Partyflock

Forumonderwerp · 882188
Betreft: evenement: Euphoria, zaterdag 16 september 2006 om 22:00
Waarschuw beheerder
Mensen,

Laat hier maar achter, wat jullie van deze Euphoria vinden,

Met o.a.

Donkey Rollers Live
Ruthless
Dana
Tatanka
& Leep

Niet te vergeten MC Villian
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
was de moeite waard! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 19 september 2006 om 20:21:
Vond het alleen beetje rare vergelijking...;)

haha oke :P Kbedoel alleen te zeggen net als met X qlusive the prophet in HMH .. was helemaal niet warm ofsow .. maar als je een tijdje aant losgaan bent, vielen er bij mij ook druppels van me voorhoofd af ;) :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjordys:bounce: op dinsdag 19 september 2006 om 18:07:
Staat er ergens in dat niemand mag zeggen wat ie wil ?
en altijd maar dat gedoe over hitte .. al sta je buiten met -10 te stuiteren, Warm hebben doe je t op een gegeven moment toch Dus gwn lekkr doorgaan

Zei al: laat iedereen zn maning hebben.
Blijkbaar kan jij beter tegen de hitte dan ik (y)

Uitspraak van Sjordys:bounce: op dinsdag 19 september 2006 om 18:07:
stond er om half 11 en kon zo doorlopen .. dus was je blijkbaar niet optijd genoeg
al met al vond k t gwn n super feest
Maar ik geef ook alleen maar me mening

Was er om kwart voor 11, en bij de meiden stond er echt een rij, bij de jongens niemand, en die portiers maar lekker rustig sigaretje roken, ipv ff wat meiden door te laten
Waarschuw beheerder
weet iemand of er toevallig een liveset is opgenomen deze avond???
Waarschuw beheerder
Niet dat ik weet... volgens mij gebeurt dit nooit eigenlijk... bij Euphoria..:( Wel jammer :( De set van o.a. Donkey Rollers was gruwelijk :D:bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CjurLjuntje op vrijdag 22 september 2006 om 16:39:
Was er om kwart voor 11, en bij de meiden stond er echt een rij, bij de jongens niemand, en die portiers maar lekker rustig sigaretje roken, ipv ff wat meiden door te laten

das waar, en toen k tegen die security zei of ie geen vrouwen mocht fouilleren, keek die lul me aan en zei vet arrogant NEE.. toen had ik ook zo iets van FYCK YOU :|
maja al met al hebk maar 5 minuten moeten wachten .. vind k niet lang...:P Maar ksnap je punt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjordys:bounce: op zaterdag 23 september 2006 om 13:25:
das waar, en toen k tegen die security zei of ie geen vrouwen mocht fouilleren, keek die lul me aan en zei vet arrogant NEE.. toen had ik ook zo iets van FYCK YOU

Juist, terwijl er meiden zat zijn die het niets uitmaakt of ze nou door een man of een vrouw gefouilleerd worden. Moeilijke gedoe allemaal.

maja al met al hebk maar 5 minuten moeten wachten .. vind k niet lang... Maar ksnap je punt

Juist gaat om t principe ;)
Waarschuw beheerder
das waar, en toen k tegen die security zei of ie geen vrouwen mocht fouilleren, keek die lul me aan en zei vet arrogant NEE.. toen had ik ook zo iets van FYCK YOU
maja al met al hebk maar 5 minuten moeten wachten .. vind k niet lang... Maar ksnap je punt

Idd btje zinloos. Bij mee keek ze alleen maar in mn tas en mocht ik doorlopen.. ze heeft me nie eens gefouilleerd.. had die vent dus ook wel kunnen doen :/
Waarschuw beheerder
Klopt ja .. vind het lomp dat als mijn vriendin al aangeeft dat het niet uitmaakt of ze door n man of vrouw gefoullieerd word...dat ze er dan moeilijk over gaan doen :S... achja :P laat het een les voor ze zijn :P
laatste aanpassing