en degene die mss jump/harddance gaat spelen is de Ghost, heb er een beetje schrik voor, maar als je hem hoort in den H2O daar is hem bangen se...
Heb gewoon respect voor de muziek waar de mensen uit hun dak kunne gaan
Kerel, serieus he...
Speedcore en Hiphop ook
Vertel mij dan maar eens de locatie van die goeie underground jump feestjes. Oh wacht, op het schoolplein enzo geloof ik wel eens. En in de gymzaal.
want jump is booming business
Nee hoor, discussieren mag altijd vind ik. Ik laat m'n avond echt niet verpesten als er een paar jump plaatjes worden gedraaid. Zolang het maar wel french shit is dan
Haha, ik bedoel alleen maar dat Complex meer is dan alleen 'jump'... Het is een van de weinige tenten waar ze van alles door elkaar draaien. Daarnaast hebben we nog:
Detektor
HardClassixxx
En breed georiënteerde residents.
Dikke Hardtechno/Schranz avond in koloso
Ben ver in elke 'mega'discotheek in belgie geweest en nergens anders vond je wel die sfeer.
Ech nie
Ghehe Tijmen, ik moet je nageven: je onderbouwt het wel goed.
Maar haha, ik kreeg zowaar even een druppeltje in mijn broek toenet van die Detektor. Moet mn ogen eens beter openhouden denk, want dat zijn feestjes die je beter niet gemist had.
Ow en haha, Juup wa je net zegt die line up: mocht da ergens voorkomen haha oeii
Ech nie
ooit in club-x in wuustwezel geweest
Een kratje Juup voor mr. Jupiler!
Ow en haha, Juup wa je net zegt die line up: mocht da ergens voorkomen haha oeii
geen enkele discotheek die die sfeer kan evenaren
Zelfs Cherry niet.
kweetniet oft echt heeel druk gaat zijn
wat een ziekelijk hard geluid zeg jesus!!!
Three 0 Three, La Cocaina, First Rebirth, Reaching Out
De tijd van de echte undergound is al laaaaaang passé,toen dacht je nog niet aan muziek
ALs je niks van Jump kent,kun je er ook niks van vertelle
http://video.google.nl/videoplay?docid=-9028089306324772918&q=koloso
en dan is hem nog is vo 80% blind!!
serieus ofwa?
Dat is Tell Me Why, een trancenummer haha, niet verwacht die te horen in KolosoWel een héél dikke track ja.. Eens kijken, wie had hem ookweer gemaakt... Supermode geloof ik
.
gaat da terug volzitten denk ge
Uitspraak van Benny B CM op zaterdag 9 september 2006 om 00:57:
gaat da terug volzitten denk ge
Kheb geen idee man, maar kneem liever het zekere voor het onzekere. Kep niet zoveel zin om 1 uur in de rij te staan
Uitspraak van TéChNó - DúDé [Techno Aap] op dinsdag 5 september 2006 om 16:39:
serieus ofwa?
Jep, ik heb het ook van meerdere bronnen.
Het is spijtig maar waar. Maar dat doet dus niets af aan zijn geweldige optredens en heldenmuziek.
Niet mee eens eigenlijk.
Space DJ's bracht de techno zoals deze hoort
22.00 - 23.00 Max Walder
23.30 - 00.30 Manu Kenton
02.00 - 03.30 DJ Ghost (SPECIAL Ghosthouse RETRO set)
03.30 - 04.30 Max Walder
PS: lucca is een chick
present ben me aant klaarmaken se vo een feestje met de vrouwen hehe
wel raar die ruzie tussen kenton en ....?? kenton is het ook afgetrapt naar huis erna benieuwd hoe en wat eigenlijk
wel raar die ruzie tussen kenton en ....?? kenton is het ook afgetrapt naar huis erna benieuwd hoe en wat eigenlijk
was weer geweldig die avond maar ze mogen wel is meer airco zetten hoor amai... kheb mij doodgezweet op die dansvloer!!
met ghost idd een paar mannen die op de dj-booth aan het klopper waren, moet koloso maar iets op vinden...
vanavond weer feestje bouwen!!!!!
The Chaos Theory: frank Kvitta`s Birthday bashh
Wordt een beetje eentonig daar
Vind je 't gek, iedereen gaat al 4x van de 4x dat 't open was
Vind je 't gek, iedereen gaat al 4x van de 4x dat 't open was
Haha man, ik bedoel dat het eentonig wordt omdat Max Walder volgens jullie altijd zo vet draait.
Offtopic](Ohja trouwens is locatie al bekend voor chaos theory kip, ben te lui om te kijken. Ik verwacht outland eigenlijk.[/offtopic]
[Offtopic](Ohja trouwens is locatie al bekend voor chaos theory kip, ben te lui om te kijken. Ik verwacht outland eigenlijk.[/offtopic]
Ohja trouwens is locatie al bekend voor chaos theory kip, ben te lui om te kijken. Ik verwacht outland eigenlijk
nog niet bekend outland kan niet dies al bezet op die dag
ik hoop op now en wow
Het is Outland Geworden.
Quick & Smart LIVE
Inkom is 8 euro en bier is een eurotje of 2 geloof ik
Geruchten gaan dat Ghost geen resident meer is, op de nieuwe flyers staat hij ook niet meer vermeld als resident. Iemand die het fijne er vanaf weet ?
en was er volk??
vantweekend dus weer retrobase, nu afkomen se...
Het valt me sterk op, dat het in Koloso altijd goed gaat, tot hun Gast-dj begint te draaien, en dan velen het hazepad kiezen (was er tot nu toe telkens niet bij, bij marco remus, dat dus buiten beschouwing gelaten), er mag daar eens een lampje beginnen branden.
Jump mogen ze van mij verbannen
en toch naar reverze gaan
reverze is meer dan enkel jump toch niet?
btw koloso, heb het wel een beetje gezien daar, komende 2 maand of meer eens ff niet (héél mssch de retro maar daar blijft het ook wel bij)
btw koloso, heb het wel een beetje gezien daar, komende 2 maand of meer eens ff niet
Twas vant weekend bommmmmmmmmmmmmmmmmmen met sven en frank verdoemme
Maar Scalle is toch manager daar? dat waren toch dikke maatjes
die hebben nu wel al zo`n beetje gehaden het is geen cherry meer natuurlijk.
Ik mis CM gewoon teveel..
Ik ging bijna elk weekend naar cherry maar heb het daar zo zien veranderen.. leuke club zeker weten, alleen elke keer dat gedonder met wat voor muziek stijl gaan we nu weer draaien.. en dan die R&B zaal pfff no thanks !! beter houden ze het gewoon op techno, schranz en in zaal 2 heerlijke funky groove muziek
Ben eigenlijk wel content dat ghost weg is, mss blijven die jumperkes nu ook weg!!
Nico: dat wordt 2 weken achter elkaar naar Belgie!
saturday the 24th of februari Koloso will see another clash .
Marco Remus night vs Footworxx. German´s techno gladiator vs Belgium´s nr 1 hardtechno event.
An amazing & huge line-up in 2 rooms !
Marco Remus / Frank Kvitta / Shee-La / Technogladiators LIVE / DJ Bold /Arkus P LIVE / Moddi / Waldhaus vs Weichentecnikk LIVE / Hells Bangers aka DJ Minupren vs Pstylez / Brachiale Musikgestalter LIVE / 2 Face / Manone / FAEB Live / Pasqualle Schwarz LIVE
Wat een f*cking namen yepaaaaaaaah!!!
21 april, dan ist pas feest @ koloso
hardtechno/schranz...
Yep geweldig gewoon de chill-room terug op yepaaaah!!!
Ze gaan het kot opvullen met seats en platforms om het wa kleiner te maken ofwa???
waar waren die verbouwingen eigenlijk??
8ste zal wel volzitten hoor en voor die verbouwingen, volgens mij hadden ze geen event om te doen en hebben ze maar liever gesloten denk ik
Komend weekend zou Marco Bailey komen. En nu kan ik daar op de site opeens niks meer over terugvinden..
Koloso is NOT open on Saturday 31.03.2007. The reason is: there is a waterpipeline broken, wich results that the club floor is under water.
yup
dus zeker nr earthquake gaan!
["Anna"] heb gehoord dat het nog niet vast staat dat koloso sluit...
heb ik gehoord van iemand die er werkt
Luckily another organisation will host a clubnight every saturday in the building starting the 5th of may , which we wish them all the best with.
Positiva of zoiets
om het in 1 woord te zeggen: bagger!
This leaves room for the Koloso concept to return in september in a perfect accomodation on friday nights, which is the perfect night to have the biggest dj´s of the scene come over instead of a saturday night where there´s too much demand for the bigger artists from other countries.
Dit wordt het nieuwe concept daar
Dit wordt het nieuwe concept daar
Helemaal mee eens funk, groove, house, allemaal lekker!!
Love it
Lekker clubben.
Gaat het gebouw nu ook anders heten, of staat Positiva alleen voor de zaterdagavond concepten en blijft dus de naam Koloso behouden?
Gaan wij een keer een funk, groove, house feestje doen Martijn?
en hoe was het?
maw, tgaat gene vette worden